Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 111+800 – км 137+300»
Очікувана вартість
3 809 996,00 UAH
UA-2021-02-26-001677-b 8229161b9df942dfa429bce50d4f7a43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожець Вікторія Анатоліївна

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Запорожець Вікторія Анатоліївна
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 15:50
Очікувана вартість: 3 809 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 049,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114299 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 111+800 – км 137+300»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 111+800 – км 137+300»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Надання послуг Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)
Дата подання: 01 березня 2021 09:21
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:36
Доброго дня, скажіть будь-ласка, чи буде вважатися помилкою, якщо подати два окремих договори, один з яких підтверджує розроблення або коригування проектної документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт/поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування, а інший - підтверджує розроблення або коригування проектної документації з з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) може бути підтверджено кількома договорами, у тому числі і так, як зазначено у запиті
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва
Дата подання: 11 березня 2021 12:30
Дата відповіді: 11 березня 2021 15:04
Шановний Замовнику! Здійснюючі закупівлі Замовник зобов’язаний чітко дотримуваться ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. У п.п. 1.2. додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі, усі ці принципи порушені. Це, включення до штату сертифікованого «інженера з охорони праці у сфері будівництва», що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Який, непередбачений жодним правовим актом діючого Законодавства України для підприємств, що надають послуги з Вашого предмету закупівлі. У разі навності сертифікату: «Інженера з охорони праці у сфері будівництва» виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату, на цей вид послуг, веде до прямого порушення принципу " недискримінація учасників та рівне ставлення до них", адже тендерну пропозицію саме того учасника, у якого є такий сертифікат буде прийнято переможною. Це у свою чергу порушує принципи "добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність" адже цінова пропозіція саме того учасника, у якого є вказаний сертіфікат, навіть якщо вона буде набагато вищою за інших учасників також буде переможною, у чому вже вбачається корупційна складова ( тобто сертифікат: «Інженера з охорони праці у сфері будівництва» прописано під одного учасника, якій і стане переможцем). Тому, заради дотримання приципу запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо виключити «Наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» з додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-001677-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 11 березня 2021 11:31
Внесення змін до тендерної документації щодо виключення сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва
10.03.2021 замовником оприлюднені зміни до тенедерної документації. У пункті 1.2 Додатку 3 тендерної документації однією з обов’язкових умов відповідності стала наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Звертаємо увагу, що відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за № 1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». Водночас предмет цієї закупівлі - розроблення проекної документації (проектування), а не виконання будівельних робіт. Враховуючи зазначене просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, тому, що така вимога є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 15:17
До тендерної документації внесено відповідні зміни. У зв’язку з викладеним, визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001677-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37851081
Дата подання: 11 березня 2021 12:34
Щодо інженера з охорони праці
У пункті 1.2 Додатку 3 тендерної документації однією з обов’язкових умов відповідності стала наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Така вимога є дискримінаційною, тому що відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за № 1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». Оскільки предметом закупівлі є розроблення проекної документації (проектування), а не виконання будівельних робіт, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, як таку, що є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 15:15
До тендерної документації внесено відповідні зміни. У зв’язку з викладеним, визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001677-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41746840
Дата подання: 11 березня 2021 20:09
Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог тендернох документації
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додадку 3 до тендерної документації Замовник визначає мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме:
- Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа;
- Інженер геодезист – 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку.
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
*на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.

Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною.

Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне :
Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури
Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно з Конституцією України Стаття 19.
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів :
- Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги.
- Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер.
- Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"
https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність.

Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.

Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.

Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf

Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 09:22
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-26-001677-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41746840
Скарга шодо дискримінаційних вимог тендернох документації
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додадку 3 до тендерної документації Замовник визначає мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: - Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа; - Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку. Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках *на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною. Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне : Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з Конституцією України Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів : - Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги. - Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер. - Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність. Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-22-000032 ● 735f14b167c246e0b0e4c3e00a279476
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2021 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.07.2021 № 428

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-02-26-001677-b 26.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-23 13:11:46

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено термін виконання робіт та строк дії договору від 15.04.2021 №362/21 до 31.12.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 09:42:27

Пояснення по закупівлі UA-2021-02-26-001677-b

1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18 лютого 2020 року шляхом направлення запитів та отримання цінових пропозицій (додаються).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kr.ukravtodor.gov.ua/press/news/4_na_vykonannia_postanovy_kabinetu_ministriv_ukrainy_vid_16_zhovtnia_2016_r___710_nadaietsia_obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli__yoho_ochikuvanoi_vartosti_ta_abo_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia.html

2. Термін виконання робіт та строк дії договору від 15.04.2021 №362/21 продовжено до 31.12.2021 на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника відповідно до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги
бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального
фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020
«Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального
користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. №122.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 2 620 000,00
UAH з ПДВ
2 620 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 3 543 000,00
UAH з ПДВ
3 523 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 3 570 000,00
UAH з ПДВ
3 540 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2021 18:52
Електронний підпис
22 березня 2021 18:34
Електронний підпис
22 березня 2021 18:21
Електронний підпис
22 березня 2021 18:04
Електронний підпис
22 березня 2021 18:03
ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ_23074_p7s (1).zip
22 березня 2021 18:03
48. Виписка.PDF
22 березня 2021 18:03
47. Виписка.PDF
22 березня 2021 18:03
45. Наказ на призначення.PDF
22 березня 2021 18:03
44. Витяг ПДВ.PDF
22 березня 2021 18:03
43. Статут.PDF
22 березня 2021 18:03
42. Протокол.PDF
22 березня 2021 18:03
41. Довідка статистика.PDF
22 березня 2021 18:03
40. Рішення.PDF
22 березня 2021 18:03
39. Витяг.PDF
22 березня 2021 18:03
29 Довідка щодо ГІПа.pdf
22 березня 2021 18:03
20. Проект договору.pdf
22 березня 2021 18:03
17. Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

01 квітня 2021 17:18
Електронний підпис
01 квітня 2021 17:16
Довідка дитяча праця.pdf
31 березня 2021 14:15
Електронний підпис
31 березня 2021 14:14
Повноваження директора.pdf
31 березня 2021 14:14
ДПІ.pdf
31 березня 2021 14:14
Dovidka_21068445800190247459.pdf.p7s
31 березня 2021 14:14
Dovidka_21068445800190247459.pdf
19 березня 2021 18:41
Електронний підпис
19 березня 2021 18:40
Технічне завдання.pdf
19 березня 2021 18:40
Статут.pdf
19 березня 2021 18:40
Проект договору.pdf
19 березня 2021 18:40
Довідки санкції.pdf
19 березня 2021 18:40
Витяг ЄДР.pdf
19 березня 2021 18:40
26 Довідка довкілля.pdf
19 березня 2021 18:40
25 Довідка про санкції.pdf
19 березня 2021 18:40
22 Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2021 18:40
18. Гарантійний лист ТЗ.pdf
19 березня 2021 18:40
17 стаття 17 відповідно ТД.pdf
19 березня 2021 18:40
16 стаття 17 ЗУ.pdf
19 березня 2021 18:40
15 Аналогічні договори.pdf
19 березня 2021 18:40
13. Довідка ГІПа.pdf
19 березня 2021 18:40
12 Накази, сертифікати.pdf
19 березня 2021 18:40
9 Договори оренди офіс1.pdf
19 березня 2021 18:40
8. Довідка офіс.pdf
19 березня 2021 18:40
7. Листи орендодавця Дух.pdf
19 березня 2021 18:40
5. Повірка, калібровка.rar
19 березня 2021 18:40
4. Пояснення ліцезії ПЗ.pdf
19 березня 2021 18:40
2 Бухгалтерська довідка.pdf
19 березня 2021 18:40
1. Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

22 березня 2021 14:49
Електронний підпис
22 березня 2021 14:45
Гарантія 4112.rar
22 березня 2021 14:45
14. Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2021 14:45
13. Довідка довкілля.pdf
22 березня 2021 14:45
12. Довідка санкції.pdf
22 березня 2021 14:45
10. Довідка ліцензія.pdf
22 березня 2021 14:45
9. Відомість учасника.pdf
22 березня 2021 14:45
8. Статут.PDF
22 березня 2021 14:45
6. Гарантійний лист.pdf
22 березня 2021 14:45
4. Довідка ст. 17.pdf
22 березня 2021 14:45
3. Довідка договори.pdf
22 березня 2021 14:45
2.1. Згода ГІПа.pdf
22 березня 2021 14:45
2. Довідка працівники.pdf
22 березня 2021 14:45
1. Довідка-МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова особа учасника, директор Слободян М.М., процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" ) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ", яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, директор Слободян М.М., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі,директор Слободян М.М, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Документи, що підтверджують відповідність.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 2 620 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:41
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Переможець 3 523 950,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
3 523 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:15
ДУ № 5 договір №362-21.pdf укладений
30 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 14:12
Договір 362_21 (ДУ 1)).pdf зміни до договору
16 квітня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 16:43
Договір 362_21 (Додатки).pdf укладений
15 квітня 2021 16:42
Договір 362_21.pdf укладений
15 квітня 2021 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 статті 41
Номер договору про закупівлю: 362/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 523 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 587 325,00 UAH)