Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Services on maintenance and repair of vehicles of the Prosecutor General’s Office of the makes Toyota, Lexus, Mitsubishi (CPV 021:2015-50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment)
Services on maintenance and repair of vehicles of the Prosecutor General’s Office of the makes Toyota, Lexus, Mitsubishi (CPV 021:2015-50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment)
Очікувана вартість
3 345 360,00 UAH
UA-2021-02-25-009841-a ● 93431f85c7274cb580369271fa9312f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Тетяна Крупка +380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Валерій Мирутенко +380442007568 rudnyk.vs@gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Prosecutor General's Office |
National ID: | 00034051 |
Contact point: |
Tetiana Krupka +380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua |
Additional contacts: |
Валерій Мирутенко +380442007568 rudnyk.vs@gp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 3 345 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 453,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 25 лютого 2021 18:37 |
Enquiries until: | 24 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 3 345 360 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 454 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Scope of the procurement
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Обсяг надання послуг: 1578 людино/годин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження станції технічного обслуговування
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 21 грудня 2021 року.
Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт)
Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100%
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 03.04.2021 до 09 год. 00 хв. за київським часом.
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Обсяг надання послуг: 1578 людино/годин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження станції технічного обслуговування
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 21 грудня 2021 року.
Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт)
Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100%
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 03.04.2021 до 09 год. 00 хв. за київським часом.
Registered address: 01011, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, st. Riznytska, 13/15
Customer category: Public authority (point one of the fourth paragraph of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement”)
Volume of services: 1578 man/hours
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: at the location of the service station
Deadline for delivering goods, executing works or rendering services: until December 21, 2021.
Terms of payment: Payments for the actually provided Services are made within 7 (seven) banking days from the moment of signing by the Parties of the Acts of acceptance-transfer of the provided services (performed works)
Type of payment: postpayment. Payment amount: 100%
Information on the language(s), which shall be used to draft the tender bids: the documents of the tender bid, which are drawn up directly by the participant in accordance with the requirements of the tender documentation, must be in Ukrainian language.
Requirements for procurement offer guarantee:
Tender bid guarantee (bank guarantee) must be provided by the participant in the electronic form.
The form and content of bank guarantee must comply with the requirements of Regulation on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 under № 41/10321.
The bank guarantee must contain the reference to procurement documentation and amendments to such documentation if they were introduced.
The guarantee for procurement offer must be issued for period not less than 120 days starting from the date of final offer submission.
Date and time of opening the tender bids: 03 April 2021, 09:00 by Kyiv time.
Розгорнути
Згорнути
Customer category: Public authority (point one of the fourth paragraph of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement”)
Volume of services: 1578 man/hours
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: at the location of the service station
Deadline for delivering goods, executing works or rendering services: until December 21, 2021.
Terms of payment: Payments for the actually provided Services are made within 7 (seven) banking days from the moment of signing by the Parties of the Acts of acceptance-transfer of the provided services (performed works)
Type of payment: postpayment. Payment amount: 100%
Information on the language(s), which shall be used to draft the tender bids: the documents of the tender bid, which are drawn up directly by the participant in accordance with the requirements of the tender documentation, must be in Ukrainian language.
Requirements for procurement offer guarantee:
Tender bid guarantee (bank guarantee) must be provided by the participant in the electronic form.
The form and content of bank guarantee must comply with the requirements of Regulation on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 under № 41/10321.
The bank guarantee must contain the reference to procurement documentation and amendments to such documentation if they were introduced.
The guarantee for procurement offer must be issued for period not less than 120 days starting from the date of final offer submission.
Date and time of opening the tender bids: 03 April 2021, 09:00 by Kyiv time.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1578 людино-година
Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Services on maintenance and repair of vehicles of the Prosecutor General’s Office of the makes Toyota, Lexus, Mitsubishi
CPV: 50112000-3
Період постачання:
по 21 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 15:23 |
Перелік змін.docx | |
26 березня 2021 15:23 |
Тендерна документація зі змінами від 25.03.docx | |
26 березня 2021 15:23 |
Проєкт договору зі змінами від 25.03.docx |
26 березня 2021 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 15:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 березня 2021 15:23 |
Тендерна документація зі змінами від 25.03.docx
|
|||
26 березня 2021 15:23 |
Проєкт договору зі змінами від 25.03.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 квітня 2021
UA-2021-02-25-009841-a●93431f85c7274cb580369271fa9312f5
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автосаміт ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" |
3 332 736,00
UAH з ПДВ
|
3 219 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автосаміт ЛТД" |
3 339 048,00
UAH з ПДВ
|
3 305 594,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" #31607392 |
Переможець |
3 219 120,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 18:51
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 18:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 17:36
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 11:23
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 18:40
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:36
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:11
|
Договір.pdf | укладений |
30 квітня 2021 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов у зв’язку із продовженням дії договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 04/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов у зв’язку із продовженням дії договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 04/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |