Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-02-26-001321-b 5b22155961ff40aca78a5e5b9c25964b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пересадько Тетяна Миколаївна

380623927026 25967772@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Покровської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25967772
Місцезнаходження: 85345, Україна , Донецька обл., смт. Гродівка, вул. Донецька, буд.97
Контактна особа: Пересадько Тетяна Миколаївна
380623927026
25967772@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Пункт закону cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX із змінами: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Частиною 7 ст.15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 р. № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство почтового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень, правонаступником якого є АТ «УКРПОШТА». Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку по всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів у сфері надання послуг поштового зв’язку. Згідно з п.7 ч.2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009р. № 270 оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктами поштового зв’язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. Враховуючи викладене, послуги що є предметом закупівлі можуть бути надані виключно АТ «Укрпошта» в особі Донецька дирекція АТ «УКРПОШТА». Таким чином підтверджується умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX із змінами, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин. АТ «Укрпошта» в особі Донецька дирекція АТ «УКРПОШТА» має працівників відповідної кваліфікації, які володіють необхідними знаннями та досвідом у забезпеченні виплати та доставки соціальних виплат, має досвід у виконанні аналогічного договору, а також є наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник відповідає кваліфікаційним вимогам.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 11:39
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:22
Протокол 4.PDF
26 лютого 2021 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:22
Протокол 4.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 5 000,00
UAH
26 лютого 2021 11:39

Документи

26 лютого 2021 11:38
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:36
Протокол 5.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 11:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта"
#21560045
5 000,00
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2021 11:38
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:36
Протокол 5.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:45
Додаткова угода до 3039.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:21
Договор.PDF укладений
17 березня 2021 11:19
протокол 6.PDF укладений
17 березня 2021 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 4889,60 грн. (чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев'ять гривень 60 копійок)
Номер договору про закупівлю: 11/3039
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML