Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 5 793 444,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 968,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28967 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:09 |
ТД Погреби ЗОШ.docx | |
26 лютого 2021 12:09 |
Додаток 3 Договір.docx | |
26 лютого 2021 12:09 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
26 лютого 2021 12:09 |
Додаток 1 ТП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
послуги із захоронення побутових відходів - послуги з остаточного розміщення побутових відходів після їх перероблення (оброблення) у спеціально відведених місцях чи на об'єктах таким чином, щоб довгостроковий шкідливий вплив відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини не перевищував установлених нормативів.
Враховуючи вищевикладене, наданий Учасником договір який не відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, буде підставою для відхилення такого Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Прошу внести зміни до Тендерної документації та видалити вищевказану дискримінаційну вимогу, яка штучно зменшує кількість учасників.
Учасник зазначає що Тендерна документація не передбачає обов’язкової наявності електрика чи групи, але в складі тендерної документації є вимога, щодо надання сканованих копій чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». При цьому необхідно звернути увагу на те, що тендерною документацією передбачено наявність таких кваліфікованих робітників, як монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб. Також звертаючи увагу на те, що технічне завдання не передбачає електромонтажних робіт просить внести зміни до Тендерної документації та видалити вищевказану дискримінаційну вимогу, яка штучно зменшує кількість учасників.
Замовник вважає, що вимога Учасника є необґрунтованою та не підлягає задоволенню з наступних підстав. Так, дійсно Змовник не вимагає наявності робітника за кваліфікацією електрик, а технічне завдання не передбачає виконання електромонтажних робіт, однак Учасник не уважно ознайомився з вимогами встановленими Замовником щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та спосіб їх підтвердження.
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, який відноситься до І класу безпеки, а тому, керуючись п. 6.7.1. та п. 6.7.6 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", Змовником встановлена вимога щодо наявності у кваліфікованих працівників групи з електробезпеки не нижче ІІ, відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», яка не носить жодних дискримінаційних вимог до Учасників, а навпаки Замовник вважає, що дані роботи повинні виконуватись Учасником з достатньою кількістю фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є передумовою в першу чергу для виконання якісних робіт, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника.
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога Учасника не підлягає задоволенню.
в ТД також вимагає надання допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», який допускає виконання робіт в тому числі електрифікованим інструментом. Тому вимога надати "групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»" є дублюючою.
Прошу внести зміни до Тендерної документації та викласти ч. 1 п. 3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону в наступній редакції:1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які будуть залучені до виконання робіт. Додатково Учасник надає копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування). Крім того, Учаснику необхідно підтвердити наявність таких кваліфікованих робітників як:
• монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб,
Учасник повинен надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» або групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
Додатково Учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними робітниками (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, а тому, такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті. Додатково Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») виконання робіт та надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Також, зробивши аналіз рішень замовника в аналогічних тендерах, зокрема закупівля №UA-2021-02-12-005784-c, ми бачимо протилежне рішення на аналогічну вимогу, а саме: "Доброго дня! Замовником помилково зазначена вимога щодо надання відповідних документів групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації", що вказує на непослідовність в діях Замовника при винесенні рішення по тому самому питанню.
UA-2021-02-26-002078-B.A2 щодо усунення дискримінаційних вимог ТД.
Учасник зазначає що вимога встановлена Тендерною документацією щодо «надання допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», який допускає виконання робіт в тому числі електрифікованим інструментом. Тому вимога надати "групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»" є дублюючою, та вимагає внести зміни до тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів, а саме: «- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» або групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; »
Замовник в черговий раз інформує, що відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, який відноситься до І класу безпеки, а тому, керуючись п.6.7.1. та п.6.7.6 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", Замовником встановлена вимога щодо наявності у кваліфікованих працівників групи з електробезпеки не нижче ІІ, відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», яка не носить жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» розділ III. Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту, п.2.2.ч.2 Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням ручного електрифікованого інструменту передбачено: «Під час роботи з ручним електроінструментом класу І працівники повинні використовувати ЗІЗ (діелектричні рукавички, діелектричні калоші, діелектричні гумові килимки) відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».
Поряд з цим, відповідно до вищезазначеного п.6.7.6. "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", зазначено, що працівники, допущені до роботи з електроінструментом, повинні спочатку пройти навчання і перевірку знань щодо безпечного виконання робіт з застосуванням електроінструменту. До роботи з електроінструментом класу I в приміщеннях з підвищеною небезпекою, та поза приміщеннями допускаються працівники з II групою електробезпеки.
Як вбачається із вищевикладеного, дані Правила є взаємопов’язані між собою, а отже вимога Учасника є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2021 15:19
Дата подання: 16 квітня 2021 17:05
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-28-000037 ● 7d7dedbb2fc440f994038a6cc7761e53
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.09.2021 № 556
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27 вересня 2021 року №552 «Про початок моніторингу закупівель» скасувати.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 28.09.2021 № 556
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-26-002078-b 26.02.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-30 15:38:32
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів є Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-01 11:56:40
Пояснення до запиту моніторингу від 30.09.2021
Пояснення на запит моніторингу від 30.09.2021
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду Погребського навчально-виховного об’єднання Броварського району Київської області по вул. Соборна,7 в с. Погреби Броварського району Київської області визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» (ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ») від 29.04.2020 року №0045-4303-20/УЕБ/А. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2021 роки, зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №025-01-VІІІ.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/Obgruntuvannya-Pogrebi-ZOSH.pdf
Додатки: Експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-4-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 471 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
5 005 753,52
UAH з ПДВ
|
4 889 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" |
5 126 760,14
UAH з ПДВ
|
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
5 213 564,40
UAH з ПДВ
|
5 213 564,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЧИСТА РОСЬ |
5 776 252,80
UAH з ПДВ
|
5 776 252,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
4 471 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:46
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Рішення скасоване |
4 889 997,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" #41620490 |
Рішення скасоване |
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:46
|
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Рішення скасоване |
5 213 564,40
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:46
|
|
ТОВ ЧИСТА РОСЬ #20606294 |
Рішення скасоване |
5 776 252,80
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 18:35
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
4 471 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 11:48
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Відхилено |
4 889 997,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 12:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" #41620490 |
Відхилено |
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 11:44
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
5 213 564,40
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 14:15
|
|
ТОВ ЧИСТА РОСЬ #20606294 |
Переможець |
5 776 252,80
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:04
|
погреби.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 11:15
|
Договір | укладений |
24 червня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 38-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |