Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88, за адресою: м. Київ, вул. Катерини Білокур, 3)
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007609-b ● 3082de3460014caca218b7525f3ef980
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88, за адресою: м. Київ, вул. Катерини Білокур, 3) згідно документації.
Кошторисну документацію на виконання : ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88, за адресою: м. Київ, вул. Катерини Білокур, 3) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені програмному комплексі АВК-5 ( або аналог).
Розгорнути
Згорнути
Кошторисну документацію на виконання : ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88, за адресою: м. Київ, вул. Катерини Білокур, 3) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені програмному комплексі АВК-5 ( або аналог).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88, за адресою: м. Київ, вул. Катерини Білокур, 3 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 15:23 |
Відповідь на запитання 2-5.pdf | |
01 березня 2021 10:16 |
Перелік ЗМІН.pdf | |
01 березня 2021 10:12 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ ЗМІНИ.doc | |
01 березня 2021 10:11 |
Відповідь на звернення1.pdf | |
01 березня 2021 10:11 |
Тендер_послуги ЗМІНИ.doc | |
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc | |
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc | |
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc | |
25 лютого 2021 17:43 |
Тендер_послуги.doc |
02 березня 2021 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 березня 2021 15:23 |
Відповідь на запитання 2-5.pdf
|
||||||
01 березня 2021 10:16 |
Перелік ЗМІН.pdf
|
||||||
01 березня 2021 10:12 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ ЗМІНИ.doc
|
||||||
01 березня 2021 10:11 |
Відповідь на звернення1.pdf
|
||||||
01 березня 2021 10:11 |
Тендер_послуги ЗМІНИ.doc
|
||||||
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
|
||||||
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc
|
||||||
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
|
||||||
25 лютого 2021 17:44 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc
|
||||||
25 лютого 2021 17:43 |
Тендер_послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 26 лютого 2021 14:23
Дата відповіді: 01 березня 2021 10:10
Звертаємось до Замовника з проханням уточнити технічне завдання, оскільки деякі позиції задвоені.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги. В разі необхідності в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги. В разі необхідності в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Щодо термінів надання довідки з МВС переможцем процедури закупівлі.
Дата подання: 01 березня 2021 14:48
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:34
Шановний Замовнику згідно п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1. абз. 1 цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Звертаємо Вашу увагу відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання довідки, щодо відсутності судимості становить 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Терміни отримання довідки про несудимість для переможця процедури закупівлі вказаний в тендерній документації Замовника не відповідає чинному законодавству. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства в частині надання даної довідки переможцем публічної закупівлі, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень щодо термінів та способів підтвердження/не підтвердження інформації, вказаної в п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону, а отже дана інформація може вимагатися на розсуд Замовника.
Повідомляємо, що Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства в частині надання даної довідки переможцем публічної закупівлі, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень щодо термінів та способів підтвердження/не підтвердження інформації, вказаної в п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону, а отже дана інформація може вимагатися на розсуд Замовника.
Щодо виконавців робіт протипожежного призначення.
Дата подання: 01 березня 2021 15:14
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:34
Шановний Замовнику згідно 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, останній повинен надати у порядку згідно п. 1. абз. 1 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1.4. Копії першої та останньої сторінки трудових книжок або трудові договори працівників підприємства, які безпосередньо будуть виконувати підрядні роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення.
Просимо надати роз’яснення, що саме мав на увазі Замовник вказавши виконавці робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що під даною вимогою слід розуміти наявність у учасників публічної закупівлі підтверджуючих документів щодо навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, що врегульовано статтею 40 Кодексу цивільного захисту України, Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444 та Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 № 1021, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 3 лютого 2020 р. за № 108/34391.
Повідомляємо, що під даною вимогою слід розуміти наявність у учасників публічної закупівлі підтверджуючих документів щодо навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, що врегульовано статтею 40 Кодексу цивільного захисту України, Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444 та Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 № 1021, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 3 лютого 2020 р. за № 108/34391.
Щодо уповноваженої особи зі сторони Замовника, яка має право підписувати акт обстеження та огляду об’єкту.
Дата подання: 01 березня 2021 15:15
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:33
Шановний Замовнику згідно Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен здійснити огляд об'єкту. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень та за присутності представника Замовника та підтверджується відповідним Актом.
Просимо надати контактні дані та інформацію, щодо уповноваженої особи зі сторони Замовника, яка має право підписувати акт обстеження та огляду об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Учасник повинен здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника. Звертатися за номером телефону - 253-73-75.
Повідомляємо, що Учасник повинен здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника. Звертатися за номером телефону - 253-73-75.
Щодо проходження експертизи кошторисної документації.
Дата подання: 01 березня 2021 15:24
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:32
Шановний Замовнику, просимо надати інформацію чи включає цінова пропозиція витрати на проходження експертизи кошторисної документації.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що цінова пропозиція не включає витрати на проходження експертизи кошторисної документації».
Повідомляємо, що цінова пропозиція не включає витрати на проходження експертизи кошторисної документації».
Щодо уповноваженої особи
Дата подання: 03 березня 2021 10:33
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:31
Шановний Замовнику повідомляємо, що ми телефонували на вказаний Вами контактний номер телефону 253-73-75 протягом трьох годин 02.02.2021р, а також протягом однієї години 03.03.2021р., щоб домовитись про зустріч з уповноваженої особи зі сторони Замовника , для проведення обстеження об’єкта. Проте вказаний номер телефону постійно занятий. Просимо надати інший контактний номер телефону, а також прізвище та ім’я уповноваженої особи зі сторони Замовника, яка має право підписувати акт обстеження та огляду об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рекомендуємо звернутися за номером телефону — 253-53-05. Контактні особи Замовника Авєлін Олександр Михайлович, Дончук Сергій Володимирович, Калина Ольга Анатоліївна.
Щодо уповноваженої особи для проведення обстеження
Дата подання: 03 березня 2021 16:48
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:30
Шановний Замовнику повідомляємо повторно, що ми телефонували на вказаний Вами контактний номер телефону (044) 253-73-75 протягом 02.02.2021р, а також протягом цілого робочого дня 03.03.2021р., а також протягом вище вказаного періоду часу ми телефонували на контактний номер телефону (044)253-00-86 Філіц Людмила Олегівна, яка є посадовою особаю Замовника, щоб домовитись про зустріч з уповноваженої особи зі сторони Замовника , для проведення обстеження об’єкта. Проте вказані номера телефонів постійно заняті.
Згідно Додатку 1 тендерної документації обстеження об’єкту потрібно зробити під час періоду уточнення, який закінчується 05.03.2021р. в 00.00, тобто фактично обстеження можна зробити до 04.03.2021р. включно.
Вважаємо, що Замовник навмисне не надає змогу провести обстеження об’єкта за участі представника Замовника з метою дискваліфікації учасника, який не здійснив обстеження в період уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рекомендуємо звернутися за номером телефону — 253-53-05. Контактні особи Замовника Авєлін Олександр Михайлович, Дончук Сергій Володимирович, Калина Ольга Анатоліївна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-007609-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Рітейлбуд", Код ЄДРПОУ:35838184
Дата подання: 04 березня 2021 14:44
Щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику повідомляємо, що ми телефонували на вказаний Вами контактний номер телефону (044) 253-73-75 протягом 02.03.2021р-04.03.2021р., а також протягом вище вказаного періоду часу ми телефонували на контактний номер телефону (044)253-00-86 Філіц Людмила Олегівна, яка є посадовою особаю Замовника, щоб домовитись про зустріч з уповноваженою особою зі сторони Замовника, для проведення обстеження об’єкта. Проте вказані номера телефонів постійно заняті. Згідно Додатку 1 тендерної документації обстеження об’єкту потрібно зробити під час періоду уточнення, який закінчується 05.03.2021р. в 00.00, тобто фактично обстеження можна зробити до 04.03.2021р. включно.
Отже у зв’язку з відсутністю зв’язку із Замовником, вимога Замовника, щодо обстеження об’єкту обмежує право учасника в участі у закупівлі.
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, щодо обстеження об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
Отже у зв’язку з відсутністю зв’язку із Замовником, вимога Замовника, щодо обстеження об’єкту обмежує право учасника в участі у закупівлі.
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, щодо обстеження об’єкта.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 16:30
Рекомендуємо звернутися за номером телефону — 253-53-05. Контактні особи Замовника Авєлін Олександр Михайлович, Дончук Сергій Володимирович, Калина Ольга Анатоліївна.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-007609-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Рітейлбуд", Код ЄДРПОУ:35838184
Дата подання: 04 березня 2021 17:04
вимоги на умови закупівлі
Шановний Замовнику ! Повторно Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, щодо обстеження об’єкта в період уточнень.
Телефон 253-53-05.( Контактні особи Замовника Авєлін Олександр Михайлович, Дончук Сергій Володимирович, Калина Ольга Анатоліївна), який Ви нама надали в останні пів години робочого часу, останнього дня уточнень не відповідає.
Розгорнути
Згорнути
Телефон 253-53-05.( Контактні особи Замовника Авєлін Олександр Михайлович, Дончук Сергій Володимирович, Калина Ольга Анатоліївна), який Ви нама надали в останні пів години робочого часу, останнього дня уточнень не відповідає.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 12:06
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги та буде розглянуто відповідно до норм чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
960 181,96
UAH з ПДВ
|
949 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Рітейлбуд" |
978 215,00
UAH з ПДВ
|
955 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕСТ БІЛД ІНВЕСТ" |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
949 580,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 16:29
|
ДУ (88) ТОВ Класика Комфорт.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 16:31
|
ДУ ЗЗСО№88 ТОВ Класика Комфорту.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 13:29
|
Договір(Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО №88) ТОВ КЛАСИКА КОМФОРТУ.pdf | укладений |
06 квітня 2021 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2142/КК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2142/КК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |