Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
238 573,00 UAH
UA-2021-02-25-010603-a 41a9f0dc9b4e4add90f8300ef4891042
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 14:13
Очікувана вартість: 238 573,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 23:09
Додаток 4.doc
25 лютого 2021 23:09
Оголошення Кар ремонт НВК 2.doc
01 березня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 23:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 23:09
Додаток 4.doc
25 лютого 2021 23:09
Оголошення Кар ремонт НВК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення!
Дата подання: 01 березня 2021 17:02
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:14
Добрий день! Прохання уточніть будь ласка правильну очікувану вартість предмета закупівлі, на Прозоро Вартість 258 573,00 тис.грн з ПДВ, а у оголошенні пункт 2.12 вартість 238 573,00 грн. з ПДВ ?
Відповідь: Шановний учаснику! Очікувана вартість закупівлі становить 238573, 00 грн з ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-010603-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НОВОСАД-БУД", Код ЄДРПОУ:35964106
Дата подання: 17 березня 2021 23:17
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції у закупівлі «Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-02-25-010603-a, оскільки:
Відповідно до п.3 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику слід надати «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».

Дане формулювання згідно вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Тому договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, а саме відповідним актом виконаних робіт. Тому основним документом для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід вважати акти виконаних робіт, які учасником ПП «Новосад-Буд» надано в складі пропозиції.

Також відповідно до пп 4.5. п.4 Правил визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 24.06.2004 №117, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 липня 2004 р. за №889/9488 «Відомість ресурсів до локального кошторису містить дані, визначені на обсяг робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт окремо для робітників різних професій з різною вартістю людино-години, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі». А тому, надані в додатках «відомості ресурсів до договірної ціни» до договорів №АС195 від 22.06.2018 та №02-09 від 11.09.2019 є тими ж самими «відомостями ресурсів до локальних кошторисів».

Крім того, зазначені в довідці ціна договору та сума виконаних робіт по договору №АС195 від 22.06.2018 є формальною помилкою, що підтверджується наданими пропозиції довідками КБ3.

Враховуючи зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 16:32
17.03.2021 о 23.17. в електронній системі закупівель учасником ПП «НОВОСАД-БУД» подано Вимогу до замовника такого змісту:
«Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції у закупівлі «Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-02-25-010603-a, оскільки:
Відповідно до п.3 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику слід надати «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».

Дане формулювання згідно вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Тому договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, а саме відповідним актом виконаних робіт. Тому основним документом для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід вважати акти виконаних робіт, які учасником ПП «Новосад-Буд» надано в складі пропозиції.

Також відповідно до пп 4.5. п.4 Правил визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 24.06.2004 №117, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 липня 2004 р. за №889/9488 «Відомість ресурсів до локального кошторису містить дані, визначені на обсяг робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт окремо для робітників різних професій з різною вартістю людино-години, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі». А тому, надані в додатках «відомості ресурсів до договірної ціни» до договорів №АС195 від 22.06.2018 та №02-09 від 11.09.2019 є тими ж самими «відомостями ресурсів до локальних кошторисів».

Крім того, зазначені в довідці ціна договору та сума виконаних робіт по договору №АС195 від 22.06.2018 є формальною помилкою, що підтверджується наданими пропозиції довідками КБ3.

Враховуючи зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.»

Розглянувши Вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації про те, що договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, а саме відповідним актом виконаних робіт. Тому основним документом для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід вважати акти виконаних робіт, які учасником ПП «Новосад-Буд» надано в складі пропозиції.
Згідно пункту 1, 3 Розділу 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі,

Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Вартість аналогічного договору має становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі. (не менше 1-го).
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти форми КБ-3, КБ-2)

Учасник повинен надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, який повністю виконаний інформація надана в довідці та наданих документах на підтвердження виконання аналогічного досвіду повинні відповідати один одному. Договір повинен бути виконаний повністю, що повинно бути підтверджено актами форми КБ-3, КБ-2).
Згідно даних по Договору від 19.11.2018 №169 одним з додатків до цього є календарний план виконання робіт, який відсутній у складі пропозиції, тобто документ поданий у не повному складі. Також у відгуку від 19.12.3018 р. №5 відсутнє посилання на договір, який виконувався/виконується, вказано лише, що учасник з 2017 року є надавачем з виконання робіт, що не відповідає вимогам Оголошення про закупівлю.
Згідно даних по Договору від 02-09 від 11.09.2019 одним з його додатків є Відомість ресурсів до локального кошторису, який відсутній у складі пропозиції, тобто документ поданий у не повному складі.
2. Щодо твердження про те, що зазначені в довідці ціна договору та сума виконаних робіт по договору №АС195 від 22.06.2018 є формальною помилкою, що підтверджується наданими пропозиції довідками КБ3.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» до формальних помилок відносяться:
«1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Отже, неправильно вказана сума виконання Договору на закупівлі у кваліфікаційних критеріях не може бути віднесена до формальних.
Враховуючи вищевикладене, Вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-010603-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КУЗЬ", Код ЄДРПОУ:33981182
Дата подання: 18 березня 2021 17:37
Неправомірна і безпідставна дискваліфікація нашої пропозиції ТзОВ "Кузь"
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції у закупівлі «Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-02-25-010603-a, оскільки: 1. У складі пропозиції відсутній Додаток 2 до договору від 01.08.2019 №52(який подано на підтвердження виконання аналогічного досвіду) Календарний графік виконання робіт, прохання ще раз подивитися назва документу №20 аналогічний договір, в якому календарний графік - присутній в тендерні документації. 2. Додаткова угода до договору від 01.08.2019 №52 про зменшення суми договору, Замовником не вимагалося конкретної вимоги надати Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з додатками до договору. Між договором 01.08.2019 №52 і формою КБ 3 різниця в сумі 644,45 грн, такщо договір виконаний на 99,9%, і додатках до Договору 01.08.2019 №52 не вимагається додаткових угод між виконавцем і Замовником 3. Причина: Стан виконання договору, % вартість виконаних робіт згідно довідкою КБ-3 надана сума 251 155,55 (Двісті п'ятдесят одна тисяча сто п'ятдесят п'ять гривень 55 копійок) гривень, в т.ч. ПДВ це і є вартість довідки КБ-3 у відсотковому еквіваленті дорівнює 99,9%, тому це безпідставна причина для дискваліфікації формальна помилка, так як КБ3 і Договір є наданий у повному виразі. Враховуючи зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 16:56
18.03.2021, 17:37 в електронній системі закупівель учасником ТзОВ «Кузь» подано Вимогу до замовника такого змісту:
«Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції у закупівлі «Капітальний ремонт туалетних приміщень Городоцького НВК №2 І-ІІІ степенів «Заклад загальної середньої освіти І ступеня –гімназія» Городоцької міської ради Львівської області - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-02-25-010603-a, оскільки: 1. У складі пропозиції відсутній Додаток 2 до договору від 01.08.2019 №52(який подано на підтвердження виконання аналогічного досвіду) Календарний графік виконання робіт, прохання ще раз подивитися назва документу №20 аналогічний договір, в якому календарний графік - присутній в тендерні документації. 2. Додаткова угода до договору від 01.08.2019 №52 про зменшення суми договору, Замовником не вимагалося конкретної вимоги надати Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з додатками до договору. Між договором 01.08.2019 №52 і формою КБ 3 різниця в сумі 644,45 грн, такщо договір виконаний на 99,9%, і додатках до Договору 01.08.2019 №52 не вимагається додаткових угод між виконавцем і Замовником 3. Причина: Стан виконання договору, % вартість виконаних робіт згідно довідкою КБ-3 надана сума 251 155,55 (Двісті п'ятдесят одна тисяча сто п'ятдесят п'ять гривень 55 копійок) гривень, в т.ч. ПДВ це і є вартість довідки КБ-3 у відсотковому еквіваленті дорівнює 99,9%, тому це безпідставна причина для дискваліфікації формальна помилка, так як КБ3 і Договір є наданий у повному виразі. Враховуючи зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.»

Розглянувши Вимогу повідомляємо наступне:
1.Відповідно до пункту 3 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно заповнити у таблиці колонку 2 Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення, проте у поданій довідці вих.№1-136 від 05.03.2021 відсутня інформація про реквізити договору та відсутня інформація про стан виконання договору, % вартості виконаних робіт згідно з довідкою КБ-3, наявна інформація лише у вартісному/грошовому виразі.
У складі пропозиції учасника ТзОВ «Кузь» подано документ «20.Аналогічний договір.pdf» в якому стор. 8 надано лист ТзОВ «Кузь» вих..№18-616 від 22.07.2019р. з назвою Лінійний Календарний Графік. Даний лист не є додатком до договору. Також у складі пропозиції відсутня інформація (додаткова угода до договору від 01.08.2019 №52) про зменшення суми договірних зобов’язань. Договір від 01.08.2019 №52 надано в неповному обсязі.

Враховуючи вищевикладене, Вимога не підлягає задоволенню.

Документи

19 березня 2021 16:31
7-Протокол

Документи

19 березня 2021 16:55
8-Протокол-відхилення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЛЬОВАНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ 198 116,37
UAH з ПДВ
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 215 863,00
UAH з ПДВ
188 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НОВОСАД-БУД" 213 637,08
UAH з ПДВ
189 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 218 777,66
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" 215 801,92
UAH з ПДВ
215 801,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будресурс"ІГ" 224 116,80
UAH з ПДВ
224 116,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2021 23:59
Vityag z reestru platnikiv EP.pdf
06 березня 2021 23:59
Rekomendaciya.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC OPRLS 2 1 1 original.xls_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC OPRLS 2 1 1 original.xls
06 березня 2021 23:59
r 425 DC LS1 2 1 1 original.xls_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC LS1 2 1 1 original.xls
06 березня 2021 23:59
r 425 DC IVRLS 2 1 1 original.xls_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC IVRLS 2 1 1 original.xls
06 березня 2021 23:59
r 425 DC DF 2 1 1 original.xls_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC DF 2 1 1 original.xls
06 березня 2021 23:59
r 425 DC DC original.xls_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
r 425 DC DC original.xls
06 березня 2021 23:59
Proekt dogovoru original.docx_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
Proekt dogovoru original.docx
06 березня 2021 23:59
Podatkova deklaraciya za 2020 rik.pdf
06 березня 2021 23:59
Pasport.pdf
06 березня 2021 23:59
Obladnannya original.docx_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
Obladnannya original.docx
06 березня 2021 23:59
Nayavnist' pracivnikiv original.docx
06 березня 2021 23:59
List zgoda na obrobku PD original.docx
06 березня 2021 23:59
List vidguk vid MVS.pdf
06 березня 2021 23:59
list vidguk analogichniy dogovir Dobros.pdf
06 березня 2021 23:59
Kil'kist' pracivnikiv original.docx_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
Kil'kist' pracivnikiv original.docx
06 березня 2021 23:59
Informaciya pro Uchasnika original.docx
06 березня 2021 23:59
Identifikaciyniy kod.pdf
06 березня 2021 23:59
Grafik vikonannya original.docx_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
Grafik vikonannya original.docx
06 березня 2021 23:59
Garantiya vikonannya zgidno TU original.docx
06 березня 2021 23:59
Dovidka pro vidkrittya rakhunku.pdf
06 березня 2021 23:59
Dovidka pro rakhunok i zalishok koshtiv.pdf
06 березня 2021 23:59
Dovidka pro pravo pidpisu original.docx
06 березня 2021 23:59
Dovidka pro nenadannya licenzii original.docx
06 березня 2021 23:59
Dovidka pro konkurenciyu original.docx
06 березня 2021 23:59
Dodatok #1 Propoziciya original.docx
06 березня 2021 23:59
D 523.pdf
06 березня 2021 23:59
D 514.pdf
06 березня 2021 23:59
cnap dogovir.pdf
06 березня 2021 23:59
Analogichni dogovori original.docx_protocol.pdf
06 березня 2021 23:59
Analogichni dogovori original.docx
06 березня 2021 23:59
akt vr mvs2.pdf
06 березня 2021 23:59
akt vr mvs1.pdf

Публічні документи

06 березня 2021 20:08
Електронний підпис
06 березня 2021 20:07
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2021 20:07
Форма 1-ДФ.pdf
06 березня 2021 20:07
Специфікація.pdf
06 березня 2021 20:07
Проект договору.pdf
06 березня 2021 20:07
Паспорт.pdf
06 березня 2021 20:07
Лист-згода на обробку ПД.pdf
06 березня 2021 20:07
Лист розрахунок ціни.pdf
06 березня 2021 20:07
Лист про неплатника ПДВ.pdf
06 березня 2021 20:07
Лист про ліцензування.pdf
06 березня 2021 20:07
Лист про демпінг.pdf
06 березня 2021 20:07
Кошторис.pdf
06 березня 2021 20:07
Квитанція про оплату.pdf
06 березня 2021 20:07
Додаток 2.pdf
06 березня 2021 20:07
Довідка про робітників.pdf
06 березня 2021 20:07
Довідка про несубпідряд.pdf
06 березня 2021 20:07
Довідка про МТБ.pdf
06 березня 2021 20:07
Довідка про ІТР.pdf
06 березня 2021 20:07
Довідка про досвід.pdf
06 березня 2021 20:07
Диплом.pdf
06 березня 2021 20:07
Декларація.pdf
06 березня 2021 20:07
Графік виконання.pdf
06 березня 2021 20:07
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2021 20:07
Відгук.jpeg
06 березня 2021 20:07
Витяг.pdf
06 березня 2021 20:07
Витяг з ЄДР.pdf
06 березня 2021 20:07
Виписка з ЄДР.pdf
06 березня 2021 20:07
Банк_04.03.2021.pdf

Публічні документи

06 березня 2021 19:07
Електронний підпис
06 березня 2021 19:05
Статут ПП (копія).pdf
06 березня 2021 19:05
Проект договору .doc.pdf
06 березня 2021 19:05
Ліцензія ДАБІ (копія).pdf
06 березня 2021 19:05
кошторис .pdf
06 березня 2021 19:05
Довідка з банку 2.pdf
06 березня 2021 19:05
Довідка з банку 1.pdf
06 березня 2021 19:05
Графік.docx.pdf
06 березня 2021 19:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2021 19:05
Витяг 27.10.2020.pdf
06 березня 2021 19:05
14. техн завд.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
12. Відомості.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
11.3. Відгук про ЛПК.pdf
06 березня 2021 19:05
11.2. Відгук манеж ЛПКо.pdf
06 березня 2021 19:05
09. Працівнкии.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
07. Цінова.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
06. Лист згода .doc.pdf
06 березня 2021 19:05
05. Гарантійний 4.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
04. Про субпідряд.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
03. Гарантійний 3.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
02. Гарантійний 2.doc.pdf
06 березня 2021 19:05
01. Гарантійний.doc.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 19:24
Електронний підпис
05 березня 2021 19:20
13. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2021 19:20
Одержання усіх дозволів.pdf
05 березня 2021 19:20
31. Обробка даних.pdf
05 березня 2021 19:20
29. Відомості про п-во.pdf
05 березня 2021 19:20
25. СТАТУТ Кузь.pdf
05 березня 2021 19:20
24. Паспорт Кузь.pdf
05 березня 2021 19:20
22. Наказ на призначення.pdf
05 березня 2021 19:20
21. Повноваження особи.pdf
05 березня 2021 19:20
20. Аналогічний договір.pdf
05 березня 2021 19:20
16. Наявність обладнання.pdf
05 березня 2021 19:20
13. Захист довкілля.pdf
05 березня 2021 19:20
11. Поект Договору.pdf
05 березня 2021 19:20
10. Демпінг цін.pdf
05 березня 2021 19:20
9. Довідка субпідряд.pdf
05 березня 2021 19:20
8. ДБН, ДСТУ.pdf
05 березня 2021 19:20
6. Ліцензія Кузь.pdf
05 березня 2021 19:20
5. Календарний графік.pdf
05 березня 2021 19:20
4. Договірна ціна.pdf
05 березня 2021 19:20
3. Гарантійний термін.pdf
05 березня 2021 19:20
2. Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

06 березня 2021 14:30
Електронний підпис
06 березня 2021 12:48
33 Стаття 17.pdf
06 березня 2021 12:44
32 Технічна специфікація.pdf
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ИВР.xls
06 березня 2021 12:44
27 Повноваження.pdf
06 березня 2021 12:44
26 Довідка повноваження.pdf
06 березня 2021 12:44
24 БАЛАНС РІК 2019 БК ЛЬВІВ.pdf
06 березня 2021 12:44
13 Довідка Мат.Тех. база.pdf
06 березня 2021 12:44
12 Пропозиція.pdf
06 березня 2021 12:44
14 Довідка ІТР.pdf
06 березня 2021 12:44
08 Субпідрядник.pdf
06 березня 2021 12:44
01 Гарантійний лист.pdf
06 березня 2021 12:44
04 144.imd
06 березня 2021 12:44
23 Досвід Неостар Груп.pdf
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ДЦ-п.xls
06 березня 2021 12:44
10 ПРоект договору.pdf
06 березня 2021 12:44
30 Витяг з ЄДР.pdf
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ОС_2-1.xls
06 березня 2021 12:44
29 Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ДЦ.xls
06 березня 2021 12:44
20 Досвід Неостар Груп.pdf
06 березня 2021 12:44
28 Статут.pdf
06 березня 2021 12:44
21 Досвід РЕМБУД.pdf
06 березня 2021 12:44
25 Довідка Статистика 1ПВ.pdf
06 березня 2021 12:44
16 Дипломи + Накази.pdf
06 березня 2021 12:44
16 Звіт 1 дф 4 кв 2020.pdf
06 березня 2021 12:44
15 Довідка Робітники .pdf
06 березня 2021 12:44
09 Добросовісність.pdf
06 березня 2021 12:44
07 Гарантійний лист.pdf
06 березня 2021 12:44
r_144_СД_ССР.xls
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ОС_2-1-1.xls
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ДЦ-р.xls
06 березня 2021 12:44
r_144_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
06 березня 2021 12:44
22 Досвід Неостар Груп.pdf
06 березня 2021 12:44
17 Довідка досвід.pdf
06 березня 2021 12:44
16 Штатний.pdf
06 березня 2021 12:44
32 Довідка Банк.pdf
06 березня 2021 12:44
05 Кален.графік.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 07:05
Електронний підпис
05 березня 2021 07:04
дод 5 ІД.7z
05 березня 2021 07:04
дод 4 проект договору.7z
05 березня 2021 07:04
дод 2 КК фінанс звіт.7z
05 березня 2021 07:04
дод 2 КК підтвердж досвід.7z
05 березня 2021 07:04
дод 2 КК матер техн забез.7z
05 березня 2021 07:04
дод 2 КК забезпеч праців.7z
05 березня 2021 07:04
техн завдання.7z
05 березня 2021 07:04
відомості учасника.7z
05 березня 2021 07:04
цінова пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЛЬОВАНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ

ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "НОВОСАД-БУД"

ТОВ "КУЗЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"

ТОВ "Будресурс"ІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЛЬОВАНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ
#3348802378
Відхилено 187 800,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 19:48
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#3392603712
Відхилено 188 770,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 12:06
ПП "НОВОСАД-БУД"
#35964106
Відхилено 189 899,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 15:27
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Відхилено 190 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 17:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"
#40417284
Відхилено 215 801,92
UAH з ПДВ
23 березня 2021 13:35
ТОВ "Будресурс"ІГ"
#35562693
Відхилено 224 116,80
UAH з ПДВ
23 березня 2021 17:19

Документи

15 березня 2021 19:48
Електронний підпис
15 березня 2021 19:47
3-Протокол_відхилення

Документи

17 березня 2021 12:05
Електронний підпис
17 березня 2021 12:01
4-Протокол-відхилення

Документи

17 березня 2021 15:25
Електронний підпис
17 березня 2021 15:23
5-Протокол-відхилення

Документи

17 березня 2021 17:56
Електронний підпис
17 березня 2021 17:55
6-Протокол-відхилення

Документи

23 березня 2021 13:35
Електронний підпис
23 березня 2021 13:21
9-Протокол

Документи

23 березня 2021 17:19
Електронний підпис
23 березня 2021 17:18
10-Протокол_відхилення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій