Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень відділення хірургії корпусу №2 КНП ЦМКЛ м.Івано Франківськ
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007932-b 9503996f28684a5f9fc84d75782080a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 prozorrocmkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
prozorrocmkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 21:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 13:35
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень відділення хірургії корпусу №2 КНП ЦМКЛ м.Івано Франківськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 20:13
Проект дог. хірур..docx
02 березня 2021 20:13
Вимоги хірургія.xls
02 березня 2021 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 21:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 20:13
Проект дог. хірур..docx
25 лютого 2021 21:05
Проект дог. хірур..docx
02 березня 2021 20:13
Вимоги хірургія.xls
25 лютого 2021 21:05
Вимоги хірургія.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 01 березня 2021 09:29
Дата відповіді: 02 березня 2021 20:00
Шановний Замовнику! При розміщенні оголошень в системі "PROZORRO" за унікальними номерами UA-2021-02-25-007932-b та UA-2021-02-25-010262-а на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень Вами допущено цілу низку порушень норм Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону). З метою уникнення проведення процедури відкритих торгів Вами зумисно та свідомо поділено предмет закупівлі на частини. Зі змісту оголошень по обидвох закупівлях випливає, що предмети закупівлі мають одинакову поштову адресу, знаходяться в одному приміщенні, послуги будуть надаватися за одним і тим же видом діяльності згідно Класифікатора ДК 021:2015 (CPV), що грубо порушує вимогу частини десятої Статті 3 Закону. Крім того, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі Вами порушено норму частини третьої Статті 16 Закону, яка забороняє Замовнику вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Ця вимога, а також Ваша вимога до учасників закупівлі надати документи про наявність досвіду виконання аналогічних робіт саме в закладах охорони здоров'я порушують норму частини п'ятої Статті 14 Закону, якою Замовнику заборонено висувати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При розміщенні оголошень на проведення спрощених закупівель, що оприлюднюються Замовником в системі "PROZORRO", рекомендуємо надалі дотримуватись вимог частини третьої Статті 14 Закону та оформляти і оприлюднювати оголошення за встановленою формою і зразками. Враховуючи наведене, а також виявлені раніше систематичні порушення такого змісту з Вашої сторони у попередніх закупівлях, з метою уникнення покарання за порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", що викладені у Статті 44 цього Закону. рекомендуємо відмінити оголошені закупівлі за унікальними номерами UA-2021-02-25-007932-b та UA-2021-02-25-010262-а та привести документацію про закупівлю до визначених Законом вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає критерії процедури закупівлі
Стаття 13 "Процедури закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлює що
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги;
торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Спрощені закупівлі не входять до наведеного переліку та виокремлюються з поняття "Процедури закупівлі" статтею 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того слід зазначити що Замовник не встановлює критерію фінансової спроможності. Додатково зауважуємо що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим об'єктом. Малоінвазивна хірургія та хірургія це будівельні об'єкти які визначаються як окремі предмети закупівлі.
Про порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 03 березня 2021 08:25
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:46
Викладені пояснення та аргументи є непереконливими та такими, що довільно трактуються і не стосуються чи спростовують суті виявлених відхилень та помилок. Ваш спротив і небажання виправити допущені порушення викликають подив і будуть кваліфікуватись, як умисне та системне ігнорування норм Закону України "Про публічні закупівлі". Всі закупівлі, які були оголошені Вами раніше, і ті, що розміщуватимуться у майбутньому, надалі будуть піддаватись ретельному моніторингу і аналізу зі сторони громадських організацій, а виявлені порушення направлятись на розгляд Держаудитслужби України з метою притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності, передбачених цим Законом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оприлюднені попередження розглянуто та прийнято до уваги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-007932-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович, Код ЄДРПОУ:3163025837
Дата подання: 17 березня 2021 10:37
Скарга на не правомірне рішення Замовника
Шановний Замовник, нагадуємо, що підстави для відхилення пропозиції визначені ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Ознайомившись с Вашим Протоколом від 16.03.2021, який чомусь був викладений вже не в робочий час, виникає ряд запитань:
1. У Вашому поданому оголошенні ніде не згадується, що договір про досвід робіт має бути підписаний тільки керівником Замовника. То чому Ви, порушуючи і свої вимоги до тендерної документації і законодавства України, встановлюєте дискримінаційну причину не приймати поданий нами договір у досвід робіт?
Це при тому, що Договір виконаний і висвітлений у системі Prozorro, і він виповідає вимогам даної закупівлі.
2. Також, це стосуються і листів гарантій, вони складені по Вашому прикладу у вимозі до документів. ФОП Мойсей О.Т. подав документ, який називається листом-гарантії і в тексті чітко звучать слова про гарантування і виконання робіт у визначений час та і про оплату так званих Ваших штрафів. Тому, як лист-гарантія може не відповідати відповідає вимогам Вашого оголошення?
3. Також, виникає запитання щодо тексту Вашого Протоколу, де не згадуються жодної статті Закону України «Про публічні закупівлі».
То все ж таки, на підставі якої статті Закону України «Про публічні закупівлі» Ви відхиляєте пропозицію ФОП Мойсей і визнаєте переможцем іншого учасника?
З огляду на вище сказане, просимо Вас переглянути та відмінити Протокол №4545/3 від 16.03.2021 року, так як він не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і ми, ФОП Мойсей О.Т., як учасник виконали всі вимоги по оголошенню та надали потрібні документи.
У випадку ігнорування даної скарги, це буде прямий доказ того, що Ви, як Замовник, зацікавлені у іншому учаснику з яким у Вас вже є домовленості.
За собою, залишаємо право звернутись до суду та правоохоронних органів щодо прийнятого Вами рішення про відхилення пропозиції ФОП Мойсей О.Т.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 13:57
Отримавши вимогу до замовника від 17.03.2021р. від Фізичної особи-підприємця Мойсея Олександра Тарасовича повідомляю наступне.
1. Щодо публікації протоколу від 16.03.2021 року в неробочий час:
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» визначає що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з 19 грудня 2020 р. до 30 квітня 2021 р. на території України установлено карантин.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» встановлено що роботодавець може доручити працівникові, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення правового регулювання дистанційної, надомної роботи та роботи із застосуванням гнучкого режиму робочого часу» передбачено що для працівника може встановлюватися гнучкий режим робочого часу, що передбачає саморегулювання працівником часу початку, закінчення роботи та тривалості робочого часу, на визначений строк або безстроково. Крім того працівник розподіляє робочий час на власний розсуд, на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку.
2. Щодо зауваження про відсутність в оголошенні інформації про те що договір про досвід роботи має бути підписаний тільки керівником.
Згідно ст.92 Цивільного кодексу України, юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Якщо члени органу юридичної особи та інші особи, які відповідно до закону чи установчих документів виступають від імені юридичної особи, порушують свої обов'язки щодо представництва, вони несуть солідарну відповідальність за збитки, завдані ними юридичній особі.
Відповідно до ст.207 Цивільного кодексу України правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу:
відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори.
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у розділі «відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо» вказано керівника Кошкіна Андрія Євгеновича.
Таким чином повноваження щодо підпису договорів випливає з вищенаведених положень законодавства України. Замовник не зобов’язаний роз’яснювати
потенційним Учасникам зміст та вимоги діючих нормативно-правових актів.
3. З приводу зауваження про те що «в тексті чітко звучать слова про гарантування і виконання робіт у визначений час та і про оплату так званих Ваших штрафів».
Замовник вимагав гарантійні листи з метою прийняття Учасником на себе зобов’язання виплачувати грошові кошти у випадку порушень виконання вимог до предмета закупівлі. В свою чергу Ви як учасник замість того щоб прийняти на себе зобов’язання щодо сплати штрафу, використали фразу «з зазначенням зобов’язання сплатити штраф» що в свою чергу не створює для Вас юридичного наслідку у вигляді виплату вказаних грошових коштів.
4. Щодо статті Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозицію Фізичної особи-підприємця Мойсея Олександра Тарасовича (3163025837) відхилено на підставі п.1) ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-007932-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович, Код ЄДРПОУ:3163025837
Дата подання: 17 березня 2021 17:11
Правопорушення Закону України "Про публичних закупівель"
Шановний Замовник, Ваша уповноважена особа, Зобків Н. С., надаючи відповідь на наші скарги спотворю та нівелює сам Закон України «Про публічні закупівлі».
Надаючи роз’яснення у відповідь на скаргу, щодо не визнання, як досвід робіт, поданого нами Договору з Комунальним некомерційним підприємством "Коломийська центральна районна лікарня" Коломийської районної ради, вона посилається на Цивільний кодекс України, а саме на 92 ст. (яка, нажаль, стосується тільки того замовника, Договір з яким ми додали у своїй пропозиції), що ж стосується 207 ст. ЦК України, то так – правильно, уповноважена особа яка підписала договір має мати певний документ про підтвердження своїх повноважень на підписання. Однак, це також не стосується нас, як Учасника у закупівлі, та і взагалі, дані роз’яснення не мають мати місце тут, адже це не є об’єктом спору.
Договір, якщо він хоч і підписаний можливо не так, як бачить уповноважена Вами особа, є зареєстрованим у системі Prozorro і він виконаний, а також не визнаний не дійсним у судовому порядку. Тому по даному питанню, ми все ж таки вимагаємо відмінити рішення про не визнання поданого договору, як досвід робіт. У оголошенні про закупівлю не виставлялись такого роду вимоги, тому тепер просимо не порушувати і свої вимоги до спрощеної закупівлі і вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які ми не порушили.
Оспорювання правильності заключення договорів, які подаються як досвід робіт, не входить у компетенцію уповноваженої особи Замовника і Учасник не зобов’язаний роз’яснювати представнику Замовника зміст та вимоги діючих нормативно-правових актів.
Окрім цього, якщо вже так прискіпливо відноситись до договорів, то давайте поглянемо на поданий, як досвід робіт, договір від ТОВ ФАКТОРБУД-1 за номером 106 від 16.04.2018 року. Поглянувши на нього можна побачити, що в даному документі в розділі 8 взагалі з боку замовника стоїть тільки підпис та печатка, а решта реквізитів відсутні. ТО ЦЕ НЕ Є ПОРУШЕННЯМ ЦК України та ГК України???
Також, переглянувши уважно оголошення про закупівлю, ми можемо побачити, що поданий зразок проекту договору вже має нумерацію «4545».
Дану ситуацію ну ніяк не можна списати на людський фактор, адже поглянувши заключені угоди на виконання робіт у Вас, як замовника, у 2020-му році, за таким же номером виконував роботи наш учасник в теперішній закупівлі -ТОВ ФАКТОРБУД-1 на суму 1189362 грн..
Припускаємо, що правоохоронні органи зацікавляться цим випадком, адже так яро вишукувати підстави, які не відповідають вимогам, для відхилення нас як переможця, який несподівано прийняв участь у закупівлі і заважає отримати перемогу вже давно визначеному учаснику. Це при тому, що третій учасник по даній закупівлі – Кооператив Будівельник з якихось причин не додав ряд документів згідно вимог оголошення.
Так само можна сказати і про другу причину відмови, щодо трактування нашого Листа-гарантії.
У оголошенні чітко написано, що учасник має надати лист гарантію, ми і подали даного роду документ в якому чітко пише і дається зрозуміти, що ми гарантуємо. Однак, нажаль, уповноважена особа трактує цей документ по своєму.

Підсумовуючи вище написане, вимагаємо скасувати прийняте рішення про не визнання переможцем ФОП Мойсей О.Т., адже вимоги виставлені у оголошенні нами виконані повністю і застосування п.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, не може застосовуватись.
Юридичної підстави для відхилення поданої пропозиції ФОП Мойсей О.Т. немає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 19:38
ч.14. ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Ви як Учасник звернулися з вимогою на яку нами як Замовником надано відповідь 17 березня 2021р. Нумерацію проекту договору проставлено за критерієм коду ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи для впорядкування договорів у залежності від їх предмету.

Документи подані скаржником

17 березня 2021 10:36
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

17 березня 2021 17:10
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович 108 479,00
UAH з ПДВ
108 479,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 127 268,00
UAH з ПДВ
127 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАКТОРБУД-1 129 732,63
UAH з ПДВ
129 732,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 17:28
Електронний підпис
10 березня 2021 17:17
ДосвідРобітДог51.pdf
10 березня 2021 17:17
Лист гарантія 1.pdf
10 березня 2021 17:17
тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2021 17:17
Лист гарантія 2.pdf
10 березня 2021 17:17
Накази.pdf
10 березня 2021 17:17
Проект дог. хірур..pdf
10 березня 2021 17:17
Виписка.pdf
10 березня 2021 17:17
Лист гарантія 3.pdf
10 березня 2021 17:17
лист відгук дог51.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 02:55
Електронний підпис
10 березня 2021 02:50
Договірна ціна КНП _2 Буд.pdf
10 березня 2021 02:50
Довідки Ст17 01.03.21.pdf
10 березня 2021 02:50
Довідки на підписанта Б.rar
10 березня 2021 02:50
Довідки Буд 01.03.21.pdf
10 березня 2021 02:50
Довідка банк Буд 09.03.21..pdf
10 березня 2021 02:50
Аналогічні договора Б 2.rar

Публічні документи

08 березня 2021 18:40
Електронний підпис
08 березня 2021 18:38
Накази .pdf
08 березня 2021 18:14
Наказ2.pdf
08 березня 2021 17:51
Статут.pdf
08 березня 2021 17:51
Протокол.pdf
08 березня 2021 17:51
Перелік.pdf
08 березня 2021 17:51
Опис Статуту.pdf
08 березня 2021 17:51
Наказ про призначення.pdf
08 березня 2021 17:51
Ліцензія.pdf
08 березня 2021 17:51
договір2.pdf
08 березня 2021 17:51
договір1.pdf
08 березня 2021 17:51
Гарантійні листи.pdf
08 березня 2021 17:51
Витяг.pdf
08 березня 2021 17:51
Витяг Платник.pdf
08 березня 2021 17:51
Виписка.pdf
08 березня 2021 17:51
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович

Кооператив "Будівельник"

ТОВ ФАКТОРБУД-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
#3163025837
Відхилено 108 479,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 22:54
Кооператив "Будівельник"
#19399200
Відхилено 127 268,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 23:04
ТОВ ФАКТОРБУД-1
#41715537
Переможець 129 732,63
UAH з ПДВ
16 березня 2021 23:10

Документи

16 березня 2021 22:54
Електронний підпис
16 березня 2021 22:51
Протокол

Документи

16 березня 2021 23:04
Електронний підпис
16 березня 2021 23:00
Протокол

Документи

16 березня 2021 23:10
Електронний підпис
16 березня 2021 23:08
Договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 23:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФАКТОРБУД-1
#41715537
129 732,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 23:10
Електронний підпис
16 березня 2021 23:08
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:41
Договірна ціна укладений
21 березня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
20 березня 2021 09:32
Договірна ціна укладений
19 березня 2021 20:47
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 20:31
Договір укладений
19 березня 2021 20:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 129 732,63
UAH