Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Борівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04397939 |
Місцезнаходження: | 63801, Україна , Харківська обл., БОРОВА, вул.Миру,19 |
Контактна особа: |
Татарова Олена Леонідівна 380506319400 olena040280@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про природні монополії», до сфери діяльності природних монополій віднесено, зокрема, транспортування теплової енергії. Відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, розміщених на офіційному сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/?id=11943) станом на 31.01.2021значиться під номером 183 (Борівське комунальне підприємство теплових мереж – вул.. Поштова, буд. 3, смт Борова, Харківська обл.., 63801) у даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону застосовується переговорна (скорочена) процедура закупівлі.
Закупівля теплової енергії буде здійснюватися згідно тарифів з 01.12.2020р., відповідно до Рішення Борівської районної ради Харківської області LXIV сесії VII скликання від 01.12.2020р., складовою частиною яких, у тому числі, є транспортування теплової енергії.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 18:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 лютого 2021 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-28-000024 ● 3f1b71650fb14e81884062ac3950e968
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2021 20:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2021 189
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 28.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №189
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
6 UA-2021-02-25-009732-a 25.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
29.04.2021 року Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби відповідно до Наказу №189від 28.04.2021 року було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі за UA-2021-02-25-009732-a, що була оприлюднена 25.02.2021 року предметом якої є «Постачання теплової енергії». Відповідно до висновку, який опублікований 30.04.2021 року про результат моніторингу процедури закупівлі за № UA-2021-02-25-009732-a орган державного фінансового контролю вважає, що було порушено відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (- далі Закон). Борівська селищна рада на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-25-009732-a від 25.02.2021 року надсилає заперечення до висновку про результати моніторингу з наступних причин: - Усі об’єкти Борівської селищної ради є соціальної направленості, тому, при оголошенні переговорної процедури закупівлі було вкрай важливо уникнути зриву опалювального сезону 2021 року. - Борівське Комунальне підприємство теплових мереж (далі Борівське КПТМ) є Балансоутримувачем усього майна, яке йому передане Борівською селищною радою у господарське відання, у тому числі магістралі і трубопроводи по яких транспортуються теплоносії до споживачів смт Борова та інших населених пунктів, що підтверджуються на офіційному сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/?d=11943) у Реєстрі Борівське КПТМ значиться під № 183, як суб’єкт природної монополії у сфері транспортування теплової енергії магістральної та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. - Альтернативний виробник теплової енергії ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» уклав Договір купівлі-продажу №20/11-ПТЕ від 01.12.2020 року всієї виробленої енергії в опалювальному сезоні 2020-2021рр. з Борівським КПТМ і відповідно до цього Договору, не повідомив за два місяці Борівське КПТМ про намір укладання прямих договорів на постачання теплової енергії, виробленої ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО», що передбачено у п.2.1.11 цього Договору, а звідси Борівське КПТМ залишається єдиним суб’єктом на надання теплової енергії. У квітні місяці 2021 року ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» теплову енергію не виробляло. - Також, у ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» відсутній Договір про приєднання до теплових мереж та Договір на транспортування теплової енергії мережею Борівського КПТМ, це підтверджує те, що ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» не готове здійснювати відпуск теплової енергії безпосередньо споживачам з 01.01.2021 року. - Також констатуємо, що ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» відсутній тариф на теплову енергію безпосередньо до споживачів теплової енергії відповідно до чинного законодавства. Одночасно доводимо, що Рішенням Борівської районної ради Харківської області LXIV сесією VII скликання від 01.12.2020 року ТОВ «ПРАЙД-ЕНЕРГО» було затверджено ціну на теплову енергію, а не тариф, який застосовується для формування тарифу на теплову енергію по Борівському КПТМ. На підставі вищезазначеного, просимо вас: - прийняти заперечення Борівської селищної ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень). Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо прийняти обґрунтовані заперечення. Заздалегідь вдячні за порозуміння та державницьку позицію.
2021-05-14 16:51:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Борівське комунальне підприємство теплових мереж #32468926 |
Переможець |
1 632 889,03
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 15:46
|
Додаткова угода №5 (тепло).pdf | укладений |
27 липня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 11:23
|
ДУ№4 ТЕПЛО.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 09:53
|
ДУ ТЕПЛО №3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 09:36
|
ДУ ТЕПЛО №2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 10:47
|
Протокол виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 12:00
|
ДУ№1 від 10.03.21 КПТМ_0001.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 11:46
|
ДОГОВІР № 2111 КПТМ с.1-6.pdf | укладений |
11 березня 2021 11:46
|
ДОГОВІР № 2111 КПТМ додатки 1-3.pdf | укладений |
11 березня 2021 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі (відповідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»), Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1. Зменшити ціну Договору на 114 272,48 грн. до 1 518 616,55 грн. (один мільйон п’ятсот вісімнадцять тисяч шістсот шістнадцять грн. 55 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 253 102,76 грн. Джерело фінансування закупівлі: • 1 488 616,55 грн. – місцевий бюджет; • 30 000,00 грн. – кошти орендарів. 2. Кількість теплової енергії – 600.791770 Гкал. |
Номер договору про закупівлю: | 2111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в річний план UA-P-2021-02-25-009110-a, а саме в розділ "джерела фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 2111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол виправлення технічної помилки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною тарифів на послугу теплопостачання (відповідно до п.7ч.5ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"), тариф з 23.03.2021р., відповідно до рішення Борівської селищної ради VII сесії VIII скликання №7 від 23.03.2021 року становить 2292,92 грн. за 1 Гкал теплової енергії без урахування ПДВ (з урахуванням ПДВ 20%-2571,504 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 2111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі (відповідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»), Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити ціну Договору на 712 200 грн. до 806 416.55 грн. (вісімсот шість тисяч чотириста шіснадцять грн. 55 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 134 402.76 грн. Джерело фінансування закупівлі: • 776416.55грн. – місцевий бюджет; • 30 000,00 грн. – кошти орендарів. |
Номер договору про закупівлю: | 2111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною переліків об’єктів теплоспоживання Споживача, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Додаток №1 від 09.03.2021 до Договору викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 2111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 23 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
648 352,27
UAH (в тому числі ПДВ 108 058,71 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Споживач і Теплопостачальна організація у зв’язку з встановленим Північно-східним офісом Держаудитслужби порушенням, а саме застосуванням переговорної процедури закупівлі (скороченої) код ДК 021:2015:09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», очікуваною вартістю 1 632 889,03 грн., без наявних підстав, передбачених абзацом 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди розірвати Договір №2111 від 09 березня 2021 року, укладений між Споживачем і Теплопостачальною організацією (надалі іменується «Договір»). |