Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Очікувана вартість
270 073 500,00 UAH
UA-2021-02-26-002193-c ● 2244d2260aae4e439682ce72a6d7d5a1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 270 073 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350 367,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8102205 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 16:56 |
Enquiries until: | 20 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 270 073 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 350 368 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 т.
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
дизельне паливо
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:32 |
4219 ТД дизельне паливо_нова редакція від 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 16:32 |
Зміни до тендеру_4219_03.03.2021.docx | |
26 лютого 2021 16:53 |
Додаток №7 (2).docx |
03 березня 2021 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 16:32 |
4219 ТД дизельне паливо_нова редакція від 03.03.2021.docx
|
|||
03 березня 2021 16:32 |
Зміни до тендеру_4219_03.03.2021.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:53 |
Додаток №7 (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-002193-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 02 березня 2021 14:59
друкарська помилка
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що в абзаці 1 пункту 5.2 розділу 5 Тендерної документації допущено друкарську помилку " ... тендерної пропозиції 8е укладення8 в довільній формі ...". Просимо виправити та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2021 16:32
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-002193-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018", Код ЄДРПОУ:41451174
Дата подання: 02 квітня 2021 14:54
ВИМОГА
Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі
01.04.2021р. Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива.
Таке рішення Замовника є необґрунтованим та безпідставним, з огляду на наступне.
Причиною дискваліфікації зазначено: «Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції не надано довідку довільної форми щодо відсутності зазначених обставин або, якщо він перебуває у зазначених обставинах, — надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, чим не виконано п. 14 розділу 2 Додатку 2».
У вказаному п. 14 розділу 2 Додатку 2 йдеться про те, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі в разі, якщо: «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. …».
При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо надання саме окремої довідки, яка б підтверджувала такі обставини.
Окрім того, не містилося такої вимоги і в тендерних документаціях вказаного Замовника при проведенні процедур закупівель в попередніх періодах, хоча жодних законодавчих змін з даного питання не відбулося.
Не містить вимоги про надання такої довідки і безпосередньо Закон України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон).
Відповідно ж до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі викладений у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз вказаної статті свідчить, що її частина 1 визначає підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі.
Тоді як частина 2 статті 17 визначає наступне: «Замовник може(!) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав(!) свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.».
Таким чином, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено право (а не обов’язок!) замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі лише в тому разі, якщо учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю, а не в разі, якщо ним не подано окремої довідки щодо таких обставин. Крім того, можливість подання доказів на підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності передбачена лише для учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником. Для учасника, який не перебуває в таких обставинах, Закон не встановлює вимог про надання будь-яких документів на підтвердження цього.
Стосовно інформації про виконання Учасником своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, то ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» було надано у складі тендерної пропозицію «Довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», а також копії відповідних договорів про закупівлю, укладених з Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», та документів, що підтверджують факт їх належного та повного виконання.
Що ж стосується інформації про відсутність підстав відмови в участі по ст. 17 Закону, то така інформація була надана ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» шляхом подання «Інформації про відсутність підстав відмови в участі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Слід наголосити, що умовами тендерної документації передбачено: «Якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник включає до складу тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику».
Таким чином, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» в повному обсязі надано інформацію про належне виконання свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
Крім того, відповідно до приписів ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про укладання ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» договорів про закупівлю з цим самим замовником (Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»), а також про стан їх виконання, є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, з огляду на положення ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не може вимагати документального підтвердження такої публічної інформації, а ненадання таких документів не може бути підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Необхідно звернути увагу також на те, що положеннями ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, в разі, якщо Замовник (Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») вбачав певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у своїй тендерній пропозиції, Замовник повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Незважаючи на це, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель такого повідомлення з вимогою про усунення певних невідповідностей та не надав ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» можливості виправити такі невідповідності.
Підсумовуючи викладене, з метою забезпечення рівних прав учасників на участь в процедурі закупівлі, закріплених Законом України «Про публічні закупівлі», та усунення формальних перешкод для участі, ПРОСИМО: відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Таке рішення Замовника є необґрунтованим та безпідставним, з огляду на наступне.
Причиною дискваліфікації зазначено: «Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції не надано довідку довільної форми щодо відсутності зазначених обставин або, якщо він перебуває у зазначених обставинах, — надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, чим не виконано п. 14 розділу 2 Додатку 2».
У вказаному п. 14 розділу 2 Додатку 2 йдеться про те, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі в разі, якщо: «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. …».
При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо надання саме окремої довідки, яка б підтверджувала такі обставини.
Окрім того, не містилося такої вимоги і в тендерних документаціях вказаного Замовника при проведенні процедур закупівель в попередніх періодах, хоча жодних законодавчих змін з даного питання не відбулося.
Не містить вимоги про надання такої довідки і безпосередньо Закон України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон).
Відповідно ж до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі викладений у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз вказаної статті свідчить, що її частина 1 визначає підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі.
Тоді як частина 2 статті 17 визначає наступне: «Замовник може(!) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав(!) свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.».
Таким чином, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено право (а не обов’язок!) замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі лише в тому разі, якщо учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю, а не в разі, якщо ним не подано окремої довідки щодо таких обставин. Крім того, можливість подання доказів на підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності передбачена лише для учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником. Для учасника, який не перебуває в таких обставинах, Закон не встановлює вимог про надання будь-яких документів на підтвердження цього.
Стосовно інформації про виконання Учасником своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, то ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» було надано у складі тендерної пропозицію «Довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», а також копії відповідних договорів про закупівлю, укладених з Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», та документів, що підтверджують факт їх належного та повного виконання.
Що ж стосується інформації про відсутність підстав відмови в участі по ст. 17 Закону, то така інформація була надана ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» шляхом подання «Інформації про відсутність підстав відмови в участі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Слід наголосити, що умовами тендерної документації передбачено: «Якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник включає до складу тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику».
Таким чином, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» в повному обсязі надано інформацію про належне виконання свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
Крім того, відповідно до приписів ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про укладання ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» договорів про закупівлю з цим самим замовником (Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»), а також про стан їх виконання, є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, з огляду на положення ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не може вимагати документального підтвердження такої публічної інформації, а ненадання таких документів не може бути підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Необхідно звернути увагу також на те, що положеннями ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, в разі, якщо Замовник (Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») вбачав певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у своїй тендерній пропозиції, Замовник повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Незважаючи на це, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель такого повідомлення з вимогою про усунення певних невідповідностей та не надав ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» можливості виправити такі невідповідності.
Підсумовуючи викладене, з метою забезпечення рівних прав учасників на участь в процедурі закупівлі, закріплених Законом України «Про публічні закупівлі», та усунення формальних перешкод для участі, ПРОСИМО: відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 16:31
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проте, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» не виконано умови ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги пункту 14 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: не надано «довідку довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків….».
Відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога Замовника щодо надано довідки довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором є законною.
Згідно вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» не виконано умови ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги пункту 14 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: не надано «довідку довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків….».
Відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога Замовника щодо надано довідки довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором є законною.
Згідно вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-002193-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:37037544
Дата подання: 06 квітня 2021 12:47
Дата подання: 06 квітня 2021 12:47
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 10:20
рішення від 08.04.2021 № 7292 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 10:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8336.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 14:55
рішення від 19.04.2021 № 8336.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 19:54
Номер скарги: UA-2021-02-26-002193-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018", Код ЄДРПОУ:41451174
Дата подання: 06 квітня 2021 18:03
Дата подання: 06 квітня 2021 18:03
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018"
Деталі у файлі з текстом скарги
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 09:54
рішення від 08.04.2021 № 7318 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 09:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8337.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 14:57
рішення від 19.04.2021 № 8337.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 19:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 квітня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПАТ "Укртатнафта" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРУМ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
259 560 000,00
UAH з ПДВ
|
259 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТОРУМ |
261 900 000,00
UAH з ПДВ
|
261 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
270 073 500,00
UAH з ПДВ
|
268 722 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
270 000 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "Укртатнафта" |
270 073 500,00
UAH з ПДВ
|
270 073 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
259 560 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 13:20
|
ЦЗВ-14-02321-01.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:18
|
ЦЗВ-14-02321-01.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 15:45
|
ЦЗВ-14-02321-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 16:53
|
ПЗД_ЦЗВ-14-02321-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 13:25
|
ЦЗВ-14-02321-01 (1).pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 16:00
|
ЦЗВ-14-02321-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 10:51
|
ЦЗВ-14-02321-01.pdf | укладений |
18 травня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |