Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ступеів та ліцей" на пров.Миру, 5 у м.Нетішин, Хмельницької області
Очікувана вартість
7 050 124,00 UAH
UA-2021-02-26-001587-c 2d0c4d83d97b4e71b8b50fb8c8b7855a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процишин Борис

+30384291200 tkukbnmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40388924
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Процишин Борис
+30384291200
tkukbnmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 14:29
Очікувана вартість: 7 050 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ступеів та ліцей" на пров.Миру, 5 у м.Нетішин, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості виконаних Робіт проводиться шляхом застосування проміжних платежів та кінцевого розрахунку на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, підписаних Сторонами, з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду, при умові надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати ISO
Дата подання: 01 березня 2021 15:14
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:02
Вимогами пункту 3.6.10. (стаття 6, розділу ІІІ) Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається чинний сертифікат відповідності системи управління якістю, а також чинний сертифікат відповідності системі екологічного керування. Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, а також чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. У зв’язку із чим вимога про надання вищезазначених сертифікатів має дискримінаційний характер. На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, а також чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради розглянуто питання стосовно внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» на пров. Миру, 5 у м. Нетішин, Хмельницької області»(код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). За результатами розгляду повідомляється:
Вимогами тендерної документації, а саме п.3.6.10 ч.6 Розділу ІІІ ТД встановлено, що відповідно до ч.5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему менеджменту/управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 щодо підготовчих робіт на будівельному майданчику, будівництво житлових і нежитлових будівель та Систему екологічного менеджменту/управління ДСТУ ІSO 14001:2015 щодо підготовчих робіт на будівельному майданчику, будівництво житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження застосування вказаних систем учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції чинні сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015.
Повідомляємо, що дана норма визначена умовами тендерної документації (п. 3.7.1.-3.7.2 ч.7 Розділу ІІІ ТД).
Відповідно до положень п.5 та п.6 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, роботи, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають та будуть виконані у відповідності до вимог та стандартів.
Наявність у виконавця робіт діючого сертифікату ISO дає можливість вважати, що виконання роботи буде відповідати вимогам законодавства щодо якості та безпеки. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, а також регламентують всі процеси діяльності сертифікованого підприємства. Завдяки такій стандартизації замовник може бути впевнений у відповідній якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища.
Міжнародні стандарти допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, також дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Оскільки, маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ДСТУ ІSO 14001:2015, та ДСТУ ІSO 9001:2015 є обґрунтованим та підтверджують відповідність потенційного виконавця робіт (підрядника) стандартам якості та безпеки.
Сертифікати ISO
Дата подання: 04 березня 2021 10:53
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:02
Доброго дня! Нагадую: II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації. 2.1.1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 2.1.2. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію взято до відома.
Сертифікати ISO
Дата подання: 04 березня 2021 15:32
Дата відповіді: 10 березня 2021 15:17
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Будь ласка надайте роз'яснення, що, в вашому розумінні, при Реконструкції (облаштування спортивного майданчика), може являти собою технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям? Будь ласка, надайте зразок, посилання або детальний опис цього документа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради розглянуто питання стосовно процедури закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» на пров. Миру, 5 у м. Нетішин, Хмельницької області»(код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). За результатами розгляду повідомляється:
Вимогами тендерної документації, а саме п.п. 3.7.2. визначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Дане твердження тендерної документації встановлене на виконання вимог п.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі.
Під час розроблення тендерної документації замовник зобов’язаний дотримуватися норм визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та зазначати їх в тендерній документації.
Стосовно форми технічного паспорту, повідомляється, що завмовник не є компентентним органом, який встановлює його форму.Тому для розуміння того, що собою являє технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям по даній закупівлі, необхідно звернутися до компетентних органів, зокрема Міністерства економічного розвитку України та або інших центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізовують державну політику у сфері публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-14-000011 ● ecbcbf787d9e4c7f972cad7ab437a73c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2021 13:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.06.2021 №386

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-02-26-001587-с від 26.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-01 17:08:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступеів та ліцей» на пров.Миру, 5 у м.Нетішин, Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-001587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1) Яким чином учасник-переможець ТОВ «ДАМАС І КО» підтвердив наявність матеріально-технічної бази (машин, механізмів), необхідної для виконання робіт, оскільки у складі його тендерної пропозиції відсутня інформація щодо наявності техніки (зокрема: бульдозера, фрези, автогрейдера, вантажного автомобіля для перевезення сміття), передбачених технічним завданням?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-05 17:23:20

Інформація надана учасником відповідає вимогам тендерної документації.


Відповідно до підпункту 1 пункту 3.5.2. Тендерної документації учасник надає інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення та у тендерній документації. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу).
В даному пункті замовник не вимагав конкретного переліку машин, обладнання, устаткування, що повинний бути наявним в учасника або залучений учасником, у зв’язку із застосуванням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них ( пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також, проводячи аналіз наданої учасником кошторисної документації, яка є частиною тендерної пропозиції, замовник зробив висновок, що орієнтовна вартість будівельних машин та механізмів становить 197 793 грн. 00 коп. з ПДВ, тобто дана вартість не перевищує 20% від розміру тендерної пропозиції учасника, що надає учаснику можливість залучати субпідрядні організації для виконання робіт, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, якщо такі роботи не можуть бути виконані учасником-переможцем.

ТОВ «ДАМАС і Ко» до тендерної документації було надано підписаний проект договору за вих.№147 від 10.03.2021р. в якому в п.6.1 зазначено: «Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників на умовах Договору, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Підрядник зобов’язаний залучити субпідрядників на виконання тих видів робіт, на які у Підрядника відсутня ліцензія».
Також учасником ТОВ «ДАМАС і Ко» було надано лист вих. №129 від 10.03.2021 р. яким гарантується, що роботи будуть виконанні з дотриманням технології виробництва, встановленим для виконання такого виду робіт.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-09 16:04:07

Роз'яснення щодо висновку

Керуючись абзацом першим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради звертається до Вас за роз’ясненням зобов’язань замовника, щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c (далі – Висновок).
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Висновок був оприлюднений 06.07.2021 в електронній системі закупівель та підписаний електронним цифровим підписом Перепічка Павла Валентиновича, хоча відповідно до частини 6 статті 8 Закону Висновок повинна була підписати посадова особа органу державного фінансового контролю яка його склала, а саме – Мошук Інна Ярославівна.
Провівши перевірку електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного цифрового підпису:
тип носія особистого ключа – «Незахищений»;
тип підпису – «Удосконалений»;
сертифікат – «Кваліфікований».
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадку використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом.
Враховуючи вищезазначену інформацію, прощу надати роз’яснення щодо зобов’язання виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, якщо даний висновок підписаний з порушенням вимог частини 6 статті 8 Закону, а також вимог підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та підписаний не кваліфікованим електронним підписом.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – УКБ ВК НМР)надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c (далі – Висновок). Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Висновок був оприлюднений 06.07.2021 в електронній системі закупівель та підписаний електронним цифровим підписом Перепічка Павла Валентиновича, хоча відповідно до частини 6 статті 8 Закону Висновок повинна була підписати посадова особа органу державного фінансового контролю яка його склала, а саме – Мошук Інна Ярославівна. Провівши перевірку електронного цифрового підпису Мошук Інни Ярославівни та Перепічки Павла Валентиновичана сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verifyотримано такі дані щодо електронного цифрового підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений»; тип підпису – «Удосконалений»; сертифікат – «Кваліфікований». Відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадку використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом. Також, відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 за результатами розгляду в межах компетенції листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-у щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». А отже, висновки за результатами моніторингу необгрунтовані, не підтверджені нормативними документами та неправомірні. Незважаючи на свою контрпозицію щодо результатів моніторингу, з метою вжиття заходів щодо усунення недоліків, зазначених у висновку, Замовник надіслав ТОВ «ДАМАС і Ко» лист від 08.07.2021 №16/04-07-394/2021 щодо розірвання договору підряду №19 від 19.04.2021 укладеного за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція (облаштування спортивного майданчика) Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» на пров. Миру, 5 у м.Нетішин Хмельницької області». У відповідь на даний лист ТОВ «ДАМАС і Ко» зазначив що станом на 18.06.2021 року зареєстровано повідомлення про початок виконання будівельних робіт (реєстраційний номер №ХМ051210614183) та закуплено матеріалів на загальну суму понад 2,1 млн. грн., тому в разі розірвання Договору ТОВ «ДАМАС і Ко» буде звертатися до органів суду в порядку господарського судочинства із позовом про відшкодування вартості закуплених матеріалів, що в свою чергу приведе до необґрунтованих витрат бюджету. На засіданні тендерного комітету УКБ ВК НМР було винесено питання щодо розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, та одноголосно підтримано позицію, що розірвання Договору та повторне оголошення процедури відкритих торгів за закупівлю робіт по вищезазначеному об’єкту призведе до відтермінування виконання робіт, не надасть змогу провести дані ремонтні роботи в канікулярний період та неефективного витрачання бюджетних коштів у межах бюджетного року. Враховуючи вищезазначену інформацію, УКБ ВК НМР заперечує щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001587-c, адже даний висновок оформлений з порушенням вимог частини 6 статті 8 Закону, а також вимог підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та підписаний не кваліфікованим електронним підписом, а також суперечить роз’ясненням, наданим Мінцифри, тому обов’язок щодо його виконання УКБ ВК НМР відсутній.

2021-07-13 18:05:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД" 6 689 743,80
UAH з ПДВ
6 689 743,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО" 6 912 471,54
UAH з ПДВ
6 912 471,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЩУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 7 000 000,00
UAH з ПДВ
6 960 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 березня 2021 17:28
Електронний підпис
15 березня 2021 17:26
Фінзвітність 2020.pdf
15 березня 2021 17:26
ТП.pdf
15 березня 2021 17:26
Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2021 17:26
Тендерна пропозиція 2.pdf
15 березня 2021 17:26
ст 17.pdf
15 березня 2021 17:26
скан сетифікат ісо 9001.pdf
15 березня 2021 17:26
скан сертифікат ісо 14001.pdf
15 березня 2021 17:26
Підписаний_G0321-1013-GL_tender.pdf
15 березня 2021 17:26
паспорт.pdf
15 березня 2021 17:26
механізми.pdf
15 березня 2021 17:26
лист-пояснення КБ2.pdf
15 березня 2021 17:26
Лист-відгук 3.pdf
15 березня 2021 17:26
Лист-відгук 2.pdf
15 березня 2021 17:26
Лист-відгук 1.pdf
15 березня 2021 17:26
кошториси ч2.pdf
15 березня 2021 17:26
кошториси ч1.pdf
15 березня 2021 17:26
кваліфікація проект.pdf
15 березня 2021 17:26
договір-заява.pdf
15 березня 2021 17:26
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 березня 2021 17:26
аналогічні.pdf
15 березня 2021 17:26
64834678184731.pdf
15 березня 2021 17:26
64816233932216.pdf
15 березня 2021 17:26
64808247441234.pdf
15 березня 2021 17:26
132.zip

Публічні документи

09 квітня 2021 11:09
Електронний підпис
09 квітня 2021 11:08
довідка МВС.pdf
09 квітня 2021 11:08
161 12 ст 17.pdf
09 квітня 2021 11:08
160 та ч2 ст 17.pdf
05 квітня 2021 17:31
Електронний підпис
05 квітня 2021 17:31
прот зборів.pdf
05 квітня 2021 17:16
Електронний підпис
15 березня 2021 15:16
Електронний підпис
15 березня 2021 15:15
115 Пропозиція.pdf
15 березня 2021 15:15
статут.pdf
15 березня 2021 15:15
сертифікат ISO 9001 2015.pdf
15 березня 2021 15:15
сертифікат ISO 14001 2015.pdf
15 березня 2021 15:15
протокол збор.pdf
15 березня 2021 15:15
ПДВ.pdf
15 березня 2021 15:15
паспорт код.pdf
15 березня 2021 15:15
наказ.pdf
15 березня 2021 15:15
ліцензія.pdf
15 березня 2021 15:15
інвентар карточка.pdf
15 березня 2021 15:15
Звіт обсяг 2020р..pdf
15 березня 2021 15:15
Дог КБ Мажестік.pdf
15 березня 2021 15:15
Дог КБ Консалтинг.pdf
15 березня 2021 15:15
Дог КБ Денисюк.pdf
15 березня 2021 15:15
дов рахунок.pdf
15 березня 2021 15:15
дов відсут заборг.pdf
15 березня 2021 15:15
відгук мажестік.pdf
15 березня 2021 15:15
відгук Консалтинг.pdf
15 березня 2021 15:15
відгук денисюк.pdf
15 березня 2021 15:15
виписка.pdf
15 березня 2021 15:15
148 ліцензія.pdf
15 березня 2021 15:15
147 проект договору.pdf
15 березня 2021 15:15
146 довіреність Процишин.pdf
15 березня 2021 15:15
145 кримінал відпов.pdf
15 березня 2021 15:15
144 довіреність Петрук.pdf
15 березня 2021 15:15
143 актуал ціна.pdf
15 березня 2021 15:15
142 витрат дозвіл.pdf
15 березня 2021 15:15
141 погод спеціфікац.pdf
15 березня 2021 15:15
140 гост дсту.pdf
15 березня 2021 15:15
138 тех завд.pdf
15 березня 2021 15:15
136 ч2 ст 17.pdf
15 березня 2021 15:15
135 відсут підстав ст 17.pdf
15 березня 2021 15:15
133 не врахована вартість.pdf
15 березня 2021 15:15
132 працівники.pdf
15 березня 2021 15:15
131 обладнання.pdf
15 березня 2021 15:15
130 охорона праці.pdf
15 березня 2021 15:15
129 дотрим технолог.pdf
15 березня 2021 15:15
128 обмеж підписання.pdf
15 березня 2021 15:15
127 операт госпо санкц.pdf
15 березня 2021 15:15
126 погод істот умовами.pdf
15 березня 2021 15:15
125 відсут бух.pdf
15 березня 2021 15:15
124 відхилення 526.pdf
15 березня 2021 15:15
123 надання док 10 днів.pdf
15 березня 2021 15:15
122 субпідряд.pdf
15 березня 2021 15:15
121 термін дії ТП.pdf
15 березня 2021 15:15
120 згода персональні.pdf
15 березня 2021 15:15
119 формал помилки.pdf
15 березня 2021 15:15
118 контроль операції.pdf
15 березня 2021 15:15
116 аналог договора.pdf
15 березня 2021 15:15
гарантія.rar
15 березня 2021 15:15
кошторис.rar

Публічні документи

15 березня 2021 11:43
Електронний підпис
15 березня 2021 11:42
субпідряд.pdf
15 березня 2021 11:42
ст17.pdf
15 березня 2021 11:42
санкції.pdf
15 березня 2021 11:42
погод умовами дог.pdf
15 березня 2021 11:42
персональні.pdf
15 березня 2021 11:42
охорон праці.pdf
15 березня 2021 11:42
отрим інформ.pdf
15 березня 2021 11:42
заст опер санкції.pdf
15 березня 2021 11:42
дотрим технолог.pdf
15 березня 2021 11:42
дотрим гост.pdf
15 березня 2021 11:42
дозвіл.pdf
15 березня 2021 11:42
дійсн пропоз.pdf
15 березня 2021 11:42
Витяг з ЄДР.pdf
15 березня 2021 11:42
витрати.pdf
15 березня 2021 11:42
виписка.pdf
15 березня 2021 11:42
актуал ціна.pdf
15 березня 2021 11:42
10 днів.pdf
15 березня 2021 11:42
пропозиція.pdf
15 березня 2021 11:42
ознайом з тд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» гарантує, що посадова особа ТОВ «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» - директор Шевчук Юрій Григорович, який підписав тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» гарантує, що протягом останніх трьох років не притягувалося до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» гарантує, що відомості про ТОВ «Будівельний Альянс Кварталпромбуд», яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд», гарантує, що посадову особу ТОВ «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» - директора Шевчука Юрія Григоровича, якого уповноважено представляти її інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» гарантує, що посадова особа ТОВ «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» - директор Шевчук Юрій Григорович, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Кварталпромбуд» гарантує, що не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не була засуджена

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

не притягувався

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

не було притягнуто

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

не внесено

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

не було притягнуто

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

не визнаний

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

присутня

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

не є особою

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЩУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не була засуджена

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

не притягувався

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

не було притягнуто

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

не внесено

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

не було притягнуто

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

не визнаний

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

присутня

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

не є особою

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД"
#43083792
Відхилено 6 689 743,80
UAH з ПДВ
31 березня 2021 13:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО"
#37596635
Переможець 6 912 471,54
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 16:39

Документи

31 березня 2021 13:34
Електронний підпис
31 березня 2021 13:31
Протокол №12-ВТ.pdf
22 березня 2021 15:42
Електронний підпис
16 березня 2021 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено невідповідність в документах, що подані ТОВ «Дамас і Ко», на підтвердження права підпису договору про закупівлю, а саме, у файлі «протокол збор.pdf» відтиск штампа «Відповідає оригіналу. Директор Денисюк А.А.» не відповідає особі яка завіряла даний документ (Протокол №2 Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАМАС і Ко» від 5 березня 2021 року». Відповідно до пункту 5.2.7 частини 2 Розділу V Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3.1.3 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Керуючись пунктом 2 абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.2.5 частини 2 Розділу V Тендерної документації вимагаємо усунути дану невідповідність в документі протягом 24 годин шляхом завантаження в ЕСЗ "Прозорро" завіреної скан-копії оригіналу документа.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2021 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО"
#37596635
6 912 471,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 15:30
Додаткова угода №8 до №19.pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:30
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 13:42
Додаткова угода №7 до №19.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 13:36
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 13:05
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 13:05
Додаткова угода №6 до №19.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 13:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:30
Додаткова угода №5 до №19.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:29
Електронний підпис укладений
04 березня 2022 09:18
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 09:16
Додаткова угода №4 до №19.pdf зміни до договору
04 березня 2022 09:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:05
Додаткова угода №3 до №19.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 15:52
Додаткова угода №2 до №19 (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 16:47
Додаткова угода №1 до №19 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 09:42
Договір №19.pdf укладений
20 квітня 2021 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми виділених Підряднику коштів у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2023 році та зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML