Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19 |
Контактна особа: |
Попелешко Олена Андріївна +380619448093 oks@mlt.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 8 551 132,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 511,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після надання акту (актів) виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 9 (Проект договору ).doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Тендерна Документація.doc | |
26 лютого 2021 15:47 |
Додаток 1 до ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000011 ● 7dc7d2ef9a0b4ba3a902a07bde4602b4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2021-02-26-004133-b 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 13:59:15
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-004133-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-24 10:59:26
Пояснення на Запит до моніторингу.
Пояснення на Запит до моніторингу.
Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 21.09.2021 р., в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі підрядних робіт: «Реконструкція дорожнього покриття по вул. Івана Алексєєва (на перехресті з вул.Шмідта) в м.Мелітополі» (UA-2021-02-26-004133-b) та повідомляється наступне.
Відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення до моніторингу ID : UA-M-2021-09-17-000011, опубліковано від 17.09.2021 13:52 Автор: Державна аудиторська служба України (Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)), а саме:
- очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ;
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку до проєкту. Дана закупівля розрахована на 2021-2022 роки. Відповідно до рішення сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області призначається розмір бюджетного призначення.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені у Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, та складені на підставі проєктно - кошторисної документації, а саме: на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для виконання будівельних робіт відповідають державним стандартам, будівельним нормам.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області - https://mlt.gov.ua .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
8 548 234,09
UAH з ПДВ
|
8 548 234,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
8 550 567,85
UAH з ПДВ
|
8 550 567,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075 |
Переможець |
8 548 234,09
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 21:43
|
ду _2.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 08:34
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:02
|
Договір | укладений |
01 квітня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами викласти плани фінансування (додаток №1) та календарні графіки виконання робіт (додаток №2) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. договору викласти в новій редакції;2. Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції;3.Пункт 4.3 договору викласти в новій редакції; 4.Пункт 4.4. договору викласти в новій редакції; 5.Пункт 5.1 договору викласти в новій редакції;6.У зв'язку зі змінами викласти в новій редакції реквізити Замовника;7. Пункт 5.5 викласти в новій редакції;8. Пункт 17.1. викласти в новій редакції;9. У зв'язку зі змінами викласти в новій редакції план фінансування (додаток №1) та календарний графік виконання робіт (додаток №2). |
Номер договору про закупівлю: | 3 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |