Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Партизанської в с. Пірнове Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
1 931 961,20 UAH
UA-2021-02-26-000989-a ● c1fb8909ca5d4891ab42ad80dc4d09fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 931 961,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 659,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Партизанської в с. Пірнове Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07342, Україна, Київська область, с. Пірнове , вул. Партизанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 10:35 |
Перелік змін від 24.03.2021.PDF | |
24 березня 2021 10:35 |
ТД у редакції від 24.03.2021.PDF | |
12 березня 2021 11:37 |
Перлік змін від 12.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 14:10 |
Додаток 9.docx | |
10 березня 2021 14:10 |
Додаток 7.PDF | |
10 березня 2021 14:10 |
Перелік змін від 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 14:10 |
Додаток 8.docx | |
05 березня 2021 11:26 |
Перелік змін від 05.03.2021.PDF | |
26 лютого 2021 09:33 |
Додаток 6 до ТД Кваліфікаційні критерії.PDF | |
26 лютого 2021 09:32 |
Додаток 5 до ТД Довідка Відомості про Учасника.PDF | |
26 лютого 2021 09:32 |
Додаток 4 до ТД Лист-згода на обробку персональних даних.PDF | |
26 лютого 2021 09:32 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.PDF | |
26 лютого 2021 09:32 |
Додаток 2 - Технічне завдання Партизанська Пірнове.xls | |
26 лютого 2021 09:32 |
Додаток 1 до ТД Форма Тендерна пропозиція.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Назва переможця та його статус як платника податків визначені передчасно та дискримінаційно.
Дата подання: 05 березня 2021 10:31
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:37
Шановний Замовник, в проекті договору на закупівлю зазначені дискримінаційні вимоги, зокрема одна із сторін договору вже визначена Вами, а саме Приватне підприємство «Київська область». Також Вами визначено статус переможця як платника ПДВ.
Відповідь: Доброго дня! Замовником викладено ПРОЕКТ договору на закупівлю робіт, ЯКИЙ БУДЕ УКЛАДЕНО з переможцем торгів за результатами проведення даної процедури закупівлі. ПП «Київська область» буде замінено на найменування переможця торгів. Згідно пункту 3.1. переможець при укладені Договору має зазначити ціну Договору, яка може бути з урахуванням ПДВ або без ПДВ, в залежності на якій системі оподаткування перебуватиме переможець торгів.
Підтвердження введення в експлуатацію об’єкта за аналогічним договором
Дата подання: 05 березня 2021 10:38
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:31
Доброго дня! Просимо надати відповідь на наступне запитання. Об’єкт який є предметом даної закупівлі буде виводитися з експлуатації з подальшим його введенням в експлуатацію та отриманням сертифікату готовності до введення в експлуатацію після виконання робіт за договором на капітальний ремонт дороги, що є предметом цієї закупівлі? Просимо надати чітку відповідь, а саме «буде виводитися з експлуатації з подальшим його введенням в експлуатацію» або ж «не буде виводитися з експлуатації та відповідно не передбачено його введенням в експлуатацію». Окремо просимо надати відповідь чи передбачається та чи є необхідність в отриманні сертифікату готовності Об’єкта до введення в експлуатацію?
Щиро вдячні за увагу до нашого питання!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством. Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОЇ постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Загальні положення пункту 3, а саме: прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація). Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Додатково інформуємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які
не потребують документів, що дають право на їх
виконання, та після закінчення яких об’єкт не
підлягає прийняттю в експлуатацію» відповідно до затвердженого Переліку зазначеному у вищевказаній Постанові
Додатково інформуємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які
не потребують документів, що дають право на їх
виконання, та після закінчення яких об’єкт не
підлягає прийняттю в експлуатацію» відповідно до затвердженого Переліку зазначеному у вищевказаній Постанові
Щодо строку дії ліцензій
Дата подання: 05 березня 2021 10:41
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:51
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю». Зауважимо, що окрім ліцензії на виконання робіт у складі тендерної пропозиції мають бути подані ліцензії банку-гаранту та ліцензії на АВК-5. Просимо врахувати, що ліцензія на програму АВК-5 видається на один рік та оновлюється щороку. Тож будь-ласка аргументуйте нагальну необхідність вимоги щодо наявності всіх чинних ліцензій на весь строк дії Договору про закупівлю. Пропонуємо ввести відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення вимоги, які саме ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Питання стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 березня 2021 11:17
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:31
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися виконаною вимога, зазначена в Таблиці п/п№2 Додатку 6 до тендерної документації (далі - Вимога), щодо надання учасником листа-відгуку в якому відсутні номер та дата сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також відсутній «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України, у разі якщо не передбачалося введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором з капітального будівництва (далі – Випадок)? Якщо, в даному Випадку, Вимога буде вважатися Вами виконаною, тоді надайте будь-ласка детальне роз’яснення як учасник повинен аргументувати відсутність інформації та/або документів? Просимо роз’яснити інформація про Випадок має бути зазначена в листі-відгуку, наприклад «об’єкт не виводився з експлуатації перед початком робіт та не вводився в експлуатація після закінчення виконання робіт, оскільки його виведення/введення з/в експлуатацію не передбачалося» та/або лист-роз’яснення учасника стосовно ненадання інформації/документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
Питання щодо кількості аналогічних договорів.
Дата подання: 05 березня 2021 13:03
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:52
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде достатнім підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів, надання інформації та документів щодо виконання одного аналогічного договору? Чи це має бути підтвердження виконання більш ніж одного аналогічного договору?
Відповідь: Доброго дня! Буде достатнім підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів, надання інформації та документів щодо виконання одного аналогічного договору.
Питання щодо підтвердження кваліфікації кошторисника
Дата подання: 05 березня 2021 13:09
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:52
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи потрібно надавати кваліфікаційний сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації для підтвердження вимоги тендерної документації стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку кошторисника (далі-Вимога), який буде залучатися до виконання робіт? Чи буде вважатися виконаною Вимога у разі надання лише диплому з будівельної освіти кошторисника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потрібно надавати кваліфікаційний сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації для підтвердження вимоги тендерної документації стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку кошторисника (далі-Вимога), який буде залучатися до виконання робіт. Буде вважатися не виконаною вимога у разі надання лише диплому з будівельної освіти кошторисника.
досвід роботи працівника на аналогічній посаді
Дата подання: 05 березня 2021 13:44
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:52
Добрий день! Як має вираховуватися досвід роботи на аналогічній посаді працівників? Це має бути вирахуваний термін без врахування роботи на підприємстві учасника та зазначеній посаді? Чи це загальний досвід роботи зазначеній посаді?
В тендерній документації Додаток 6 є вимога стосовно надання інформації на працівників відповідної кваліфікації, а саме потрібно зазначити «…стаж, досвід роботи (в роках)». Надайте будь-ласка детальне роз’яснення, як має вираховуватися стаж та досвід роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До досвіду роботи на аналогічній посаді працівників враховується загальний стаж роботи працівника на аналогічний посаді.
Трудові крижки видані на російській мові
Дата подання: 05 березня 2021 14:59
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:53
Добрий день! Просимо, роз’яснити чи допускається надання трудових книжок виданих на російській мові? Чи не буде це суперечити вимогам пункту 7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації?
Якщо надання трудових книжок на російській мові не суперечить вимогам тендерної документації, просимо роз’яснити, які підстави має в даному випадку зазначити учасник в листі про неможливість їх надання на українській мові?
У разі, якщо надання трудових книжок на російській мові суперечить вимогам тендерної документації, просимо Замовника аргументувати доцільність вимоги зазначеної в абзаці 4 пункту 7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації. А також навести приклади документів виданих на російській мові, які не потребують перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надання трудових книжок на російській мові буде суперечити вимогам пункту 7 («Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції») розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Заверение договора подписью и печатью
Дата подання: 05 березня 2021 16:30
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:53
Уважаемый Заказчик, прошу подтвердить или опровергнуть необходимость заверять проект договора (Приложение 6 к тендерной документации) и подгружать его в составе тендерного предложения.
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією не передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника завіреного проекту договору про закупівлю.
Усовершенствованная электронная подпись
Дата подання: 05 березня 2021 16:32
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:53
Уважаемый Заказчик, прошу разъяснить значение «усовершенствованная электронная подпись». Данное требование тождественно квалификационной электронной подписи с применением шифрования? Какая еще информация при проверке усовершенствованной электронной подписи должна отображаться кроме «удосконалений», которая буде подтверждать, что электронная подпись именно усовершенствованная?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Із значенням «удосконалений електронний підпис» можливо ознайимитися в Законі України «Про електронні довірчі послуги». В своїй діяльності Замовник керується Законами України.
Стаття 22 Закону не може бути причиною для відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 05 березня 2021 17:28
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:53
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в розділі 3. "Відхилення тендерних пропозицій" міститься наступна підстава для відхилення тендерної пропозиції:
"Учасник процедури закупівлі ... не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства"
Повідомляємо, що абзац перший частини третьої Закону України "Про публічні закупівлі" виглядає наступним чином:
"Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Просимо пояснити, яким чином учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону, коли дана вимога, як і вся стаття 22 стосується виключно тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які передбачені тендерної документацією.
Стосовно необхідності надання трудових книжок на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
Дата подання: 05 березня 2021 17:41
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:54
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи обов’язково надавати трудові книжки на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод?
Зауважимо, що учасник не має доступу до трудових книжок працівників, які залучаються до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод, оскільки дані працівники не є штатними працівниками учасника, та обов’язок зберігання чи витребування трудових книжок даних працівників не покладається на учасника. Просимо внести необхідні уточнюючі зміни до тендерної документації, скасувавши вимогу щодо надання трудових книжок працівниками, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У складі тендерної пропозиції не обов’язково надавати трудові книжки на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
Стаття 22 Закону не може бути причиною для відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 05 березня 2021 18:30
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:54
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 3 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" міститься наступна підстава для відхилення тендерної пропозиції:
"Учасник процедури закупівлі ... не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства"
Повідомляємо, що абзац перший частини третьої Закону України "Про публічні закупівлі" виглядає наступним чином:
"Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Просимо пояснити, яким чином учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону, коли дана вимога, як і вся стаття 22 стосується виключно тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які передбачені тендерної документацією.
дозвіл чи ліцензія?
Дата подання: 05 березня 2021 18:44
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:54
Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт, .....(за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства.
Що саме бажаєте побачити, ліцензію чи дозвіл?
Роз'ясніть та внесіть відповідні зміни в тендерну пропозицію, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства). Учасник самостійно аналізує технічне завдання та потребу щодо надання необхідних ліцензій та дозволів для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
відсутність форми КБ-2
Дата подання: 05 березня 2021 18:48
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:31
Добрий день! Просимо, роз’яснити, у разі якщо аналогічним договором не передбачено складання форми КБ-2, та як наслідок не можливість надання їх учасником відповідно до вимоги замовника, чи буде, в такому разі, відсутність даної форми КБ-2 у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вважатися не виконанням вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі, якщо аналогічним договором не передбачено складання форми КБ-2 і учасник не подає їх у складі тендерної пропозиції, учасником надається лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не подається.
еквіваленти машин, механізмів та техніки
Дата подання: 05 березня 2021 18:50
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:55
Добрий день! Просимо, роз’яснити чи буде вважатися виконаною вимога тендерної документації стосовно надання інформації та документів на машини, механізми та техніку, які будуть застосовані для виконання робіт за предметом закупівлі та вказані у відповідних розрахунках в складі кошторисної документації, у разі надання інформації та документів на еквіваленті машини, механізми та техніку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога буде вважатися виконаною у разі надання інформації та документів на еквівалентні машини, механізми та техніку.
щодо оформлення та заповнення довідки про виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 березня 2021 22:38
Дата відповіді: 17 березня 2021 09:14
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 6 до тендерної документації Замовником встановлена форма довідки про виконання аналогічного договору. В цій формі довідки є колонка 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах» з двома підколонками «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.».
Просимо надати роз’яснення, щодо оформлення та правильного заповнення учасником довідки про виконання аналогічного договору.
Чи вірним буде наступне заповнення даних колонок:
- в колонці 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах», а саме в пустій комірці, яка знаходиться під назвою колонки зазначати лише вид виконаних робіт, наприклад «Капітальний ремонт дорожнього покриття»?
- в підколонках «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.», які розділяють колонку 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах» на дві частини вказувати вартість виконання договору та вартість виконаних робіт власними силами?
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення.
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення.
щодо надання необхідних документів, що підтверджують спеціальну професійну підготовку ІТП
Дата подання: 14 березня 2021 22:51
Дата відповіді: 17 березня 2021 09:14
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде достатнім підтвердженням вимоги стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку ІТП, надання диплому про будівельну освіту для інженера, виконроба, майстра. Якщо це не буде достатнім підтвердженням, будь ласка зазначте, які ще документи мають бути надані. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Буде достатнім підтвердженням вимоги стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку ІТП, наданням диплому про будівельну освіту для інженера, виконроба, майстра учасником у складі тендерної пропозиції.
Щодо надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки
Дата подання: 14 березня 2021 23:48
Дата відповіді: 17 березня 2021 09:14
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо вимоги про надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки.
Чи буде вважатися виконаною вищезазначена вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках? Чи має бути саме виписка? Якщо має бути саме виписка, тоді будь-ласка надайте посилання на типову форму даної виписки або посилання на нормативно-правовий акт, який затверджує форму даної виписки.
Також просимо надати пояснення, чому встановлено період за 2019-2020 роки? Чому учасник не має можливості підтвердити вищезазначену вимогу, врахувавши також 2021 рік, наприклад надати інформацію станом на дату подання документу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Буде вважатися виконаною вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках. Замовником встановлено період за 2019-2020 роки з метою удостовіритися в наявності у потенційних учасників обігових коштів за попередні періоди. Додатково учасники можуть надати інформацію врахувавши 2021 рік.
Додаток 8 та Додаток 9 не містять інформацію
Дата подання: 14 березня 2021 23:54
Дата відповіді: 17 березня 2021 09:13
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо необхідності заповнення та подання у складі тендерної пропозиції Додатку 8 та Додатку 9. Дані додатки не містять інформації
Відповідь: Доброго дня! Рішенням тендерного комітету Додатки 8 та 9 було виключено з тендерної документації. Зазначена інформація відображена в переліку змін та у тендерній документації, яка викладена у новій редакції від 10.03.2021 року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-000989-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 03 березня 2021 11:08
ВИМОГА
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником вимагається від учасника: «Всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерної пропозиції якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства)». Відповідно до п.5 Приміток Тендерної документації Замовником вимагається: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо встановлення строку чинності наявної у учасника ліцензії (на весь період дії Договору про закупівлю, тобто до 31.12.2022 року) є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Разом з тим, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають безстрокові ліцензії та ліцензії, термін дії яких закінчуються після 31.12.2022 року.
Таким чином, дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
При цьому, відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Згідно із п.5 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Пунктом 1-1 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Відповідно до ч.4 ст.2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
Таким чином, вимога Замовника щодо встановлення обмежень щодо строку дії ліцензії суперечить вимогам чинного законодавства України та порушує права та законні інтереси учасників закупівлі, термін дії ліцензій яких спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, зазначаємо, що згідно із ч.1 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, видає орган ліцензування.
Відповідно до ч. 2 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» саме орган ліцензування приймає рішення зокрема про видачу ліцензії або відмову у видачі ліцензії; переоформлення ліцензії; розробляє проекти ліцензійних умов і змін до них та подає їх в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України, якщо інше не встановлене законом; здійснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов та інше.
Пунктом 7 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності.
18 березня 2020 року набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №218) та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова №219).
Згідно з Постановою №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція -орган ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Постановою №219 скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609.
та ще низьку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Табто, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Враховуючи зазначене, з 18.03.2020 та станом на сьогодні, учасники закупівлі, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю, не мають можливості отримати нові безстрокові ліцензії у сфері архітектури та будівництва.
Крім того, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з Приміток Тендерної документації пункт 5 з вимогою Замовника: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником вимагається від учасника: «Всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерної пропозиції якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства)». Відповідно до п.5 Приміток Тендерної документації Замовником вимагається: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо встановлення строку чинності наявної у учасника ліцензії (на весь період дії Договору про закупівлю, тобто до 31.12.2022 року) є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Разом з тим, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають безстрокові ліцензії та ліцензії, термін дії яких закінчуються після 31.12.2022 року.
Таким чином, дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
При цьому, відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Згідно із п.5 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Пунктом 1-1 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Відповідно до ч.4 ст.2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
Таким чином, вимога Замовника щодо встановлення обмежень щодо строку дії ліцензії суперечить вимогам чинного законодавства України та порушує права та законні інтереси учасників закупівлі, термін дії ліцензій яких спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, зазначаємо, що згідно із ч.1 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, видає орган ліцензування.
Відповідно до ч. 2 ст.6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» саме орган ліцензування приймає рішення зокрема про видачу ліцензії або відмову у видачі ліцензії; переоформлення ліцензії; розробляє проекти ліцензійних умов і змін до них та подає їх в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України, якщо інше не встановлене законом; здійснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов та інше.
Пунктом 7 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності.
18 березня 2020 року набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №218) та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова №219).
Згідно з Постановою №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція -орган ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Постановою №219 скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609.
та ще низьку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Табто, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Враховуючи зазначене, з 18.03.2020 та станом на сьогодні, учасники закупівлі, що мають діючу ліцензію, термін дії якої спливає до закінчення періоду дії Договору про закупівлю, не мають можливості отримати нові безстрокові ліцензії у сфері архітектури та будівництва.
Крім того, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з Приміток Тендерної документації пункт 5 з вимогою Замовника: «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 09:16
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-000989-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1", Код ЄДРПОУ:41983949
Дата подання: 03 березня 2021 11:51
Вимога
Відповідно до п. 2 розділу V Тендерної документації "Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору)". Тобто наведено чіткий перелік документів, які можуть бути отримані Учасником до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Зазначена вище вимомога суперечить здоровому глузду, оскільки Тендерною документацією предбачено надання й інших документів, що видані до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме: аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, Відгуки (Замовники аналогічних договорів на данний час можуть бути ліквідовані/розформовані/реорганізовані), Витяг ПДВ, Відомості з ЄДРПОУ, Дипломи працівників, Договори оренди, надання послуг, лізингу, Договори приймання/знешкодження відходів, Витяг з оборотно-сальдової відомості на 31.12.2020р. тощо! Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповіднісь. P.S.Кваліфікаційними вимогами не передбачено надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 09:25
Доброго дня! Аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, договори оренди, договори надання послуг, лізингу, договори приймання/знешкодження відходів – не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій).
Разом з тим, додатком 6 до тендерної документації наявна чітка вимога що на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції має надати витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на 31.12.2020 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (номер закупівлі UA-2020-12-04-016026-b).
Разом з тим, додатком 6 до тендерної документації наявна чітка вимога що на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції має надати витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на 31.12.2020 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (номер закупівлі UA-2020-12-04-016026-b).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
1 708 562,84
UAH з ПДВ
|
1 698 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА" |
1 912 198,19
UAH з ПДВ
|
1 705 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" |
1 719 361,61
UAH з ПДВ
|
1 719 361,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
1 698 900,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА" #42513000 |
Відхилено |
1 705 500,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 17:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
1 719 361,61
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:35
|
Додаткова угода № 3 від 16.12.2021_дог 75-21.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 16:59
|
Додаткова угода від 23.06.2021 № 2 № 75-21.PDF | зміни до договору |
23 червня 2021 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 11:01
|
Додаткова угода від 18.05.2021 № 1_договір 75-21.PDF | зміни до договору |
18 травня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 10:55
|
Договір №75-21 від 11.05.2021 (вірна редакція).PDF | зміни до договору |
14 травня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 15:54
|
Договір №75-21 від 11.05.2021.PDF | укладений |
13 травня 2021 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Переопублікація договору №75-21 від 11.05.2021 |
Номер договору про закупівлю: | №75-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №75-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №75-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №75-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |