Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34110000-1 Легкові автомобілі (автомобілі швидкої допомоги)
Очікувана вартість
15 300 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004790-b 4aa05fd09f8c4356bf0530cc2008f5d1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Категорія Замовника - ініціатора: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
34110000-1 Легкові автомобілі (автомобілі швидкої допомоги) НК 024:2019 - 35988 автомобільна швидка допомога)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник перераховує Постачальнику попередню оплату в розмірі 50% від ціни договору, що становить: 7 650 000,00 (сім мільйонів шістсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ, (на підставі рахунку Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника відкритий в Державній казначейській службі України протягом 5 (п'ять) банківських днів з дати підписання Договору. Попередня оплата в розмірі 50% від ціни договору здійснюється Покупцем на строк не більше 4 (чотирьох) місяців відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 № 1070. Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Остаточну оплату в розмірі 50% від вартості договору, що становить: 7 650 000,00 (сім мільйонів шістсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ, Замовник перераховує Постачальнику на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п'ять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

26 лютого 2021 18:53
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоспецпром"
#38183310
Переможець 15 300 000,00
UAH
26 лютого 2021 18:58

Документи

26 лютого 2021 18:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 19:00
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Автоспецпром.pdf укладений
26 лютого 2021 19:00
Звіт про укладений договір з ТОВ Автоспецпром від 26 02 2021 № 620.pdf укладений
26 лютого 2021 19:00
Договір з ТОВ Автоспецпром від 26 02 2021 № 620.pdf укладений
26 лютого 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 09:12
Додаткова угода № 1 від 05 08 2021 до Договору від 26 02 2021 № 620 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ТОВ "Автоспецпром" додаткову угоду № 1 від 05.08.2021 на внесення змін до п. 5. 1 Договору від 26.02.2021 № 620 та викладення в наступній редакції: строк (термін) поставки (передачі) товару протягом 6 (шести) місяців з дати проведення попередньої оплати відповідно до п. 4.1.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 620
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 300 000,00
UAH