Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис +30384291200 tkukbnmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 7 050 124,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості виконаних Робіт проводиться шляхом застосування проміжних платежів та кінцевого розрахунку на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, підписаних Сторонами, з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду, при умові надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 14:49 |
Витяг з протоколу №8-ВТ.pdf | |
04 березня 2021 14:49 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.docx | |
04 березня 2021 14:49 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
26 лютого 2021 14:26 |
Основні креслення.pdf | |
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 2 до Тендерної документації.pdf | |
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 4 до Тендерної документації.doc | |
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 3 Проєкт договору Підряду.docx | |
26 лютого 2021 14:26 |
Оголошення Реконструкція спортмайданчика.pdf | |
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 1 до Тендерної документації.doc |
04 березня 2021 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 14:49 |
Витяг з протоколу №8-ВТ.pdf
|
|||
04 березня 2021 14:49 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.docx
|
|||
04 березня 2021 14:49 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Основні креслення.pdf
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 2 до Тендерної документації.pdf
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 4 до Тендерної документації.doc
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 3 Проєкт договору Підряду.docx
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Оголошення Реконструкція спортмайданчика.pdf
|
|||
26 лютого 2021 14:26 |
Додаток 1 до Тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимогами тендерної документації, а саме п.3.6.10 ч.6 Розділу ІІІ ТД встановлено, що відповідно до ч.5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему менеджменту/управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 щодо підготовчих робіт на будівельному майданчику, будівництво житлових і нежитлових будівель та Систему екологічного менеджменту/управління ДСТУ ІSO 14001:2015 щодо підготовчих робіт на будівельному майданчику, будівництво житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження застосування вказаних систем учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції чинні сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015.
Повідомляємо, що дана норма визначена умовами тендерної документації (п. 3.7.1.-3.7.2 ч.7 Розділу ІІІ ТД).
Відповідно до положень п.5 та п.6 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, роботи, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають та будуть виконані у відповідності до вимог та стандартів.
Наявність у виконавця робіт діючого сертифікату ISO дає можливість вважати, що виконання роботи буде відповідати вимогам законодавства щодо якості та безпеки. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, а також регламентують всі процеси діяльності сертифікованого підприємства. Завдяки такій стандартизації замовник може бути впевнений у відповідній якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища.
Міжнародні стандарти допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, також дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Оскільки, маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ДСТУ ІSO 14001:2015, та ДСТУ ІSO 9001:2015 є обґрунтованим та підтверджують відповідність потенційного виконавця робіт (підрядника) стандартам якості та безпеки.
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради розглянуто питання стосовно процедури закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» на пров. Миру, 5 у м. Нетішин, Хмельницької області»(код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). За результатами розгляду повідомляється:
Вимогами тендерної документації, а саме п.п. 3.7.2. визначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Дане твердження тендерної документації встановлене на виконання вимог п.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі.
Під час розроблення тендерної документації замовник зобов’язаний дотримуватися норм визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та зазначати їх в тендерній документації.
Стосовно форми технічного паспорту, повідомляється, що завмовник не є компентентним органом, який встановлює його форму.Тому для розуміння того, що собою являє технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям по даній закупівлі, необхідно звернутися до компетентних органів, зокрема Міністерства економічного розвитку України та або інших центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізовують державну політику у сфері публічних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000011 ● ecbcbf787d9e4c7f972cad7ab437a73c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 №386
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-02-26-001587-с від 26.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 17:08:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступеів та ліцей» на пров.Миру, 5 у м.Нетішин, Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-001587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1) Яким чином учасник-переможець ТОВ «ДАМАС І КО» підтвердив наявність матеріально-технічної бази (машин, механізмів), необхідної для виконання робіт, оскільки у складі його тендерної пропозиції відсутня інформація щодо наявності техніки (зокрема: бульдозера, фрези, автогрейдера, вантажного автомобіля для перевезення сміття), передбачених технічним завданням?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 17:23:20
Інформація надана учасником відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3.5.2. Тендерної документації учасник надає інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення та у тендерній документації. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу).
В даному пункті замовник не вимагав конкретного переліку машин, обладнання, устаткування, що повинний бути наявним в учасника або залучений учасником, у зв’язку із застосуванням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них ( пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також, проводячи аналіз наданої учасником кошторисної документації, яка є частиною тендерної пропозиції, замовник зробив висновок, що орієнтовна вартість будівельних машин та механізмів становить 197 793 грн. 00 коп. з ПДВ, тобто дана вартість не перевищує 20% від розміру тендерної пропозиції учасника, що надає учаснику можливість залучати субпідрядні організації для виконання робіт, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, якщо такі роботи не можуть бути виконані учасником-переможцем.
ТОВ «ДАМАС і Ко» до тендерної документації було надано підписаний проект договору за вих.№147 від 10.03.2021р. в якому в п.6.1 зазначено: «Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників на умовах Договору, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Підрядник зобов’язаний залучити субпідрядників на виконання тих видів робіт, на які у Підрядника відсутня ліцензія».
Також учасником ТОВ «ДАМАС і Ко» було надано лист вих. №129 від 10.03.2021 р. яким гарантується, що роботи будуть виконанні з дотриманням технології виробництва, встановленим для виконання такого виду робіт.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-09 16:04:07
Роз'яснення щодо висновку
Керуючись абзацом першим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради звертається до Вас за роз’ясненням зобов’язань замовника, щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c (далі – Висновок).
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Висновок був оприлюднений 06.07.2021 в електронній системі закупівель та підписаний електронним цифровим підписом Перепічка Павла Валентиновича, хоча відповідно до частини 6 статті 8 Закону Висновок повинна була підписати посадова особа органу державного фінансового контролю яка його склала, а саме – Мошук Інна Ярославівна.
Провівши перевірку електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного цифрового підпису:
тип носія особистого ключа – «Незахищений»;
тип підпису – «Удосконалений»;
сертифікат – «Кваліфікований».
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадку використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом.
Враховуючи вищезазначену інформацію, прощу надати роз’яснення щодо зобов’язання виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, якщо даний висновок підписаний з порушенням вимог частини 6 статті 8 Закону, а також вимог підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та підписаний не кваліфікованим електронним підписом.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – УКБ ВК НМР)надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c (далі – Висновок). Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Висновок був оприлюднений 06.07.2021 в електронній системі закупівель та підписаний електронним цифровим підписом Перепічка Павла Валентиновича, хоча відповідно до частини 6 статті 8 Закону Висновок повинна була підписати посадова особа органу державного фінансового контролю яка його склала, а саме – Мошук Інна Ярославівна. Провівши перевірку електронного цифрового підпису Мошук Інни Ярославівни та Перепічки Павла Валентиновичана сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verifyотримано такі дані щодо електронного цифрового підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений»; тип підпису – «Удосконалений»; сертифікат – «Кваліфікований». Відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадку використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом. Також, відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 за результатами розгляду в межах компетенції листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-у щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». А отже, висновки за результатами моніторингу необгрунтовані, не підтверджені нормативними документами та неправомірні. Незважаючи на свою контрпозицію щодо результатів моніторингу, з метою вжиття заходів щодо усунення недоліків, зазначених у висновку, Замовник надіслав ТОВ «ДАМАС і Ко» лист від 08.07.2021 №16/04-07-394/2021 щодо розірвання договору підряду №19 від 19.04.2021 укладеного за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» на пров. Миру, 5 у м.Нетішин Хмельницької області». У відповідь на даний лист ТОВ «ДАМАС і Ко» зазначив що станом на 18.06.2021 року зареєстровано повідомлення про початок виконання будівельних робіт (реєстраційний номер №ХМ051210614183) та закуплено матеріалів на загальну суму понад 2,1 млн. грн., тому в разі розірвання Договору ТОВ «ДАМАС і Ко» буде звертатися до органів суду в порядку господарського судочинства із позовом про відшкодування вартості закуплених матеріалів, що в свою чергу приведе до необґрунтованих витрат бюджету. На засіданні тендерного комітету УКБ ВК НМР було винесено питання щодо розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, та одноголосно підтримано позицію, що розірвання Договору та повторне оголошення процедури відкритих торгів за закупівлю робіт по вищезазначеному об’єкту призведе до відтермінування виконання робіт, не надасть змогу провести дані ремонтні роботи в канікулярний період та неефективного витрачання бюджетних коштів у межах бюджетного року. Враховуючи вищезазначену інформацію, УКБ ВК НМР заперечує щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, адже даний висновок оформлений з порушенням вимог частини 6 статті 8 Закону, а також вимог підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та підписаний не кваліфікованим електронним підписом, а також суперечить роз’ясненням, наданим Мінцифри, тому обов’язок щодо його виконання УКБ ВК НМР відсутній.
2021-07-13 18:05:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД" |
6 689 743,80
UAH з ПДВ
|
6 689 743,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО" |
6 912 471,54
UAH з ПДВ
|
6 912 471,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЩУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД" #43083792 |
Відхилено |
6 689 743,80
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 13:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО" #37596635 |
Переможець |
6 912 471,54
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:30
|
Додаткова угода №8 до №19.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:42
|
Додаткова угода №7 до №19.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 13:05
|
Додаткова угода №6 до №19.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:30
|
Додаткова угода №5 до №19.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 09:16
|
Додаткова угода №4 до №19.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:05
|
Додаткова угода №3 до №19.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:52
|
Додаткова угода №2 до №19 (1).pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:47
|
Додаткова угода №1 до №19 (1).pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 09:42
|
Договір №19.pdf | укладений |
20 квітня 2021 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми виділених Підряднику коштів у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Підряднику коштів у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Підряднику коштів у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене продовження строку дії договору на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Підряднику коштів у 2023 році та зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Підряднику коштів у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене продовження строку дії договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |