Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: 50025, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Алмазна, б.20, під’їзд 3
Очікувана вартість
1 074 770,00 UAH
UA-2021-02-26-002155-b 08a67d6b6e66432cb49bdbb3c5def5e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнілова Юлія Сергіївна

+380564930920 kornilovatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Корнілова Юлія Сергіївна
+380564930920
kornilovatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 074 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 373,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5373.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: 50025, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Алмазна, б.20, під’їзд 3 (45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50025, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Алмазна, б.20, під’їзд 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Забезпечення пропозиції має бути подане у вигляді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі, який є доступним для перегляду, без необхідності використання окремого програмного продукту, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі-КЕП) банка – гаранта. Умови банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк. Розмір забезпечення пропозиції 5373.85 гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Замовник вимагає від переможця внесення ним до моменту укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем закупівлі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у Переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку. На момент укладання Договору Переможець надає Замовнику оригінал платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення виконання договору про закупівлю. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 12:19
Додаток 2 до оголошення.doc
26 лютого 2021 12:19
Додаток 1 до оголошення.docx
26 лютого 2021 12:19
Оголошення ліфт.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 887 237,40
UAH з ПДВ
887 237,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 19:26
Електронний підпис
09 березня 2021 19:25
1.Сертифікат ISO.pdf
08 березня 2021 13:03
Електронний підпис
08 березня 2021 13:02
Платіжне доручення 8874.pdf
08 березня 2021 13:02
ліцензія.pdf.p7s
08 березня 2021 13:02
ліцензія.pdf (2).p7s
08 березня 2021 13:02
ліцензія.pdf
08 березня 2021 13:02
016-001-8874-2021.pdf.p7s
08 березня 2021 13:02
2.Ліцензія 2021.pdf
08 березня 2021 13:02
7.Статут, код доступу.pdf
08 березня 2021 13:02
Сертифікат ISO merged (11).pdf
08 березня 2021 13:02
6.Посвідчення ged (7).pdf
08 березня 2021 13:02
2.Трудові книжки ged (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#38924312
Переможець 887 237,40
UAH з ПДВ
17 березня 2021 14:01

Документи

17 березня 2021 14:01
Електронний підпис
17 березня 2021 13:59
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#38924312
887 237,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 14:01
Електронний підпис
17 березня 2021 13:59
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 09:40
ДУ 1 до 88-СЗ.PDF зміни до договору
06 липня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:29
88-С3 укладений
29 березня 2021 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 88-С3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 873 872,46
UAH (в тому числі ПДВ 145 645,41 UAH)