Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства «Красноградська центральна районна лікарня» по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 291 235,60 UAH
UA-2021-02-26-003125-b ● 3766c66a523847d58c92dd7a6f02ba77
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002701 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 |
Контактна особа: |
Уткіна Олена 380951348404 pase4nik.elena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 291 235,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 747,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11456 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства «Красноградська центральна районна лікарня» по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63304, Україна, Харківська область, Красноград, вул. Шиндлера, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Місцезнаходження замовника: 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 ; категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що визначено згідно з пунктом 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: відкриті торги згідно абзацу 1 пункту 5 частини 2 статті 4; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова; | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:19 |
Перелік змін терапев.корпс.docx | |
05 березня 2021 12:19 |
ТД Терапевт.відділення (зі змінами).doc | |
02 березня 2021 15:49 |
Зміни.docx | |
02 березня 2021 15:48 |
ПД Терапевт.відділення.docx |
05 березня 2021 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2021 12:19 |
Перелік змін терапев.корпс.docx
|
||||||
05 березня 2021 12:19 |
ТД Терапевт.відділення (зі змінами).doc
|
||||||
02 березня 2021 15:49 |
Зміни.docx
|
||||||
02 березня 2021 15:48 |
ПД Терапевт.відділення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 03 березня 2021 09:42
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:09
Шановна Уповноважена особа, просимо надати пояснення, чому ви поклали на себе законодавчі функції та встановили в ТД дискримінаційні вимоги, що суперечать чинному законодавсту, а саме:
1. Три аналогічні договори з замивниками які оплачували надані послуги за рахунок бюджетних коштів. В законі вказано що повинно бути три ????? Вимагаємо внести зміни та надати можливість надання ОДНОГО аналогічного договору з будь - яким замовником (бюджетним /приватним, тощо)
2. Чому вимагається аналогічний договір на капітальний ремонт або реконструкція, вимагаємо доповнити пожливістю надання аналог. договору. на наприклад просто заміну електроппроводки, так як відповідно до Закону аналогічний договір повинен відповідати характеру виконуваних робіт, а не бути тотожним назві !!!!!
2. Учасники не повинні нічого погоджувати, якщо ви хочете погоджений календарний графік - розробіть його самі на погоджуйте що хочите с ким хочите і як хочити, учасники нічого погоджувати не повинні! приберіть дискримінаційну вимогу!!!
3. Чому ви вмагаєте термін дії тендерної пропозиції 90 днів а банк. гарантії 120 ?????Внесіть зміни.
4. Акт обстеження - Замовник, передивітся практику АМКУ, Вимагаємо прибрати акт огляду з ТД,
5. Навіщо вам копія документи, що посвідчує особу на підписання договору, я ви думаєте, це не конфиденційна інформація? Вимагаємо брибрати дану вимогу, так як вона суперечить чинному Законодавсту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Ваші вимоги та заперечення будуть опрацьовані уповноваженою особою, та в частині, яка не суперечить діючому законодавству-будуть внесені відповідні зміни.
Вимога про усунення порушень.
Дата подання: 04 березня 2021 17:17
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:28
Доброго дня! Шановний Замовник в зв’язку з опрацюванням вимоги про усунення порушень в документації, прохання внести зміни до тендерної документації, або надати заперечення. Вимога про усунення порушення в тендерній документації не розглянута.
Відповідь: Доброго дня! Ваші вимоги та заперечення будуть опрацьовані уповноваженою особою, та в частині, яка не суперечить діючому законодавству-будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003125-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРО-БУД", Код ЄДРПОУ:43184206
Дата подання: 03 березня 2021 15:47
Вимога про усунення порушень в документації
Вимога про усунення порушень.
1. В оголошенні про проведення процедури закупівлі та Тендерній документації зазначено конкретну назву предмету закупівлі "Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства "Красноградська центральна районна лікарня" по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області" (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)". А також окремо зазначено код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Відповідно до пункту 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122), назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. Наявність код ДК 021:2015 у назві об'єкта будівництва не передбачено. Таким чином, назва предмета закупівлі не відповідає вимогам законодавства.
Також замовником не вірно визначений код ДК 021:2015.Код 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" не містить робіт, пов'язаних з електромережами. Видам робіт за предметом закупівлі "Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства "Красноградська центральна районна лікарня" по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області" відповідає код 4310000-3 "Електромонтажні роботи".
2. Частиною 1 статті 5 Закону закріплені принципи здійснення закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 3-х договорів з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, з капітального ремонту або реконструкції з бюджетними установами чи іншими установами, що здійснювали розрахунки за виконані роботи з ремонту за бюджетні кошти. Тобто аналогічні договори повинні бути укладені з замовниками державної або комунальної форми власності, органами державної влади або місцевого самоврядування. Така вимога є порушенням статті 13 Конституції України, якою встановлено що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Отже є дискримінаційною.
Також зазначеним пунктом Тендерної документації встановлено, що аналогічними є договори на виконання капітального ремонту або реставрації. Це визначення є загальним й дозволяє не мати досвіду виконання робіт саме за предметом закупівлі. До того ж, цей пункт є порушенням пункту 3.2 ДБН А.2.2-3:2014, яким визначено, що до будівництва належить нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
3. У пункті 1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлені вимоги до листа-відгуку замовника, в тому числі відбиток печатки (у разі використання). Ця вимога суперечить ДСТУ 4163-2003, яким не передбачено відбито печатки на листах, навіть у разі використання печатки у своїй діяльності.
4. У пункті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником пpoцедуpи зaкупівлі у склaді пpoпoзиції листа-гapaнтії стoсoвнo дoтpимaння у свoїй діяльнoсті пoлoжень чиннoгo зaкoнoдaвствa Укpaїни. У випaдку недoтpимaння учaсникoм в свoїй діяльнoсті нopм чиннoгo зaкoнoдaвствa Укpaїни, пpoпoзиція тaкoгo учaсникa відхиляється.
Зазначена вимога є порушенням частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також не зрозуміло, яким нормативним документом замовнику надано право перевіряти діяльність учасника на дотримання норма чинного законодавства України та робити будь-які висновки всупереч статті 62 Конституції України.
5. Пунктом 1.7. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що учaсник у склaді пpoпoзиції пoвинен нaдaти пpoeкт кaлeндapнoгo гpaфiкy викoнaння poбiт (вiдпoвiднo дo нopм Мiнpeгioнбуду Укpaїни (Нaкaз вiд 13 сiчня 2009 poку № 2), пoгoджeний з бaлaнсoутpимувaчeм у пеpіoд утoчнень. Ця вимога встановлена з порушенням законодавства, а саме:
1) Наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 "Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві" носить рекомендаційний, а не обов'язковий характер. Також цей наказ стосується виключно складання додатків до договору й не може застосовуватись в обов'язковому порядку до документів, що входять до складу тендерної пропозиції.
2) Вимога щодо погодження проєкту календарного графіку виконання робіт у період уточнень є дискримінаційною. Проєкт календарного графіку, який вимагається замовником, містить вартісні показники видів (етапів) робіт. Оскільки в даній закупівлі замовник та балансоутримувач є однією юридичною особою, то відбувається порушення статті 28 Закону, а саме: замовник до аукціону бачить ціну пропозиції учасника.
3) Вимога містить обмежений часовий проміжок для її виконання, що є дискримінацією.
4) Вимога містить посилання на період уточнень. Період уточнень не передбачений Законом у процедурі відкритих торгів.
6. Пунктом 1.7. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що учaсник у склaді пpoпoзиції повинен надати довідку Міністерства внутрішніх справ України у формі електронного документа або копія паперової довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, не має не знятої чи не погашеної судимості. Зазначена вимога суперечить статті 17 Закону, а саме:
1) Частиною 1 статті 17 Закону не передбачена така підстава для відхилення, як службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, не має не знятої чи не погашеної судимості.
2) Відповідно до частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
3) Вимогу не можливо виконати, оскільки учасник не може в складі тендерної пропозиції надавати довідки щодо переможця закупівлі.
7. У пінкті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, зaмoвник зaлишaє зa сoбoю пpaвo зaпpoсити від учaсникa інші дoкументи, які мoжуть бути неoбхідними для утoчнення/підтвеpдження квaліфікaційних вимoг дo учaсникa. Статею 16 Закону таке право замовника не передбачено, а відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
8. Пунктом 6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), в тому числі довідку, що містить детальні якісні, кількісні, техніко-економічні характеристики – згідно Додатку 1 документації.
Цю вимогу не можливо виконати, оскільки предметом закупівлі є будівельні роботи, а не товар, тому терміни застосування таких термінів як "якісні характеристики", "техніко-економічні характеристики" не припустимо. Кількісні характеристики предмета закупівлі вже встановлені у Додатку 1 до Тендерної документації, який повинен відповідати проектній документації, й учасник не може їх будь-яким чином характеризувати. Також, у додатку 1 до Тендерної документації зазначені лише види та обсяги робіт. Це є порушенням вимог пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, яким встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає не тільки відомість обсягу робіт, а й відомість ресурсів.
9. Пункт 2 Розділу V Тендерної документації не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
10. У пункті 2.1. Розділу VI Тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Ця вимога є порушенням Закону України "Про захист персональних даних" та частини 2 статті 41 Закону, оскільки:
1) замовник не зазначає з якою метою він збирає персональні дані;
2) замовник не повідомляє яким чином він буде зберігати персональні дані, які будуть оприлюднені в електронні системі закупівель у вільному доступі;
3) замовник не просить надати згоду на обробку персональних даних;
4) документи, що посвідчують особу надаються переможцем під час укладання договору.
11. Пункт 2 "Строк укладання договору" Розділу VI Тендерної документації чомусь містить наступну вимогу: "Для підтвердження фінансової спроможності виконання умов договору, учасник надає інформаційну довідку щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати роботи по договору, у складі пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, датована або датовані не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій." Ця вимога некоректна та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки:
1) Вимога стосується підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а розташована у розділі Розділ іVI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації.
2) Зміст вимоги зрозумілий лише замовнику, тому що відсутній опис такого документу як "інформаційна довідка щодо наявності фінансової спроможності". Яка саме інформація з фінансової звітності учасника повинна бути відображена у цій довідці?
12. У додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що гарантія на виконані роботи не менше 5-ти років, про що у складі пропозиції має бути надано гарантійний лист. Це є порушенням частини 10 статті 884 Цивільного кодексу України, якої встановлено гарантій строк 10 років.
13. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Всупереч положенням зазначеної статті замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції кoпії витягу/виписки з ЄДPПOУ пpo Учaсникa - юpидичну oсoбу aбo Учaсникa - фізичну oсoбу – суб’єктa підпpиємницькoї діяльності (пункт (обов'язкових платежів), передбачених законодавством (пункт 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації); кoпію виписки aбo витягу з pеєстpу плaтників пoдaтку нa дoдaну вapтість/плaтникa єдинoгo пoдaтку (кoпію Свідoцтвa пpo pеєстpaцію плaтникa пoдaтку нa дoдaну вapтість/плaтникa єдинoгo пoдaтку) (пункт 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації).
14. Проєкт договору (додаток 3 до Тендерної документації) не відповідає вимогам Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та у сфері будівництва.
Розгорнути
Згорнути
1. В оголошенні про проведення процедури закупівлі та Тендерній документації зазначено конкретну назву предмету закупівлі "Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства "Красноградська центральна районна лікарня" по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області" (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)". А також окремо зазначено код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Відповідно до пункту 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122), назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. Наявність код ДК 021:2015 у назві об'єкта будівництва не передбачено. Таким чином, назва предмета закупівлі не відповідає вимогам законодавства.
Також замовником не вірно визначений код ДК 021:2015.Код 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" не містить робіт, пов'язаних з електромережами. Видам робіт за предметом закупівлі "Реконструкція внутрішніх електромереж з заміною електропроводки у терапевтичному корпусі комунального некомерційного підприємства "Красноградська центральна районна лікарня" по вул. Шиндлера, 87 в м. Красноград Красноградського району Харківської області" відповідає код 4310000-3 "Електромонтажні роботи".
2. Частиною 1 статті 5 Закону закріплені принципи здійснення закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 3-х договорів з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, з капітального ремонту або реконструкції з бюджетними установами чи іншими установами, що здійснювали розрахунки за виконані роботи з ремонту за бюджетні кошти. Тобто аналогічні договори повинні бути укладені з замовниками державної або комунальної форми власності, органами державної влади або місцевого самоврядування. Така вимога є порушенням статті 13 Конституції України, якою встановлено що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Отже є дискримінаційною.
Також зазначеним пунктом Тендерної документації встановлено, що аналогічними є договори на виконання капітального ремонту або реставрації. Це визначення є загальним й дозволяє не мати досвіду виконання робіт саме за предметом закупівлі. До того ж, цей пункт є порушенням пункту 3.2 ДБН А.2.2-3:2014, яким визначено, що до будівництва належить нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
3. У пункті 1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлені вимоги до листа-відгуку замовника, в тому числі відбиток печатки (у разі використання). Ця вимога суперечить ДСТУ 4163-2003, яким не передбачено відбито печатки на листах, навіть у разі використання печатки у своїй діяльності.
4. У пункті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником пpoцедуpи зaкупівлі у склaді пpoпoзиції листа-гapaнтії стoсoвнo дoтpимaння у свoїй діяльнoсті пoлoжень чиннoгo зaкoнoдaвствa Укpaїни. У випaдку недoтpимaння учaсникoм в свoїй діяльнoсті нopм чиннoгo зaкoнoдaвствa Укpaїни, пpoпoзиція тaкoгo учaсникa відхиляється.
Зазначена вимога є порушенням частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також не зрозуміло, яким нормативним документом замовнику надано право перевіряти діяльність учасника на дотримання норма чинного законодавства України та робити будь-які висновки всупереч статті 62 Конституції України.
5. Пунктом 1.7. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що учaсник у склaді пpoпoзиції пoвинен нaдaти пpoeкт кaлeндapнoгo гpaфiкy викoнaння poбiт (вiдпoвiднo дo нopм Мiнpeгioнбуду Укpaїни (Нaкaз вiд 13 сiчня 2009 poку № 2), пoгoджeний з бaлaнсoутpимувaчeм у пеpіoд утoчнень. Ця вимога встановлена з порушенням законодавства, а саме:
1) Наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 "Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві" носить рекомендаційний, а не обов'язковий характер. Також цей наказ стосується виключно складання додатків до договору й не може застосовуватись в обов'язковому порядку до документів, що входять до складу тендерної пропозиції.
2) Вимога щодо погодження проєкту календарного графіку виконання робіт у період уточнень є дискримінаційною. Проєкт календарного графіку, який вимагається замовником, містить вартісні показники видів (етапів) робіт. Оскільки в даній закупівлі замовник та балансоутримувач є однією юридичною особою, то відбувається порушення статті 28 Закону, а саме: замовник до аукціону бачить ціну пропозиції учасника.
3) Вимога містить обмежений часовий проміжок для її виконання, що є дискримінацією.
4) Вимога містить посилання на період уточнень. Період уточнень не передбачений Законом у процедурі відкритих торгів.
6. Пунктом 1.7. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що учaсник у склaді пpoпoзиції повинен надати довідку Міністерства внутрішніх справ України у формі електронного документа або копія паперової довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, не має не знятої чи не погашеної судимості. Зазначена вимога суперечить статті 17 Закону, а саме:
1) Частиною 1 статті 17 Закону не передбачена така підстава для відхилення, як службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, не має не знятої чи не погашеної судимості.
2) Відповідно до частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
3) Вимогу не можливо виконати, оскільки учасник не може в складі тендерної пропозиції надавати довідки щодо переможця закупівлі.
7. У пінкті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, зaмoвник зaлишaє зa сoбoю пpaвo зaпpoсити від учaсникa інші дoкументи, які мoжуть бути неoбхідними для утoчнення/підтвеpдження квaліфікaційних вимoг дo учaсникa. Статею 16 Закону таке право замовника не передбачено, а відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
8. Пунктом 6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), в тому числі довідку, що містить детальні якісні, кількісні, техніко-економічні характеристики – згідно Додатку 1 документації.
Цю вимогу не можливо виконати, оскільки предметом закупівлі є будівельні роботи, а не товар, тому терміни застосування таких термінів як "якісні характеристики", "техніко-економічні характеристики" не припустимо. Кількісні характеристики предмета закупівлі вже встановлені у Додатку 1 до Тендерної документації, який повинен відповідати проектній документації, й учасник не може їх будь-яким чином характеризувати. Також, у додатку 1 до Тендерної документації зазначені лише види та обсяги робіт. Це є порушенням вимог пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, яким встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає не тільки відомість обсягу робіт, а й відомість ресурсів.
9. Пункт 2 Розділу V Тендерної документації не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
10. У пункті 2.1. Розділу VI Тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Ця вимога є порушенням Закону України "Про захист персональних даних" та частини 2 статті 41 Закону, оскільки:
1) замовник не зазначає з якою метою він збирає персональні дані;
2) замовник не повідомляє яким чином він буде зберігати персональні дані, які будуть оприлюднені в електронні системі закупівель у вільному доступі;
3) замовник не просить надати згоду на обробку персональних даних;
4) документи, що посвідчують особу надаються переможцем під час укладання договору.
11. Пункт 2 "Строк укладання договору" Розділу VI Тендерної документації чомусь містить наступну вимогу: "Для підтвердження фінансової спроможності виконання умов договору, учасник надає інформаційну довідку щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати роботи по договору, у складі пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, датована або датовані не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій." Ця вимога некоректна та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки:
1) Вимога стосується підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а розташована у розділі Розділ іVI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації.
2) Зміст вимоги зрозумілий лише замовнику, тому що відсутній опис такого документу як "інформаційна довідка щодо наявності фінансової спроможності". Яка саме інформація з фінансової звітності учасника повинна бути відображена у цій довідці?
12. У додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що гарантія на виконані роботи не менше 5-ти років, про що у складі пропозиції має бути надано гарантійний лист. Це є порушенням частини 10 статті 884 Цивільного кодексу України, якої встановлено гарантій строк 10 років.
13. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Всупереч положенням зазначеної статті замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції кoпії витягу/виписки з ЄДPПOУ пpo Учaсникa - юpидичну oсoбу aбo Учaсникa - фізичну oсoбу – суб’єктa підпpиємницькoї діяльності (пункт (обов'язкових платежів), передбачених законодавством (пункт 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації); кoпію виписки aбo витягу з pеєстpу плaтників пoдaтку нa дoдaну вapтість/плaтникa єдинoгo пoдaтку (кoпію Свідoцтвa пpo pеєстpaцію плaтникa пoдaтку нa дoдaну вapтість/плaтникa єдинoгo пoдaтку) (пункт 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації).
14. Проєкт договору (додаток 3 до Тендерної документації) не відповідає вимогам Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та у сфері будівництва.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2021 16:11
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Ваші вимоги та заперечення будуть опрацьовані уповноваженою особою, та в частині, яка не суперечить діючому законодавству-будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003125-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРО-БУД", Код ЄДРПОУ:43184206
Дата подання: 04 березня 2021 16:48
Вимога про усунення порушень в документації
Доброго дня! Шановний Замовник, в зв’язку з опрацюванням вимоги про усунення порушень в документації, прохання внести зміни до тендерної документації, або надати заперечення. Вимога про усунення порушення в тендерній документації не розглянута.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2021 09:29
Доброго дня! Ваші вимоги та заперечення будуть опрацьовані уповноваженою особою, та в частині, яка не суперечить діючому законодавству-будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003125-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРО-БУД", Код ЄДРПОУ:43184206
Дата подання: 04 березня 2021 17:00
Вимога про усунення порушень в документації
Доброго дня! Шановний Замовник в зв’язку з опрацюванням вимоги про усунення порушень в документації, прохання внести зміни до тендерної документації, або надати заперечення. Вимога про усунення порушення в тендерній документації не розглянута.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2021 09:29
Доброго дня! Ваші вимоги та заперечення будуть опрацьовані уповноваженою особою, та в частині, яка не суперечить діючому законодавству-будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕЙМУС" |
2 000 155,00
UAH з ПДВ
|
2 000 155,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій