Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4-10 кВ на території Волинської області) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2021-02-26-002151-c ● b8269409e5274cf7a78514e324e68ed5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Контактна особа: |
Лейбик Ірина Павлівна +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: Україна, 43023, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ. ЄРШОВА, будинок 4. Категорія замовника: суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Вид закупівлі: відкриті торги (відкриті торги – для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. Мова якою подаються тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4-10 кВ на території Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Волинська область, територія Волинської області (відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4 кВ), територія Волинської області (відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4 кВ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 16:36 |
Проєкт договору.docx | |
26 лютого 2021 16:36 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-002151-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 23 березня 2021 15:03
ВИМОГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника
ВИМОГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника
26.02.2021 ПАТ «Волиньобленерго» (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення № UA-2021-02-26-002151-c про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4-10 кВ на території Волинської області) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.
15.03.2021, після проведення електронного аукціону, оприлюднено тендерні пропозиції учасників торгів.
19.03.2021 Замовником оприлюднено рішення (Протокольне рішення розгляду учасника відкритих торгів уповноваженою особою №223 від 19.03.2021) відповідно до якого МП «Шлях» визначено переможцем торгів за предметом закупівлі, та опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю з МП «Шлях».
Тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, що є підставою для її відхилення, а відтак Рішення про визначення переможцем торгів МП «Шлях» прийняте замовником всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Перше:
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі Про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці «..учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів…..У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник в складі тендерної пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб)».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку від 12.03.2021 №48 щодо наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій (далі-Довідка від 12.03.2021 №48.)
В довідці від 12.03.2021 №48 відображено, зокрема, інформацію щодо такого власного обладнання та механізмів, як: Фреза дорожня навісна Gordini CP45.15 500мм(п.11), Розподілювач бітумної емульсії БР-500 (п.12), Розподілювач щебеню навісний Schtranssmayer (п.13), Віброплити дорожні Enar CD16, Enar РD16 (п.14), Відбійний молоток Dewalt D25902K (п.15), Бензоелектрогенератор Firmann FPG3800 (п.16), Бензоповітродув Solo, Stihl (п.п.17,18), Швонарізчик Land Roder CS-360Н (п.19), та інше обладнання (п.20-25).
Проте, всупереч вимогам тендерної документації МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано копію (оригінал) інвентаризаційного опису.
Також, звертаю увагу на те, що відображена в Довідці від 12.03.2021 №48 інформація щодо наявності окремих транспортних засобів не підтверджена свідоцтвами про реєстрацію таких транспортних засобів. Так, зокрема, в довідці відображена інформація щодо наявності асфальтоукладальника Svedala Demag DF, проте, свідоцтво про реєстрацію такого транспортного засобу в складі тендерної пропозиції не надано.
Окрім цього, частина відображеної у довідці від 12.03.2021 №48 інформації (п.6, п.8) не відповідає інформації, яка відображена у наданих учасником свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів та механізмів.
Відтак, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Друге:
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника «..необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку від 12.03.2021 №42 про наявність інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі-Довідка від 12.03.2021 №42.)
В довідці від 12.03.2021 №42 подано інформацію щодо окремих працівників, яка не відповідає інформації, що відображена у наданих учасником трудових книжках, зокрема по таких працівниках: Панасюк Микола Петрович (п.9), згідно запису у трудовій книжці займає посаду водія автотранспортних засобів, а в довідці від 12.03.2021 №42 зазначено на посаді машиніста дорожньо-будівельних машин; такі працівники, як Хітько Андрій Васильович (п.13), Ткачук Сергій Миколайович (п.14), Гречко Леонід Григорович (п.15), Чечерв’як Віктор Дмитрович(п.16), Петровський Дмитро Васильович (п.18) та Лавренчук Іван Володимирович (п.20) згідно трудових книжок прийняті на посаду підсобних робітників, а по інформації зазначеній в довідці від 12.03.2021 №42 вони є дорожніми робітниками.
Також, звертаю увагу на те, що відображена в Довідці від 12.03.2021 №42 інформація щодо наявності окремих працівників документально не підтверджена. Так, в довідці відображена інформація щодо наявності машиніста дорожньо-будівельних машин Іщука Миколи Вікторовича (п.8), проте, документів, які б підтверджували працевлаштування Іщука І.М. в МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано.
Відтак, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Треттє:
Відповідно до п.14 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- «Довідку, складену в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи); у разі наявності таких обмежень, необхідно подати лист-гарантію (в довільній формі) про зобов’язання учасника, в разі визначення його переможцем, надання документального підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копії рішення загальних зборів учасників (засновників), або іншого документу згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю);
- Витяг зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, а також посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства».
Водночас, замовником у тендерній документації викладено застереження про те, що: «Подання повної редакції Статуту учасника не є відповідністю вказаній вимозі».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано Довідки про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі. Також у складі тендерної пропозиції МП «Шлях» відсутній витяг зі Статуту чи іншого установчого документу. Лист-роз’яснення щодо причин ненадання таких документів в складі тендерної пропозиції учасником не надано.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Незважаючи на те, що тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника така відхилена не була, що свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі замовником.
З огляду на викладене вище, керуючись ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. В строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію про наступне:
1.1. З врахуванням наведених у вимозі невідповідностей тендерної пропозиції МП «Шлях» вимогам тендерної документації надати інформацію про підставність визначення МП «Шлях» переможцем торгів.
2. Привести Рішення Замовника у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами і вимогами тендерної документації.
Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Розгорнути
Згорнути
щодо дій та прийнятих рішень Замовника
26.02.2021 ПАТ «Волиньобленерго» (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення № UA-2021-02-26-002151-c про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту КЛ 0,4-10 кВ на території Волинської області) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.
15.03.2021, після проведення електронного аукціону, оприлюднено тендерні пропозиції учасників торгів.
19.03.2021 Замовником оприлюднено рішення (Протокольне рішення розгляду учасника відкритих торгів уповноваженою особою №223 від 19.03.2021) відповідно до якого МП «Шлях» визначено переможцем торгів за предметом закупівлі, та опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю з МП «Шлях».
Тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, що є підставою для її відхилення, а відтак Рішення про визначення переможцем торгів МП «Шлях» прийняте замовником всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Перше:
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі Про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці «..учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів…..У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник в складі тендерної пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб)».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку від 12.03.2021 №48 щодо наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій (далі-Довідка від 12.03.2021 №48.)
В довідці від 12.03.2021 №48 відображено, зокрема, інформацію щодо такого власного обладнання та механізмів, як: Фреза дорожня навісна Gordini CP45.15 500мм(п.11), Розподілювач бітумної емульсії БР-500 (п.12), Розподілювач щебеню навісний Schtranssmayer (п.13), Віброплити дорожні Enar CD16, Enar РD16 (п.14), Відбійний молоток Dewalt D25902K (п.15), Бензоелектрогенератор Firmann FPG3800 (п.16), Бензоповітродув Solo, Stihl (п.п.17,18), Швонарізчик Land Roder CS-360Н (п.19), та інше обладнання (п.20-25).
Проте, всупереч вимогам тендерної документації МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано копію (оригінал) інвентаризаційного опису.
Також, звертаю увагу на те, що відображена в Довідці від 12.03.2021 №48 інформація щодо наявності окремих транспортних засобів не підтверджена свідоцтвами про реєстрацію таких транспортних засобів. Так, зокрема, в довідці відображена інформація щодо наявності асфальтоукладальника Svedala Demag DF, проте, свідоцтво про реєстрацію такого транспортного засобу в складі тендерної пропозиції не надано.
Окрім цього, частина відображеної у довідці від 12.03.2021 №48 інформації (п.6, п.8) не відповідає інформації, яка відображена у наданих учасником свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів та механізмів.
Відтак, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Друге:
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника «..необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку від 12.03.2021 №42 про наявність інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі-Довідка від 12.03.2021 №42.)
В довідці від 12.03.2021 №42 подано інформацію щодо окремих працівників, яка не відповідає інформації, що відображена у наданих учасником трудових книжках, зокрема по таких працівниках: Панасюк Микола Петрович (п.9), згідно запису у трудовій книжці займає посаду водія автотранспортних засобів, а в довідці від 12.03.2021 №42 зазначено на посаді машиніста дорожньо-будівельних машин; такі працівники, як Хітько Андрій Васильович (п.13), Ткачук Сергій Миколайович (п.14), Гречко Леонід Григорович (п.15), Чечерв’як Віктор Дмитрович(п.16), Петровський Дмитро Васильович (п.18) та Лавренчук Іван Володимирович (п.20) згідно трудових книжок прийняті на посаду підсобних робітників, а по інформації зазначеній в довідці від 12.03.2021 №42 вони є дорожніми робітниками.
Також, звертаю увагу на те, що відображена в Довідці від 12.03.2021 №42 інформація щодо наявності окремих працівників документально не підтверджена. Так, в довідці відображена інформація щодо наявності машиніста дорожньо-будівельних машин Іщука Миколи Вікторовича (п.8), проте, документів, які б підтверджували працевлаштування Іщука І.М. в МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано.
Відтак, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Треттє:
Відповідно до п.14 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- «Довідку, складену в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи); у разі наявності таких обмежень, необхідно подати лист-гарантію (в довільній формі) про зобов’язання учасника, в разі визначення його переможцем, надання документального підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копії рішення загальних зборів учасників (засновників), або іншого документу згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю);
- Витяг зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, а також посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства».
Водночас, замовником у тендерній документації викладено застереження про те, що: «Подання повної редакції Статуту учасника не є відповідністю вказаній вимозі».
МП «Шлях» в складі тендерної пропозиції не надано Довідки про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі. Також у складі тендерної пропозиції МП «Шлях» відсутній витяг зі Статуту чи іншого установчого документу. Лист-роз’яснення щодо причин ненадання таких документів в складі тендерної пропозиції учасником не надано.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Незважаючи на те, що тендерна пропозиція МП «Шлях» не відповідає вимогам тендерної документації замовника така відхилена не була, що свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі замовником.
З огляду на викладене вище, керуючись ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. В строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію про наступне:
1.1. З врахуванням наведених у вимозі невідповідностей тендерної пропозиції МП «Шлях» вимогам тендерної документації надати інформацію про підставність визначення МП «Шлях» переможцем торгів.
2. Привести Рішення Замовника у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами і вимогами тендерної документації.
Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2021 15:18
Відповідь надана замовником у вигляді протоколу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Мале підприємство "Шлях" |
3 570 524,00
UAH з ПДВ
|
3 570 524,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
4 316 700,00
UAH з ПДВ
|
4 247 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
4 360 000,00
UAH з ПДВ
|
4 247 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
4 297 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале підприємство "Шлях" #13349589 |
Переможець |
3 570 524,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:24
|
МП Шлях ДУ_1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:50
|
19-21-483.pdf | укладений |
05 квітня 2021 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 19/21-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |