Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс, інтерактивна дошка, телевізор, проєктор, лампа для проєктора
Очікувана вартість
109 830,00 UAH
UA-2021-02-25-008824-a a7b3045fe62c433597b6a3e5d40566f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баштова Лариса Михайлівна

+380542789768 larisa.osvita.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147894
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, 35
Контактна особа: Баштова Лариса Михайлівна
+380542789768
larisa.osvita.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 109 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40035, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. І.Сірка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
1 шт
Інтерактивна дошка Molyboard io-8086
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
1 шт
Проєктор Аcer s1286h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32321000-9 — Телепроекційне обладнання
1 шт
Проєктор короткофокусний InFocus IS124STˣ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40490, Україна, Сумська область, м.Суми, с.В-Піщане, вул. Парнянська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32321000-9 — Телепроекційне обладнання
1 шт
Лампа для проєктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40490, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Троїцька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32321000-9 — Телепроекційне обладнання
1 шт
Телевізор HISENSE 50A7100F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ю.Липи, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32324100-1 — Кольорові телевізори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 7 банківських днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектор InFocus IS124STˣ
Дата подання: 25 лютого 2021 18:08
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:51
Доброго дня! Моделі проектора InFocus IS124STˣ не існує. Прохання уточнити, якщо Ви мали на увазі модель проектора InFocus IN124STX https://www.projectorcentral.com/InFocus-IN124STx.htm , то вона давно знята з виробництва і не доступна в Україні. Чи можна пропонувати аналоги проектора? Якщо так, то які саме характеристики проектора для Вас є істотними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. До оголошення внесено відповідні зміни. Дякуємо за розуміння.
Монтаж
Дата подання: 28 лютого 2021 13:56
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:23
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж обладнання?
Відповідь: Доброго дня! Так, монтаж обладнання потрібен. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Рекомендації
Дата подання: 28 лютого 2021 13:57
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:27
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, як Замовник, під час проведення закупівлі дотримуємось вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Так, частиною 1 статті 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, частиною 3 статті 5 Закону визначено обов’язкова інформація, яка повинна бути зазначена Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зважаючи на зазначене, Замовником під час оголошення закупівлі, не порушено жодних вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення не включати зазначену вимогу, зумовлене з метою недопущення обмеження конкуренції серед потенційних постачальників.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-008824-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 01 березня 2021 10:29
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); Ширина дошки повинна бути не менше 175 см., та не більше 178 см. Висота дошки повинна бути не менше 128 см., і не більше 130 см. Ширина активної поверхні повинна бути не менше 171 см.
Висота активної поверхні повинна бути не менше 122 см.». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, а сае - Molyboard io-8086, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); Ширина дошки повинна бути не менше 175 см. Висота дошки повинна бути не менше 128 см. Ширина активної поверхні повинна бути не менше 171 см. Висота активної поверхні повинна бути не менше 122 см.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2021 14:12
Доброго дня. Шановний учаснику, згідно ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даному випадку ми бажаємо придбати саме інтерактивну дошку Molyboard io-8086. Вимоги до технічних характеристик даної дошки наведено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шевченко Марина Михайлівна 109 830,00
UAH з ПДВ
109 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шевченко Марина Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шевченко Марина Михайлівна
#3178903668
Переможець 109 830,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 13:35

Документи

16 березня 2021 13:35
Електронний підпис
16 березня 2021 13:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шевченко Марина Михайлівна
#3178903668
109 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 13:35
Електронний підпис
16 березня 2021 13:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:26
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:54
ДУ _1 від 01.04.2021 до договору _54 від 31.03.2021.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:37
Договір укладений
01 квітня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.2. Договору та Додатку №1 до Договору № 54 від 31.03.2021 року та викласти їх в наступній редакції: «1.2. Загальна сума цього Договору складає: 108029 грн. 00 коп. (Сто вісім тисяч двадцять дев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 108 029,00
UAH