Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки (підгузники для дорослих)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-02-26-000871-b ● f8d4077fe2884210bf14f58f955fa24d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03092209 |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Бокій Тетяна Ростиславівна 380967388992 derg-zakupivlia@opnl.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 199 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Підгузники для дорослих Розмір М - 11400шт; Підгузники для дорослих Розмір L - 1500 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 штуки
Підгузники для дорослих Розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1500 штуки
Підгузники для дорослих Розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ при наявності коштів на розрахунковому рахунку, призначених для здійснення даної закупівлі, протягом 5-ти днів з моменту підписання видаткової накладної, що засвідчує отримання товару ПОКУПЦЕМ проводить оплату товару у розмірі 100 % суми. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 10:17 |
Оголошення про закупівлю(підгузники).doc | |
26 лютого 2021 10:17 |
Додаток_5_Технічні вимоги(підгузники)1.docx | |
26 лютого 2021 10:16 |
Додаток 6 Проєкт Договору(підгузники).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обхвату талій
Дата подання: 01 березня 2021 15:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:19
Доброго дня. Оскільки обхвати талій у кожного виробника індивідуальні - прошу дозволити подачу еквівалентів за умови дотримання розмірної матриці та поглинальної здатності. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Просимо надавати пропозиції у відповідності до прописаних в закупівлі технічних та якісних характеристик підгузників. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-000871-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 01 березня 2021 15:45
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
За результатами розгляду оголошення закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, Комунальним некомерційним підприємством "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради", на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)» в Тендерній документації, а саме Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі, обов’язковою вимогою встановлено обхват талії підгузків та ретенція NAFC 650 г середня – утримання вологи.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузків для дорослих серед виробників та торгових марок, провівши аналіз чинного законодавства України, щодо стандартів, було встановлено, що дані вимоги є дискримінаційними. Так як містять вимогу конкретно визначений об’єм талії, яка є індивідуально визначеною та обмежує конкуренцію. Вимога щодо ретенції NAFC 650г – є індивідуально визначеною для окремого виробника та загальноприйнятою характеристикою підгузків.
Варто зазначити, що дані характеристики підгузків є дискримінаційними, що обмежують конкуренцію та не є вирішальними при встановленні їх якості та призначенні підгузків.
Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція.
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких зазначено межі (можливості) об’єму талії від і до, в залежності від розміру та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Визначений об’єм талії та ретенція NAFC не має визначального відношення до основних характеристик підгузка.
Враховуючи вище викладене, дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Дискримінація - негативне або упереджене ставлення до суб'єкта, або позбавлення його певних прав на підставі наявності якоїсь ознаки. У нашому випадку ознаки, яка позбавляє учасника права участі у закупівлі - наявність еластичної гумки в поясі з переду.
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено основний Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.5, ст.22), Закон України «Про захист економічної конкуренції» (ст.6), шляхом встановлення вищевикладених технічних, якісних характеристик, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Внести зміни до Тендерної документації, Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)», та виключити, вимогу щодо предмету закупівлі, обмежуючу конкуренцію: - обхват талії підгузків та ретенції NAFC 650г.
Розгорнути
Згорнути
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузків для дорослих серед виробників та торгових марок, провівши аналіз чинного законодавства України, щодо стандартів, було встановлено, що дані вимоги є дискримінаційними. Так як містять вимогу конкретно визначений об’єм талії, яка є індивідуально визначеною та обмежує конкуренцію. Вимога щодо ретенції NAFC 650г – є індивідуально визначеною для окремого виробника та загальноприйнятою характеристикою підгузків.
Варто зазначити, що дані характеристики підгузків є дискримінаційними, що обмежують конкуренцію та не є вирішальними при встановленні їх якості та призначенні підгузків.
Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція.
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких зазначено межі (можливості) об’єму талії від і до, в залежності від розміру та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Визначений об’єм талії та ретенція NAFC не має визначального відношення до основних характеристик підгузка.
Враховуючи вище викладене, дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Дискримінація - негативне або упереджене ставлення до суб'єкта, або позбавлення його певних прав на підставі наявності якоїсь ознаки. У нашому випадку ознаки, яка позбавляє учасника права участі у закупівлі - наявність еластичної гумки в поясі з переду.
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено основний Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.5, ст.22), Закон України «Про захист економічної конкуренції» (ст.6), шляхом встановлення вищевикладених технічних, якісних характеристик, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Внести зміни до Тендерної документації, Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)», та виключити, вимогу щодо предмету закупівлі, обмежуючу конкуренцію: - обхват талії підгузків та ретенції NAFC 650г.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:27
Доброго дня. По суті висунутої вимоги повідомляємо: Враховуючи досвід використання нашими пацієнтами великої кількості підгузників різних торгових марок, ми визначили саме ті підгузники, які їм найкраще підходять (в тому числі і за передбачуваними об’ємами талії-стегон, поглинальною здатністю та ретенцією). Крім того, були випадки, коли певні підгузники абсолютно не підходили, викликаючи алергічні реакції та фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт).Тому дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт (відповідно і про психоемоційний стан наших пацієнтів, який напряму залежний від рівня їх фізичного комфорту, враховуючи профіль нашої лікарні), ми зацікавлені в закупівлі товару саме з вказаними нами технічними та якісними характеристиками.
Ваші визначення "Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція." є вашими особистими та не підтверджені будь якими документами. Що до розміру в поясі який ви пропонуєте змінити, то це ті розміри які дозволяють підібрати нашим пацієнтам потрібний розмір та запобігти протіканню. Ретенція - це показники утримання вологи в підгузку, цей показник є не менш важливим ніж поглинання, адже визначає скільки вологи може утримати підгузок щоб залишитись сухим та виконувати свою функцію поглинути та утримати вологу. Тому просимо вас, проаналізувати технічні вимоги та пропонувати вироби, що відповідають їм.
Згідно ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються ( тобто «може», але НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ !)
Кількість учасників, які можуть нам поставляти товар, з вказаними в закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується.
Ваші визначення "Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція." є вашими особистими та не підтверджені будь якими документами. Що до розміру в поясі який ви пропонуєте змінити, то це ті розміри які дозволяють підібрати нашим пацієнтам потрібний розмір та запобігти протіканню. Ретенція - це показники утримання вологи в підгузку, цей показник є не менш важливим ніж поглинання, адже визначає скільки вологи може утримати підгузок щоб залишитись сухим та виконувати свою функцію поглинути та утримати вологу. Тому просимо вас, проаналізувати технічні вимоги та пропонувати вироби, що відповідають їм.
Згідно ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються ( тобто «може», але НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ !)
Кількість учасників, які можуть нам поставляти товар, з вказаними в закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Відхилено |
141 240,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 18:05
|
ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА #2795301886 |
Переможець |
199 752,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 18:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:32
|
ДУ2(підгузники20%).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:01
|
ДУ1(підгузники).pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:35
|
Договір77.PDF | укладений |
25 березня 2021 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 5% через коливання ціни даного товару на ринку (п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на початку наступного року (ч.6 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі") в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |