Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
( картопля )
Очікувана вартість
201 600,00 UAH
UA-2021-02-26-000771-b ● 904765e5b65048bc818ad62238949bc1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70405, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Кий Людмила Вікторівна 380612875946,380978054797,380972841803 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 201 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 016,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
( картопля )
( картопля )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16800 кілограми
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
( картопля )
( картопля )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70405, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються з рахунку Замовника в національній валюті – гривнях на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної з можливістю відтермінування платежу до 30 (тридцять) банківських днів з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 10:36 |
Тендерна документація.pdf | |
26 лютого 2021 10:36 |
т.д.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-000771-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Царюк О.В., Код ЄДРПОУ:3041908989
Дата подання: 24 березня 2021 12:17
вимога на вибір переможця
Вимога
26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b.
22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1)
Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495).
Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b.
22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1)
Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495).
Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Скасована
Дата: 24 березня 2021 12:43
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2021-02-26-000771-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Царюк О.В., Код ЄДРПОУ:3041908989
Дата подання: 24 березня 2021 12:54
вимога на вибір переможця
Вимога
26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b.
22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1)
Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495).
Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b.
22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1)
Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495).
Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2021 11:59
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1.Відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП Єфіменко Євген Борисович, процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ), № UA-2021-02-26-000771-b. з наступних підстав
Замовник у Додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
(Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.
Документи, які вимагаються в Додатку 3 тендерної документації, надаються за підписом уповноваженої особи учасника.
Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати документи, що підтверджують відповідність товару наступним вимогам)
П.3.1. Автотранспорт Учасника повинен відповідати технічним та санітарним вимогам, які підтверджуються відповідними документами:
- документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком продовженої дії на 2021р. ) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби – Дані документи відсутні.
- Договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів ( строком дії не менше ніж до 31/12/2021р) - Дані документи відсутні
- Документи що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у лютому 2021 р.- Дані документи відсутні
4. Наявність у Постачальника товару складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини)
Надати документи, підтверджуючі наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування продовольчої сировини:
- копія документу , що підтверджує державну реєстрацію потужностей , проведену уповноваженими органами( надається на складські приміщення ,зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару);.
- документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення, або договір (и) оренди приміщення з актом приймання – передачі об’єкта та викіпіровку з техничного паспорту об’єкта (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021) – У пропозиції надано лише лист у довільній формі про оренду приміщення. Відсутні договори оренди, відсутня реєстрація потужностей. На даній адресі зареєстровано ТОВ «Агропром 2010» ( за 10.11 виробництво м’яса ), дата реєстрації 19.11.2010 , що оновлено 24.03.2021р. – не виконано.
- До цінової пропозиції надати документи , що підтверджують якість продукції ( чинні на момент розкриття).- дані документи відсутні.
- Договір з виробником продукції, що є предметом закупівлі (сканована копія / оригінал).- дані документи відсутні.
- Гарантійний лист від виробника адресований Замовнику, з зазначенням номеру закупівлі, що до можливості забезпечити у відповідній кількості та замовленої якості згідно предмету закупівлі. – дані документи відсутні.
- Декларація виробника згідно предмету закупівлі (дата документу або його генерування не повинна перевищувати 80 днів з дати розкриття тендерних пропозицій). (сканована копія з оригіналу)- дані документи відсутні.
- Експертні висновки від виробника, згідно предмету закупівлі (дата документу або його генерування не повинна перевищувати 80 днів з дати розкриття тендерних пропозицій). (сканована копія з оригіналу).- дані документи відсутні.
5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду. На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.- дані документи відсутні.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного/их договору/ів (в період з 2018 по 2020 роки) на постачання аналогічних товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
2.2. Учасник має надати копії усіх договору/ів (із додатками), що вказані у довідці згідно п. 2.1. та копії накладних ( або акту приймання-передачі , акт звірки) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) , що засвідчують укладання та виконання договору/ів.
2.3. Учасник має надати оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру, суми договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічного(них) договору(ів).
Учасником надано договір №9/ЗБЦПТО від 12.02.2020р., За предметом договору ДК 021:2015 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи, предмет договору не відповідає аналогічному договору , бо предмет закупівлі ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля. Також відсутні додатки до договору ( специфікація), додаткові угоди на зменшення не містять посилання на причину зменшення ( зміна істотних умов договору). Натомість наданий лист відгук №14/2-б від 13.01.2021р., наданий на предмет закупівлі ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля, та ін. Замовник, що надав даний лист відгук є державною установою і працює з печаткою , натомість в листі печатка відсутня.
Тож дана Вимога «…… 26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b. 22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1) Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди. На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.», є обґрунтованою.
Таким чином, на підставі вищенаведеного та у відповідності, до абзацу 1, п.2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович, через порушення вимог тендерної документації Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» , тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Тому учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович , прийняте рішення - про дискваліфікацію. Вся документаціє є у вільному доступі на порталі уповноваженого органу.
Задовольнити вимогу Учасника оприлюднене в електронній системі закупівель від 24-03-21, 12:54:34 Ідентифікатор: № UA-2021-02-26-000771-b.b2, по предмету закупівлі, за ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ).
2.Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
1.Відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП Єфіменко Євген Борисович, процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ), № UA-2021-02-26-000771-b. з наступних підстав
Замовник у Додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
(Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.
Документи, які вимагаються в Додатку 3 тендерної документації, надаються за підписом уповноваженої особи учасника.
Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати документи, що підтверджують відповідність товару наступним вимогам)
П.3.1. Автотранспорт Учасника повинен відповідати технічним та санітарним вимогам, які підтверджуються відповідними документами:
- документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком продовженої дії на 2021р. ) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби – Дані документи відсутні.
- Договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів ( строком дії не менше ніж до 31/12/2021р) - Дані документи відсутні
- Документи що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у лютому 2021 р.- Дані документи відсутні
4. Наявність у Постачальника товару складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини)
Надати документи, підтверджуючі наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування продовольчої сировини:
- копія документу , що підтверджує державну реєстрацію потужностей , проведену уповноваженими органами( надається на складські приміщення ,зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару);.
- документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення, або договір (и) оренди приміщення з актом приймання – передачі об’єкта та викіпіровку з техничного паспорту об’єкта (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021) – У пропозиції надано лише лист у довільній формі про оренду приміщення. Відсутні договори оренди, відсутня реєстрація потужностей. На даній адресі зареєстровано ТОВ «Агропром 2010» ( за 10.11 виробництво м’яса ), дата реєстрації 19.11.2010 , що оновлено 24.03.2021р. – не виконано.
- До цінової пропозиції надати документи , що підтверджують якість продукції ( чинні на момент розкриття).- дані документи відсутні.
- Договір з виробником продукції, що є предметом закупівлі (сканована копія / оригінал).- дані документи відсутні.
- Гарантійний лист від виробника адресований Замовнику, з зазначенням номеру закупівлі, що до можливості забезпечити у відповідній кількості та замовленої якості згідно предмету закупівлі. – дані документи відсутні.
- Декларація виробника згідно предмету закупівлі (дата документу або його генерування не повинна перевищувати 80 днів з дати розкриття тендерних пропозицій). (сканована копія з оригіналу)- дані документи відсутні.
- Експертні висновки від виробника, згідно предмету закупівлі (дата документу або його генерування не повинна перевищувати 80 днів з дати розкриття тендерних пропозицій). (сканована копія з оригіналу).- дані документи відсутні.
5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду. На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.- дані документи відсутні.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного/их договору/ів (в період з 2018 по 2020 роки) на постачання аналогічних товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
2.2. Учасник має надати копії усіх договору/ів (із додатками), що вказані у довідці згідно п. 2.1. та копії накладних ( або акту приймання-передачі , акт звірки) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) , що засвідчують укладання та виконання договору/ів.
2.3. Учасник має надати оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру, суми договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічного(них) договору(ів).
Учасником надано договір №9/ЗБЦПТО від 12.02.2020р., За предметом договору ДК 021:2015 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи, предмет договору не відповідає аналогічному договору , бо предмет закупівлі ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля. Також відсутні додатки до договору ( специфікація), додаткові угоди на зменшення не містять посилання на причину зменшення ( зміна істотних умов договору). Натомість наданий лист відгук №14/2-б від 13.01.2021р., наданий на предмет закупівлі ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля, та ін. Замовник, що надав даний лист відгук є державною установою і працює з печаткою , натомість в листі печатка відсутня.
Тож дана Вимога «…… 26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). ID: UA-2021-02-26-000771-b. 22.03.2021 Уповноважена особа Замовника, своїм протокольним рішенням № 2021/109-т від 22.03.2021 року, визнала переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). (Далі - Учасник №1) Однак Учасник №1, в супереч вимозі Замовника (ч. 4, розділ ІІІ Тендерної документації) «Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції.», не надав у складі своєї тендерної пропозиції даного листа - згоди. На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи 2021/109-т від 22.03.2021 року, про визнання переможцем закупівлі Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович (ЄДРПОУ: 3180606495). Також вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника № 1 та приступити до розгляду наступної тендерної пропозиції.», є обґрунтованою.
Таким чином, на підставі вищенаведеного та у відповідності, до абзацу 1, п.2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович, через порушення вимог тендерної документації Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» , тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Тому учасника ФОП Єфіменко Євген Борисович , прийняте рішення - про дискваліфікацію. Вся документаціє є у вільному доступі на порталі уповноваженого органу.
Задовольнити вимогу Учасника оприлюднене в електронній системі закупівель від 24-03-21, 12:54:34 Ідентифікатор: № UA-2021-02-26-000771-b.b2, по предмету закупівлі, за ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ).
2.Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфіменко Євген Борисович |
166 320,00
UAH з ПДВ
|
166 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Царюк О.В. |
198 240,00
UAH з ПДВ
|
198 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Єфіменко Євген Борисович #3180606495 |
Рішення скасоване |
166 320,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 12:59
|
ФОП Єфіменко Євген Борисович #3180606495 |
Відхилено |
166 320,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 13:13
|
ФОП Царюк О.В. #3041908989 |
Переможець |
198 240,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 20:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:05
|
Дод уг 01.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 09:40
|
Договір 31-30-т.pdf | укладений |
12 квітня 2021 09:38
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 жовтня 2021 15:09
|
32 303,50 UAH | UA438201720344230003000037913 КУ "Веселівський ПНІ" ЗОР |
UA733133990000026002055719057 ФОП Царюк О.В. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 31/30-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |