Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг координатора проєкту «Доступне українсько-польське прикордоння: спільні дії щодо модернізації дорожньої інфраструктури», який реалізується у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства, що фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу, на виконання умов грантового договору № PLBU.02.01.00-UA-0705/17-00 (зі змінами та доповненнями) від 01.10.2018 та Угоди про партнерство від 16.10.2018» (ДК 021:2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004002-b db799177be3d409db5b7331afd85a586
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Ігор

380979348430 sad_tender_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Остапчук Ігор
380979348430
sad_tender_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 11:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


1) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
2) Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Володимира Великого, 54 (Служба автомобільних доріг у Львівській області). Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку № 3 до документації.
3) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4) Вимоги до предмета закупівлі містяться у окремому файлі Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
5) Проект договору міститься у Додатку № 4 Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг координатора проєкту «Доступне українсько-польське прикордоння: спільні дії щодо модернізації дорожньої інфраструктури», який реалізується у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства, що фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу, на виконання умов грантового договору № PLBU.02.01.00-UA-0705/17-00 (зі змінами та доповненнями) від 01.10.2018 та Угоди про партнерство від 16.10.2018» (ДК 021:2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється в гривнях щомісячно до 10 числа місяця, наступного за звітним. Щомісячна оплата за надані послуги не може перевищувати розмір оплати в євро передбачений п.1 "Витрати на персонал" Додатку IV "Бюджет проекту". Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СІРКО ЯРЕМА ТАРАСОВИЧ 150 000,00
UAH
150 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 10:55
Електронний підпис
10 березня 2021 10:50
Електронний підпис
10 березня 2021 10:44
Електронний підпис
10 березня 2021 10:39
Електронний підпис
10 березня 2021 09:56
5.pdf
10 березня 2021 09:56
Акти Сірко.pdf
10 березня 2021 09:56
Договір.pdf
10 березня 2021 09:56
11.pdf
10 березня 2021 09:56
диплом.pdf
10 березня 2021 09:56
1.pdf
10 березня 2021 09:56
8.pdf
10 березня 2021 09:56
13.pdf
10 березня 2021 09:56
14.pdf
10 березня 2021 09:56
паспорт1.pdf
10 березня 2021 09:56
9.pdf
10 березня 2021 09:56
відгук Сірко.pdf
10 березня 2021 09:56
3.pdf
10 березня 2021 09:56
12.pdf
10 березня 2021 09:56
10.pdf
10 березня 2021 09:56
7.pdf
10 березня 2021 09:56
15.pdf
10 березня 2021 09:56
паспорт2.pdf
10 березня 2021 09:56
2.pdf
10 березня 2021 09:56
6.pdf
10 березня 2021 09:56
4.pdf
10 березня 2021 09:56
паспорт3.pdf
10 березня 2021 09:56
Registration papers.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СІРКО ЯРЕМА ТАРАСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СІРКО ЯРЕМА ТАРАСОВИЧ
#2772600874
Переможець 150 000,00
UAH
11 березня 2021 11:02

Документи

11 березня 2021 11:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СІРКО ЯРЕМА ТАРАСОВИЧ
#2772600874
150 000,00
UAH
Документи

Документи

11 березня 2021 11:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 10:47
Договір 25-03-21с від 22.03.2021.pdf укладений
23 березня 2021 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH