Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція інфекційно-боксованого діагностичного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: вул. Новгородська, 28А, м. Запоріжжя» Коригування (ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва)
Очікувана вартість
46 624 460,96 UAH
UA-2021-02-25-007864-a b31bab8f8c744de7ad1426dcb5b97792
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохматова Марина Володимирівна

+380612249414 mvlokhmatova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Лохматова Марина Володимирівна
+380612249414
mvlokhmatova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
«Реконструкція інфекційно-боксованого діагностичного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: вул. Новгородська, 28А, м. Запоріжжя» Коригування (ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Новгородська 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до бюджетного законодавства, в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору, шляхом: - оплати Замовником фактично наданого об’єму Робіт після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних робіт (за формою№КБ-3) та Акту приймання виконаних робіт (за формою №КБ-2в), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт. Можливий розрахунок за частки виконаних робіт згідно проміжних актів (форма КБ-2в та КБ-3). При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 100

Тендерна документація

25 лютого 2021 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
#35596261
Переможець 46 624 460,96
UAH
25 лютого 2021 17:08

Документи

25 лютого 2021 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 14:13
ДУ _4 до дог. ДІБВ-1 від 25.02.2021.pdf укладений
13 квітня 2022 14:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 14:04
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:15
ДУ_3_ДІБВ-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 15:26
ДУ _2 до дог ДІБВ-1 від 25174.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 12:45
ДУ_1 до дог ДІБВ-1 від 25.02.2021.pdf зміни до договору
12 березня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 17:17
Договір ДІБВ-1 від 25.02.2021.pdf укладений
25 лютого 2021 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додатку №2 до договору "Договірна ціна", у зв'язку із технічною помилкою, в частині зазначення ПДВ, викласти п.3.1 розділу 3 "Договірна ціна", в наступній редакції "3.1. "Договірна ціна", в наступній редакції "3.1. Договірна ціна надання Робіт за цим Договором складає: 46 624 460,96 грн. (сорок шість мільйонів шістсот двадцять чотири тисячі чотириста шістдесят гривень 96 коп.) у т.ч. ПДВ - 5 691 044,48 грн. 2021 р. - 1 029 229,18 грн (один мільйон дев'ять тисяч двісті двадцять дев'ять гривень 18 коп.) у т.ч. ПДВ 61 810,06 грн; 2022р.- 45 595 231,78 грн. (сорок п'ять мільйонів п'ятсот дев'яносто п'ять тисяч двісті тридцять одна гривня 78 коп.), у т.ч. ПДВ 5 629 234,42 грн. Договірна ціна Робіт додається до Договору і є його невід'ємною частиною. Доповнити п.15 "Додатки до договору" наступним додатком: "Додаток №4 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: №ДІБВ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покрашення якості предмета закупівлі у зв'язку з перерозподілом фінансування, додавання до договору додатку №3 "Графік виконання робіт" та доповнення п.16 "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін", в частині реквізити замовника.
Номер договору про закупівлю: №ДІБВ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №ДІБВ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перерозподілом фінансування, викласти п.3.1 розділу 3 «Договірна ціна», в наступній редакції: п.3.1. Договірна ціна надання Робіт за цим Договором складає: 46 624 460,96 грн. (сорок шість мільйонів шістсот двадцять чотири тисячі чотириста шістдесят гривень 96 кой.) у т.ч. ПДВ - 7 435 810,41грн з них: 2021р. - 242 956,08 грн (двісті сорок дві тисячі дев'ятсот п'ятдесят шість гривень 08 коп.)9 у т.ч. ПДВ - 40 492,68 - за рахунок коштів НСЗУ; 2022р. - 14 726 441,00грн (чотирнадцять мільйонів сімсот двадцять шість тисяч чотириста сорок одна гривня 00 копійок), у т.ч. ПДВ - 2 454 406,83грн - за рахунок коштів бюджету розвитку; 2023р. - 31 655 063,88 грн. (тридцять один мільйон шістсот п'ятдесят п'ять тисяч шістдесят три гривні 88 копійок), у т. ч. ПДВ - 4 940 910,90грн». 2. Додаток № 3 «Графік виконання робіт» та Додаток №4 «План фінансування будівництва» пункту 15 «Додатки до договору» затвердити в новій редакції, додаються. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє протягом дії договору № ДІБВ-1 від 25.02.2021р
Номер договору про закупівлю: №ДІБВ-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 46 624 460,96
UAH