Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-04-01 Дніпро — Васильківка — Покровське — Гуляйполе — Пологи — Мелітополь на ділянці км 191 + 283 — км 235 + 980 у Запорізькій області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of the highway T-04-01 Dnipro - Vasylkivka - Pokrovske - Huliaipole - Polohy - Melitopol on the section km 191 + 283 - km 235 + 980 in the Zaporizhia region (with development of design documentation) (45233142-6 - Repair of roads)
Current average repair of the highway T-04-01 Dnipro - Vasylkivka - Pokrovske - Huliaipole - Polohy - Melitopol on the section km 191 + 283 - km 235 + 980 in the Zaporizhia region (with development of design documentation) (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
1 180 000 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007703-b ● b664987823a841d4b3ba7a66b5d08278
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Долгополов Денис Олексійович 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Dolhopolov Denys 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 180 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35400000 UAH |
Publication date: | 25 лютого 2021 18:13 |
Enquiries until: | 18 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 1 180 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-04-01 Дніпро — Васильківка — Покровське — Гуляйполе — Пологи — Мелітополь на ділянці км 191 + 283 — км 235 + 980 у Запорізькій області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the highway T-04-01 Dnipro - Vasylkivka - Pokrovske - Huliaipole - Polohy - Melitopol on the section km 191 + 283 - km 235 + 980 in the Zaporizhia region (with development of design documentation) (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані поснути при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 15:17 |
Перелік змін від 19.03.2021.docx | |
19 березня 2021 15:17 |
Нова редакція ТД ПСР Т-04-01 км191+283.docx | |
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 2).pdf | |
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 1).pdf |
19 березня 2021 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2021 15:17 |
Перелік змін від 19.03.2021.docx
|
||||||
19 березня 2021 15:17 |
Нова редакція ТД ПСР Т-04-01 км191+283.docx
|
||||||
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
||||||
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 2).pdf
|
||||||
25 лютого 2021 18:10 |
Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (основні види послуг)
Дата подання: 09 березня 2021 17:27
Дата відповіді: 12 березня 2021 10:12
Шановний Замовнику!
У приведеному у тендерній документації переліку основних видів послуг є пункт 2, про Влаштування вирівнюючого шару Н сер=12 см., площею 363 564,45 м2.
На усіх наших попередніх контрактах в усіх затверджених формах КБ2в відсутня середня товщина вирівнюючого шару, адже вона не є регламентована нормативними документами і може змінюватись в залежності від прийнятих проектних рішень і стану ремонтованого дорожнього покриття.
Також прохаємо звернути увагу, що від зміни товщини вирівнюючого шару технологія виконання робіт не змінюється, використовуються ті ж самі норми на матеріали та механізми з розрахунку на 100 т асфальтобетонної суміші.
Ми, як учасник закупівлі, просимо змінити даний пункт переліку основних видів послуг, а саме прибрати з назви слова «Н сер=12 см», так як ця вимога є не коректною.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Вид договірної ціни
Дата подання: 16 березня 2021 15:35
Дата відповіді: 19 березня 2021 13:20
Шановний Замовнику!
У технічному завданні файл «Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 1)» в розділі «Обґрунтування ресурсів при розробці проектної документації» вказано, що на першому етапі, до отримання позитивного експертного звіту стосовно кошторисної частини та затвердження проектної документації замовником ціна тендерної пропозиції (послуг) (Договірна ціна) встановлюється Учасником (Підрядником) приблизним кошторисом (динамічна договірна ціна), до якої включається:
- вартість проектних робіт;
- вартість експертизи кошторисної частини проектної документації;
- вартість виконання робіт (послуг) з поточного ремонту.
Разом з тим у другій частині технічного завдання файл «Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 2)» визначено, що «На етапі укладання Твердої договірної ціни (другий етап) учасник-переможець повинен провести розрахунок ціни відповідно до затвердженої проектної документації та надати обґрунтування..»
Таким чином у технічному завданні мова ведеться про зміну договірної ціни з динамічної на тверду після настання певної події.
Але при цьому пунктом 3.2 Розділу 3 «Договірна ціна» проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) встановлюється, що «вартість послуг визначена приблизним кошторисом (динамічна договірна ціна)».
Відповідно до п. 4.1 Розділу 4 «Порядок коригування Договірної ціни» проекту договору: «Динамічна договірна ціна (вартість послуг за цим Договором), підлягає уточненню (коригуванню) виходячи з вартості послуг підтверджених позитивним експертним звітом, щодо кошторисної частини проекту в міру надання послуг відповідно до п.п.6.3-6.5 Договору.
У той же час даний проект договору не містить положень, відповідно до яких сторони у якомусь певному порядку будуть зобов’язані змінити динамічну договірну ціну на тверду та, відповідно, змінити зміст вищевказаних пунктів договору.
Також є незрозумілою порядок застосування підпункту 5.16.5 проекту договору («при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт вартість матеріальних ресурсів визначається за цінами передбаченими в договірній ціні), який може мати місце у випадку застосування твердої договірної ціни та не відповідає порядку взаєморозрахунків за динамічною договірною ціною і фактично суперечить положенням пункту 5.10 проекту договору.
Між тим необхідно враховувати приписи частини 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка визначає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю визначено частиною 5 даної статті.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити який вид договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 має бути застосований учасниками торгів для розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції та який вид договірної ціни має надати переможець торгів під час укладення договору про закупівлю?
Також просимо привести тендерну документацію у відповідність до наданої відповіді.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
На Ваше запитання відповідаємо, що згідно Технічного завдання (файл «Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 1)») на першому етапі до отримання позитивного експертного звіту стосовно кошторисної частини та затвердження проектної документації Замовником ціна тендерної пропозиції робіт (Договірна ціна) встановлюється Учасником приблизним кошторисом(динамічна договірна ціна) до якої включається
-вартість проектних робіт;
-вартість експертизи кошторисної частини проектної документації;
-вартість виконання робіт(послуг) з поточного ремонту.
А саме до отримання позитивного звіту Підрядник узгоджує проектні рішення , та кошторисну частину з Замовником. На цьому етапі Замовником можуть бути внесені зміни до проектно-кошторисної документації тому ціна враховується приблизна(Динамічна).
Далі, на другому етапі, після проходження проектом експертизи та отримання позитивного звіту, на виконання будівельно-монтажних робіт встановлюється тверда договірна ціна.
На Ваше запитання відповідаємо, що згідно Технічного завдання (файл «Додаток 3 ПСР Т-04-01 (Частина 1)») на першому етапі до отримання позитивного експертного звіту стосовно кошторисної частини та затвердження проектної документації Замовником ціна тендерної пропозиції робіт (Договірна ціна) встановлюється Учасником приблизним кошторисом(динамічна договірна ціна) до якої включається
-вартість проектних робіт;
-вартість експертизи кошторисної частини проектної документації;
-вартість виконання робіт(послуг) з поточного ремонту.
А саме до отримання позитивного звіту Підрядник узгоджує проектні рішення , та кошторисну частину з Замовником. На цьому етапі Замовником можуть бути внесені зміни до проектно-кошторисної документації тому ціна враховується приблизна(Динамічна).
Далі, на другому етапі, після проходження проектом експертизи та отримання позитивного звіту, на виконання будівельно-монтажних робіт встановлюється тверда договірна ціна.
Аналогічний досвід
Дата подання: 16 березня 2021 17:15
Дата відповіді: 19 березня 2021 13:21
Шановний Замовнику,
Звертаємося до Вас з проханням внести уточнення до п.3 Додатку 1 «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору по ІІ етапу, а саме до переліку основних видів послуг.
В поточній редакції Тендерної документації перелік основних видів послуг викладений наступним чином:
1. Фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття – 359 076 м2
2. Влаштування вирівнюючого шару – 363 564,45 м2
3. Влаштування шару з ЩМА – 359 076 м2;
4. Укріплення узбіччя – 178 788 м2;
5. Ремонт водопропускних труб – 24 шт. 394 пог.м.
6. Ремонт мостів – 2 шт. 43,05 пог.м.
Незрозумілою є вимога щодо підтвердження досвіду виконання таких основних послуг, як:
5. Ремонт водопропускних труб – 24 шт. 394 пог.м.
6. Ремонт мостів – 2 шт. 43,05 пог.м.
Співставлення одиниць виміру (штуки до погонних метрів) на водопропускних трубах і на мостах є не коректним, у зв'язку з тим, що довжина штучних споруд визначається проєктною документацією та не може бути однаковою на різних об'єктах. Тому виконати вищезазначені вимоги майже неможливо.
Отже просимо Вас внести зміни до переліку основних видів робіт та викласти їх у наступній редакції:
5. Ремонт водопропускних труб – 24 шт. АБО 394 пог.м.
6. Ремонт мостів – 2 шт. АБО 43,05 пог.м.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 16 березня 2021 21:18
Дата відповіді: 19 березня 2021 13:23
Шановний Замовнику,
Згідно з технічним завданням Учасник-переможець повинен розраховувати вартість машино-години експлуатації власної дорожньої техніки відповідно до п.6.6-6.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018, розрахунок вартості амортизаційних відрахувань відповідно до СОУ 42.1-37641918-064:2019.
Викладений у Додатку 5 до тендерної документації проект договору про закупівлю також містить прямі посилання на СОУ 42.1-37641918-085:2018 у пунктах 1.8 та 4.2.
Так, пункт 1.8 проекту договору визначає, що послуги надаються з урахуванням вимог MB 37641918-751:2016 "Методичні вказівки щодо складу та змісту проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування" (далі - МВ ); СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»; СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання." в межах виділених фінансових ресурсів...
Пунктом 4.2 проекту договору передбачено, що вартість послуг визначається згідно з вимогами положень СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання."
Однак при цьому положення п.5.17 проекту договору є некоректними, оскільки не в повній мірі відповідають змісту пункту 6.6. СОУ 42.1-37641918-085:2018
А саме даний пункт встановлює, що :
При складенні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків вартість машино-години власної дорожньої техніки уточнюється виходячи зі змін поточних цін на матеріально-технічні і трудові ресурси та визначається з урахуванням рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів.
У разі перевищення рекомендованої вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, ця сума компенсується за рахунок коштів на покриття ризику всіх учасників робіт з поточного ремонту або експлуатаційного утримання, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, або економії, отриманої по інших статтях.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними з основних принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, для усунення суперечностей та непорозумінь просимо зміст підпункту 5.17 проекту договору привести у відповідність до вищенаведених положень технічного завдання, а також до пунктів 1.8 та 4.2 проекту договору і викласти його в редакції, яка повністю відповідає п.6.6 СОУ 42.1-37641918-085:2018:
«5.17. При проведенні взаєморозрахунків вартість машино-години власної дорожньої техніки уточняється виходячи зі змін поточних цін на матеріально-технічні і трудові ресурси та визначається з урахуванням рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів.
У разі перевищення рекомендованої вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, ця сума компенсується за рахунок коштів на покриття ризику всіх учасників робіт з поточного ремонту або експлуатаційного утримання, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, або економії, отриманої по інших статтях».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Всі враховані нормативні документи чинні. Вартість машин та механізмів уточняється виходячи зі змін поточних цін на матеріально-технічні і трудові ресурси.
У разі перевищення рекомендованої вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, ця сума компенсується за рахунок коштів на покриття ризику всіх учасників робіт з поточного ремонту, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, або економії, отриманої по інших статтях витрат.
Всі враховані нормативні документи чинні. Вартість машин та механізмів уточняється виходячи зі змін поточних цін на матеріально-технічні і трудові ресурси.
У разі перевищення рекомендованої вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, ця сума компенсується за рахунок коштів на покриття ризику всіх учасників робіт з поточного ремонту, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, або економії, отриманої по інших статтях витрат.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-007703-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3850058446
Дата подання: 07 квітня 2021 19:14
Дата подання: 07 квітня 2021 19:14
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 20:27
рішення від 09.04.2021 № 7430 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 20:27
інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 №8484.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 17:50
рішення від 20.04.2021 №8484.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8484-р/пк-пз від 20 квітня 2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 18:41
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2021 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
1 099 979 724,00
UAH з ПДВ
|
1 099 979 724,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 травня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій