Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво спортивного залу та їдальні Навчально-виховного комплексу "Димерська гімназія-загальноосвітня школа 1 ступеня" Вишгородської районної ради Київської області" по вул.Соборній, 21 в смт. Димер, Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
44 100 438,80 UAH
UA-2021-02-25-008842-a ● 1976087bd9794910991749cddd68f8c7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 44 100 438,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220 502,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного залу та їдальні Навчально-виховного комплексу "Димерська гімназія-загальноосвітня школа 1 ступеня" Вишгородської районної ради Київської області" по вул.Соборній, 21 в смт. Димер, Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07330, Україна, Київська область, в смт. Димер, вул.Соборна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 12:07 |
Перелік змін від 12.03.2021.PDF | |
12 березня 2021 12:06 |
ТД у новій редакції від 12.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 13:02 |
Додаток 9.docx | |
10 березня 2021 13:02 |
Додаток 8.docx | |
10 березня 2021 13:02 |
Перелік змін від 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 13:02 |
Додаток 7.PDF | |
05 березня 2021 11:04 |
Зміни.PDF | |
02 березня 2021 14:29 |
Зміни.PDF | |
02 березня 2021 14:29 |
Додаток 6.PDF | |
25 лютого 2021 16:55 |
Додаток 5 до ТД Довідка Відомості Учасника.PDF | |
25 лютого 2021 16:55 |
Додаток 4 до ТД Лист-згода на обробку персональних даних.PDF | |
25 лютого 2021 16:55 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.PDF | |
25 лютого 2021 16:55 |
Додаток 2 - Технічне завдання Димерська гімназія.xls | |
25 лютого 2021 16:55 |
Додаток 1 до ТД Форма Тендерна пропозиція.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатки
Дата подання: 26 лютого 2021 10:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:36
Шановний Замовник, викладіть будь-ласка додатки до тендерної документації в форматі WORD, EXCEL для зручності їх заповнення, адже викладені в форматі PDF документи потрібно заново набирати.
Відповідь: Доброго дня! Подання тендерної документації у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 лютого 2021 13:29
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:38
Відповідно до умов тендерної документації аналогічним є договір, у складі робіт якого присутні роботи з благоустрою території та прокладання зовнішніх мереж водопроводу та каналізації. Ми правильно розуміємо, що замовника не цікавить досвід нової будови приміщень та будівель, що є основним в тендерному завданні, а більш цікавить посів травички та прокладання водопроводу та каналізації, які займають незначну питому вагу?
Вимагаємо внести зміни до визначення аналогічного договору і вважати аналогічним договір, який підтверджує факт виконання всіх робіт відповідно до технічного завдання, а не двох видів. Це дасть змогу приймати участь в тендері досвідченим компаніям, а не тим, які посіяли травичку, якщо тільки не під них висуваються такі вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-008842-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 01 березня 2021 14:58
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Відповідно п. 2 Додатку № 6 ТД на підтвердження наявності досвіду у виконанні аналогічного договору, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний договір. Аналогічним слід вважати договори/роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду з наступних робіт:
- роботи з благаустію території;
- роботи з прокладання зовнішніх мереж водопроводу та каналізації.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, чи будівництво нового житлового будинку, або інших будівель. Більше того, роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, чи роботи при будівництві нового житлового будинку, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори/роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- роботи з благаустію території;
- роботи з прокладання зовнішніх мереж водопроводу та каналізації.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, чи будівництво нового житлового будинку, або інших будівель. Більше того, роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, чи роботи при будівництві нового житлового будинку, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори/роботи з нового будівництва будівлі (закладу) соціального об’єкту та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2021 15:39
Доброго дня! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" |
38 799 766,00
UAH з ПДВ
|
38 799 766,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 березня 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій