Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Гладовська Ірина Володимирівна +380512507522 gladovskaya@nik.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 4 178 847,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 894,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | На підставі підписаного Сторонами Договору та за наявності у Сторін дозволу на виконання будівельних робіт, Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку від Підрядника здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % від загальної ціни цього Договору | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюється щомісяця, не пізніше 30-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), які підписані уповноваженими представниками Замовника і Підрядника, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Підрядника. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3) на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Підрядника. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 13:46 |
ТД ремонт колії 6.doc | |
26 лютого 2021 13:46 |
проект договору.docx | |
26 лютого 2021 13:46 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2021 13:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000037 ● 87dc9059f2894b0290ceae0d48978f38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-02-26-001393-c 26.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 12:29:27
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 16:35:14
Пояснення на запит Держаудитслужби
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
1. Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі зазначаємо наступне.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт залізничної колії № 6 (інв. № 17670) у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23 за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт».
Очікувана вартість розрахована з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Очікувана вартість визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розробленого у складі робочого проекту «Капітальний ремонт залізничних колій №№ 25, 11, 6 у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23» яка підтверджена експертним звітом ДП «Укрдержбудекспертиза» від 30.07.2020 № 16-1096-20.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення замовника до висновку Державної аудиторської служби України (надалі – ДАСУ) про результати моніторингу процедури закупівлі: капітальний ремонт залізничної колії № 6 (інв. № 17670) у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23 за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2021-02-26-001393). Виходячи з норми ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) вважає за доцільне надати наступне заперечення. Відповідно до наказу від 17.06.2021 № 374 Північним офісом Держаудитслужби прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: капітальний ремонт залізничної колії № 6 (інв. № 17670) у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23 за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-001393-с). Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-001393-с. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись ст.ст. 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Зазначений висновок МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) вважає необґрунтованим та прийнятим з формальних мотивів без наявності достатніх правових підстав. Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію необхідно надати наступні документи: - довідку в довільній формі з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код замовника; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору); - не менше однієї копії договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з договорів, які зазначені у довідці, та не менше однієї копії акта виконаних робіт до кожного наданого договору, оформленого належним чином, згідно з вимогами діючого законодавства України. МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) наголошує, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме за певним кодом ДК або предметом договору про закупівлю (послуги з поточного ремонту або капітальний ремонт) з метою допущення до участі у процедурі закупівлі необмеженої кількості учасників та забезпечення конкуренції серед них. МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) вбачає необхідність чіткого дотримання учасниками торгів вимог, визначених у документації відкритих торгів, а також необхідності підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям саме тими документами, які визначені у такій документації, про що зазначено, зокрема, у постанові Верховного Суду від 28 березня 2019 року у справі №826/7949/15. Варто зазначити, що ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі не містить визначення понять «аналогічний», «аналогічний договір». Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмет або явища (Словник української мови: в 11 томах. – Том 1,1970.—Стор.42). Натомість еквівалент (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати(книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на які вони обмінюються(ек.) (Словник української мови: в 11 томах. – Том 2,1971. -стор.455). З метою недопущення порушення принципу закупівлі недискримінація учасників та рівне ставлення до них МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) у тендерній документації зазначила спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без вимог щодо коду ДК або предмету аналогічного договору. Варто зазначити, що наявність укладеного договору не може підтвердити факт виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, якщо мова йде про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі № 913/159/17. Наданий ТОВ «МЕТПРОЕКТ» договір про надання послуг № 108-В РЕФ-19 з додатками та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2019 р. та грудень 2019 р. (примірна форма КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 р. та грудень 2019 р. (примірна форма КБ-2в) підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та відповідають найменуванню робіт, зазначених у додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Із аналізу актів приймання виконаних будівельних робіт від 27.11.2019 та 19.12.2019, які складені з використанням та у відповідності до норм програмного комплексу АВК-5, було встановлено, що найменування робіт і витрат (види та склад основних робіт, а також використані ресурси) у складі поточного ремонту залізничної колії № 1 «К» Ренійської філії повністю співпадали з найменуванням робіт і витрат, які входили до складу відомості обсягів робіт (п. 3.1. додатку 4 тендерної документації), яка була складена відповідно до проекту «Капітальний ремонт колії №6 (інв. № 17670) у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23». Так основними видами робіт є: 1. Розбирання колії на дерев'яних шпалах поелементно. 2. Укладання колії окремими елементами на залізобетонних шпалах. 3. Баластування колії на залізобетонних шпалах. 4. Виправлення колії залізобетонних шпалах на щебеневому баласті. Таким чином, МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) не порушено ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки наданий ТОВ «МЕТПРОЕКТ» договір про надання послуг № 108-В РЕФ-19 з додатками є аналогічним до предмета закупівлі в розумінні умов тендерної документації. МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) наголошує, що сталою є практика органу оскарження за результатами розгляду аналогічних скарг і відповідає позиції МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП) ( UA-2019-04-03-001779-b.a1). Із системного аналізу змісту наданого ТОВ «МЕТПРОЕКТ» договору про надання послуг № 108-В РЕФ-19 з додатками, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2019 р. та грудень 2019 р. (примірна форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 р. та грудень 2019 р. (примірна форма КБ-2в) вбачається відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі на підставі ч. 1ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2021-07-16 15:45:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація про оскарження висновку до суду |
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Єдиний унікальний номер справи 640/21254/21, номер судового провадження: не визначено |
Дата відкриття провадження: | 04 серпня 2021 |
Документи:
11 серпня 2021 09:56
|
Електронний підпис |
26 липня 2021 16:47
|
Додаток 1 Платіжне доручення.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додаток 11 Клопотання витребування.pdf |
26 липня 2021 16:47
|
Відправка Офіс.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додатки 2-4.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додатки 4-10.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Позов Офіс ОАСК.PDF |
11 серпня 2021 09:56
|
Електронний підпис |
26 липня 2021 16:50
|
Електронний підпис |
26 липня 2021 16:47
|
Додаток 1 Платіжне доручення.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додаток 11 Клопотання витребування.pdf |
26 липня 2021 16:47
|
Відправка Офіс.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додатки 2-4.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Додатки 4-10.PDF |
26 липня 2021 16:47
|
Позов Офіс ОАСК.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНССТРОЙІНЖИНІРИНГ" |
3 742 799,17
UAH
|
3 269 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Сельхозмашпроект" |
3 915 000,00
UAH
|
3 270 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
3 700 000,00
UAH
|
3 549 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРПРОММОНТАЖ 21 |
3 860 000,00
UAH
|
3 550 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАКО" |
4 160 000,00
UAH
|
3 599 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ АГЕНТСТВО ТЕХНОЕКСПЕРТ" |
4 053 482,00
UAH
|
3 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕШ ІНВЕСТ" |
3 915 833,33
UAH
|
3 894 939,08
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
4 167 144,59
UAH
|
3 919 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХІНВЕСТ" |
4 157 952,76
UAH
|
3 920 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" |
4 070 000,00
UAH
|
4 070 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНССТРОЙІНЖИНІРИНГ" #38211410 |
Відхилено |
3 269 900,00
UAH
|
24 березня 2021 16:13
|
|
ПП "Сельхозмашпроект" #19093760 |
Відхилено |
3 270 000,00
UAH
|
31 березня 2021 16:32
|
|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" #38598104 |
Переможець |
3 549 000,00
UAH
|
13 квітня 2021 13:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:57
|
71-В-МИФ-21 Метпроект ДУ1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:45
|
71-В-МИФ-21 Метпроект ДУ1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:46
|
71-В-МИФ-21 Метпроект кол6 отч.pdf | укладений |
17 травня 2021 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 71-В-МИФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування ціни договору у зв'язку з укладенням додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 71-В-МИФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |