Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (Встановлення прапорів у підставки (розети)
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2021-02-26-000689-c ● fd139bb85d3a4f80a7e69c2a79e6a5b7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 11:06 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 102 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51120000-9: Послуги зі встановлення механічного обладнання
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля послуг: CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (Встановлення прапорів у підставки (розети). 3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце надання послуг –Івано-Франківська міська територіальна громада, Україна. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 102 000,00 грн. з ПДВ. 5. Строк надання послуг – 31.12.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 14.03.2021 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1.)Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону не вимагається 2.)Вид забезпечення тендерної пропозиції не вимагається 3.)Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (Встановлення прапорів у підставки (розети).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківсь, Івано-Франківське ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51120000-9 — Послуги зі встановлення механічного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 11:31 |
Проєкт договору.doc | |
26 лютого 2021 11:31 |
Технічні вимоги.doc | |
26 лютого 2021 11:31 |
Тендерна документація - послуги прапори.doc |
26 лютого 2021 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2021 11:31 |
Проєкт договору.doc
|
|||
26 лютого 2021 11:31 |
Технічні вимоги.doc
|
|||
26 лютого 2021 11:31 |
Тендерна документація - послуги прапори.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сочавська Уляна Петрівна |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
99 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛУБОВСЬКИЙ ОСТАП ТАРАСОВИЧ" |
101 500,00
UAH з ПДВ
|
101 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сочавська Уляна Петрівна #3259211542 |
Переможець |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 10:41
|
дод. 20 відсотків.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:33
|
дод. продовження.PDF | зміни до договору |
05 січня 2022 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:25
|
Договір.PDF | укладений |
31 березня 2021 16:23
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 листопада 2021 09:58
|
99 900,00 UAH | UA438201720344220003000079444 Департамент інфраструктури ЖКП ІФ МР |
UA353366770000026005052516151 ФОП Сочавська У.П. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 55/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 440 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода на 20 % від суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 55/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |