Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля
Очікувана вартість
3 545 213,00 UAH
UA-2021-02-26-001254-a ● 58f787bebdff44ecbbc0caec10532c45
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА ВОЛНОВАХА ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44074684 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., місто Волноваха, вул.Центральна, будинок 88 |
Контактна особа: |
Данило Білязе +380501993613 bilyaze1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 3 545 213,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 726,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 106356,39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж строк дії тендерної пропозиції Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського районуДонецької області; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:44074684; юридична адреса: 85700, Донецька обл., м. Волноваха, вул.Центральна, 88; банківські реквізити: UA118201720355179009001160302; МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 106356.39 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – застава грошових коштів. Між Переможцем закупівлі та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю укладається договір про надання предмету застави та вноситься відповідне забезпечення у вигляді грошових коштів на поточний рахунок Замовника: Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського районуДонецької області; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:44074684; юридична адреса: 85700, Донецька обл., м. Волноваха, вул.Центральна, 88; банківські реквізити: UA118201720355179009001160302; МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
364.87 тонни
Вугілля кам’яне ДГКОМ (ДГ) 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
205.2 тонни
Вугілля кам’яне А (АМ) 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 15:14 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова 1.doc | |
04 червня 2021 13:39 |
перелік змін.docx | |
04 червня 2021 13:39 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова.doc | |
20 квітня 2021 14:41 |
перелік змін.docx | |
20 квітня 2021 14:41 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова.doc | |
26 лютого 2021 09:48 |
Тендерка 13-100 та антрацит нова.doc |
07 червня 2021 09:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
04 червня 2021 15:14 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова 1.doc
|
|||||||||||||||||||||
04 червня 2021 13:39 |
перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
04 червня 2021 13:39 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 14:41 |
перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 14:41 |
Тендерка 13-100 та антрацит (після АМКУ) Нова.doc
|
|||||||||||||||||||||
26 лютого 2021 09:48 |
Тендерка 13-100 та антрацит нова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги, порушення Закону.
Дата подання: 28 лютого 2021 17:44
Дата відповіді: 03 березня 2021 13:50
Наше підприємство співпрацює з виробником товару, який випускає незбагачене розсортоване вугілля для побутових потреб.
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати, зокрема:
- якщо учасник закуповує вугілля у виробника (визначений перелік певних документи);
- якщо учасник закуповує вугілля у збагачувальної фабрики (визначений перелік певних документів);
- якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату) (визначений перелік певних документи);
- якщо учасник закуповує вугілля у розсортувальника, який не здійснює збагачення чи перероблення вугілля, (визначений перелік певних документи).
Законом України «Про захист прав споживачів» визначено, що виробник – це суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що виробник – це будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг).
1.) Просимо надати роз’яснення з посиланням на нормативні та законодавчі документи, що мається на увазі під поняттями «переробник вугілля» та «розсортувальник вугілля»?
2.) Просимо надати відповідь, чи є збагачувальна фабрика, «переробник вугілля» та «розсортувальник вугілля» виробниками вугілля? Якщо так, то відкіля у них може взятися спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, якщо це документи, які видаються тільки підприємствам, що займаються добуванням корисних копалин?
Таким чином, вимога щодо надання дозволу на користування надрами та дозволу на виконання підземних гірничих робіт є дискримінаційною по відношенню до учасників, які співпрацюють з виробниками, що випускають незбагачене розсортоване вугілля для побутових потреб.
Згідно із Законом «Про публічні закупівлі» замовник не має права встановлювати у тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Просимо усунути зазначені невідповідності та дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Переробником є особа, яка сортує, збагачує вугілля. Сортувальником особа, яка лише розсортовує фракцію вугілля. Дозвіл на користування надрами вимагається лише від виробника, що чітко вказано у тендерній документації. Теж саме стосується і дозволу на виконання підземних гірничих робіт. Для того, щоб жодної дискримінації не було замовник і виписав окремі пункти для виробника, для збагачувальної фабрики, для переробника, для сортувальника.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 28 лютого 2021 17:57
Дата відповіді: 03 березня 2021 13:50
Згідно із вимогами тендерної документації, якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати дозвіл на збагачення корисних копалин та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (у випадку їх збагачення).
За таких умов участь у торгах можуть взяти тільки ті учасники, які закуповують вугілля у переробника (власника сертифікату), який має дозвіл на збагачення корисних копалин та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (у випадку їх збагачення).
Наше підприємство співпрацює з виробником товару, який випускає незбагачене розсортоване вугілля для побутових потреб.
Вказані вище умови є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства та інших учасників, які співпрацюють з виробниками товару, що випускають незбагачене розсортоване вугілля для побутових потреб.
Згідно із Законом «Про публічні закупівлі» замовник не має права встановлювати у тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Просимо усунути зазначені невідповідності та дискримінаційні вимоги у тендерній документації та викласти вищезазначену вимогу у наступній редакції: «- якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати дозвіл на збагачення корисних копалин та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У тендерній документації міститься окремий пункт для того учасника, який закуповує вугілля у розсортувальника, який не збагачує вугілля. Жодної дискримінації тендерна документація не містить. Дозвіл на збагачення у такому разі не вимагається, що чітко вказано у тендерній документації
Порушення Закону, дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 28 лютого 2021 18:21
Дата відповіді: 03 березня 2021 13:50
Згідно із вимогами тендерної документації, якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати, зокрема, договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала переробці і документ, що підтверджує ситовий аналіз з показниками зольності та вологості вугілля марки ДГКОМ (ДГ) 13-100, які повинні бути не гірші ніж ті, що вказані у даній закупівлі.
Просимо надати роз’яснення:
1.) Який договір ми повинні надати?
2.) Хто є сторонами такого договору?
3.) Що мається на увазі під зазначенням ціни на видобуту марку вугілля? Адже, предметом закупівлі є, зокрема, вугілля марки ДГ (13-100), яке не добувається в України, а виробляється (випускається) підприємствами виробниками, що здійснюють переробку видобутого вугілля. Зокрема, для випуску (виробництва) вугілля марки ДГ (13-100) використовують видобуте рядове вугілля марки ДГ з розміром кусків від 0 до 200 мм.
Якщо мається на увазі договір закупівлі рядового вугілля між підприємством, що його добуває, та підприємством, що його переробляє, то така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки ставить їх в залежність від виробників та їх бажання і можливості розкривати свої комерційні таємниці чи іншу інформацію, яка може бути конфіденційною, оскільки поширюється на третіх осіб, зокрема, підприємства, що займаються видобуванням вугілля.
Просимо усунути зазначені невідповідності та дискримінаційні вимоги у тендерній документації та вилучити вищезазначену вимогу тендерної документації, якщо вона поширюється на третіх осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ви повинні надати договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала переробці. Сторонами такого договору є видобувальник та переробник. Під значенням ціни мається на увазі ціна вказана у такому договорі, за якою було придбане видобуте вугілля для його подальшої переробки. Крім того, ваше звернення не містить конкретних підтверджень неможливості виконати таку умову договору, а отже не підлягає задоволенню,
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001254-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Вугільна компанія центр, Код ЄДРПОУ:39329352
Дата подання: 04 червня 2021 15:09
Дискримінаційні вимоги
На нашому підприємстві встановлені ваги 80-х років випуску, які проходять щорічну повірку, тобто можуть використовуватись для визначення маси з метою обчислення мита, тарифу, податку, знижки, штрафу, винагороди, відшкодування або аналогічного виду плати. Але неможливо надати на них документи що ви вимагаєте тобто "Додатково учасник повинен надати сертифікат перевірки типу та/або сертифікат схвалення системи управління якістю та/або сертифікат відповідності на ваги." Дана вимога є дискримінаційна по відношенню до учасників які використовують вагове обладнання придбане до 2009 року, тобто до введення технічних регламентів у яких прописана норми сертифікації ваговимірювальних приладів. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, у противному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 09:20
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати сертифікат перевірки типу та/або сертифікат схвалення системи управління якістю та/або сертифікат відповідності на ваги.
Такі документи вимагаються замовником для перевірки того, що ваги відповідають усім вимогам ДСТУ, чинного законодавства України (технічним регламентам) та є якісними та точними під час зважування. Такі документи, разом з паспортом на ваги, або іншим експлуатаційним документом надаються під час придбання вагів, чи їх використання.
Тож враховуючи вказане, дана вимога не є дискримінаційною. Крім того, ви не надаєте жодних документів, які б підтвердили факт того, що ваги, яким понад 40 років, можуть і досі експлуатуватися та факт того, що ви користуєтесь саме такими вагами, а також факт неможливості отримати зазначені вище документи. А отже, ваша вимога не підлягає задоволенню
Такі документи вимагаються замовником для перевірки того, що ваги відповідають усім вимогам ДСТУ, чинного законодавства України (технічним регламентам) та є якісними та точними під час зважування. Такі документи, разом з паспортом на ваги, або іншим експлуатаційним документом надаються під час придбання вагів, чи їх використання.
Тож враховуючи вказане, дана вимога не є дискримінаційною. Крім того, ви не надаєте жодних документів, які б підтвердили факт того, що ваги, яким понад 40 років, можуть і досі експлуатуватися та факт того, що ви користуєтесь саме такими вагами, а також факт неможливості отримати зазначені вище документи. А отже, ваша вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001254-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35536333
Дата подання: 03 серпня 2021 14:37
Незаконне рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС"
Відповідно до п.1 Додатку 1 ТД учасник повинен надати, зокрема, копію поліса обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, навантажувач (чинний на момент подачі тендерної пропозиції).
У складі пропозиції ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" надано поліс на екскаватор-навантажувач № 202632638, що місить лише частину документу, зворотній бік першого аркушу ПОЛІСу відсутній.
Розпорядженням від 14.12.2017 № 4498 НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ "Про затвердження зразків деяких документів у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та технічних описів до них" затверджений зразок поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, відповідно до якого 17 зворотної бік першого аркушу Поліса містить витяги із Закону України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Враховуючи вищевикладене, поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надано не в повному обсязі, що підтверджено рішенням АКУ від 30.06.2021 №14685.
Таким чином, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вищезазначене, просимо скасувати незаконне рішення про визначення переможця ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", в іншому випадку – буде подано скаргу на підставі ст. 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
У складі пропозиції ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" надано поліс на екскаватор-навантажувач № 202632638, що місить лише частину документу, зворотній бік першого аркушу ПОЛІСу відсутній.
Розпорядженням від 14.12.2017 № 4498 НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ "Про затвердження зразків деяких документів у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та технічних описів до них" затверджений зразок поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, відповідно до якого 17 зворотної бік першого аркушу Поліса містить витяги із Закону України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Враховуючи вищевикладене, поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надано не в повному обсязі, що підтверджено рішенням АКУ від 30.06.2021 №14685.
Таким чином, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вищезазначене, просимо скасувати незаконне рішення про визначення переможця ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", в іншому випадку – буде подано скаргу на підставі ст. 18 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 09:34
Учасник ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» у складі своєї пропозиції надає Поліс № 202632638 обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, який є візуальною формою полісу, що посвідчує укладення внутрішнього електронного договору обов’язкового страхування цивільно-правової правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Зразок візуальної форми поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підтверджує укладання внутрішнього електронного договору також затверджений Розпорядженням від 14.12.2017 № 4498 НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ "Про затвердження зразків деяких документів у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та технічних описів до них" і НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНОСТІ ЗВОРОТНОГО БОКУ АБО ДРУГОГО АРКУША.
А отже, в Україні виділяють договори укладені в електронній та паперовій формі. І перший і другий мають однакову юридичну силу. Замовник не обмежував учасників у наданні полісу, що підтверджує укладання внутрішнього електронного договору. Більш того, сама назва завантаженого документу чітко відповідає тій, що була вказана у Тендерній документації.
Крім того, Замовником була проведена перевірка полісу № 202632638 обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за єдиною центральною базою МТСБУ, що підтверджує його чинність.
Враховуючи вищевикладене, поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на екскаватор-навантажувач надано в повному обсязі. Таким чином, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі».
А отже, в Україні виділяють договори укладені в електронній та паперовій формі. І перший і другий мають однакову юридичну силу. Замовник не обмежував учасників у наданні полісу, що підтверджує укладання внутрішнього електронного договору. Більш того, сама назва завантаженого документу чітко відповідає тій, що була вказана у Тендерній документації.
Крім того, Замовником була проведена перевірка полісу № 202632638 обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за єдиною центральною базою МТСБУ, що підтверджує його чинність.
Враховуючи вищевикладене, поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на екскаватор-навантажувач надано в повному обсязі. Таким чином, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-001254-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 09 березня 2021 16:36
Дата подання: 09 березня 2021 16:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2021 10:31
Рішення від 11.03.2021 № 4657 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 10:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2021 № 4089.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 16:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2021 № 6770.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 16:38
Рішення від 02.04.2021 № 6770.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № 6770-р/пк-пз від 02.04.2021, №6798-р/пк-пз від 02.04.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-001254-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 14:46
Номер скарги: UA-2021-02-26-001254-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Вугільна компанія центр, Код ЄДРПОУ:39329352
Дата подання: 09 березня 2021 17:21
Дата подання: 09 березня 2021 17:21
Скарга на тендерну документацію
Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області,( далі Замовник ), оголошено процедуру закупівлі класифікація за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-26-001254-a. Згідно з рішенням уповноваженої особи № 47 від 26.02.2021 року Замовником затверджено тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2021 11:35
рішення від 11.03.2021№4680+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 11:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2021№4079.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 17:36
інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2021 №6798.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 18:01
рішення від 02.04.2021№6798.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № 6770-р/пк-пз від 02.04.2021, №6798-р/пк-пз від 02.04.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-001254-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 14:47
Номер скарги: UA-2021-02-26-001254-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Вугільна компанія центр, Код ЄДРПОУ:39329352
Дата подання: 22 квітня 2021 12:48
Дата подання: 22 квітня 2021 12:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2021 17:07
рішення від 26.04.2021 № 8973 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 17:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 № 10122.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 19:10
рішення від 07.05.2021 № 10122.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № 10122-р/пк-пз від 07.05.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-001254-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в системі прозоро
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2021 13:36
Номер скарги: UA-2021-02-26-001254-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Вугільна компанія центр, Код ЄДРПОУ:39329352
Дата подання: 07 червня 2021 16:40
Дата подання: 07 червня 2021 16:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 червня 2021 18:55
рішення від 10.06.2021 № 13064 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 18:55
інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2021 №13852.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 18:28
рішення від 18.06.2021 №13852.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 17:18
Номер скарги: UA-2021-02-26-001254-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35536333
Дата подання: 11 серпня 2021 15:17
Дата подання: 11 серпня 2021 15:17
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Незаконне визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2021 10:06
рішення від 13.08.2021№18586.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 10:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2021 №19339.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2021 15:51
рішення від 26.08.2021№19339.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2021 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Про виконання рішень № 19339-р/пк-пз від 26.08.202 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Орган оскарження).
Вирішив:
1.Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № 19339-р/пк-пз від 26.08.202 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС" переможцем процедури закупівлі - "Вугілля", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-001254-a.
2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в системі прозоро.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2021 15:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ |
3 545 213,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
2 391 963,32
UAH з ПДВ
|
2 350 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" |
2 713 445,00
UAH з ПДВ
|
2 350 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
3 545 212,34
UAH з ПДВ
|
3 545 212,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Рішення скасоване |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 14:47
|
|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Рішення скасоване |
2 350 998,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2021 16:11
|
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" #35536333 |
Рішення скасоване |
2 350 999,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 14:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
3 545 212,34
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 14:47
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:01
|
|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Відхилено |
2 350 998,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:05
|
|
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" #35536333 |
Відхилено |
2 350 999,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 14:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 вересня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
3 545 212,34
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 14:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 вересня 2021 14:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі