Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Запорожець Вікторія Анатоліївна 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 3 809 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 049,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 114299 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку експертизи. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 15:11 |
Протокол змін 2 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137.pdf | |
11 березня 2021 15:11 |
Додаток 4 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Нова редакція 2).doc | |
11 березня 2021 15:11 |
Додаток 5 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Нова редакція 2).doc | |
11 березня 2021 15:11 |
ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Рова редакція 2).docx | |
10 березня 2021 11:22 |
Протокол змін 1 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137.docx |
11 березня 2021 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2021 15:11 |
Протокол змін 2 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137.pdf
|
||||||
11 березня 2021 15:11 |
Додаток 4 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Нова редакція 2).doc
|
||||||
11 березня 2021 15:11 |
Додаток 5 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Нова редакція 2).doc
|
||||||
11 березня 2021 15:11 |
ТД ПКД ПСР Н-14 111-137 (Рова редакція 2).docx
|
||||||
10 березня 2021 11:22 |
Протокол змін 1 до ТД ПКД ПСР Н-14 111-137.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа;
- Інженер геодезист – 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку.
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
*на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною.
Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне :
Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури
Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно з Конституцією України Стаття 19.
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів :
- Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги.
- Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер.
- Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"
https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність.
Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf
Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000032 ● 735f14b167c246e0b0e4c3e00a279476
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-02-26-001677-b 26.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 13:11:46
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено термін виконання робіт та строк дії договору від 15.04.2021 №362/21 до 31.12.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-27 09:42:27
Пояснення по закупівлі UA-2021-02-26-001677-b
1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18 лютого 2020 року шляхом направлення запитів та отримання цінових пропозицій (додаються).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kr.ukravtodor.gov.ua/press/news/4_na_vykonannia_postanovy_kabinetu_ministriv_ukrainy_vid_16_zhovtnia_2016_r___710_nadaietsia_obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli__yoho_ochikuvanoi_vartosti_ta_abo_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia.html
2. Термін виконання робіт та строк дії договору від 15.04.2021 №362/21 продовжено до 31.12.2021 на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника відповідно до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги
бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального
фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020
«Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального
користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. №122.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
3 543 000,00
UAH з ПДВ
|
3 523 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проектдормісттехнологія" |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
3 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" #39498873 |
Відхилено |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 16:41
|
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Переможець |
3 523 950,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:15
|
ДУ № 5 договір №362-21.pdf | укладений |
30 грудня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:12
|
Договір 362_21 (ДУ 1)).pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:43
|
Договір 362_21 (Додатки).pdf | укладений |
15 квітня 2021 16:42
|
Договір 362_21.pdf | укладений |
15 квітня 2021 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 |
Номер договору про закупівлю: | 362/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |