Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системою централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: гуртожиток (1, 2, 3, 4 поверхи) Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», за адресою: м. Хмельницький, вул. Деповська, 12, (шифр 05/12-2020-СПС)
Очікувана вартість
803 099,80 UAH
UA-2021-02-26-004076-b b6efb89b86494b35a4b050b228300851
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щелкунова Тетяна Миколаївна

+380382630544 hplsp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ СФЕРИ ПОСЛУГ"
Код ЄДРПОУ: 03063283
Місцезнаходження: 29017, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вулиця Панаса Мирного, будинок 5
Контактна особа: Щелкунова Тетяна Миколаївна
+380382630544
hplsp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 803 099,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 015,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системою централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: гуртожиток (1, 2, 3, 4 поверхи) Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», за адресою: м. Хмельницький, вул. Деповська, 12, (шифр 05/12-2020-СПС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Деповська, будинок 12, гуртожиток (1, 2, 3, 4 поверхи)Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:41
Оголошення пожежна сигналізація 4.doc
26 лютого 2021 15:41
Додаток 4 Перел.док..doc
26 лютого 2021 15:41
Додаток 3 Договір.doc
26 лютого 2021 15:41
Додаток 2 Техн.завд.docx
26 лютого 2021 15:41
Додаток 1 Цінова пропоз.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 березня 2021 10:25
Дата відповіді: 02 березня 2021 17:00
Прошу видалити 10 осіб оскільки виходячи з вашої документації потрібно лише троє навчаних осіб. Більш того в постанові КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 зазначено що для таких робіт достатньо двох монтажників. І не потрібно надавати відповідь що роботи повинні бути виконані якісно та вчасно, тому що кабінетом міністрів України визначено що достатньо двох осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців робіт, які мають можливість виконати роботу на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Щодо Ваших доводів, що згідно постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 зазначено що для таких робіт достатньо двох монтажників повідомляємо наступне.
Абзацом 4 пункту 15 Загальних положень «Ліцензійні умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 вказано, що для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб, тобто законодавцем встановлено мінімальні вимоги для проходження ліцензійних умов провадження вказаної господарської діяльності, проте вказаним нормативно правовим документом не врегульовано питання максимальної чи рекомендованої кількості працівників для виконання певного виду робіт, в силу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників виходячи з власної потреби.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені підпунктами 2.1. – 2.3. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Вимога
Дата подання: 01 березня 2021 10:28
Дата відповіді: 02 березня 2021 17:04
Прошу замінити 1 ДФ з третього кварталу на останній звітній
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно вимог підпункту 2.1 та 2.2. пункту 3.5.1. частини 5 «» Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для участі у процедурі закупівлі замовником визначено, що Учасники повинні мати дані, які відповідають наступним критеріям: інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг за підписом уповноваженої особи повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за 3 квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період.
Тобто Замовником надається право Учасникам самостійно вирішувати, яким чином підтвердити відповідність встановленому кваліфікаційному критерію надати Звіт 1-ДФ за 3 квартал 2020 року або Звіт із праці за останній звітний період.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Працівники
Дата подання: 02 березня 2021 17:06
Дата відповіді: 03 березня 2021 17:52
У тендерній документації міститься вимога: "Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг за підписом уповноваженої особи повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників." Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про кількість працівників є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо кількості працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців робіт, які мають можливість виконати роботу на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Щодо Ваших доводів, що згідно постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 зазначено що для таких робіт достатньо двох монтажників повідомляємо наступне.
Абзацом 4 пункту 15 Загальних положень «Ліцензійні умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 вказано, що для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб, тобто законодавцем встановлено мінімальні вимоги для проходження ліцензійних умов провадження вказаної господарської діяльності, проте вказаним нормативно правовим документом не врегульовано питання максимальної чи рекомендованої кількості працівників для виконання певного виду робіт, в силу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників виходячи з власної потреби.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені підпунктами 2.1. – 2.3. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
наявність в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області
Дата подання: 02 березня 2021 17:11
Дата відповіді: 03 березня 2021 17:53
У тендерній документації міститься вимога: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області. (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо)." Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають компанії Хмельницької області, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі. Надання послуг з капітального ремонту систем протипожежного захисту здійснюється відповідно ліцензії ДСНС України на протипожежну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там складу (приміщення). Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації стосовно складу (приміщення) на території Хмельницької області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області. (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо).
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена Замовником для забезпечення оперативного реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відсутність складу (приміщення) на території Хмельницької області, на думку Замовника ускладнить логістику та не забезпечить належну якість виконаних робіт.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені підпунктом 1.2 . пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення

Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 березня 2021 19:24
Дата відповіді: 03 березня 2021 23:54
Замінити форму 1 дф за 3 квартал на 1 дв за 4 квартал. Чи фірма під яку прописаний тендер в 4 кварталі вже немала 10 осіб. Також це видно з того що лише 3 особи повині бути навчані а інші виходить не вміють монтувати АПС тому дані про 10 працюючих треба змінити на 3 і не писати що вони можуть оперативно впливати на ситуацію тим більше що термін дію договору до 31.12.2021 року тому оперативність тут навіть не пахне
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно вимог підпункту 2.1 та 2.2. пункту 3.5.1. частини 5 «» Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для участі у процедурі закупівлі замовником визначено, що Учасники повинні мати дані, які відповідають наступним критеріям: інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг за підписом уповноваженої особи повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за 3 квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період.
Тобто Замовником надається право Учасникам самостійно вирішувати, яким чином підтвердити відповідність встановленому кваліфікаційному критерію надати Звіт 1-ДФ за 3 квартал 2020 року або Звіт із праці за останній звітний період.
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення Замовником встановлено мінімальну кількість працівників, що мають документи (сертифікати) про проходження спеціального навчання та перевірки знань з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень.
Тобто відповідно до умов Оголошення зазначених вище працівників може бути і більше ніж три.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бест технолоджі компані 802 216,00
UAH з ПДВ
802 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 14:39
Електронний підпис
10 березня 2021 14:38
Пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бест технолоджі компані

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бест технолоджі компані
#40753202
Переможець 802 216,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 12:28

Документи

12 березня 2021 12:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бест технолоджі компані
#40753202
802 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 12:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 12:11
img771.pdf укладений
03 січня 2023 11:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:20
img241.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 13:32
підписаний договір укладений
17 березня 2021 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з відсутністю фінансування на 2021 рік та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пуктом 12.2 Договору Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з відсутністю фінансування на 2021 рік та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пуктом 12.2 Договору Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 64
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін