Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Саркісян Наіра Андраніківна +380552490106 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 16:45 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 13 420 395,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 101,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67101.98 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підставою для оплати робіт з технічного нагляду за будівництвом Об’єкту є підписані Сторонами відповідні акти виконаних робіт, які оформлюються одночасно з оформленням та підписанням Замовником і Генпідрядником актів за формами КБ-2в та довідки вартості робіт КБ-3 за виконання робіт з будівництва Об’єкта | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 16:41 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
26 лютого 2021 16:41 |
Додаток_2.2__технiчне_завдання.XLS | |
26 лютого 2021 16:41 |
Додаток_2.1_вимоги_до_виконавця.docx | |
26 лютого 2021 16:41 |
ТД_технагляд.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000166 ● 8b8498ad61114f1b894d1def3fcb5de6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2021-02-26-004520-b 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-01 16:10:38
Роз'яснення щодо висновку
За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України (надалі – Держаудитслужба) від 25.06.2021 р. публічної закупівлі UA-2021-02-26-004520-b, предмет закупівлі – «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул. Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту)».
1 питання: В констатуючої частині Висновку Держаудитслужба повідомляє, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозицій в розмірі 67 101,98 грн. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошені не зазначена.
Повідомляємо, що на дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2021-02-26-004520-b, предмет закупівлі – «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул. Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту)» такі поля в оголошені як «забезпечення тендерних пропозицій» не передбачались електронною системою публічних закупівель на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн».
Тому, Замовником, з метою виконання пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в полі «Примітки» оголошення про закупівлю зазначено: Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації.
2 питання: У складі тендерної пропозиції учасника-Переможця ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» не надано договір оренди на тахеометр електронний.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі згідно наведеної форми. До довідки включається обладнання, необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства України у цій сфері та технічної специфікації, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “правові підстави залучення” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України), також зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежність. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень, обладнання, що вказані в інформаційній довідці (у разі якщо офісне приміщення та/або обладнання не є власністю Учасника).
Учасником торгів – ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 12.03.2021 № 12/03-17-ТН, в якій зазначено тахеометр електронний (договір оренди від 05.06.2020 року № 542-20) та договір про надання послуг «Проведення лабораторних випробувань та аналізування, здійснення вхідного та операційного контролю якості виконання дорожніх робіт» від 05 червня 2020 року № 542-20. Невід’ємною частиною вказаного договору є додаткова угода № 1 від 10 липня 2020 року, в якій внесені зміни до договору та доповнено новим пунктом 1.2. такого змісту: «1.2. Проведення лабораторних випробувань та аналізування під час надання послуг нагляду за будівельними роботами автомобільних доріг Виконавець буде здійснювати з використанням наявного обладнання, зокрема «Тахеометра електронного».
Відповідно до п. 3. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю зазначених робіт формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, у т.ч. помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 12.03.2021 № 12/03-17-ТН договору оренди від 05 червня 2020 року № 542-20, а не договору надання послуг є технічною помилкою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
3 питання: В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» відсутня згода Пархоменко Лариси Миколаївни на збір та обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» надано довідку від 12.03.2021 року № 12/03-15-ТН про наявність персоналу, в якій не зазначено Пархоменко Ларису Миколаївну як виконавця робіт.
Разом з тим, відповідно до пункту 9 додатку 4 «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ» до тендерної документації на закупівлю робіт на об’єкті: «Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул. Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту)» УЧАСНИК відповідно до Закону України від 01.06.2010р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаємо про себе та підприємство, для забезпечення участі у тендерній процедурі, цивільно-правових та господарських відносин.
Тому вважаємо, що у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" |
13 380 134,00
UAH з ПДВ
|
13 245 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" |
13 259 350,00
UAH з ПДВ
|
13 259 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" #39229916 |
Переможець |
13 245 930,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:29
|
Додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 08:46
|
Дод. уг. 5.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 11:38
|
Дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 15:47
|
Дод. уг. 4.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 13:28
|
Дод. уг. 3.pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 13:44
|
Дод. уг. 2.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 15:36
|
Дод. уг. 1.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:25
|
Договір | укладений |
05 квітня 2021 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 2-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |