Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки (підгузники для дорослих)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-02-26-000871-b f8d4077fe2884210bf14f58f955fa24d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бокій Тетяна Ростиславівна

380967388992 derg-zakupivlia@opnl.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03092209
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15
Контактна особа: Бокій Тетяна Ростиславівна
380967388992
derg-zakupivlia@opnl.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 14:57
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Підгузники для дорослих Розмір М - 11400шт; Підгузники для дорослих Розмір L - 1500 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 штуки
Підгузники для дорослих Розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1500 штуки
Підгузники для дорослих Розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ при наявності коштів на розрахунковому рахунку, призначених для здійснення даної закупівлі, протягом 5-ти днів з моменту підписання видаткової накладної, що засвідчує отримання товару ПОКУПЦЕМ проводить оплату товару у розмірі 100 % суми. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обхвату талій
Дата подання: 01 березня 2021 15:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:19
Доброго дня. Оскільки обхвати талій у кожного виробника індивідуальні - прошу дозволити подачу еквівалентів за умови дотримання розмірної матриці та поглинальної здатності. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Просимо надавати пропозиції у відповідності до прописаних в закупівлі технічних та якісних характеристик підгузників. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-000871-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 01 березня 2021 15:45
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
За результатами розгляду оголошення закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, Комунальним некомерційним підприємством "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради", на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)» в Тендерній документації, а саме Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі, обов’язковою вимогою встановлено обхват талії підгузків та ретенція NAFC 650 г середня – утримання вологи.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузків для дорослих серед виробників та торгових марок, провівши аналіз чинного законодавства України, щодо стандартів, було встановлено, що дані вимоги є дискримінаційними. Так як містять вимогу конкретно визначений об’єм талії, яка є індивідуально визначеною та обмежує конкуренцію. Вимога щодо ретенції NAFC 650г – є індивідуально визначеною для окремого виробника та загальноприйнятою характеристикою підгузків.
Варто зазначити, що дані характеристики підгузків є дискримінаційними, що обмежують конкуренцію та не є вирішальними при встановленні їх якості та призначенні підгузків.
Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція.
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких зазначено межі (можливості) об’єму талії від і до, в залежності від розміру та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Визначений об’єм талії та ретенція NAFC не має визначального відношення до основних характеристик підгузка.
Враховуючи вище викладене, дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Дискримінація - негативне або упереджене ставлення до суб'єкта, або позбавлення його певних прав на підставі наявності якоїсь ознаки. У нашому випадку ознаки, яка позбавляє учасника права участі у закупівлі - наявність еластичної гумки в поясі з переду.

Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено основний Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.5, ст.22), Закон України «Про захист економічної конкуренції» (ст.6), шляхом встановлення вищевикладених технічних, якісних характеристик, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Внести зміни до Тендерної документації, Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)», та виключити, вимогу щодо предмету закупівлі, обмежуючу конкуренцію: - обхват талії підгузків та ретенції NAFC 650г.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:27
Доброго дня. По суті висунутої вимоги повідомляємо: Враховуючи досвід використання нашими пацієнтами великої кількості підгузників різних торгових марок, ми визначили саме ті підгузники, які їм найкраще підходять (в тому числі і за передбачуваними об’ємами талії-стегон, поглинальною здатністю та ретенцією). Крім того, були випадки, коли певні підгузники абсолютно не підходили, викликаючи алергічні реакції та фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт).Тому дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт (відповідно і про психоемоційний стан наших пацієнтів, який напряму залежний від рівня їх фізичного комфорту, враховуючи профіль нашої лікарні), ми зацікавлені в закупівлі товару саме з вказаними нами технічними та якісними характеристиками.
Ваші визначення "Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція." є вашими особистими та не підтверджені будь якими документами. Що до розміру в поясі який ви пропонуєте змінити, то це ті розміри які дозволяють підібрати нашим пацієнтам потрібний розмір та запобігти протіканню. Ретенція - це показники утримання вологи в підгузку, цей показник є не менш важливим ніж поглинання, адже визначає скільки вологи може утримати підгузок щоб залишитись сухим та виконувати свою функцію поглинути та утримати вологу. Тому просимо вас, проаналізувати технічні вимоги та пропонувати вироби, що відповідають їм.
Згідно ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються ( тобто «може», але НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ !)
Кількість учасників, які можуть нам поставляти товар, з вказаними в закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується.

Документи подані скаржником

Документи

02 березня 2021 14:23
Протокол_49.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 141 240,00
UAH з ПДВ
141 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА 199 752,00
UAH з ПДВ
199 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 10:26
Електронний підпис
05 березня 2021 10:25
Електронний підпис
05 березня 2021 10:21
Інформація додаток 2.pdf
05 березня 2021 10:20
СВІДОЦТВО ФОП.pdf
05 березня 2021 10:20
ВИПИСКА ч 2.pdf
05 березня 2021 10:20
Висновок СЕС.PDF
05 березня 2021 10:20
ЛІЦЕНЗІЯ .pdf
05 березня 2021 10:19
Технічні вимоги с2.pdf
05 березня 2021 10:18
ЛІЗЕНЗІЯ копія.pdf
05 березня 2021 10:17
KTD Super Seni.pdf
05 березня 2021 10:17
Технічні вимоги с 1.pdf
05 березня 2021 10:17
Декларація.jpg
05 березня 2021 10:17
ВИПИСКА ч 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Відхилено 141 240,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 18:05
ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА
#2795301886
Переможець 199 752,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 18:51

Документи

18 березня 2021 17:58
Електронний підпис
18 березня 2021 17:57
Протокол50.pdf

Документи

19 березня 2021 18:51
Електронний підпис
19 березня 2021 18:50
Протокол51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА
#2795301886
199 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 18:51
Електронний підпис
19 березня 2021 18:50
Протокол51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:32
ДУ2(підгузники20%).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 14:01
ДУ1(підгузники).pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:35
Договір77.PDF укладений
25 березня 2021 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 5% через коливання ціни даного товару на ринку (п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на початку наступного року (ч.6 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі") в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 239 617,00
UAH