Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Курятина, ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2021-02-25-010437-a ● 6bea7668cb854211b8c9c7512ec1f33f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 42045473 |
Місцезнаходження: | 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63 |
Контактна особа: |
Наталя Яцина +380975930779 osvitashabo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, с. Шабо, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
400 кілограми
Куряча чверть
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, с. Шабо, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 21:59 |
Додаток 2 проект договору мясо.doc | |
25 лютого 2021 21:59 |
Додаток 1 технiчне завдання мясо.doc | |
25 лютого 2021 21:59 |
ТД мясо 25.02.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-010437-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Фенікс-Інком, Код ЄДРПОУ:38425940
Дата подання: 24 березня 2021 12:24
Неправомірне визначення переможця
Неправомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 12:27
На вашу вимогу від 24.03.2021 року повідомляємо наступне:
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. № 114-IX ) (далі за текстом – Закон) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації (далі за текстом – ТД). Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
1. Пунктом 5.2.2. Розділу ІІІ ТД зазначено наступне: сканкопію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за вказаним договором. Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" надані договори (файл 3 аналогічний договор №16.pdf та 3 ДОГОВОР №75.pdf ) та листи-відгуки (файл 5 ВІДГУК 1 ДОГ №75 (1).pdf та 5 ВІДГУК 2 ДОГ №16.pdf), в яких зазначено «Договір виконаний в повному обсязі».
2. Пунктом 6.1. Розділу ІІІ ТД зазначено наступне: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації): - підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації). Звертаємо увагу, що саме в довільній формі Учасники надають відповідну інформацію. Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" надані відповідні довідки, в яких міститься інформація наведена в Додатку 1 до ТД (файл 1 цінова пропозиція.pdf, 26 лист згода техничне завдання.pdf, 31 Лист опис предмету закупівлі.pdf, 32 Гарантійний лист про термін придатності та якість. pdf).
Тож, Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" в повному об’ємі надані документи, які вимагались ТД.
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. № 114-IX ) (далі за текстом – Закон) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації (далі за текстом – ТД). Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
1. Пунктом 5.2.2. Розділу ІІІ ТД зазначено наступне: сканкопію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за вказаним договором. Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" надані договори (файл 3 аналогічний договор №16.pdf та 3 ДОГОВОР №75.pdf ) та листи-відгуки (файл 5 ВІДГУК 1 ДОГ №75 (1).pdf та 5 ВІДГУК 2 ДОГ №16.pdf), в яких зазначено «Договір виконаний в повному обсязі».
2. Пунктом 6.1. Розділу ІІІ ТД зазначено наступне: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації): - підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації). Звертаємо увагу, що саме в довільній формі Учасники надають відповідну інформацію. Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" надані відповідні довідки, в яких міститься інформація наведена в Додатку 1 до ТД (файл 1 цінова пропозиція.pdf, 26 лист згода техничне завдання.pdf, 31 Лист опис предмету закупівлі.pdf, 32 Гарантійний лист про термін придатності та якість. pdf).
Тож, Учасником ТОВ "ГАВРИЛІВКА" в повному об’ємі надані документи, які вимагались ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" |
794 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Фенікс-Інком |
763 400,00
UAH з ПДВ
|
714 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ |
798 468,00
UAH з ПДВ
|
717 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" #32751546 |
Рішення скасоване |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2021 12:12
|
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" #32751546 |
Переможець |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2021 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 13:34
|
71 ду 5 подовження.PDF | зміни до договору |
05 січня 2022 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:11
|
ДУ 4 22.12.2021 дог. 71 05.04.21.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:34
|
ДУ 3 25.11.21 до дог. 71 від 31.03.21.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 10:16
|
ДУ 2 до дог. 71 від 31.03.21.PDF | зміни до договору |
09 липня 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:47
|
Договір мясо.PDF | укладений |
31 березня 2021 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі (п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. (зі змінами)) |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі (п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. (зі змінами)) |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |