Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вхідної групи нежитлового приміщення КНП "Прикарпатський наркологічний центр Івано-Франківської обласної ради" на вул. Пашницького, 40 в м. Івано-Франківську.» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
80 369,00 UAH
UA-2021-02-26-002431-b b24706c1b9ea49e5b6c283d6684b42a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимофіїв Наталія Анатоліївна

380342572373
380342572372
ondzvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 13648234
Місцезнаходження: 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЛИНАРСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Тимофіїв Наталія Анатоліївна
380342572373,380342572372
ondzvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 14:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 12:01
Очікувана вартість: 80 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт вхідної групи нежитлового приміщення КНП "Прикарпатський наркологічний центр Івано-Франківської обласної ради" на вул. Пашницького, 40 в м. Івано-Франківську.» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Пашницького, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу до 31.12.2021 р. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним 4.2. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). 4.3. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 13:02
Додаток 1 Пропозиція.doc
26 лютого 2021 13:02
Додаток 2 Кваліфікаціині критеріі.doc
26 лютого 2021 13:00
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
26 лютого 2021 12:59
Додаток 4 Проект договору.doc
26 лютого 2021 12:57
Оголошення.doc
26 лютого 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 13:02
Додаток 1 Пропозиція.doc
26 лютого 2021 13:02
Додаток 2 Кваліфікаціині критеріі.doc
26 лютого 2021 13:00
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
26 лютого 2021 12:59
Додаток 4 Проект договору.doc
26 лютого 2021 12:57
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-002431-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 19 березня 2021 04:19
Не правомірна дискваліфікація
Дискваліфікація КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
В гарантійному листі відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі. 2. Відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин (молотки відбійні). 3. Відсутня копія сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору. 4. Відсутня копія дозвільних документів на виконання робіт із підвищеної небезпеки. 5. Довідка про наявність працівників не відповідає формі наведеній в Додатку №2. 6. Відсутній лист відгук від Снятинський коледж. Уповноважена особа прийняла рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» згідно п.1.ч13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідь на перший пункт-подається лист -гарантія
№ 6 від 01.03. 2021р________________________________________________
Уповноваженій особі
Лист -гарантія
Керуючись ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ми як учасник КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» по обєкту: «Капітальний ремонт вхідної групи нежитлового приміщення КНП "Прикарпатський наркологічний центр Івано-Франківської обласної ради" на вул. Пашницького, 40 в м. Івано-Франківську.» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) гарантуємо замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості і терміни встановлені замовником, а також що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 4 роки від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).
КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК», протягом одного року після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.
Пункт 1 – не порушено

2. Відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин (молотки відбійні).
Згідно примінених інструментів буде молоток відбійний 2,58маш-год. Ціна 4,52 = 12 грн. а тепер подивимось ми примінили свою вигадану ціну , чи примінили вартості машино-години; нормативних показників цінам доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва які склались на даний час. .
Подана довідка повідомлення :
№ 39 від 17.03. 2021р________________________________________________ Уповноваженій особі
Довідка
КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» як учасник закупівлі; повідомляє про те, що - Ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; не перевищує нормативних показників цінам доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва які склались на даний час. .
Власна та орендована техніка яка буде залучена для роботи, для розрахунку вартості машино-години; не перевищує нормативних показників цінам доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва які склались на даний час.
Пункт 2 – не порушено
3. Відсутня копія сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору.
Відповідь:
СС1 — незначні наслідки — належать об’єкти I та II категорій складності;
Так, відповідно до вимог ст. 34 Закону № 3038 замовник має право виконувати будівельні роботи після:
1) подання Повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю — щодо об’єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт;
замовнику варто знати, що при будівництві певних об’єктів не потрібно оформляти дозвільні документи.
Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджено постановою КМУ від 07.06.2017 р. № 406****.Згідно виложеного ми не взмозі подати на виконання аналогічних договорів копію сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору тому , що виконані договора належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1),
Пункт 3 – не порушено
4. Відсутня копія дозвільних документів на виконання робіт із підвищеної небезпеки
Запитання до Замовника в якуму пунті технічного завдання є роботи з підвищеною небеспекою?
Задані роботи по закупівлі належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1),
Надання листа-гарантію
№ 38 від 17.03. 2021р________________________________________________
Уповноваженій особі

ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ
Ми КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК», як учасник закупівлі, надаємо гарантійного листа, що підчас виконанні робіт на об’єкті будуть суворо дотримуватись вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві». Організація будівельної ділянки виконується згідно ПВР. КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК», гарантує Замовнику дотримуватись правил по охороні праці, пожежної і дорожньої безпеки, керуючись законом України «Про охорону праці» і «Положення по розробці інструкцій по охороні праці Держнаглядохоронпраці» від 29.01.98 року за No 9, також буде керуватися будівельними нормами і правилами по техніці безпеки ДБН А.3.2-2-2009 . КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК», надає діючі документи (витяг) на спеціалістів які згідно будівельних нормам і правил по техніці безпеки ДБН А.3.2-2-2009 пройшли навчання по охороні праці і промислова безпека у будівництві .
№ 9 від 17.03. 2021р________________________________________________
Уповноваженій особі

Довідка – роз’яснення
Щодо подання довідки на виконання робіт підвищеної небеспеки та експлуатацію (застосування) машин , механізмів, устаткування підвищеної небеспеки,

1. Закон України «Про дозвільну систему у свері господарської діяльності» редакція від 29.01.2020р
2. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небеспеки та експлуатацію (застосування) машин , механізмів, устаткування підвищеної небеспеки, затверджений Постановою КМУ №-1107 від 26.10.2011року зі змінами та доповненнями затвердженими Постановою КМУ №-207 від 03.03.2020року
Види робіт відсутні у:
1. Переліку видів робіт підвищеної небеспеки (Додаток №-2 до Порядку №1107):
2. Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небеспеки (Додаток №3 до Порядку №-1107) , або на такі види робіт Дозвіл від 07.02.2018р. – не оформляються.
Пункт 4 – не порушено
5. Довідка про наявність працівників не відповідає формі наведеній в Додатку №2
Розділ №2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

(найменування учасника-юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові учасника-фізичної особи)
гарантує наявність наступних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

з/п ПІБ Посада або кваліфікація Стаж роботи на підприємстві Освіта Примітка
1 2 3 4 5 6


1.2.2 Робітники, яких планується залучити до виконання робіт

з/п Назва спеціальності Необхідно додатково прийняти (к-сть.)
1 2 3



1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту, трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
- Учасники у складі своєї пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання у сфері охорони праці (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції).
Запитання до Замовника де вказано від таблички не відступати?
№ 4 від 09.03. 2021р________________________________________________
Уповноваженій особі
ДОВІДКА

По КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
Інформація про працівників, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерної прдипломом, посвідченням тощо складена за формою:
1.2.1 Інженерно-технічні працівники та робітники
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Професія, кваліфікація за дипломом, посвідченням тощо Загальний̆ стаж роботи (згідно предмету закупівлі), років Стаж роботи на даному підприємстві, років Штатний/працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо
1 2 4 5 6
1 Голова кооперативу
Турчин
Володимир Васильович
Середняспеціальнаагрономія , в Івано-Франківському сіль господарському коледжі ,продовжує навчатися в ЛьвівськийСільськогосподарський інституті ,Мененджер - постачальник загальний стаж – 2 роки
2місяці Штатний-постіно
2 Головний -інженер , відповідальний за охорону праці
Турчин Василь

Володимирович
Не закінчена вища Львівський Сільськогосподарський інститут 5 курс ,технік будівельник № р485275, 24.03.1988 Чернівецький будівельний технікум, загальний стаж - 46 років
32 Штатний постійно
3 Виконавець робіт будівництво
Малеванчук Михайло Петрович
Вища ,інженер-будівельник, кв№75182230.06.1983Львівський політехнічний інститут. загальний стаж - 37р
13 Штатний-по совмісництву
4 Виконавець робіт-дорожник, Турчин Богдан Володимирович
Вища ,інженер –будівельник ,КВ №40482267 30.05.2011р , Національний транспортний університет ПП №706, . Виконавець робіт, інженер , загальний стаж - 39р
3 Штатний-по совмісництву
5 Мененжер, бух-відділ кадрів Куртинюк Христина Віталівна
Атестат про повну загальну середню освіту в 2017році у Тлумацькому коледжі Львівського національного аграрного університету
ВА № 49894605 загальний стаж - 1р
2місяці По ЦПХ
6 Інженер-проектувальник Ліценберг Валерій Леонідович
Свідоцтво №00300, кваліфікаційний сертифікат серія АР №0012333 загальний стаж - 37р
2 місяці По ЦПХ

Робітники

7 Шофер -екскаваторщиПічник Бойчук Михайло Михайлович
Тлумацький Учкомбінат середньо спеціальна, механізатор загальний стаж – 3роки
3 Штатний-по совмісництву
8 Столяр -плиточник Калинюк Василь Васильович
Івано-Франківське СПТУ-19 середньо спеціальна, столяр -плиточник загальний стаж – 10років
6 Штатний-по совмісництву
Робітники, яких планується залучити до виконання робіт

Трудоємкість становить 193,34 :8 = 24,1дні , якщо роботи розпочати 26.03.2021р по 30.04.2021р, тоді ми будемо мати 24робочих дні , 24 : 24 = 1 робочих .Тобто щоб виконати даний обєм робіт з 26.03.2021р потрібно 1 робітник спеціаліст.
До Замовника згідно Вашої таблички заповнюються дані тільки у 4(чотирьох) графах, згідно нашої таблички нами подано на дві більше тобто 6(шість ) граф , це говорить про те , що ми подали більше даних про працівників , а не чогось не додали , тим більш усі Ваші пункти враховано. Робітники яких потрібно залучити їх просто не має. Ваше завдання робота розрахована на одного робітника який успішо її зробить.
Пункт 5 – не порушено

6. Відсутній лист відгук від Снятинський коледж.
10 квіт. 2020 р. — ... Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій ... Копія одного аналогічного договору (з усіма додатками, ...
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) замовник вимагає від учасників подання ними ... аналогічних договорів (щодо процедури закупівлі ... аналогічного предмета закупівлі слід послуговуватись кодом державного класифікатора. ...
Тобто згідно Закону ми повинні подати всього (10 квіт. 2020 р. — ... Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій ... Копія одного аналогічного договору (з усіма додатками) один аналогічний договір .Ми подали два один із них без відгуку в даний час не має де його взяти . Про те один таки є відгук з всіма документами, договором ітд.
висновок - Пункт 6 – не порушено
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи , що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі ). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланнями:
https: // zakon.rada.gov.ua/Iaws/show/z0194-18
https://zakon/rada.dov.ua/Iaws/show/46-93
Просьба переглянути своє рішення з ПОВАГОЮ…
Додатки для правильного прочитання додаються
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 23:33
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
(вимоги Замовника були надання копії дозвільних документів на виконання робіт із підвищеної небезпеки та надати копію сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору)
В незалежності від СС
В оголошенні про проведення спрощеної процедури зазначено надання
- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- локальний(-і) кошторис(-и) з розрахунком договірної ціни (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками форма № 1а відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва;
- Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності).
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат
(Згідно відомості ресурсів молоток відбійний зазначений в будівельних машинах та механізмах, має бути відповідний розрахунок)
Відповідно до Додатку 2 до оголошенні про проведення спрощеної процедури зазначено надання
Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів
Та Скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника
Якщо в довідці вказаний відповідний договір потрібно надання копії договору та відгуку
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

19 березня 2021 04:19
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Кооператив "Будівельник" 68 260,00
UAH з ПДВ
68 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 02:57
Електронний підпис
09 березня 2021 17:51
Довідка банк Буд 09.03.21..pdf
09 березня 2021 03:45
Довідки Ст17 01.03.21.pdf
09 березня 2021 03:45
Довідки на підписанта Б.rar
09 березня 2021 03:45
Довідки Буд 01.03.21.pdf
09 березня 2021 03:45
Довідка ГУ ДПС Буд 01.03.pdf
09 березня 2021 03:45
Банк 26.02.2021 Буд.pdf
09 березня 2021 03:45
Аналогічні договора Б 2.rar

Публічні документи

05 березня 2021 15:51
Електронний підпис
05 березня 2021 15:46
Технічне Наркологія.zip
05 березня 2021 15:46
16_Статут.pdf
05 березня 2021 15:46
7_Проект договору.pdf
05 березня 2021 15:46
2_Наявність обладнання.pdf
05 березня 2021 15:46
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Кооператив "Будівельник"

ПП "Промбудсервіс-Косів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кооператив "Будівельник"
#19399200
Відхилено 68 260,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 10:03
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 10:08

Документи

18 березня 2021 10:02
Електронний підпис

Документи

18 березня 2021 10:07
Електронний підпис
18 березня 2021 10:06
Пандус 2 намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 10:07
Електронний підпис
18 березня 2021 10:06
Пандус 2 намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 08:03
dogkap.pdf укладений
29 березня 2021 08:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 333,00 UAH)