Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі різні, а саме: буряк, морква, цибуля, капуста качанна за ДК 021:2015 код CPV 03220000-9-Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007575-a 9f9eb313c2ca4f3aae0432384d0a415c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Яремчук

+380522321484 ekdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Надія Яремчук
+380522321484
ekdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 18:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1040 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1040 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1040 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
1040 кілограми
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Постачальника такою затримкою, Замовником не відшкодовуються. ПРИМІТКА 1: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає державним стандартам; Товар повинен відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами), тощо.; Залишковий термін зберігання отриманого товару, що є предметом даної закупівлі, має бути не менше 80% загального терміну придатності, тощо. ПРИМІТКА 2: Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника 100% Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:01
Оголошення ОВОЧІ.docx
25 лютого 2021 16:01
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ОВОЧІ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Головач Сергій Михайлович 47 840,00
UAH з ПДВ
47 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 13:20
Електронний підпис
09 березня 2021 13:18
овощи дет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Головач Сергій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Головач Сергій Михайлович
#2505608656
Переможець 47 840,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Головач Сергій Михайлович
#2505608656
47 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 09:07
ДОГОВІР ОВОЧІ РІЗНІ ФОП ГОЛОВАЧ С.М..pdf укладений
18 березня 2021 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2021 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 47 840,00
UAH