Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери, ноутбук, багатофункційний пристрій
Очікувана вартість
78 740,00 UAH
UA-2021-02-26-002113-b ● 015e4655cedc46b3b222a40b46bafae2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояричівська селищна рада Кам'янка-Бузького району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04374134 |
Місцезнаходження: | 80465, Україна , Львівська обл., Новий Яричів, Єдності,22 |
Контактна особа: |
Тис Ольга Федорівна 080680100319 n.yarychiv_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:08 |
Очікувана вартість: | 78 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
багатофункційний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 5 Проект договору (1).docx | |
26 лютого 2021 12:15 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx | |
26 лютого 2021 12:14 |
Оголошення про проведення закупівлі (20).docx |
26 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2021 12:16 |
Додаток 5 Проект договору (1).docx
|
|||
26 лютого 2021 12:15 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx
|
|||
26 лютого 2021 12:14 |
Оголошення про проведення закупівлі (20).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 03 березня 2021 13:47
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-002113-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БУРЛІКОВ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3273819534
Дата подання: 22 березня 2021 12:42
Недотримання Замовником принципів проведення закупівлі згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі ( далі - Закон) основними принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,..", а Замовник, в свою чергу, "протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,..".
Роз'яснення Замовником не було подане, що змусило нас сумніватися у добросовісності своїх намірів Замовником, прозорості своїх рішень та максимальної економії державних коштів.
І, як висновок, призвело до нашої дискваліфікації та неподання пропозиції іншими потенційними учасниками.
У зв'язку з неможливістю усунення порушень Закону Замовником на даному етапі, вимагаємо відмінити закупівлю задля проведення прозорих торгів на закупівлю даного товару та дотримання принципів здійснення закупівлі.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,..", а Замовник, в свою чергу, "протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,..".
Роз'яснення Замовником не було подане, що змусило нас сумніватися у добросовісності своїх намірів Замовником, прозорості своїх рішень та максимальної економії державних коштів.
І, як висновок, призвело до нашої дискваліфікації та неподання пропозиції іншими потенційними учасниками.
У зв'язку з неможливістю усунення порушень Закону Замовником на даному етапі, вимагаємо відмінити закупівлю задля проведення прозорих торгів на закупівлю даного товару та дотримання принципів здійснення закупівлі.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 12:33
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" підстав для скасування закупівлі за результатами розгляду Вашого запитання, замовником було прийнято рішення не вносити зміни в оголошення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
76 605,00
UAH з ПДВ
|
76 211,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУРЛІКОВ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
77 740,00
UAH з ПДВ
|
76 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОКОМП" |
78 507,00
UAH з ПДВ
|
78 507,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
76 211,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:23
|
ФОП "БУРЛІКОВ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3273819534 |
Відхилено |
76 600,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:54
|
ТОВ "ЛЕОКОМП" #41177595 |
Переможець |
78 507,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 15:30
|
scan_20010102040012.pdf | укладений |
25 березня 2021 15:25
|