Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування внутрішніх газопроводів, системи газопостачання, газового обладнання, вузлів обліку газу, технічне обслуговування котлів, контрольно-вимірювальних приладів та систем автоматизації, перевірка та чищення димових та вентиляційних каналів, повірка сигналізаторів загазованості в органах держстандарту
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004401-b ● 7766221ec46b41489a8613db24c65408
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 44094124 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11 |
Контактна особа: |
Сердюк Наталія Дмитрівна +380462652967 nataliia.serdiuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Відкриті торги; Категорія замовника: відповідно до зазначеної у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".; Мова (мови) договору/документу: українська.; Технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов договору.; Місце поставки товарів, робіт чи послуг - Україна, Чернігівська область, за місцезнаходженням об'єктів замовника.; Строк виконання договору - до 31.12.2021 р. включно.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування внутрішніх газопроводів, системи газопостачання, газового обладнання, вузлів обліку газу, технічне обслуговування котлів, контрольно-вимірювальних приладів та систем автоматизації, перевірка та чищення димових та вентиляційних каналів, повірка сигналізаторів загазованості в органах держстандарту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі рахунків та Актів здачі-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 16:28 |
ТД обслуговування_12.03.2021.doc | |
12 березня 2021 16:23 |
Перелік змін.doc | |
12 березня 2021 16:23 |
додаток 3_12.03.2021.doc | |
12 березня 2021 16:23 |
додаток 2_12.03.2021.doc | |
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 6_Проект договору.doc | |
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 5.doc | |
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 4.doc | |
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 1 до ТД.doc |
12 березня 2021 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 16:28 |
ТД обслуговування_12.03.2021.doc
|
|||
12 березня 2021 16:23 |
Перелік змін.doc
|
|||
12 березня 2021 16:23 |
додаток 3_12.03.2021.doc
|
|||
12 березня 2021 16:23 |
додаток 2_12.03.2021.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 6_Проект договору.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 5.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 4.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:25 |
додаток 1 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про кваліфікацію
Дата подання: 05 березня 2021 15:09
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:04
Згідно пункту 2.1. таблиці1 Додатку №1 до тендерної документації учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Просимо вказати яка конкретна повинна бути кваліфікація ІТР та обслуговуючого персоналу. Достатньо кваліфікації «теплогазопостачання та вентиляція» або споріднене до неї? Чи повинен ІТР мати 4-у групу з електробезпеки, а обслуговуючий персонал 3-ю групу з електробезпеки? Повинен учасник мати обслуговуючий персонал за кваліфікацією слюсар КВПіА?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник готує тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, які не суперечать ст.16 Закону. Виходячи з умов технічного завдання учасник сам приймає рішення з якою кваліфікацією залучати працівників для забезпечення надання послуг відповідно умов закупівлі, так як несе повну матеріальну відповідальність за якість надання даних послуг та за відповідність наданих послуг держстандартам. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Про матеріально-тухнічну базу
Дата подання: 05 березня 2021 15:10
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:04
Згідно пункту 1.1. таблиці1 Додатку №1 до тендерної документації учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування станом на дату подання тендерної пропозиції. Чи повинні учасники робіт мати в наявності прилади витоку газу (течешукачі газові), газоаналізатор, комплект для перевірки газосигналізаторів, автомобілі для обслуговуючого персоналу та яка їх кількість?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник готує тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, які не суперечать ст.16 Закону. Виходячи з умов технічного завдання учасник сам приймає рішення щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази для забезпечення надання послуг відповідно умов закупівлі, так як несе повну матеріальну відповідальність за якість надання даних послуг. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Про кількість робітників
Дата подання: 05 березня 2021 15:11
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:05
Згідно пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації, передбачено обслуговування 17-ти об’єктів, розташованих по території всієї області, а пунктом 6, термін прибуття на об’єкт за викликом замовника не пізніше 3-х годин. Запитання: Якщо буде виклик на два об’єкти одночасно, то яка повинна бути мінімальна кількість кваліфікованих працівників та обслуговуючого персоналу з наявним автотранспортом у виконавця робіт? Чи достатньо не менше одного інженерно-технічного працівника відповідної кваліфікації і не менш 3-х робітників обслуговуючого персоналу, відповідної кваліфікації? Якщо так, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник готує тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, які не суперечать ст.16 Закону. Виходячи з умов технічного завдання учасник сам приймає рішення в якій кількості залучати працівників для забезпечення надання послуг відповідно умов закупівлі, так як несе повну матеріальну відповідальність за якість надання даних послуг. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 05 березня 2021 15:17
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:06
Згідно пунктів 3 та 5 додатку 2 до тендерної документації передбачається періодичне надання послуг з планового технічного обслуговування 1 раз на місяць або загальною кількостю по кожному об’єкту - 5 разів. Але згідно діючого законодавства, договір з переможцем може бути укладений не раніше квітня місяця 2021 року, таким чином залишається тільки 4-и обслуговування. На об’єктах, крім Прилук, допускається не щомісячне обслуговування, а на приклад 2 чи 3 в опалювальний сезон.
Просимо уточнити кількість планових технічних обслуговуваній?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Повідомляємо, що замовником враховано Ваше зауваження та буде внесено зміни до тендерної документації.
Про аварійне обслуговування
Дата подання: 05 березня 2021 15:18
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:06
Чи можете відокремити в технічному завдані та ціновій пропозиції послугу з ремонту обладнання від технічного обслуговування?
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Повідомляємо, що відокремити в технічному завданні та ціновій пропозиції послугу з ремонту обладнання від технічного обслуговування неможливо, оскільки ремонт обладнання при аварійному обслуговуванні є невід’ємною частиною технічного обслуговування газового обладнання у разі виникнення аварійних ситуацій.
Пояснення до вимог
Дата подання: 05 березня 2021 15:20
Дата відповіді: 10 березня 2021 17:07
Тендерною документацією передбачається обслуговування ( ремонт, встановлення та програмування) GPRS модемів ТКБ та вимірювальних комплексів Флоутек у разі виходу з ладу (за викликом Замовника). Просимо надати пояснення , що таке обслуговування? Який об’єм ремонту, які і скільки запчастинн? Яким чином визначити вартість ремонту, не знаючи його щб’єм? До відома Замовника, вартість ремонту вимірювального комплексу в залежності від поломки може скласти до 20 000 гривень+ повірка в органах Держстандарту до 6 000 гривень, а закупівлею на все передбачено 130 000 гривень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Відповідно до технічних умов тендерної документації передбачається обслуговування GPRS модемів ТКБ та вимірювальних комплексів Флоутек, а саме:
— встановлення та програмування GPRS модемів у кількості 3 шт.;
— заміна батареї живлення, встановлення та програмування GPRS модемів у кількості 4 шт.;
— планова повірка комплексу Флоутек в органах Держстандарту – 1 шт.
Відповідно до технічних умов тендерної документації передбачається обслуговування GPRS модемів ТКБ та вимірювальних комплексів Флоутек, а саме:
— встановлення та програмування GPRS модемів у кількості 3 шт.;
— заміна батареї живлення, встановлення та програмування GPRS модемів у кількості 4 шт.;
— планова повірка комплексу Флоутек в органах Держстандарту – 1 шт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-004401-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 05 березня 2021 14:35
Не відповідність Законодавству України
Вимагаємо скасувати оголошення про закупівлю, яка не відповідає Законодавству України в частині відсутності чітких технічних вимог до предмету закупівлі, а саме. Не визначено кваліфікацію та кількість робітників, вимоги до матеріальної бази та обладнання. Не визначено поняття що таке «дрібний ремонт газового обладнання котельні» «аварійні ремонти газового обладнання котельні (за викликом Замовника)», «позапланове технічне обслуговування системи газопостачання». А як можна визначити вартість цих послуг не знаючи що треба ремонтувати, які запчастини замінювати та в якій кількості і скільки буде аварійних викликів? Або внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши ці вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2021 17:11
За результатами розгляду Замовником Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник готує тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, які не суперечать ст.16 Закону. Виходячи з умов технічного завдання учасник сам приймає рішення щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази, а також з якою кваліфікацією та в якій кількості залучати працівників для забезпечення надання послуг відповідно умов закупівлі, так як несе повну матеріальну відповідальність за якість надання даних послуг.
Також повідомляємо, що дрібний ремонт є складовою частиною технічного обслуговування. Дрібний ремонт не потребує заміни запасних частин, вузлів та агрегатів, в свою чергу включає змащення, пакування, заміну пружин, хомутів та гайок.
Виконавець зобов’язаний при розрахунку та наданні пропозицій врахувати можливість аварійного виходу з ладу газового обладнання та необхідність проведення позапланового технічного обслуговування системи газопостачання у разі виникнення таких обставин.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Також повідомляємо, що дрібний ремонт є складовою частиною технічного обслуговування. Дрібний ремонт не потребує заміни запасних частин, вузлів та агрегатів, в свою чергу включає змащення, пакування, заміну пружин, хомутів та гайок.
Виконавець зобов’язаний при розрахунку та наданні пропозицій врахувати можливість аварійного виходу з ладу газового обладнання та необхідність проведення позапланового технічного обслуговування системи газопостачання у разі виникнення таких обставин.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-004401-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 30 березня 2021 16:56
Вимога на скасування протокольного рішення (протокол) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Чернігівській області від 26 березня 2021 року
Вимагаємо скасувати протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Чернігівській області від 26 березня 2021 року закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування внутрішніх газопроводів, системи газопостачання, газового обладнання, вузлів обліку газу, технічного обслуговування котлів, контрольно-вимірювальних приладів та систем автоматизації, перевірка та чищення димових вентиляційних каналів, повірка сигналізаторів загазованості в органах Держстандарту (ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)», а саме визнання переможцем учасника ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» (код згідно ЄДРПОУ 43852638) у зв’язку із порушенням ним кваліфікаційних вимог, визначених у Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
І. Згідно п.п. 6 п. 4. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати достовірну інформацію про наявність чинного документа дозвільного характеру. Але учасник, якого визнано переможцем у складі своєї пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка є не дійсною на даний час.
У поданій декларації керівником ТОВ «ТКС» є Доценко Ігор Анатолійович, який здійснює загальне управління охороною праці на підприємстві та є відповідальною особою з охорони праці на підприємстві, а також призначений відповідальною особою за виконання робіт, що декларуються. Згідно файлу 4.3. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи» (рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» про звільнення Директора Товариства та призначення нового Директора Товариства) та (наказ №11-К від 25 листопада 2020 року про призначення на посаду директора) Доценко Ігор Анатолійович був звільнений з посади директора з 25 листопада 2020 року і на даний час не є працівником підприємства, про що свідчить відсутність даних про нього у файлі 10. «Копії документів на підтвердження наявності знань в працівників» та «Довідки щодо наявності працівників високої кваліфікації».
Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України №207 від 03 березня 2020 року (на підставі якої була зареєстрована вищевказана декларація) у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання у встановленому порядку повинен подати оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів з дня настання таких змін.
ІІ. Згідно п.п. 3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Учасник має надати Лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору, але учасник, якого визнано переможцем надав лист-відгук без зазначення вищевказаних вимог.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати протокольну рішення (протокол) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Чернігівській області від 26 березня 2021 року про визнання ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» (код згідно ЄДРПОУ 43852638) із ціновою пропозицією на суму 85 027,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч двадцять сім грн. 00 коп.) з ПДВ, юридична адреса якого: 16100, Чернігівська обл., смт. Сосниця, вул. Корнєва, буд. 43 переможцем та дискваліфікувати, як такого що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
В разі не вирішення цього питання ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
І. Згідно п.п. 6 п. 4. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати достовірну інформацію про наявність чинного документа дозвільного характеру. Але учасник, якого визнано переможцем у складі своєї пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка є не дійсною на даний час.
У поданій декларації керівником ТОВ «ТКС» є Доценко Ігор Анатолійович, який здійснює загальне управління охороною праці на підприємстві та є відповідальною особою з охорони праці на підприємстві, а також призначений відповідальною особою за виконання робіт, що декларуються. Згідно файлу 4.3. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи» (рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» про звільнення Директора Товариства та призначення нового Директора Товариства) та (наказ №11-К від 25 листопада 2020 року про призначення на посаду директора) Доценко Ігор Анатолійович був звільнений з посади директора з 25 листопада 2020 року і на даний час не є працівником підприємства, про що свідчить відсутність даних про нього у файлі 10. «Копії документів на підтвердження наявності знань в працівників» та «Довідки щодо наявності працівників високої кваліфікації».
Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України №207 від 03 березня 2020 року (на підставі якої була зареєстрована вищевказана декларація) у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання у встановленому порядку повинен подати оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів з дня настання таких змін.
ІІ. Згідно п.п. 3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Учасник має надати Лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору, але учасник, якого визнано переможцем надав лист-відгук без зазначення вищевказаних вимог.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати протокольну рішення (протокол) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Чернігівській області від 26 березня 2021 року про визнання ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» (код згідно ЄДРПОУ 43852638) із ціновою пропозицією на суму 85 027,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч двадцять сім грн. 00 коп.) з ПДВ, юридична адреса якого: 16100, Чернігівська обл., смт. Сосниця, вул. Корнєва, буд. 43 переможцем та дискваліфікувати, як такого що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
В разі не вирішення цього питання ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2021 18:41
На Вашу вимогу на скасування протокольного рішення (протоколу) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Чернігівській області від 26 березня 2021 року повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року
№ 207, на яку Ви посилаєтесь у своїй вимозі, у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання у встановленому порядку повинен подати оновлену декларацію. В даному випадку у ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» як суб’єкта господарювання не відбулось змін організаційно-правової форми, видів діяльності, місцезнаходження та назви. Чинний директор за посадою забезпечує організацію діяльності Товариства, здійснює управління поточною діяльністю Товариства та вирішує усі питання господарської діяльності Товариства.
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наданої ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС», то на дату складання та реєстрації зазначеної декларації, директор ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» Доценко І.А. мав на це відповідні повноваження. Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 207 декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці подається не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази не має терміну дії, оскільки вона не є дозвільним документом. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб’єкт господарювання набув право здійснювати господарську діяльність.
Що стосується підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, то ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» було надано Довідку № 25 від 19 березня 2021 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В даній Довідці зазначено номер, дату та суму договору, на підтвердження дійсності якого долучений лист-відгук від контрагента, яким підтверджується дійсність послуг, наданих ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС».
Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року
№ 207, на яку Ви посилаєтесь у своїй вимозі, у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання у встановленому порядку повинен подати оновлену декларацію. В даному випадку у ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» як суб’єкта господарювання не відбулось змін організаційно-правової форми, видів діяльності, місцезнаходження та назви. Чинний директор за посадою забезпечує організацію діяльності Товариства, здійснює управління поточною діяльністю Товариства та вирішує усі питання господарської діяльності Товариства.
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наданої ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС», то на дату складання та реєстрації зазначеної декларації, директор ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» Доценко І.А. мав на це відповідні повноваження. Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 207 декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці подається не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази не має терміну дії, оскільки вона не є дозвільним документом. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб’єкт господарювання набув право здійснювати господарську діяльність.
Що стосується підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, то ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» було надано Довідку № 25 від 19 березня 2021 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В даній Довідці зазначено номер, дату та суму договору, на підтвердження дійсності якого долучений лист-відгук від контрагента, яким підтверджується дійсність послуг, наданих ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-004401-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 05 квітня 2021 14:03
Дата подання: 05 квітня 2021 14:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2021 19:51
рішення від 07.04.2021 №7141+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 19:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 16 04 2021 № 8164.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 14:09
рішення від 16.04.2021 №8164.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення № 8164-р/пк-пз від 16.04.2021 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Уповноваженою особою Головного управління ДПС у Чернігівській області прийнято рішення про скасування рішення про визначення ТОВ «ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Технічне обслуговування внутрішніх газопроводів, системи газопостачання, газового обладнання, вузлів обліку газу, технічне обслуговування котлів, контрольно-вимірювальних приладів та систем автоматизації, перевірка та чищення димових та вентиляційних каналів, повірка сигналізаторів загазованості в органах держстандарту), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-004401-b.
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 15:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС" |
85 027,00
UAH з ПДВ
|
85 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ" |
123 840,00
UAH з ПДВ
|
123 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС" #43852638 |
Рішення скасоване |
85 027,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 15:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 березня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО КОМФОРТ СЕРВІС" #43852638 |
Переможець |
85 027,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2021 15:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 травня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 20:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:55
|
ДУ_2_ТКС.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:12
|
ДУ_1_ТКС.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:14
|
договір ТКС_2021.pdf | укладений |
28 травня 2021 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |