Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки; код ДК 021:2015 – 50310000-1 - "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004511-a ● cf1e5896b69b4d748e7655984ce9ab54
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки; код ДК 021:2015 – 50310000-1 - "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки, а саме: послуги з технічного обслуговування та ремонту 123 позицій офісної техніки, та заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки – 139 позицій (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: місцезнаходження замовника за адресою: Україна, 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 300 000,00 грн. (один мільйон триста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 12 (дванадцяти) календарних місяців від дати підписання договору уповноваженими представниками Сторін. Договір набирає чинності з дати підписання його уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками сторін (в разі наявності) і діє до 31.12.2022 року включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 14.03.2021 року.
7. Умови оплати: розрахунок з учасником за прийняті замовником послуги здійснюється замовником щомісячно на підставі актів приймання-передачі наданих послуг та рахунків-фактур, наданих учасником замовнику. Замовник в безготівковому порядку перераховує на поточний рахунок учасника вартість наданих у звітному місяці послуг, яка визначена в акті приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць, впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць та отримання від учасника відповідного рахунку-фактури для оплати наданих послуг. Замовник здійснює оплату вартості послуг учаснику у порядку, передбаченому договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 13 000,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки; код ДК 021:2015 – 50310000-1 - "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки, а саме: послуги з технічного обслуговування та ремонту 123 позицій офісної техніки, та заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки – 139 позицій (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: місцезнаходження замовника за адресою: Україна, 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 300 000,00 грн. (один мільйон триста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 12 (дванадцяти) календарних місяців від дати підписання договору уповноваженими представниками Сторін. Договір набирає чинності з дати підписання його уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками сторін (в разі наявності) і діє до 31.12.2022 року включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 14.03.2021 року.
7. Умови оплати: розрахунок з учасником за прийняті замовником послуги здійснюється замовником щомісячно на підставі актів приймання-передачі наданих послуг та рахунків-фактур, наданих учасником замовнику. Замовник в безготівковому порядку перераховує на поточний рахунок учасника вартість наданих у звітному місяці послуг, яка визначена в акті приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць, впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць та отримання від учасника відповідного рахунку-фактури для оплати наданих послуг. Замовник здійснює оплату вартості послуг учаснику у порядку, передбаченому договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 13 000,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 найменувань
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки (з урахуванням вартості запчастин та комплектуючих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
139 найменувань
Заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | розрахунок з учасником за прийняті замовником послуги здійснюється замовником щомісячно на підставі актів приймання-передачі наданих послуг та рахунків-фактур, наданих учасником замовнику. Замовник в безготівковому порядку перераховує на поточний рахунок учасника вартість наданих у звітному місяці послуг, яка визначена в акті приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць, впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць та отримання від учасника відповідного рахунку-фактури для оплати наданих послуг. Замовник здійснює оплату вартості послуг учаснику у порядку, передбаченому договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:33 |
ТД Послуги з тех обслуг та витратні матеріали до офісної техніки (26.02.21).docx | |
26 лютого 2021 12:33 |
Оголошення.pdf | |
26 лютого 2021 12:33 |
Дод 3 до ТД Пр Договору Послуги з тех обслуг та витратні матер до офіс техніки (26.02.21).doc | |
26 лютого 2021 12:33 |
Дод 2 до ТД Послуги з тех обслуг та витратні матеріали до офісної техніки (26.02.21).docx | |
26 лютого 2021 12:33 |
Дод 1 до ТД Послуги з тех обслуг та витратні матеріали до офісної техн (26.02.21).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс |
1 240 650,00
UAH з ПДВ
|
1 240 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕТАТЕХНО" |
1 288 248,00
UAH з ПДВ
|
1 288 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2021 13:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі