Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway road С131728 (Сheckpoint "Tanyushivka" - Starobilsk - Bakhmut) - Zaporizka - Chmirivka on the section km 0 + 000-km 5 + 600 (DK 021: 2015 45230000-8 construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Контактна особа: |
Тетяна Володимирівна Кухтіна +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT ROZVYTKU, UTRYMANNYa MEREZhI AVTOMOBILNYKh DORIG OBLASTI, PROMYSLOVOSTI, TRANSPORTU TA ZVYaZKU LUGANSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 41908217 |
Contact point: |
Tatiana Vladimirovna Kukhtina +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 59 542 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297 710,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 893130.72 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 11:40 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 59 542 048 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 297 710 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Conditions for providing security for tender proposals: in accordance with the Tender documentation
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 14:58 |
Перелік змін.docx | |
09 березня 2021 14:58 |
ЗМІНИ ТД С131728(КПП Танюшівка-Старобільськ-Бахмут)-Запорізьке-Чмирівка на ділянці км 0+000- км.docx |
09 березня 2021 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 14:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 березня 2021 14:58 |
ЗМІНИ ТД С131728(КПП Танюшівка-Старобільськ-Бахмут)-Запорізьке-Чмирівка на ділянці км 0+000- км.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-29-000025 ● f04bd7ad4c14409bba3fda4c13be11cb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.09.2021 №599
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2021 № 599
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-02-26-003570-a від 26.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-29 16:49:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С131728 ( КПП «Танюшівка» - Старобільськ –Бахмут) – Запорізьке- Чмирівка на ділянці км 0+000-км 5+600 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-26-003570-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-04 11:30:08
Про надання пояснення від 29.09.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит щодо надання пояснення від 29.09.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С131728 ( КПП «Танюшівка» - Старобільськ –Бахмут) – Запорізьке- Чмирівка на ділянці км 0+000-км 5+600 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-003570-a) Департамент розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості та транспорту Луганської обласної державної адміністрації повідомляє.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення визначено Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (далі – Перелік) погоджено листом Укравтодору від 16.01.2021 № 255/1/5.1-6-104/08-21 та затверджено розпорядженням голови обласної держадміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 02.03.2021 № 126. Відповідно до Переліку загальний розмір бюджетного призначення у 2021 році по об’єкту становить 55 000,00 тис.грн.. Строк виконання робіт з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С131728 ( КПП «Танюшівка» - Старобільськ –Бахмут) – Запорізьке- Чмирівка на ділянці км 0+000-км 5+600 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з тендерною документацією передбачено на два роки.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Зокрема, документи, які взяті до уваги під час обґрунтування технічних характеристик є проектно-кошторисна документація, що складалась відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Робочий проект пройшов експертизу та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ТОВ «Лугекспертиза». Експертний звіт від 26.02.2021 №26/02-21-1к (копія Експертного звіту додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається).
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів Луганської обласної державної адміністрації Луганська обласна військово-цивільна адміністрація http://loga.gov.ua/oda/about/depart/uad/ogoloshennya_pro_torgi на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 11:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" |
58 794 384,53
UAH з ПДВ
|
56 849 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
56 850 000,00
UAH з ПДВ
|
56 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" |
59 209 709,44
UAH з ПДВ
|
59 209 709,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" #41182929 |
Переможець |
56 849 800,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 09:17
|
Дод. угода 3 до Договору 14.2021 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 10:58
|
Дод. угода 2 до Договору 14.2021 від 21.07.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 10:36
|
Дод.уг. 1 до Договору 14.2021 від 09.07.2021.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 12:48
|
Додатки до Договору 14.2021 від 14.05.2021.pdf | укладений |
14 травня 2021 12:47
|
Договір 14.2021 від 14.05.2021.pdf | укладений |
14 травня 2021 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі 18.Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, реквізити Замовника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Викласти п.3.1. в розділі 3.Договірна ціна у новій редакції. 2. У пунктах 6.1. та 15.1. дати "15.12.2022" та "31.12.2022" замінити датами "15.12.2021" та "31.12.2021" відповідно. 3.Додаток 2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв`язку з фактичним виконанням робіт за об`єктом та зменшенням видатків Сторони погодили зменшення Договірної ціни на 978 681,39 грн. 2. Додаток 1 викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 14/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |