Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 12 531 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 657,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070. Вид закупівлі: відкриті торги. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3).Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
01 березня 2021 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 12:24 |
ТД із змінами 01.03.doc | |
01 березня 2021 12:24 |
Таблиця змін_01.03.doc | |
01 березня 2021 12:24 |
ТЗ Красносілка.PDF | |
26 лютого 2021 15:30 |
ТД -капітальний.doc | |
26 лютого 2021 15:30 |
проект договору додаток 8.doc | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 7.doc | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 6.docx | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 5.doc | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 4.docx | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 3.docx | |
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 2.doc | |
26 лютого 2021 15:29 |
ДОДАТОК 1.docx |
01 березня 2021 12:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 12:24 |
ТД із змінами 01.03.doc
|
|||
01 березня 2021 12:24 |
Таблиця змін_01.03.doc
|
|||
01 березня 2021 12:24 |
ТЗ Красносілка.PDF
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ТД -капітальний.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
проект договору додаток 8.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 7.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 5.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:30 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:29 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000032 ● 100243a17da0400cafd24602908d1c45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:33 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
oфісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
50 UA-2021-02-26-001886-c 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-24 16:35:39
Роз'яснення щодо висновку
Детально ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-02-26-001886-c від 23.06.2021 Державне підприємство «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме:
За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» відсутня інформація щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі на субпідрядника. Однак, нам як Замовнику не зрозуміло яким чином орган оскарження дійшов до такого висновку. Відповідно до умов встановлених пп. 5.3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі. Тобто, замовником встановлено імперативну умову про, те що лише у випадку залучення СПРОМОЖНОСТЕЙ субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ для підтвердження його відповідності КВАЛІФІКАЦІЙНИМ критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону. Частиною 3 статті 16 передбачено в абзаці другому наступне: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.». У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» надано відповідні документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією. Згідно інформації зазначеної у наданих документах ТОВ «СТЛ+М» не залучає потужності інших суб’єктів господарювання субпідрядників/співвиконавців в обсязі більшому ніж 20 відсотків від вартості договору для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» міститься довідка від 05.03.2021 р. (файл «Довідка про субпідрядника»), в якій чітко вказано про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 ВІДСОТКІВ ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ, і що слід зауважити виключно для часткового виконання робіт, а не для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. А тому просимо роз’яснити у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» в цій частині?
Також, відповідно до вимог абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан - копії оригіналів або завірені належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. Уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» надано Рішення від 01.03.2021 року № 01/03-3 про надання директору товариства Коловоротному Миколi Iвановичу повноважень на підписання ycix документів тендерної пропозиції та на укладання правочину iз ДП «Хмельницька обласна служба мiсцевих автодорiг», яке не містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. Щодо вказаної нібито невідповідності зазначаємо, що відповідно до вимог абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан - копії оригіналів або завірені належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» окрім Рішення від 01.03.2021 року № 01/03-3, надано файл «Директор повноваження» в якому міститься довідка від 05.03.2021 з інформацією про директора Коловоротного Миколу Івановича, який має необхідний обсяг повноважень для підписання документів пропозицій та договору про закупівлю. У вказаній довідці міститься зразок підпису директора Коловоротного М.І. Також у вказаному файлі міститься Наказ про призначення директора №569 від 11 червня 2020 року, в якому також міститься зразок підпису директора Коловоротного М.І. А тому просимо роз’яснити у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» в цій частині?
Вимога органу державного фінансового контролю щодо розірвання договору є невмотивованою, надмірною та такою що не відповідає дійсним обставинам закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Детально ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-02-26-001886-c від 23.06.2021 Державне підприємство «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» надає аргументовані заперечення, а саме: За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» відсутня інформація щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі на субпідрядника. Однак, нам як Замовнику не зрозуміло яким чином орган фінансового контролю дійшов до такого висновку. Відповідно до умов встановлених пп. 5.3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі. Тобто, замовником встановлено імперативну умову про, те що лише у випадку залучення СПРОМОЖНОСТЕЙ субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ для підтвердження його відповідності КВАЛІФІКАЦІЙНИМ критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону. Частиною 3 статті 16 передбачено в абзаці другому наступне: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.». У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» надано відповідні документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією. Згідно інформації зазначеної у наданих документах ТОВ «СТЛ+М» не залучає потужності інших суб’єктів господарювання субпідрядників/співвиконавців в обсязі більшому ніж 20 відсотків від вартості договору для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» міститься довідка від 05.03.2021 р. (файл «Довідка про субпідрядника»), в якій чітко вказано про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 ВІДСОТКІВ ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ, і що слід зауважити виключно для часткового виконання робіт, а не для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. А тому тендерна пропозиція ТОВ «СТЛ+М» повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. Також, відповідно до вимог абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан - копії оригіналів або завірені належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. Уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» надано Рішення від 01.03.2021 року № 01/03-3 про надання директору товариства Коловоротному Миколi Iвановичу повноважень на підписання ycix документів тендерної пропозиції та на укладання правочину iз ДП «Хмельницька обласна служба мiсцевих автодорiг», яке не містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. Щодо вказаної нібито невідповідності зазначаємо, що відповідно до вимог абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан - копії оригіналів або завірені належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» окрім Рішення від 01.03.2021 року № 01/03-3, надано файл «Директор повноваження» в якому міститься довідка від 05.03.2021 з інформацією про директора Коловоротного Миколу Івановича, який має необхідний обсяг повноважень для підписання документів пропозицій та договору про закупівлю. У вказаній довідці міститься зразок підпису директора Коловоротного М.І. Також у вказаному файлі міститься Наказ про призначення директора №569 від 11 червня 2020 року, в якому також міститься зразок підпису директора Коловоротного М.І. А тому тендерна пропозиція ТОВ «СТЛ+М» повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. При проведені зазначеної закупівлі уповноважена особа Замовника керувалася принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивне та неупереджене визначення переможця Відповідно, вимога органу державного фінансового контролю щодо розірвання договору є невмотивованою, надмірною та такою що не відповідає дійсним обставинам закупівлі.
2021-07-01 14:13:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала Хмельницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження №560/8577/21 від 19.07.2021 |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 560/8577/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 липня 2021 |
Документи:
21 липня 2021 08:32
|
Електронний підпис |
21 липня 2021 08:28
|
Ухвала про відкриття провадження |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" |
12 489 040,00
UAH з ПДВ
|
12 489 040,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 742 328 | Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
12 507 120,00
UAH з ПДВ
|
12 507 120,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 754 984 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДСЗ" |
11 950 000,00
UAH з ПДВ
|
11 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 365 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" #34914426 |
Відхилено |
11 950 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:56
|
|
ТОВ "СТЛ+М" #39127865 |
Переможець |
12 489 040,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 10:04
|
Акт прийняття робіт | укладений |
30 липня 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 12:03
|
ДУ _1 до Договору _ 7КР Красносілка.PDF | зміни до договору |
29 липня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 11:47
|
Договір № 7КР | укладений |
06 квітня 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" п.11.3. Договору. Вартість договору після внесення змін: 12 470 023,36 грн. в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 7КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |