Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з реагування та обслуговування кнопок тривожного виклику
Очікувана вартість
57 410,00 UAH
UA-2021-02-26-001969-c 0f0a5c116fbe46bdbe01e366303a2ea3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінчук Максим Миколайович

(06153) 62-3-34 zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728360
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Зінчук Максим Миколайович
(06153) 62-3-34
zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з реагування та обслуговування кнопок тривожного виклику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за охоронні послуги здійснюється Замовником самостійно на умовах попередньої оплати, шляхом перерахування грошових коштів на банкивський рахунок Виконавця, щомісячно до 05 числа поточного місяця. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банкивський рахунок Виконавця. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:45
Обгрунтування (2).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108947
Переможець 57 410,00
UAH
26 лютого 2021 16:02

Документи

26 лютого 2021 16:02
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:02
Акцепт.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108947
57 410,00
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2021 16:02
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:02
Акцепт.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 13:15
16-В-БЕФ-21.pdf укладений
12 березня 2021 13:14