Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services for care, maintenance, renovation of green areas of parks, squares, streets, squares, avenues, cemeteries and other public areas of the Kurakhiv city territorial community
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька область обл., Курахове, Миру 4 |
Контактна особа: |
Батрак Віталій Васильович 380958731163 public.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kurakhove City Council |
National ID: | 04053298 |
Contact point: |
Vitaliy Batrak 380958731163 public.tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 240000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 17:44 |
Enquiries until: | 22 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
Умови оплати: | 25% |
понад 60 днів: | 25% |
від 31 до 60 днів: | 15% |
від 11 до 30 днів: | 5% |
до 10 днів: | 0% |
24 березня 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 16:48 |
перелік змін до озеленення_2403.docx | |
24 березня 2021 16:47 |
ТД_озеленення із змінами_2403.doc | |
22 березня 2021 16:24 |
перелік змін до озеленення.docx | |
26 лютого 2021 17:46 |
Додаток_5_ Проект договору_озеленення.docx |
24 березня 2021 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2021 16:48 |
перелік змін до озеленення_2403.docx
|
||||||
24 березня 2021 16:47 |
ТД_озеленення із змінами_2403.doc
|
||||||
22 березня 2021 16:24 |
перелік змін до озеленення.docx
|
||||||
26 лютого 2021 17:46 |
Додаток_5_ Проект договору_озеленення.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000006 ● 09bc313439d94fa18d193dd54f3e1201
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 № 399
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 02.07.2021 № 399
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-26-004723-b, 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 13:18:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-004723-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
- чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК», якщо учасник процедури відкритих торгів не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону? Так, на вимогу підпункту 4.1 пункту 4 «Документи для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів"» Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання сканованих копій підтверджуючих виконання договору документів у повному обсязі (згідно з додатковою угодою від 26.12.2019 № 8 до договору від 12.11.2018 № 81 сума договору склала 19 666 574,69 грн з ПДВ) ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК» у складі тендерної пропозиції надано підтверджуючі документи (акти виконаних робіт) на суму 18 055 191,98 грн з ПДВ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 16:05:56
Пояснення в рамках здійснення моніторингу
Тендерним комітетом розглянуто Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та результатами розгляду інформації:
З приводу відсутності у оголошення про проведення відкритих торгів інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, повідомляємо наступне
На момент оприлюднення оголошення за номером закупівлі : UA-2021-02-26-004723-b була відсутня технічна можливість відобразити умови щодо тендерного забезпечення, які також відображені у тендерній документації.
На разі при оприлюдненні оголошення реалізована технічна можливість відображення умов щодо тендерного забезпечення, тобто у подальшому у оголошеннях буде враховано Ваше зауваження.
З приводу відсутності підтверджуючих виконання аналогічного договору документів у повному обсязі, повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК» надано скановані копії підтверджуючих виконання аналогічного договору у повному обсязі на загальну суму 19 666 524,69 грн. відповідно до додаткової угоди від 26.12.2019 № 8 до договору від 12.11.2018 № 81 , а саме:
- у файлі «14.4 Акти виконаних робіт ч1.pdf» відображені акти виконаних робіт наведені нижче, на загальну суму 13 617 431,44 грн.
№ акту виконаних робіт Сума згідно акту виконаних робіт
1 455323,01
2 1203109,2
3 1611332,71
4 125734,36
5 258830,99
6 74490,55
7 6064690,98
8 902115,04
9 2921804,6
Загальна сума за актами виконаних робіт 13617431,44
- у файлі «14.4 Акти виконаних робіт ч2.pdf» відображені акти виконаних робіт наведені нижче, на загальну суму 1 870 702,91 грн.
№ акту виконаних робіт Сума згідно акту виконаних робіт
10 48552,44
11 25617,55
12 181854,32
13 948268,24
14 561414,36
15 24135,3
16 27203,44
17 19228,51
18 8879,62
19 25549,13
Загальна сума за актами виконаних робіт 1870702,91
- у файлі «14.4 Акти виконаних робіт ч3.pdf» відображені акти виконаних робіт наведені нижче, на загальну суму 4 178 390,34 грн.
№ акту виконаних робіт Сума згідно акту виконаних робіт
29 31700,14
28 16386,28
27,1 40406,7
27 123016,01
26 247685,39
25,1 3139,42
25 592388,22
24,1 400970,23
24 148901,68
23 224957,56
22 159917,52
21 1916136,36
Загальна сума за актами виконаних робіт 4178390,34
Також, звертаємо Вашу увагу, що сума відповідно до додаткової угоди від 26.12.2019 № 8 до договору від 12.11.2018 № 81 складає 19 666 524,69 грн., а не як зазначено у запиті 19 666 574,69 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом розглянуто Вашу Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та прийнято рішення, що у подальшому оголошення будуть оприлюднюватись враховуючи вимоги пункту 9 частини першої статті 21 Закону
2021-07-23 10:08:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини першої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна, Донецька область обл., Курахове, Миру 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" |
7 998 999,60
UAH з ПДВ
|
7 998 999,60
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 5 999 249.70 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" |
7 999 982,40
UAH з ПДВ
|
7 999 982,40
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 5 999 986.80 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" #41832431 |
Переможець |
7 998 999,60
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 12:28
|
Дод уг 4 до дог 138 Ера Преміум.PDF | зміни до договору |
30 березня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 09:13
|
доп 3 к дог 138 ПБТ.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:27
|
доп 2 к дог 138 ПБТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:44
|
доп 1 до дог 138 ПБТ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 08:07
|
дог 138 ПБ Т.pdf | укладений |
21 квітня 2021 08:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму за договором на 41,37грн. Загальна сума за договором складає 7 998 958,23 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 138/ПБ/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди подовжити строк дії договору до 28 лютого 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 138/ПБ/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із подовженням строку дії договору до 28.02.2022 року, збільшити суму за договором в обсязі 1 578 400 грн., що не більш ніж 20 % від договору |
Номер договору про закупівлю: | 138/ПБ/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму за договором на 12,89 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 138/ПБ/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |