Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні матеріали
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2021-02-26-003165-a ● 4ba504b4ee634569b95676430be676a7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22767506 |
Вебсайт: | http://hoe.com.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а |
Контактна особа: |
Руслан Стасюк +30382787872 zakupky@hoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Олива моторна М8В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
15000 літр
Олива для змащування ланцюга бензопил та електропил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
10000 літр
Олива мінеральна 15W40 API
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
6000 літр
Олива напівсинтетична 10W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
460 літр
Олива синтетична 5W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
540 літр
Олива синтетична 5W30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
8740 літр
Олива дизельна М8Г2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
1200 літр
Олива моторна М10ДМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
200 літр
Олива дизельна М10Г2ЦС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
3000 літр
Олива індустріальна І-40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211600-7 — Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення
2000 літр
Масло трансмісійне ТАД 17и
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
1020 кілограми
Літол 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1020 кілограми
Солідол Ж-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1500 літр
Нігрол SAE-140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1280 літр
Гальмівна рідина DOT-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211650-2 — Гальмівні рідини
50 літр
Рідина для гідропідсилювача (ATF 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211610-0 — Гідравлічні рідини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 11:21 |
10. Додаток 5 - Технічні вимоги.doc | |
26 лютого 2021 11:21 |
9. Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
26 лютого 2021 11:21 |
8. Додаток 3 - Для переможця.doc | |
26 лютого 2021 11:21 |
7. Додаток 2 - Для учасника.doc | |
26 лютого 2021 11:21 |
6. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
26 лютого 2021 11:21 |
4. Тендерна документація ТЕ-14.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003165-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС", Код ЄДРПОУ:13991251
Дата подання: 28 квітня 2021 15:39
Неправомірне обрання переможця
Приватне мале підприємство «МЛС» (надалі – Скаржник) звертається до Акціонерного Товариства «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» (надалі –Замовник) у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні матеріали) за ідентифікатором UA-2021-02-26-003165-a
26.02.2021 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2021-02-26-003165-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію.
28.04.2021 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" визначено переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного:
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.При перевірці підпису, який накладено на пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" відображається наступна Інформація:
Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI, «якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.»
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "НВП АГРІНОЛ" підлягає відхиленню.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підтвердивши пропозицію учасника ТОВ "НВП АГРІНОЛ" Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Варто також зауважити що аналогічна позиція при оцінці пропозицій міститься в рішенні АМКУ № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті пропозиції ТОВ "НВП АГРІНОЛ" було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ :
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "НВП АГРІНОЛ" за процедурою закупівлі UA-2021-01-05-003112-c
3. відхилити пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" як таку,що не відповідає умовам Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
26.02.2021 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2021-02-26-003165-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію.
28.04.2021 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" визначено переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного:
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.При перевірці підпису, який накладено на пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" відображається наступна Інформація:
Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI, «якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.»
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "НВП АГРІНОЛ" підлягає відхиленню.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підтвердивши пропозицію учасника ТОВ "НВП АГРІНОЛ" Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Варто також зауважити що аналогічна позиція при оцінці пропозицій міститься в рішенні АМКУ № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті пропозиції ТОВ "НВП АГРІНОЛ" було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ :
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "НВП АГРІНОЛ" за процедурою закупівлі UA-2021-01-05-003112-c
3. відхилити пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" як таку,що не відповідає умовам Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2021 07:38
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р (Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів) до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 ТД “Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)”. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство Агрінол" виконав всі вимоги Замовника та наклав КЕП на пропозицію в цілому згідно ТД.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003165-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 17 червня 2021 13:13
Вимога
Уважно вивчивши тендерну пропозицію переможця торгів ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЛС" за процедурою відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 09210000-4 Мастильні засоби (Мастильні матеріали) у системі Prozorro за ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-003165-a , наше підприємство дійшло висновку, що пропозиція учасника ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЛС" не відповідала умовам тендерної документації та була не правомірно акцептована.
Тендерна документація вищезазначеної закупівлі містить в собі вимогу згідно Додатку № 5 п.2 , а саме: «При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен надати завірені скан-копії діючих сертифікатів та паспортів відповідності (якості) на кожен вид товару.»
В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЛС" не містяться сертифікати відповідності на запропоновані оливи та мастила, натомість учасник лише завантажив файл «19.Довідка про не обов’язкову сертифікацію.pdf», та «38.довідка про сертифікацію МЛС.PDF» чим порушив умови тендерної документації.
Вважаємо, що прийняте рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ПМП "МЛС" порушує такий принцип здійснення закупівель, закріплений в ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене вважаємо дії Замовника – АТ «Хмельницькобленерго» неправомірними та незаконними, а рішення тендерного комітету таке що підлягає скасуванню в протилежному випадку наше підприємство буде змушене звернутися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація вищезазначеної закупівлі містить в собі вимогу згідно Додатку № 5 п.2 , а саме: «При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен надати завірені скан-копії діючих сертифікатів та паспортів відповідності (якості) на кожен вид товару.»
В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЛС" не містяться сертифікати відповідності на запропоновані оливи та мастила, натомість учасник лише завантажив файл «19.Довідка про не обов’язкову сертифікацію.pdf», та «38.довідка про сертифікацію МЛС.PDF» чим порушив умови тендерної документації.
Вважаємо, що прийняте рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ПМП "МЛС" порушує такий принцип здійснення закупівель, закріплений в ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене вважаємо дії Замовника – АТ «Хмельницькобленерго» неправомірними та незаконними, а рішення тендерного комітету таке що підлягає скасуванню в протилежному випадку наше підприємство буде змушене звернутися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2021 15:09
Згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2021-02-26-003165-a було подано чотири пропозиції. Пропозиції ТОВ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС", ТОВ "СП ЮКОЙЛ" та ТОВ "НВП АГРІНОЛ" було відхилено, що зазначено у протоколах і відхилення тендерної пропозиції.
Згідно ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2021-02-26-003165-a наступною пропозицією після відхилення пропозицій ТОВ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС", ТОВ "СП ЮКОЙЛ" та ТОВ "НВП АГРІНОЛ" була остаточна пропозиція ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" у розмірі 3 186 030,00 грн. з ПДВ.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», про що зазначено у протоколі визначення переможця.
Відповідно до п. 8, ч. 1, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариством з обмеженою відповідальністю "НВП АГРІНОЛ" подано вимогу про усунення порушення, яка не містить вимог, що передбачені у вищенаведеній статті закону, а за своєю суттю є скаргою на дії Замовника, яка повинна подаватись на розгляд до органу оскарження.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для розгляду вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "НВП АГРІНОЛ"про усунення порушення.
Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2021-02-26-003165-a було подано чотири пропозиції. Пропозиції ТОВ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС", ТОВ "СП ЮКОЙЛ" та ТОВ "НВП АГРІНОЛ" було відхилено, що зазначено у протоколах і відхилення тендерної пропозиції.
Згідно ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2021-02-26-003165-a наступною пропозицією після відхилення пропозицій ТОВ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС", ТОВ "СП ЮКОЙЛ" та ТОВ "НВП АГРІНОЛ" була остаточна пропозиція ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" у розмірі 3 186 030,00 грн. з ПДВ.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», про що зазначено у протоколі визначення переможця.
Відповідно до п. 8, ч. 1, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариством з обмеженою відповідальністю "НВП АГРІНОЛ" подано вимогу про усунення порушення, яка не містить вимог, що передбачені у вищенаведеній статті закону, а за своєю суттю є скаргою на дії Замовника, яка повинна подаватись на розгляд до органу оскарження.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для розгляду вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "НВП АГРІНОЛ"про усунення порушення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-003165-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-26-003165-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 25 березня 2021 13:47
Дата подання: 25 березня 2021 13:47
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 10:08
рішення від 29.03.2021 № 6204 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 10:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 № 5484.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 18:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 № 8500.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 15:41
рішення від 20.04.2021 № 8500 .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2021 16:00
Номер скарги: UA-2021-02-26-003165-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС", Код ЄДРПОУ:13991251
Дата подання: 07 травня 2021 16:26
Дата подання: 07 травня 2021 16:26
Скарга щодо необгрунтованого вибору переможця
Скарга у вкладенні.
Скарга
щодо необґрунтованого вибору переможця
Приватне мале підприємство «МЛС» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Акціонерним Товариством «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» (надалі - Замовник) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні матеріали) за ідентифікатором UA-2021-02-26-003165-a
26.02.2021 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2021-02-26-003165-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію.
28.04.2021 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" визначено переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного:
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.»
При перевірці підпису, який накладено на пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" відображається наступна Інформація: (сканкопія у вкладенні)
Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI, «якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.»
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "НВП АГРІНОЛ" підлягає відхиленню.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підтвердивши пропозицію учасника ТОВ "НВП АГРІНОЛ" Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Варто також зауважити що аналогічна позиція при оцінці пропозицій міститься в рішенні АМКУ № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті пропозиції ТОВ "НВП АГРІНОЛ" було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ :
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення процедури закупівлі UA-2021-02-26-003165-a
3. Забовязати Акціонерне Товариство “ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "НВП АГРІНОЛ" за процедурою закупівлі UA-2021-02-26-003165-a
, відхилити пропозицію ТОВ "НВП АГРІНОЛ" як таку,що не відповідає умовам Тендерної документації та повернути закупівлю на етап кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 17:56
рішення від 12.05.2021 №10353+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 17:56
Інформація про перенесення розгляду скарг від 24.05.2021 №9163.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 19:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 №12674.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 18:10
рішення від 04.06.2021 №12674.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про виначення переможця
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2021 14:03
Номер скарги: UA-2021-02-26-003165-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 24 червня 2021 13:47
Дата подання: 24 червня 2021 13:47
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2021 11:33
рішення від 29.06.2021 № 14508 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 11:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15533.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 13:44
рішення від 08.07.2021 № 15533.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасника-переможця було повернуто на кваліфікацію та відхилено
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2021 11:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС" |
3 186 738,00
UAH з ПДВ
|
2 979 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" |
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" |
3 186 030,00
UAH з ПДВ
|
3 186 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС" #39544856 |
Рішення скасоване |
2 979 600,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:59
|
|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Рішення скасоване |
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:59
|
|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Рішення скасоване |
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" #13991251 |
Рішення скасоване |
3 186 030,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС" #39544856 |
Рішення скасоване |
2 979 600,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 13:50
|
|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Рішення скасоване |
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 13:50
|
|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Рішення скасоване |
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС" #39544856 |
Рішення скасоване |
2 979 600,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:35
|
|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Рішення скасоване |
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:35
|
|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Рішення скасоване |
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" #13991251 |
Рішення скасоване |
3 186 030,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2021 14:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛ-ЦЕНТР ПЛЮС" #39544856 |
Відхилено |
2 979 600,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:52
|
|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Відхилено |
2 987 679,60
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:54
|
|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Відхилено |
3 122 540,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" #13991251 |
Відхилено |
3 186 030,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 липня 2021 10:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі