Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -31520000-7- Світильники та освітлювальна арматура (LED –світильник (світлодіодний) 36-40 Вт)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-02-26-001672-a d9c518916ec34b04ba1400cd1c24c2c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Адамова

+380979277995 salkov-shkola19@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031693
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68
Контактна особа: Ганна Адамова
+380979277995
salkov-shkola19@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 09:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 09:56
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
ДК 021:2015 -31520000-7- Світильники та освітлювальна арматура (LED –світильник (світлодіодний) 36-40 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 14:20
оголошення.pdf
26 лютого 2021 10:10
Додаток 3 - Проект договору.pdf
01 березня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 14:20
оголошення.pdf
26 лютого 2021 10:10
Додаток 3 - Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 27 лютого 2021 11:55
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:24
Визначте, будь-ласка, разом з загальними характеристиками, 2 основні ціноутворюючі фактори: світловий потік (Лм) та гарантійні вимоги (міс. або роки). В іншому випадку Замовник гарантовано отримає не лише найдешевший товар, але й найнижчої якості. В такому випадку виробникам якісної продукції немає сенсу витрачати час та кошти на участь у Вашому тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо,що уся необхідна інформація надана у оголошенні (завантажено 01.03.2021 р.), яке не завантажилося через збій в роботі сайту 26.02.2021 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-001672-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУТКЕВИЧ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3389908370
Дата подання: 26 лютого 2021 12:37
Тендерна документація відсутня
Просимо вас розмістити повну тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2021 14:25
Вся тендерна документація завантажена до системи 01.03.2021 року

Документи

01 березня 2021 14:25
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 09:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 4 050,00
UAH з ПДВ
4 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 16:17
Електронний підпис
09 березня 2021 16:10
Гарантійний лист.jpeg
09 березня 2021 16:10
Дані учасника 2020.pdf
09 березня 2021 16:10
Витяг платника ЄПД.pdf
09 березня 2021 16:10
Виписка-2.Pdf
09 березня 2021 16:10
Виписка-1.Pdf
09 березня 2021 16:10
Технічні хар-ки-2.jpeg
09 березня 2021 16:10
Технічні хар-ки-1.jpeg
09 березня 2021 16:10
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Переможець 4 050,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 09:38

Документи

16 березня 2021 09:38
Електронний підпис
16 березня 2021 09:37
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
4 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 09:38
Електронний підпис
16 березня 2021 09:37
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 12:43
дод.угода лампи.pdf зміни до договору
04 червня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 12:13
повідомлення.pdf укладений
21 квітня 2021 12:12
LED лампи.pdf укладений
21 квітня 2021 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим що при створенні публічної закупівлі UA-2021-02-26-001672-a у системі Prozzoro було невірно вказано тип закупівлі. Через те що, було помилково вказано «Спрощена закупівля» замість «Допорогова закупівля» і це є порушенням процедури тендерної закупівлі сторони дійшли згоди про розірвання Договору № 19 від 20.04.2021 року. 2. Ця Додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 19 від 20.04.2021 року. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання трьома сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML