Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації).
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007986-b c4d16534889d4efd9fa65bb0c257e875
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 14:39
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) згідно документації.
Учасник повинен надати послуги з охорони об’єктів в режимі спостереження на пульті централізованої охорони з реагуванням озброєного наряду охорони згідно наступних вимог:
- обслуговування обладнання для бездротової охоронної сигналізації “тривожна кнопка”;
- наявність власного пульта централізованого спостереження;
- централізована пультова охорона навчального закладу за допомогою технічних засобів та спостереження за станом тривожної сигналізації з оперативним виїздом групи реагування;
- забезпечення послугами охорони навчального закладу здійснюється цілодобово, враховуючи неробочі, вихідні та святкові дні.
Учасник повинен надавати послуги самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавціх.
Учасник повинен забезпечити прибуття на тривожні сповіщення групи реагування у складі не менше 2-х працівників.
Наявність в учасника захищених корпоративних мереж (основної та резервної) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пульта централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість об’єктів зазначених в Дислокації (надати в складі тендерної пропозиції листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність в учасника захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес).

Спостереження за об’єктами навчальних закладів Печерського району згідно дислокації де встановлена охоронна сигналізація здійснюються:
- цілодобово шляхом передачі сигналу на пульт за допомогою обладнання.
- тривожна кнопка працює цілодобово.
Учасник повинен здійснювати технічне обслуговування засобів охоронної та тривожної сигналізації.
Учасник повинен повідомляти клієнта про спрацювання технічних засобів охорони.
У разі правопорушення сторонніми особами цілісності приміщення або прилеглої території навчального закладу забезпечити його фізичну охорону, до моменту прибуття уповноваженої особи від організації.
Кількість - 55 послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 10 днів після отримання послуг на підставі Актів наданих послуг відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 21:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 21:50
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони (тривожна кнопка) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ГШР
Дата подання: 01 березня 2021 09:34
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:31
Доброго ранку! Чи може учасник залучати транспорт реагування, що орендується або за договором реагування? І які саме документи, що підтверджують наявність в Учасника транспорту реагування, що відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» Вам потрібно надати?
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність", транспорт реагування - це транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, проте не обмежують виду володіння - власне, орендоване чи залучене на підставі договору. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких буде реагування.
Примітка: в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать – надає договір про надання транспортних послуг (або договір оренди), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані Учасником для я, що надання послуг є предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 90 000,20
UAH з ПДВ
26 949,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" 154 000,00
UAH з ПДВ
26 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 168 300,00
UAH з ПДВ
168 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2021 15:38
Електронний підпис
05 березня 2021 19:19
Сертифікати.pdf
05 березня 2021 19:19
Сертифікат пульт.pdf
05 березня 2021 19:19
Наказ Шкляренка.pdf
05 березня 2021 19:19
Ліцензія.pdf
05 березня 2021 19:19
Додаток 1 Довідка ГЗ.pdf
05 березня 2021 19:19
Виписка ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2021 19:19
Довіреність Шкляренка.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 17:47
Електронний підпис
05 березня 2021 17:45
статут.pdf
05 березня 2021 17:45
РІШЕННЯ ГУАРД-ОХОРОНА.PDF
05 березня 2021 17:45
пропозиція.pdf
05 березня 2021 17:45
про пункт спостереження.pdf
05 березня 2021 17:45
матбаза.pdf
05 березня 2021 17:45
ліцензія.pdf
05 березня 2021 17:45
згода з проектом.pdf
05 березня 2021 17:45
гарантійний лист.pdf
05 березня 2021 17:45
Витяг платника Гуард.pdf
05 березня 2021 17:45
авто Гуард - охорона.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 16:48
Електронний підпис
05 березня 2021 16:46
фото авто.pdf
05 березня 2021 16:46
Статут (ор.).pdf
05 березня 2021 16:46
Рішення (ор.).pdf
05 березня 2021 16:46
пропозиція.pdf
05 березня 2021 16:46
Медичні довідки.pdf
05 березня 2021 16:46
листи, довідки.pdf
05 березня 2021 16:46
Лист Лайф.pdf
05 березня 2021 16:46
Лист Київстар.pdf
05 березня 2021 16:46
Відгук УО_Оболонь.pdf
05 березня 2021 16:46
Витяг ПДВ (ор.).pdf
05 березня 2021 16:46
Виписка (ор.).pdf
05 березня 2021 16:46
6831ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
6827 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
5241 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
4976 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
4961 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
4204 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
2435 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
1841 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
1839 ТП.pdf
05 березня 2021 16:46
1458 ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в м. Києві

ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Рішення скасоване 26 949,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 13:10
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Відхилено 26 949,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 13:13
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА"
#43294441
Відхилено 26 950,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 15:15
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Переможець 168 300,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
168 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:26
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 15:57
ДУ ПП Шериф Захист.pdf зміни до договору
05 липня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:41
Договір(79710000-4 Охоронні послуги) ПП ШЕРИФ-ЗАХИСТ.pdf укладений
30 квітня 2021 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 7971/ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 810,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 635,00 UAH)