Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Постачання теплової енергії; Лот 2. Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
541 307,17 UAH
UA-2021-02-25-008722-a 31151d610198440081556281e94e9d82
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Зоря

+380673936427
+380933664330
muzbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Черкаський обласний краєзнавчий музей" ЧОР
Код ЄДРПОУ: 02224092
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, Вул. Слави, 1
Контактна особа: Тетяна Зоря
+380673936427,+380933664330
muzbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
У відповідності до положень ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин.
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Отже, з урахуванням інформації згідно реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі – Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» є суб’єктом природної монополії.
Крім того, згідно ст.12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Послуги з постачання теплової енергії належать до житлово-комунальних послуг на підставі ч.1 ст.5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до потужностей учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг для даного постачальника.
Відповідно до Законів України «Про теплопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» до повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), належить, зокрема, встановлення тарифів на теплову енергію, тарифів на комунальні послуги (постання теплової енергії, постачання гарячої води) суб'єктам природних монополій та суб'єктам господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП.
Тариф на теплову енергію для КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» затверджено постановою НКРЕКП від 14.01.2020 №94 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання, послугу з постачання теплової енергії КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», яка установила двоставковий тариф на постачання теплової енергії. Теплове навантаження затверджене Рішенням Черкаського міськвиконкому №1117 від 07.10.2019 «Про надання дозволу КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» на проведення розрахунків для встановлення двоставкових тарифів на теплову енергію».
Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону та проведено переговори з учасником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» та укладення договору про закупівлю.
Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг, технічні та якісні характеристики та інші умови закупівлі.
Отже, з урахуванням наявного в Учасника, станом на дату прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів на постачання теплової енергії, замовником прийнято рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 03 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

25 лютого 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Постачання теплової енергії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 538 794,60 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

370 Гкал
Умовно-змінна частина двоставкового тарифу на теплову енергію
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Б.Вишневецького, 37 та вул.Слави, 1
Дата доставки: 31 грудня 2021
0.203 Гкал
Умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (0,2026 Гкал/год.)
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Б.Вишневецького, 37 та вул.Слави, 1
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у відповідності з вимогами п.7 ст.276 ГК України протягом 10 днів на підставі рахунку. На час дії Постанови КМУ №1198 від 02.12.2020 року попередня оплата не здійснюється. Розрахунок здійснюється до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: 18000,м.Черкаси, вулиця Слави, будинок 1. Вид закупівлі: Переговорна процедура. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#02082522
Переможець 538 794,60
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 17:06

Документи

25 лютого 2021 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#02082522
538 794,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 19:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:45
ДУ 8_від 28.12.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:40
ДУ 7_від 28.12.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 11:15
ДУ 6_від 10.12.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 10:25
ДУ 5_від 30.11.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 10:23
ДУ 4_від 29.11.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 14:10
ДУ 3_від 31.05.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
31 травня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:14
ДУ 2_від 17.03.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:10
ДУ 1_від 17.03.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:40
Протокол про технічну помилку.pdf зміни до договору
17 березня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:15
ДУ 1_від 10.03.2021_Лот 1.pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 17:52
Договір 31_від 10.03.2021_КПТМ ЧТКЕ_Лот 1.pdf укладений
10 березня 2021 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 10.03.2021 р. Сума договору після внесення змін: 466379.47 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 313.47 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана інформація не є фактично внесенням змін до Договору №31 від 10.03.2021 р. в розумінні статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол уповноваженої особи від 17.03.2021 року є інформацією щодо додаткової угоди №1 від 10.03.2021 р., яка є недійсною та такою, що не вносить жодних змін до Договору від 10.03.2021 р. №31.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 17.03.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 17.03.2021 р. Сума договору після внесення змін: 466379.47 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 313.47 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 31.0.51.2021 р. (зміна реквізитів). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 29.11.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 30.11.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №6 від 10.12.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №7 від 28.12.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №8 від 28.12.2021 р. Сума договору після внесення змін: 633701,75 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 267,247 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 538 794,60
UAH (в тому числі ПДВ 89 799,10 UAH)
Причини розірвання договору: Функціонал "розірвання договору" було обрано взв'язку з технічними особливостями електронного майданчика, для забезпечення оприлюднення інформації про фактичну суму оплати за договором. Сума оплати за договором з урахуванням ПДВ: 633701,75 грн. Сума оплати за договором без урахування ПДВ: 528084,79 грн.