Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) «Виконання робіт за проектом «Будівництво меморіального комплексу Героїв-киян, що загинули за цілісність та незалежність України, на розі вулиці Михайла Грушевського та Петрівської алеї у Печерському районі»
Очікувана вартість
17 300 000,00 UAH
UA-2021-02-26-000898-b ● 87189795412f4fd88aa312f47ac4e57b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Вебсайт: | http://investbud.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Контактна особа: |
Віниченко Андрій Миколайович +380445900265 vl@investbud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 17 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) «Виконання робіт за проектом «Будівництво меморіального комплексу Героїв-киян, що загинули за цілісність та незалежність України, на розі вулиці Михайла Грушевського та Петрівської алеї у Печерському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, на розі вулиці Михайла Грушевського та Петрівської алеї.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Місцевий бюджет | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 11:04 |
ПР2 зміни.PDF | |
12 березня 2021 11:04 |
ТД-Меморіал зі змінами.pdf |
12 березня 2021 11:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 11:04 |
ПР2 зміни.PDF
|
|||
12 березня 2021 11:04 |
ТД-Меморіал зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук до договору
Дата подання: 02 березня 2021 14:49
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:52
Відповідно до вимог ТД необхідно надати Позитивний відгук виконання аналогічних
робіт, який має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений
підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук
повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше
3
дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих
торгів).
Вважаємо вимогу щодо дати надання відгуку дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників. В Україні відбулися зміни в территорійальній організації громад, зникли певні Замовники, які увійшли до складу новостворених ОТГ. Таким чином, отримати відгук поточною датою стало неможливо, адже Замовники перестали існувати. Тому, просимо виключити вимогу щодо дати відгуку не раніше дати оголошення закупівлі. Слід додати, що дата надання відгуку ніяким чином не впливає на його зміст та виконані роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно п.1.3.3. частини першої Розділу І тендерної документації позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності робіт, що виконувались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання таких робіт. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності робіт, що виконувалися, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Вимога щодо надання відгуку не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгівнадає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своїй вимозі, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
Згідно п.1.3.3. частини першої Розділу І тендерної документації позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності робіт, що виконувались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання таких робіт. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності робіт, що виконувалися, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Вимога щодо надання відгуку не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгівнадає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своїй вимозі, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
договір страхування
Дата подання: 02 березня 2021 16:46
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:53
в пункті 2.4 розділу 5 наявний наступний абзац
- копія страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності
За текстом тендерної документації незрозуміла наявність цього абзацу, відсутні вимоги щодо надання зазначеного документу, мається на увазі що потрібно надати копію діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності чи це якась описка і надавати поліс не потрібно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідночастинидругої «Інша інформація»РозділуVтендерноїдокументації необхідно надати в складі тендерної пропозиції учасникакопію страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Згідночастинидругої «Інша інформація»РозділуVтендерноїдокументації необхідно надати в складі тендерної пропозиції учасникакопію страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "АСКОН" |
17 225 208,00
UAH з ПДВ
|
17 225 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
17 296 497,35
UAH з ПДВ
|
17 296 497,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "АСКОН" #40981378 |
Переможець |
17 225 208,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 10:44
|
додаткова угода | укладений |
08 жовтня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 08:59
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:24
|
ДУ2.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 12:04
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:08
|
Контракт | укладений |
05 квітня 2021 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 657, 653,654 Цивільного Кодексу України , затримкою фінансування та на виконання пункту 4 частин 5 статті 41 розділу 8 "Договір про закупівлю"Закону України про "Публічні Закупівлі" зі змінами та доповненнями,пунктами 5.1 та 11.2 підрядного договору №4/1382 від 05.04.21р. |
Номер договору про закупівлю: | 4/1382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного фінансування у 2021 році Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва, Сторони домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору №4/1382 від 05.04.21 року |
Номер договору про закупівлю: | 4/1382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до фактичного фінансування у 2021 році Програми экономичного і соціального розвитку м. Києва, сторони домовились внести зміни і доповнення до підрядного договору №4/1382 від 05.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 4/1382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2021 — 31 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
17 050 833,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 841 805,60 UAH)
|