Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:37 |
Очікувана вартість: | 28 014 319,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 071,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 10:51 |
Перелік змін від 12.03.2021.PDF | |
12 березня 2021 10:51 |
Зміни від 12.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 13:45 |
Додаток 7.PDF | |
10 березня 2021 13:45 |
Додаток 8.docx | |
10 березня 2021 13:45 |
Додаток 6 від 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 13:45 |
Перелік змін 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 13:45 |
Додаток 9.docx | |
05 березня 2021 11:20 |
Зміни.PDF | |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 5 до ТД Довідка Відомості про Учасника.PDF | |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 4 до ТД Лист-згода на обробку персональних даних.PDF | |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.PDF | |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 2 - Технічне завдання Кап рем дор Головатого Бориспіль.xls | |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 1 до ТД Форма Тендерна пропозиція.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатково інформуємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які
не потребують документів, що дають право на їх
виконання, та після закінчення яких об’єкт не
підлягає прийняттю в експлуатацію» відповідно до затвердженого Переліку зазначеному у вищевказаній Постанові.
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення.
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником вимагається від учасника: «Всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерної пропозиції якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства)». Відповідно до п.5 Приміток Тендерної документації Замовником вимагається: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо встановлення строку чинності наявної у учасника ліцензії (на весь період дії Договору про закупівлю, тобто до 31.12.2022 року) є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Разом з тим, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають безстрокові ліцензії та ліцензії, термін дії яких закінчуються після 31.12.2022 року.
Таким чином, дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
При цьому, відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Згідно із п.5 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Пунктом 1-1 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Відповідно до ч.4 ст.2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
Таким чином, вимога Замовника щодо встановлення обмежень щодо строку дії ліцензії суперечить вимогам чинного законодавства України та порушує права та законні інтереси учасників закупівлі, термін дії ліцензій яких спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, зазначаємо, що згідно із ч.1 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, видає орган ліцензування.
Відповідно до ч. 2 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» саме орган ліцензування приймає рішення зокрема про видачу ліцензії або відмову у видачі ліцензії; переоформлення ліцензії; розробляє проекти ліцензійних умов і змін до них та подає їх в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України, якщо інше не встановлене законом; здійснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов та інше.
Пунктом 7 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності.
18 березня 2020 року набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №218) та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова №219).
Згідно з Постановою №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція -орган ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Постановою №219 скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609.
та ще низьку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Табто, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Враховуючи зазначене, з 18.03.2020 та станом на сьогодні, учасники закупівлі, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю, не мають можливості отримати нові безстрокові ліцензії у сфері архітектури та будівництва.
Крім того, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з Приміток Тендерної документації пункт 5 з вимогою Замовника: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Тендерною документацією передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції шляхом надання банківської гарантії з грошовим покриттям. Банк-гарант повинен бути З ЧАСТКОЮ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ У СТАТУТНОМУ КАПІТАЛІ НЕ МЕНШЕ 75% (пункт 2 Розділу ІІІ ТД).
Дана вимога порушує права учасника та є очевидно антиконкурентною і дискримінаційною, адже ті учасники, які не є клієнтами згаданої групи банків, позбавлені можливості взяти успішну участь у процедурі закупівлі. Відкриття рахунку у новому банку, тим більше з часткою державної власності, займає тривалий час, з урахуванням перевірок фінансової діяльності підприємства учасника. Тому, юридична особа/ФОП, який бажає подати тендерну пропозицію, не встигне відкрити рахунок у банку з частко державної власності до закінчення строку прийому пропозицій.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не надає Замовнику дозволу ставити обмежувальні умови стосовно видів банку, їх назви, частки держави у статутному капіталі тощо. Жодним іншим законодавчим актом, нормативно-правовим актом також не надано подібних повноважень Замовнику при складанні тендерної документації.
Завданням забезпечення є надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ст. 560 ЦК України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Статтею 563 ЦК України встановлено, що У разі порушення боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, гарант зобов'язаний сплатити кредиторові грошову суму відповідно до умов гарантії.
Звідси вбачається, що банк-гарант відповідно до цивільного законодавства під час видачі гарантії бере на себе відповідні обов’язки. Порушення цих обов’язків тягне за собою відповідальність гаранта (ст. 566 ЦК України) .
ЦК України та жоден інший законодавчий/підзаконний акт не містять привілеїв або пріоритетних оцінок установ, які можуть видавати гарантії. Відсутні у чинному законодавстві і норми, які б вказували, що гарантії певних груп банків є привілейованими перед гарантіями інших установ.
Відповідно до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» банківська діяльність підлягає ліцензуванню.
Згідно з положеннями ЗУ «Про банки і банківську діяльність» ліцензування банківських установ здійснюється Національним банком України - центральним банком України, особливим центральним органом державного управління, юридичний статус, завдання, функції, повноваження і принципи організації якого визначаються Конституцією України, цим Законом та іншими законами України. Національний банк має статутний капітал, що є державною власністю. Національний банк є економічно самостійним органом, який здійснює видатки за рахунок власних доходів у межах затвердженого кошторису адміністративних витрат, а у визначених цим Законом випадках - також за рахунок Державного бюджету України (ЗУ «Про Національний банк України»).
Таким чином, Національний банк України є фінансово незалежним органом зі статутним капіталом державної власності 100%, наділений повноваженнями здійснювати погодження статутів банків і змін до них, ліцензування банківської діяльності та операцій у передбачених законом випадках, вести Державний реєстр банків, встановлювати для банків правила проведення банківських операцій, бухгалтерського обліку і звітності, захисту інформації, коштів та майна. Будь-який ліцензований у встановленому законом порядку банк є легітимним на території України.
Групування банків за належністю статутного капіталу введено рішенням Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем Національного банку Українивід 28 лютого 2019 року № 70 (https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-zalishiv-bez-zmin-kriteriyi-rozpodilu-bankiv-na-grupi-na-2019-rik). Такий розподіл введено виключно для проведення аналізу діяльності банків і зручності аналітичної обробки інформації (офіційний вісник ДФС України http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004086-novi-kriteriyi-dlya-rozpodilu-bankiv-na-grupi).
У 2021 році НБУ залишив класифікацію банків за вищезгаданими критеріями. Так, у преамбулі рішення Комітету від 5 лютого 2021 року № 40 зазначено, що ГРУПУВАННЯ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ ТА РОЗПОДІЛУ НАГЛЯДОВИХ ФУНКЦІЙ. (https://bank.gov.ua/ua/legislation/Decision_05022021_40_CCRB_PS).
Тобто, жодних переваг банку з часткою державної власності перед іншими банками немає.
Відтак, гарантія ліцензованого легітимного банку-резидента без частки державної власності у статутному капіталі є рівноцінною гарантіям будь-яких інших банків, які зареєстровані і ліцензовані у встановленому законом порядку, в тому числі і банків з часткою державної власності.
На офіційному сайті публічних закупівель Prozorro розміщено роз’яснення Замовникам щодо банківського забезпечення пропозицій: «зверніть увагу, що Ви не можете зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати, адже це буде вважатись дискримінацією.» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya).
Статтею 627 ЦК України санкціоновано, що сторони є вільними в укладенні договору, ВИБОРІ КОНТРАГЕНТА та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Дії замовника фактично можна прирівняти до вказівки на банківські установи, які повинні видати гарантію учаснику закупівлі, адже банків з часткою державної власності лише 5: АТ "Укрексімбанк", АТ "ОЩАДБАНК", АТ КБ "ПРИВАТБАНК", АБ "УКРГАЗБАНК", ПАТ "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР". Отже, Замовник звужує свободу Учасників щодо вільного вибору банку для забезпечення тендерної пропозиції, спонукає до господарських відносин з конкретними банківськими установами, а тому це є порушенням принципу недискримінації і рівного ставлення до учасників, а також принципу добросовісної конкуренції учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), принципу свободи господарської діяльності (ст. 6 ГК України), сприяння монополізації конкретних банків шляхом антиконкурентних дій (ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції»).
Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Просимо виключити з Тендерної документації обмежуючу вимогу про надання банківської гарантії банком з часткою державної власності.
Для отримання покритої банківської гарантії банки не проводять оцінку платоспроможності учасників, та надають таку послугу всім, оскільки банківська гарантія забезпечена грошовими коштами. Отже, для отримання банківської гарантії в банках з державною часткою статутного капіталу може отримати будь-який учасник. А учасники які обслуговуються в таких банках не отримують переваг, адже для отримання банківської гарантії необхідною умовою є відповідне забезпечення.
Також вказано, що аналогічним слід вважати договори/роботи з реконструкції , або капітального ремонту, або нового будівництва доріг.
Отже, з огляду на вищевказане учасник може надати аналогічний договір, який буде аналогічним до предмету закупівлі. Тобто роботи на капітальний ремонт дороги з класом наслідків СС1.
Згідно законодавства України об’єкти які належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), сертифікат про введення об’єкту в експлуатацію не складається.
Тобто, учасник який надає як аналогічний договір на роботи з капітального ремонту дороги з класом наслідків СС1, просто не має можливості виконати вимоги тендерної документації, тому що не має даного документа!
Вважаємо, що вимога щодо наявності у листі відгуці від контрагента, достовірної інформації про введення об’єкту в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або знімок екрану з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимога Замовника надати копію аналогічного договору та акти виконаних робіт (складені за формою КБ – 2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ –3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, Закон не передбачає вимоги що до надання учасниками відгуків від контрагентів з достовірною інформацією про введення об’єкту в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або знімок екрану з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Зазначаємо, що вимога Замовника щодо надання учасниками відгуків від контрагентів з достовірною інформацією про введення об’єкту в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або знімок екрану з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо) у Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками відгуків від контрагентів з достовірною інформацією про введення об’єкту в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або знімок екрану з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Дякуємо.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2021 18:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000046 ● 5695c363929d4a0eba63e925a4e92d11
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
16 UA-2021-02-26-004248-a 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-16 09:56:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба у перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-18 14:33:06
Відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" зі змінами, була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ПРОЕКСП» №V-0457-19/ПРОЕКСП від 21.11.2019 року. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://koda.gov.ua/gromadskosti/vidkryti-dani/publichni-zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-oda/departament-regionalnogo-rozvytku/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 16:35:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба у перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Прошу надати документальне підтвердження виконання переможцем вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-28 10:13:37
Відповідь на звернення
Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованої копії виписки.
Крім того, повідомляємо, у зв’язку з ракетними обстрілами РФ об’єктів критичної інфраструктури, у Замовника 23.11.2022-25.11.2022 було відсутнє електропостачання. Зважаючи на викладене вище, була відсутня можливість надати відповідь у встановлені чинним законодавством терміни.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
24 652 601,08
UAH з ПДВ
|
24 652 601,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
25 445 776,58
UAH з ПДВ
|
25 445 776,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Агрошляхбуд" |
28 010 724,52
UAH з ПДВ
|
28 010 724,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
24 652 601,08
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 16:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Переможець |
25 445 776,58
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 10:58
|
Додаткова угода №1 від 30.06.2021.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 16:44
|
Додаткова угода від 30.06.2021 № 1 № 82-21.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:55
|
Договір від 21.04.2021 № 82-21.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 13:23
|
Договір №82-21 від 21.04.2021.PDF | укладений |
21 квітня 2021 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 82-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | _ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 82-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 82-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |