Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огірки мариновані, томатна паста, горошок консервований, квасоля консервована, фрукти сушені, повидло, родзинки
Очікувана вартість
143 882,00 UAH
UA-2021-02-26-001784-c 568baae3af2f4dd9bb16155f59a2996c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Ольга Анатоліївна

+380365632427 buhgalter_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Вебсайт: http://dubno.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Бойчук Ольга Анатоліївна
+380365632427
buhgalter_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 15:00
Очікувана вартість: 143 882,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 719,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Під час проведення спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 банки
Огірки мариновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
230 кг
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1168 банки
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
884 банки
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
965 кг
Фрукти сушені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
660 кг
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
65 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:10
Додаток 7.doc
26 лютого 2021 15:10
Додаток 6.doc
26 лютого 2021 15:10
Додаток 5.doc
26 лютого 2021 15:10
Додаток 4.doc
26 лютого 2021 15:10
Додаток 3.docx
26 лютого 2021 15:10
Додаток 2.doc
26 лютого 2021 15:10
Додаток 1.doc
26 лютого 2021 15:10
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат 129 996,00
UAH з ПДВ
129 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 10:46
Електронний підпис
10 березня 2021 10:45
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 10:45
Фото продукції.jpg
10 березня 2021 10:45
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2021 10:45
Статут завірений.pdf
10 березня 2021 10:45
Проект договору.pdf
10 березня 2021 10:45
Листи відгуки.pdf
10 березня 2021 10:45
Лист гарантія санкції.pdf
10 березня 2021 10:45
Лист виробника.pdf
10 березня 2021 10:45
Договір дезінфекція.pdf
10 березня 2021 10:45
Довідки ст. 17 Закону.pdf
10 березня 2021 10:45
Довідка (НАССР).pdf
10 березня 2021 10:45
Довідка - витрати.pdf
10 березня 2021 10:45
Декларація виробника.pdf
10 березня 2021 10:45
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2021 10:45
Атестат про акредитацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
Переможець 129 996,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 11:03

Документи

12 березня 2021 11:03
Електронний підпис
12 березня 2021 11:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
129 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 11:03
Електронний підпис
12 березня 2021 11:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:19
дод уг 2 дог 217 від 16 03 21 томатна паста.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 12:33
дод угод 1 до дог 217.pdf зміни до договору
29 березня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:35
договір зміни до договору
17 березня 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди № 1 від 25.03.2021 року до договору № 217 від 16.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди № 1 від 25.03.2021 року до договору № 217 від 16.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 288,36
UAH (в тому числі ПДВ 13 214,72 UAH)