Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004341-b 6e15dae865534b20a81ac94450dce960
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабуст Надія Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Балабуст Надія Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:43
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6700 літр
бензин автомобільний А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2000 літр
скраплений газ ( талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
16670 літр
паливо дизельне ДП (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 лютого 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 16:13
2.2. Додаток 2.doc
26 лютого 2021 16:13
ТД нафта 20.01.2021.doc
26 лютого 2021 16:13
2.1. Додаток 1.doc
26 лютого 2021 16:13
2.3. Додаток 3.docx
26 лютого 2021 16:13
2.4. Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-004341-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 04 березня 2021 21:05
Дискримінація тендерної документації
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання гарантійного листа, виданого виробником запропонованого Учасником пального про те, що виробник підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником в тендерній документації;
- надання копії Договору поставки нафтопродуктів (або витягів з таких договорів) з відповідним виробником;
- відпуску палива на підставі пред’явлення скетч-карток або талонів-дозволів єдиного зразка, єдиного бренду на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 09:50
Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу. Повідомляємо Вам, що саме з метою забезпечення безперебійного та законного постачання переможцем торгів якісного палива Замовнику до Учасників торгів була висунута вимога щодо надання Учасниками копій паспортів якості та сертифікатів відповідності, гарантійного листа виробника запропонованого Учасником пального про те, що виробник підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником в тендерній документації, а також копії Договору поставки нафтопродуктів (або витяги з таких договорів) з відповідним виробником.
Водночас Замовник наголошує, що даною умовою жодним чином не змушує Учасника до прямих господарських відносин із виробником пального. У разі, якщо Учасник бажає взяти участь у вказаних торгах він не позбавлений можливості надати Замовнику усі договори (або витяги) із них, з яких прослідковується ланцюжок поставок від виробника пального до такого Учасника, так само як і не позбавлений можливості отримання вищевказаного гарантійного листа від виробника.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-004341-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 04 березня 2021 21:07
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Учасники повинні виконати наступні умови:
«У разі, якщо паливний талон чи паливна картка не містить назву мережі або бренд АЗК, на яких буде здійснюватися відпуск палива, а також у випадку, коли бренд, що міститься на талоні чи паливній карті, не співпадає з брендом АЗК, наданих в пропозиції, Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати лист від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗК та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива. Цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов).»
Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги надання листа від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання листа від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ. Досвід аналогічних звернень позитивний.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 10:05
Шановний учасник! Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати додаткові підтверджуючі документи. «У разі, якщо паливний талон чи паливна картка не містить назву мережі або бренд АЗК, на яких буде здійснюватися відпуск палива, а також у випадку, коли бренд, що міститься на талоні чи паливній карті, не співпадає з брендом АЗК, наданих в пропозиції, Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати лист від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗК та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива. Цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов). Дана вимога не є дискримінаційно, оскільки виникла тенденція постачання неякісного товару (невідповідність матеріалів, зміна розмірів, кількісних, якісних, технічних характеристик) або фальшивих талонів деякими Учасниками, Замовник хоче пересвідчитись, що запропонований Учасником товар має усі відповідні технічні характеристики та необхідні документи, що підтверджують його функціонал. Тому від Учасника і вимагаються документи, які є в наявності у будь-якого виробника чи офіційного представника даної продукції.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000027 ● ef989b5276d3467987ff7cca641f6c22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З
від 19.03.2021 №190
м. Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення Замовником не дотримано пункту 14 Наказу №1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2. Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2021-06-18-000056 ● a3bb8266edf74c329d23692f3ac91541
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2021 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021 № 405
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 18.06.2021 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-23 16:04:11

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-26-004341-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 11.05.2021 №1, до Договору від 05.04.2021 за № 11 та додаткової угоди від 24.05.2021 №2 до Договору від 05.04.2021 за № 11 ?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-30 13:51:42

Відповідь на моніторинг

В результаті проведеної процедури відкриті торги UA-2021-02-26-004341-b Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради укладено з ПП «ОККО КОНТРАКТ» договір на постачання палива по коду ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 на суму 616 239,60 грн (шістсот шістнадцять тисяч двісті тридцять дев’ять грн., 60 коп) в т. ч. ПДВ. Під час оцінки тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації закладом причин для відхилення даної пропозиції не було виявлено, про що було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно12 ст. 29 Закону. ПП «ОККО КОНТРАКТ» звернулося на адресу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради з листами від 11.05.2021 № 2204 та від 24.05.2021 № 1805 з пропозицією перегляду ціни на паливо, надавши підтверджуючі документи щодо коливання ціни, а саме - експертні висновки Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу № В-356 від 16.03.2021 року, № В-460 від 21.04.2021 року, № В-529 від 14.05.2021 року, № В-493 від 05.05.2021 року.
Розглянувши вказані вище документи, з метою забезпечення безперебійного довезення дітей до закладів освіти Хмельницької міської територіальної громади, та керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону, тендерним комітетом Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради прийнято рішення про підняття ціни на товар паливо – нафта і дистиляти код ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), та, відповідно, було укладено додаткові угоди до договору № 11 від 05.04.2021р., а саме – додаткова угода № 1 від 11.05.2021 року, та додаткова угода № 2 від 24.05.2021 року. Збільшення ціни за одиницю товару відповідно до укладених додаткових угод не суперечить п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто не перевищує 10%.
Додатки:
1. Копія договору договір постачання палива - нафти і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 з додатками завантажено в електонний майданчик.
2. Копії листів з експертними висновками Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради офіційно направив на адресу «Приватного підприємства «ОККО Контракт» лист від 15.07.2021 року №01-22/1614, в якому просив надати документи, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11. Але відповіді по даному зверненню Департамент освіти на науки Хмельницької міської ради на даний час не отримав. Тому засіданням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (протокол №341 від 19 серпня 2021 року) було вирішено розірвати Договір № 11 від 05 квітня 2021 року між Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та Приватним підприємством «ОККО Контракт» на поставку товару Нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), у зв’язку з тим, що Приватним підприємством «Окко Контракт» не надано документів, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11 та у зв’язку з неможливістю усунення порушень встановлених за результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у Хмельницькій області (Наказ №405 від 18.06.2021 року).

2021-08-20 13:24:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 633 546,00
UAH з ПДВ
616 239,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТД МТК" 616 263,00
UAH з ПДВ
616 263,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 березня 2021 13:58
Електронний підпис
17 березня 2021 13:50
Довідка.zip
17 березня 2021 13:50
КІО 11.03.2021.7z
17 березня 2021 13:50
Довідка (1).zip
17 березня 2021 13:50
ДФС до 18.03.pdf
17 березня 2021 13:50
Банкруцтво березень.pdf
15 березня 2021 11:20
Електронний підпис
15 березня 2021 11:19
Технічна характеристика.7z
15 березня 2021 11:19
Установчі документи.7z
15 березня 2021 11:19
17 стаття.7z
15 березня 2021 11:19
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2021 11:19
Кваліфікаційні критерії.7z
15 березня 2021 11:19
Інші документи.7z

Публічні документи

15 березня 2021 17:59
Електронний підпис
15 березня 2021 17:58
ГЛ Белнафтогаз.pdf.p7s.zip
15 березня 2021 17:58
ГЛ Белнафтогаз.pdf.p7s (2).zip
15 березня 2021 17:58
19. Аренда приміщення.pdf
15 березня 2021 17:58
13. Договора технологии.pdf
15 березня 2021 17:58
10. Серт.+паспорт газ.pdf
15 березня 2021 17:58
4. Лист-Відгук Киев.PDF
15 березня 2021 17:58
4. Аналогічний Жашків ВО.pdf
15 березня 2021 17:58
3. Паспорт на 95.pdf
15 березня 2021 17:58
3. ДТ-З сертифкат+паспорт.pdf
15 березня 2021 17:58
2. СТАТУТ ТОВ ТД МТК.pdf
15 березня 2021 17:58
2. СТАТУТ МТК (зав.копія).pdf
15 березня 2021 17:58
2. Опись оригинал.pdf
15 березня 2021 17:58
2. Ліцензія ТД МТК.pdf
15 березня 2021 17:58
2. Витяг ПДВ копія.pdf
15 березня 2021 17:58
2. ВИТЯГ ПДВ (новий).pdf
15 березня 2021 17:58
2. Витяг МТК 10.03.2021.pdf
15 березня 2021 17:58
2. Виписка (новая).pdf
15 березня 2021 17:58
2. Виписка (копія).pdf
15 березня 2021 17:58
2. Альфа-Банк от 03.03.2021.pdf
15 березня 2021 17:58
2. Альфа-Банк від 10.03.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТД МТК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 616 239,60
UAH з ПДВ
17 березня 2021 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
616 239,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 11:56
додаткова угода 3.pdf укладений
20 серпня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 15:42
Д У 2.PDF зміни до договору
24 травня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 11:23
окко д у 1.PDF зміни до договору
11 травня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 10:10
11 нафта.pdf укладений
05 квітня 2021 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 208 259,60
UAH (в тому числі ПДВ 34 709,93 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з тим, що Приватне підприємство «Окко Контракт» не надали документи, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11 та у зв’язку з неможливістю усунення порушень встановлених за результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у Хмельницькій області (Наказ №405 від 18.06.2021 року) Сторони вирішили достроково розірвати (припинити дію) Договору №11 від 05 квітня 2021 року