Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ” |
Код ЄДРПОУ: | 22704322 |
Місцезнаходження: | 61060, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Петра Григоренка, 2 |
Контактна особа: |
НЕНАХОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 380506051991 nenakhov71@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 10 652 713,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 263,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:06 |
Додатки_5-9.doc | |
26 лютого 2021 12:06 |
Додатки_1-4.doc | |
26 лютого 2021 12:06 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Комунальним закладом “МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ” (надалі Замовник) 25.02.2021 року оголошено закупівлю, предметом якої проведення Капітального ремонту будівельних конструкцій стелі великої ковзанки та вентиляції нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2, місто Харків (Корегування), ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код національного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Номер у Prozorro UA-2021-02-26-002051-b.
В даній закупівлі свої пропозиції подали два учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8".
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "СБ РЕМБУДСЕРВІС".
За результатами розгляду пропозиції Замовником було прийняте рішення про дискваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 8" та оголошено протокол №17/3 від 17.03.2021 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" вважає, що відхилення нашої пропозиції, щодо вищевказаного предмету закупівлі, є необґрунтованим, неправомірним та таким, що порушує наші права як Учасника закупівлі та чинне законодавство України у сфері публічних закупівель.
За протоколом №17/3 від 17.03.2021 року Уповноваженою особи Комунального закладу «МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ» прийнято рішення про відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" на підставі п. 1.2 ч. 1 ст. 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства), що не відповідає дійсності та вимогам діючого законодавства.
Нижче надаємо аргументацію згідно якої замовником відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" відбулось в порушення вимог діючого законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено відхилення тендерних пропозицій за наступних підстав, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не має ніякого відношення до наших документів.
Також згідно п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В свою чергу, замовник не надав можливості виправлення виявлених невідповідностей в інформації, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Що також зазначено у п. 2 розділ 5 тендерної документації Замовника.
Документи котрі були зазначені у протоколі №17/3, а саме відсутність їх, нами подані у складі тендерної пропозиції.
1. п. 1 Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника.
Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов (п. 4 розділ 6 тендерної документації) нами завантажено, гарантійний лист в довільній формі №86/2-04 від 10.03.2021 року.
2. п. 2 У гарантійному листі в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва – відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Натомість ми зазначили повну назву предмета закупівлі, по котрій можна знайти на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/ оголошення про проведення процедури закупівлі від Комунального закладу «МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ», а саме закупівлю «Капітального ремонту будівельних конструкцій стелі великої ковзанки та вентиляції нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2, місто Харків (Корегування), ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код національного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Номер у Prozorro UA-2021-02-26-002051-b.
3. Лист-згода про використання персональних даних згідно з Додатком 7 тендерної документації надана, адже учасник є юридичною особою, а персональні дані можуть бути тільки у фізичних осіб.
Документи щодо обробки персональних даних на фізичних осіб по тендерній документації замовника відсутні та не вимагались.
Також відсутність інших документів котрі були зазначені у протоколі №17/3 являються такими, що не передбачені законодавством (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та ст. 17 вказаного закону - підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (п. 1 розділ 3 тендерної документації).
Враховуючи усе вищесказане Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду
2. Скасувати протокол розгляду №17/3 від 17.03.2021 року.
1. Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації пропозиція учасника повинна містити довідку, в якій учасник зобов’язується надати документи, передбачені для надання переможцем процедури закупівлі в строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Пропозиція Запитувача не містить зазначеної довідки.
2. Згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації до розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. Пропозиція Запитувача не містить зазначеного гарантійного листа.
3. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації пропозиція учасника повинна включати проект календарного графіку виконання робіт. Пропозиція Запитувача не містить зазначеного проекту календарного графіку.
4. Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України, учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезгаданих умов. Пропозиція Запитувача не містить зазначеного гарантійного листа.
5. Пунктом 5 розділу 6 тендерної документації передбачено, що якщо переможець не надає Замовнику письмове підтвердження його відмови від підписання договору про закупівлю, Замовник направляє, листа про вимогу укладання договору переможцю на його адресу, яка зазначена в довідці згідно п.1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації. В підтвердження можливості належного виконання вищезазначеного, Учасник має надати лист в складі пропозиції про те, що адреса Учасника, яка зазначена довідці згідно п.1 розділу додатку 2 тендерної документації, є достовірною та відповідає дійсності. Пропозиція Запитувача не містить зазначеної довідки.
6. Відповідно до п.2 розділу 3 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згода про використання персональних даних згідно з Додатком 7 тендерної документації. У примітці додатку 7 передбачено, що лист-згода надається уповноваженою особою на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю учасника. Пропозиція Запитувача не містить зазначеного листа-згоди на обробку персональних даних.
7. Згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" (код ЄДРПОУ – 40523950) міститься вищезазначений гарантійний лист. Разом з тим, в ньому відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
8. Пунктом 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації передбачено надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. В довідці, наданій Запитувачем не зазначена форма власності та основний вид діяльності.
На підставі вищезазначеного, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" була відхилена на підставі п.1,2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В свою чергу, інформація та документи, в яких, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8", виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, не є такими, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є такими що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, інформація та документи, в яких, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8", виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, не є такими, щодо яких можливе розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" (код ЄДРПОУ – 40523950) була відхилена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога запитувача не задоволена.
Протоколом засідання уповноваженої особи №18/03 від 18.03.2021 року пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" (скорочена назва – ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС») було визначено такою, що відповідає вимогам тендерної документації, учасник був визначений переможцем. Замовник не згодний з зауваженнями запитувача, вважає доводи які приводить ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" не підтверджені, ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ані умовами тендерної документації.
1. Запитувач зазначає, що у складі пропозиції Переможця відсутня податкова декларація платника єдиного податку за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" не є особою, яка знаходиться на спрощеній системі оподаткування. Таким чином, ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС», за умовами тендерної документації, не зобов’язано надавати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника.
2. У вимозі зазначено, у складі пропозиції переможця відсутній Витяг з ЭДР.
Слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно обов’язковості надання витягу з ЭДР.
3. Запитувач зазначає, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник не зазначив наявність головного інженера, виконавця робіт, інженера-проектувальника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" міститься файл під назвою «1. пропозиція.pdf». У цьому файлі наявна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №19 від 12.03.2021 року, в якій зазначена наявність головного інженера, виконавця робіт, інженера-проектувальника.
4. Запитувач зазначає, що відповідно до договору оренди приміщення, Орендодавець та Орендар одна й таж сама особа - Директор Шепотько Олександр Анатолійович.
Відповідно до умов договору оренди нежитлового приміщення від 30.09.2016 року, який наданий у складі тендерної пропозиціїї ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС», орендодавцем нежитлового приміщення за адресою: 61091, м. Харків, вул.. Харківських Дивізій, буд №19, є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВРЕМБУДСЕРВІС" (код ЄДРПОУ – 38492535), а орендарем є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" (код ЄДРПОУ -14061407). Тобто, за умовами вищезазначеного договору оренди нежитлового приміщення, господарські відносини виникають між двома різними суб’єктами господарювання - юридичними особами. Таким чином, Орендодавець та Орендар, за умовами договору оренди нежитлового приміщення від 30.09.2016 року, є різними юридичними особами, що здійснюють свою діяльність відповідно до чинного законодавства.
5. У вимозі вказано: «Документ для підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці за формою Додатку 3 тендерної документації послуг повинен бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) — у ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» вказаний документ зроблено на дату 01.09.2020 року».
Згідно з п.2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації. для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці за формою Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію,та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл під назвою «16. Будівельне обладнання.pdf». У цьому файлі міститься «відомість залишків» на 01.09.2020 року. Замовник не має правових підстав стверджувати, що зазначений документ не є чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, адже, жодним нормативно-правовим актом не передбачені терміни чинності та/або дії цього документу. Крім того, тендерною документацією передбачено, що тільки договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції. Стосовно інших документів, які підтверджують (підтверджують) право власності або користування чи залучення (наприклад: договори купівлі – продажу, акти введення в експлуатацію, накладі на придбання товару та ін.), фраза стосовно чинності на дату розкриття тендерної пропозиції, не застосовується. Тобто, тендерною документацією не передбачено окремих вимог стосовно дати видачі, чинності або строку дії форми «Відомості залишків».
6. Запитувач зазначає, що відсутній гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл під назвою «1. пропозиція.pdf». У цьому файлі міститься гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору (вих. №13 від 12.03.2021 року).
7. Учасник зазначає, що відгуки до договору зроблені на Ненахова Андрія Володимировича, хоча повинні бути адресовані на організацію котра виконувала роботи.
Слід зауважити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно особи, якій повинні бути адресовані відгуки до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору.
8. У вимозі зазначено, що в гарантійному листі в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів в сфері будівництва – згідно вимогам передбаченими п.6розділ 3 тендерної документації, в Учасника відсутнє посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі від Комунального закладу «МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ», а саме закупівлю «Капітальний ремонт будівельних конструкцій стелі великої ковзанки та вентиляції нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2, місто Харків (Корегування), ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код національного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Номер у Prozorro UA-2021-02-26-002051-b
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл під назвою «1. пропозиція.pdf». У цьому файлі міститься гарантійний лист (вих. №7 від 12.03.2021 року). У цьому листі наявне посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
На підставі вищезазначеного, пропозиція ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" відповідає вимогам тендерної документації. Замовником не вбачається підстав для відхилення пропозиції. У зв’язку з цим, учасник Визначений переможцем на законних підставах.
Вимога запитувача не задоволена.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000081 ● 4ed4c30b47f541ed90f97163a85b4f8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 14.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.04.2021 № 167
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
8 UA-2021-02-26-002051-b 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом проведеного моніторингу та оприлюдненого висновку про його результатипо закупівлі «Капітальний ремонт будівельних конструкцій стелі великої ковзанки та вентиляції нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2, місто Харків (Корегування), ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-002051-b та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо обґрунтовані пояснення. 1. Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".». Таким чином, законом передбачено використання в технічній специфікації конкретної марки, якщо таке посилання необхідне. Оскільки предметом даної закупівлі є роботи, то технічним завданням є кошторисна документація, яка розроблена відповідною проектною організацією з дотриманням норм чинного законодавства та яка пройшла відповідну експертизу. Замовник не може вносити зміни до технічного завдання на власний розсуд. Саме тому в технічній специфікації вказано конкретні марки, які були використані проектною організацією. При цьому, з метою дотримання вимог чинного законодавства упункті 3 розділу 5 тендерної документації встановлено: «У деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент». Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 2. Щодо відсутності необхідних для виконання робіт працівників у штатіабо за цивільно-правовою угодою (електрика та зварника), повідомляємо,що жодних обмежуючих чи/або деталізуючих вимог у тендерній документації до наявності працівників, а саме: електрика та зварника, не встановлювались. Загалом учаснику необхідно було заповнити довідку за формою, що і зроблено. Оскільки переможцем в повній мірі виконано умову тендерної документації щодо заповнення довідки за зразком та надало всі документи, які передбачено обов'язково надати до довідки умовами тендерної документації Замовник не мав права визнати надану, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону й на підставі цього визнати що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Документація не містить окремих вимог щодо надання даних про всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Враховуючи викладене, переможець не порушено умови тендерної документації в цій частині. 3. Щодо не підтвердження наявності приміщення в учасника-переможця повідомляємо, що на виконання вимог тендерної документації, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт від 12.03.2021 №18, учасником зазначено про наявність у нього приміщення, яке використовується за договором оренди від 30.09.2016р. Так, зазначений договір, відповідно до пункту 4.1. Договору було укладено на 2 роки. Однак, пунктом 4.2. Договору передбачено, що у разі якщо жодна із сторін в термін 2-х місяців до закінчення дії Договору не заявить про намір його розірвати, даний Договір автоматично пролонгується на термін 1 рік. Тобто, наданий договір оренди діє по теперешній час. Таким чином, ненадання (непередбачених умовами договору та умовами тендерної документації) додаткових угод на подовження строку дії договору не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС». 4. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС»довідки з Харківського відділення АТ «КІБ» пояснюємо наступне: згідно з Постановою Правління НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від11 вересня 2017 року №89 «Про затвердження нормативно-правових актів Національного банку України з бухгалтерського обліку» вище зазначений рахунок можевикористовуватись виключно для зарахування грошового покриття при отриманні банківських гарантій, тобто такий рахунок є аналітичним (внутрішньобанківським). Слід зазначити, що цифри в середині рахунку 2932 (Кошти в розрахунках суб'єктів господарювання), відповідно до плану рахунку НБУ, підтверджують, що кошти перераховано на транзитний рахунок, який є рахунком банку та не є рахунком клієнта. Тому клієнт (Принципал) не може користуватися вказаним рахунком, за цим рахунком не може виконувати розрахункові операції, отримувати кредити/овердрафти тощо. Таким чином, ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» не порушено вимоги тендерної документації в цій частині. 5. Щодо накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, повідомляємо наступне:Закон України «Про електронні довірчі послуги» (далі - Закон № 2155) вимагає від суб’єктів господарювання використовувати лише кваліфіковані електронні довірчі послуги при здійсненні електронної взаємодії, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис (ч.2. ст.17). Такі послуги повинні надаватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, унесених до Довірчого списку, який Центральний засвідчувальний орган публікує на своєму офіційному веб-сайті (czo.gov.ua/tmstedlist). Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника – переможця Шепотько О.А., сертифікат виданий акредитованим центром сертифікації ключів АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна». Отже, учасник – переможець отримав свій ключ на підставі договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та уклав договір з кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг, що свідчить про виконання обов’язку щодо використання при підписанні електронних документів кваліфікованих електронних довірчих послуг. Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021 року забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника - переможця, тип підпису «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», отже, даний електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, якій базується на кваліфікованому сертифікаті. Таким чином, він може використовуватися для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, а відтак, даний електронний підпис може бути використаний для підписання тендерної пропозиції. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису-зберігання на захищеному носії-токенічи у хмарі. Звертаємо вашу увагу не те, що тендерною документацією не встановлювалися конкретні вимоги до типу носія особистого ключа або будь-які інші додатков івимоги до кваліфікованого електронного підпису. Відтак, обов’язкове накладання на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника, що підписала тендерну пропозицію, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» відбувається за загальним правилом встановленим законодавством. На разі Постанова КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечує можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених цією постановою. Таким чином, керуючись спеціально-дозвільним типом правового регулювання, що ґрунтується на загальній забороні «заборонено все, окрім прямо дозволеного законом або іншим джерелом права», у межах якого закон або інше джерело права встановлює конкретні дозволи, удосконалений електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті може бути накладений на тендерну пропозицію замість кваліфікованого електронного підпису. На підставі вищенаведеного, просимо вас прийняти пояснення КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “МІСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ” до розгляду. Наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
2021-04-29 10:29:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" |
9 993 094,89
UAH з ПДВ
|
9 993 094,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" |
10 373 644,80
UAH з ПДВ
|
10 373 644,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" #40523950 |
Відхилено |
9 993 094,89
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:43
|
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" #14061407 |
Переможець |
10 373 644,80
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:17
|
рембуд доп.21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 08:57
|
рем.jpg | зміни до договору |
10 грудня 2021 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 15:50
|
капремонт.pdf | укладений |
06 квітня 2021 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору складає 10 373 644грн. 80коп.(десять мільйонів триста сімдесят три тисячі шістсот сорок чотири грн. 80 коп), в тому числі ПДВ-20%-1 728 940грн.80коп.(один мільйон сімсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот сорок грн. 80коп.). Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2021рік, і складає 2 629 960грн. 59 коп. (два мільйони шістсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят грн. 59коп.), в тому числі ПДВ-20%-438 326 грн.77коп.(чотириста тридцять вісім тисяч триста двадцять шість грн. 77 коп.)». У звязку з закінченням фінансового року бюджетні зобов’язання за цим договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних асигнувань Замовника на 2021рік по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», складають 2 629 960 грн. 59 коп. , в тому числі ПДВ-20%-438 326 грн.77 коп. (Сума договору та обсяги робіт не змінилися після внесення змін до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору складає 10 373 644грн. 80коп.(десять мільйонів триста сімдесят три тисячі шістсот сорок чотири грн. 80 коп), в тому числі ПДВ-20%-1 728 940грн.80коп.(один мільйон сімсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот сорок грн. 80коп.). Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2021рік, і складає 2 629 960грн. 59 коп. (два мільйони шістсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят грн. 59коп.), в тому числі ПДВ-20%-438 326 грн.77коп.(чотириста тридцять вісім тисяч триста двадцять шість грн. 77 коп.)». У звязку з закінченням фінансового року бюджетні зобов’язання за цим договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних асигнувань Замовника на 2021рік по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», складають 2 629 960 грн. 59 коп. , в тому числі ПДВ-20%-438 326 грн.77 коп. (Сума договору та обсяги робіт не змінилися після внесення змін до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |