Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007458-b 2db807ce70a648a1862c06ffd77ecca0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Живчин Михайло Мар'янович

380977844507 GALYNASILRADA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДЕНИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04374743
Місцезнаходження: 82160, Україна , Львівська обл., смт. Меденичи, ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 42
Контактна особа: Живчин Михайло Мар'янович
380977844507
GALYNASILRADA@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 15:09
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ виданий відповідним органом, який підтверджує вжиття заходів з відстрочення/розстрочення
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ виданий відповідним органом, який підтверджує вжиття заходів з відстрочення/розстрочення
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ виданий відповідним органом, який підтверджує вжиття заходів з відстрочення/розстрочення
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ виданий відповідним органом, який підтверджує вжиття заходів з відстрочення/розстрочення
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ виданий відповідним органом, який підтверджує вжиття заходів з відстрочення/розстрочення
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 17:11
Тендерна документація 2502.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 6.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 4.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 5.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 3.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 2.docx
25 лютого 2021 17:11
Додаток 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-25-007458-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, Код ЄДРПОУ:3109214801
Дискримінаційні порушення
Просимо усунути дискримінаційні порушення: у пункті 3.1 Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» вказано: «Аналогічним договором є договір на Послуги з прибирання вулиць надані органу місцевого самоврядування з підтверджуючими документами (копією договору).», що включає в себе дискримінаційну вимогу, а саме: «надані органу місцевого самоврядування». Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв вказано у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаю увагу, що включення у перелік підтвердження кваліфікації договорів тільки з органами місцевого самоврядування порушує пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-25-007458-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, Код ЄДРПОУ:3109214801
Дата подання: 26 березня 2021 17:59
Скарга щодо неправомірних дій замовника
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Пуцило Мар’яна Зіновіївна ідентифікаційний код 3109214801 79495, Львівська обл., місто Львів, місто Винники, вулиця ВИННА ГОРА, будинок, 8Д, квартира, 19 тел. +380989488910, E-mail: 097944@gmail.com Замовник: МЕДЕНИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ код ЄДРПОУ: 04374743 82160, Україна , Львівська обл., смт. Меденичи, ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 42 E-mail: GALYNASILRADA@UKR.NET Предмет закупівлі: ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-007458-b ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Підстави подання скарги. МЕДЕНИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) розпочала процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-007458-b Фізична особа-підприємець Пуцило Мар’яна Зіновіївна (далі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у зазначеному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Зокрема тендерна пропозиція подана по даній закупівлі 13 березня 2021р 21:40год. За результатами аукціону Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну ціну. 17.03.2021 Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 17.03.2021 щодо розгляду та відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів на закупівлю:ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць), ID: UA-2021-02-25-007458-b, згідно з яким тендерна пропозиція Скаржника відхилена як така, що нібито не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, насправді, вищевказані доводи та твердження Замовника щодо начебто ненадання Скаржником документів, передбачених тендерною документацією, суперечать вимогам тендерної документації, чинному законодавству України та не відповідають дійсності, а протокол від 17 березня 2021 «Протокол 1» винесено протиправно, із порушенням норм закону України “Про публічні закупівлі”. У зв'язку із викладеним Скаржник не може погодитись із прийнятим рішенням Замовника та вважає дане рішення та дії Замовника протиправними та такими, що порушують його законні права та інтереси. Відповідно до ч.8 ст. 18 закону України “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з п. 17 ст. 1 закону України “Про публічні закупівлі” орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 30 ст. 1 закону України “Про публічні закупівлі” суб’єкт оскарження в органі оскарження - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Враховуючи викладене, подання Скаржником скарги до органу оскарження — 26.03.2021 Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Так, у Протоколі 1 від 17.03.2021 завантажений (17 березня 2021 15:36 Протокол 1.doc ) Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з наступним обґрунтуванням та без врахування наданих мною обґрунтувань які були завантажені 16 березня 2021 12:20 у файлі відповідь (1).pdf «Інформаційна довідка» від 16.03.21№46/03 Замовник надав наступне обґрунтування: Розглянувши пропозицію Учасника, ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, також встановлено, наступне: Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації в т.ч. - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно п. 3.1. додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники мали надати: 3.1. Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2). Аналогічним договором є договір на Послуги з прибирання вулиць надані органу місцевого самоврядування з підтверджуючими документами (копією договору). Учасник, ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надала наступні документи: 1. Довідка №21/03 від 04.03.2021 р. 2. Копія договору №5-Г від 05.11.2020 р. з додатками, Актом та відгуком. 3. Копія договору №1-П від 01.12.2020 р. з додатками, Актом та відгуком. 4. Інформаційна довідка №46/03 від 16.03.2021 р. 5. Довідка №45/03 від 16.03.2021 р. Розглянувши вищевказані документи Замовник встановив, що подані в Довідках №21/03 від 04.03.2021 р. та №45/03 від 16.03.2021 р. договори №5-Г від 05.11.2020 р. та №1-П від 01.12.2020 р. не є аналогічними в розумінні тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації Аналогічним договором є договір на Послуги з прибирання вулиць надані органу місцевого самоврядування. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про автомобільні дороги» вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів. Враховуючи те, що автомобільні дороги та вулиці в межах населених пунктів є власністю органів місцевого самоврядування вимогам про надання договору саме з ВЛАСНИКОМ вулиці є логічною, обґрунтованою та не дискримінаційною, а такою, що конкретизує вимоги до договору (предметом закупівлі є ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць)). Предметом договору №5-Г від 05.11.2020 р. (п. 1.1. договору) зазначено «Послуги з поточного ремонту, прибирання та благоустрою дитячого майданчика», а замовником виступає не орган місцевого самоврядування. Ні в предметі договору, ні в додатках ні в Акті виконаних послуг не йдеться про «прибирання вулиць». Підмітання доріжок і прибирання вулиць не є тотожними поняттями. Отже цей договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації. З рішенням тендерного комітету щодо аналогічних договорів не погоджуюсь, оскільки: На вимогу Замовника щодо усунення невідповідності: «не надання в складі тендерної пропозиції Довідки про виконання аналогічних договорів» повідомляю, що мною було надано у складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічних договорів яку було завантаженою на майданчику у файлі під назвою «аналогічні логовора.pdf», (завантажений 13 березня 2021 о 19:58.) за №21/03 від 04.03.2021р. На вимогу щодо надання аналогічних договорів Повідомляю, що у Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» у п 3 вказано: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);» де відсутня вимога у наданні, а саме не менше двох аналогічних Договорів за предметом закупівлі, відповідно рішення щодо кількості наданих договору(договорів) покладалося на Учасника закупівлі. Хочу зазначити, що аналогічний договір за предметом закупівлі є присутній у наданій мною тендерній пропозиції. У пункті 3.1 вищезгаданого додатку вказано: «Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2)». Щодо визначення «аналогічний договір» є відсутнім у ЗАКОНІ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, а також у ЦИВІЛЬНОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ також відсутнє визначення, що має включати аналогічний договір, тому необхідно розглядати Договори у розрізі виконаних послуг у відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про благоустрій населених пунктів» і також зазначаю, що є у тендерній пропозиції надано два аналогічних договори за складом аналогічних наданих послуг. На вимогу щодо усунення невідповідності: «предмет закупівлі не включає в себе прибирання безпосередньо вулиць» Повідомляю, що згідно технічного завдання яке, надано замовником у складі закупівлі UA-2021-02-25-007458-b у Додаток №3 До тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ вказано наступне: «Предметом закупівлі є послуги з прибирання та підмітання вулиць, а саме ручна санітарна очистка центральних доріг». Аналіз наданих мною аналогічних договорів був проведений поверхнево та Замовником не враховано, що у складі Договорів (Договір 5-Г від 05 листопада 2020р та договір 1-П від 1 грудня 2020р) було надано наступні послуги: підмітання доріжок; збір випадкового сміття; очищення урн від твердих побутових відходів; підмітання проїжджої частини; підмітання тротуару; збір випадкового сміття на газоні; Миття (вологе прибирання) елементів дитячого майданчика; посипання протожиледними матеріалами пішохідних зон та проїжджої частини. Як один так і другий договір включає в себе послуги з ручної очистки (підмітання, прибирання) про які заявляє Замовник у технічному завданні у Додаток №3 До тендерної документації. Дані послуги регламентуються ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про благоустрій населених пунктів» та НАКАЗОМ від 07.07.2008 N 213 «Про затвердження Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», та норми часу визначаються за НАКАЗОМ від 16.03.2010 N 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів» і повністю відповідають технічному завданню, що викладено у Додаток №3 До тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Згадування Замовником ЗУ «Про автомобільні дороги» є некоректним, оскільки даний закон не регламентує надання послуг з прибирання об’єктів благоустрою і є недоречним в контексті даної закупівлі. Також хочу наголосити, що дані послуги регламентуються ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про благоустрій населених пунктів» та НАКАЗОМ від 07.07.2008 N 213 «Про затвердження Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», та норми часу визначаються за НАКАЗОМ від 16.03.2010 N 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів» Замовник встановив: по договору №1-П від 01.12.2020 р. замовником виступає не орган місцевого самоврядування. Отже цей договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації. Отже в цій частині Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» установленому статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відсутності аналогічного Договору з органом місцевого самоврядування повідомляю, що дана вимога є дискримінаційною та порушує пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» також прошу врахувати, що перелік кваліфікаційних критеріїв вказано у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є вичерпним та повним і не включає в себе обмежень по укладанню договорів з певним типом контрагентів, а саме органом місцевого самоврядування. У Протокол 1.doc 17 березня 2021 15:36 зазначено: «Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації в т.ч. - згоду з Проектом договору - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації та текст проекту договору. Проте Учасник, ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, надала в складі тендерної пропозиції згоду з Проектом договору - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Отже в цій частині пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно поданого твердження: «Проте Учасник, ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, надала в складі тендерної пропозиції згоду з Проектом договору - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.» мені є незрозумілим, чому наступним абзацом є твердження що «в цій частині пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства– тобто є факт відхилення за виконання «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Додатково зазначаю, що проект договору був завантажений у файлі 13 березня 2021 19:58 «обєднане Меденичі.pdf» /арк 16-20/ Додаток 4 Також у Протокол 1.doc 17 березня 2021 15:36 зазначено: Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації в т.ч. - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. Згідно додатку №2 до тендерної документації на підтвердження п. 5 ч. 1 Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку підтверджується учасником шляхом подачі довідки зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Проте Учасник, ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна, надала в складі тендерної пропозиції Довідку №16/03 від 04.03.2021 р. в якій вказала, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Тобто Учасник не надав підтвердження того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку У підпункті 5 пункту 5.3 частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.» Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» значиться «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;». Відповідно до підпункту 5 пункту 5.3 частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції мною було подано Довідку №16/03 від 04.03.2021р, через чітке дотримання інструкції ( в інструкції зазначено: «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;» мене було неправомірно відхилено нібито через невідповідність п. 5 ч. 1 Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». А також не було враховано відповіді надані мною як учасником на умови участі у закупівлі (Відповідність критеріям), що нібито я не надала підтвердження того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів). Також хочу звернути увагу на низку невідповідностей кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства які є у КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ і на які не звернув уваги тендерний комітет: 1) У статуті підприємства (файл завантажений 12 березня 2021 11:43 найменування файла: Статут 001 (1).pdf) , який надано КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ " у . 1 абзац пункту 6.1 розділу 6 вказано: «- здійснює від свого імені всякого роду діяльність і інші юридичні акти з банками, підприємствами, організаціями а також окремими громадянами » відповідності до п 4 статті 57 Господарського кодексу України у Статуті підприємства вказується мета і предмет діяльності, звертаю увагу, що у переліку діяльності є діяльність з банками, підприємствами,організаціями та громадянами, але не включено діяльність з органами державної влади, місцевого самоврядування тому надавати послуги за предметом закупівлі є заборонено статутом підприємства. 2) Необхідно зазначити, що у поданому документі (12 березня 2021 11:43 Наказ Дробіняк 001.jpg) значиться дата наказу про прийняття на роботу 10 вересні 1996 року, хоча КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ " було зареєстроване 23.11.2001р тобто випливає факт подання недостовірної інформації. 3) Також у тендерній документації п 6.4 частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції значилось «Учасники мають надати у складі пропозиції ліцензію на виконання будівельних робіт та ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення.» - і КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ "не подало ні ліцензії ні обґрунтування її відсутності. 4) КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ не надало довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця згідно Документації п 8.1. частин 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що також не було враховано Замовником. 5) У документах поданих КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ: «12 березня 2021 11:43 Цінова проп 001.jpg», «Форма цінова пропозиції», «12 березня 2021 11:43Техн. завд..jpg» «Технічне завдання» 12 «Відомості про учасника» файл «12 березня 2021 11:43 відом. про учасника 001.jpg» відсутні реєстраційні номери, а також відсутня печатка, підпис уповноваженої особи та посада на «Гарантійному листі» «12 березня 2021 11:43Гарант. лист стр.1 001.jpg» від 12 березня 2021 №14/03 6) В «довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» поданій «12 березня 2021 11:43 Довідка МТБ 001.jpg» від 12 березня 2021 №19/03 КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ відсутні віники, граблі, совкові лопати – хоча ці інструменти є основними, які необхідні для виконання робіт з ручного прибирання об’єктів благоустрою. 7) Додатково хочу зазначити, що КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ подало аналогічний договір «12 березня 2021 11:43 Аналогічний договір 1 (1).PDF» «Договір №1 від 17 січня 2018 і в цьому договорі відсутній «предмет закупівлі - ДК 021:2015 90610000-6» і є тільки предмет договору але Замовником в даному випадку це не приймається за помилку. У замовника є упереджене ставлення, оскільки для мене було неприйнятною вимогою підпункт 3.4 пункту 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції де значиться: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 10000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок)(надати лист-згоду)». Про це було повідомлено Замовника у Гарантійному листі від 04.03.21 №11/03 який був завантажений у файлі (13 березня 2021 19:58 обєднане Меденичі.pdf) аркуш №9. Хочу зазначити , що Закон не передбачає можливість встановлення у документації конкурсних торгів додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично консультаційними послугами) для переможця Процедури закупівлі. Таким чином, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Разом з цим, Замовником не доведено та не необґрунтовано необхідність встановлення зазначеної вище вимоги документації конкурсних торгів та відсутнє обґрунтування суми. Згідно з Листом-Згодою выд 12 березня 2021 вих№21/03 поданим 12 березня 2021 «11:43 Лист зг 001.jpg» КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ зобов’язується оплатити 10 000 грн, саме це зобов’язання стало вирішальним у прийнятті рішення щодо визначення переможця, а не закладені основні принципи у п.5,п.4, п.3, п.2, п1 частини 1, частини 2, частини 4 статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» Замовник визначив переможцем КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ, чим вчинив необ'єктивні та упереджені дії щодо Скаржника, та протиправно позбавив Скаржника як фактичного переможця торгів законного права на укладення договору про закупівлю та подальшого одержання прибутку від надання послуг. Відтак Замовник з упереджених задумів провів протиправне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, чим порушив законні права та інтереси останнього. Враховуючи викладене, дії Замовника є протиправними, оскільки порушують ст.ст. 5 та 11 закону України “Про публічні закупівлі”, а саме є упередженими та необ'єктивними. На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 11, 18 закону України “Про публічні закупівлі”, прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення МЕДЕНИЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ процедури закупівлі, в т.ч. прийняття протиправних рішень під час здійснення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-007458-b. 3. Зобов'язати МЕДЕНИЦЬКУ СЕЛИЩНУ РАДУ ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТ скасувати свої рішення, а саме: - про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Пуцило Мар'яни Зіновіївни (протокол засідання тендерного комітету Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області 17 березня 2021 року); - про визначення МЕДЕНИЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ переможцем торгів КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ (протокол засідання тендерного комітету Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області від 17 березня 2021 року ) 4. Повернути тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Пуцило Мар'яни Зіновіївни на кваліфікацію. 5. Призначити заходи, що мають бути вжиті МЕДЕНИЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДА ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ для усунення встановлених фактів порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 березня 2021 20:21
рішення від 30.03.2021 № 6349 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 20:21
інформація про перенесення від 09.04.2021 № 5778 .pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 09:27
рішення від 21.04.2021 № 8640.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2021 10:29

Документи подані скаржником

26 березня 2021 17:51
Скарга.docx
26 березня 2021 17:59
Cкарга2.pdf

Документи подані замовником

18 травня 2021 10:08
Протокол 3.docx
20 травня 2021 10:29
Протокол 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ " 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 березня 2021 12:30
Електронний підпис
16 березня 2021 12:20
відповідь (1).pdf
13 березня 2021 21:40
Електронний підпис
13 березня 2021 21:40
Електронний підпис
13 березня 2021 19:58
обєднане Меденичі.pdf
13 березня 2021 19:58
ліцензії.pdf
13 березня 2021 19:58
!!Установчі.pdf
13 березня 2021 19:58
аналогічні логовора.pdf
13 березня 2021 19:58
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 11:45
Електронний підпис
12 березня 2021 11:43
Цінова проп 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Установчі (1).pdf
12 березня 2021 11:43
Техн. завд..jpg
12 березня 2021 11:43
Статут 001 (1).pdf
12 березня 2021 11:43
проект дог. стр1 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ Плоска 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ на керівника (1).pdf
12 березня 2021 11:43
Наказ Копач 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ Дудич 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ Дробіняк 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ 4.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ 3 (1).jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ 2.jpg
12 березня 2021 11:43
Наказ 1.jpg
12 березня 2021 11:43
лист пояснення 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Лист згода 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Лист зг 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Лист захисту довкілля 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Згода ТЗ 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр.3 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр 7 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр 6 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр 5 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр 4 001.jpg
12 березня 2021 11:43
дог. стр 2 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Довідка МТБ 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Довідка анал. дог 001.jpg
12 березня 2021 11:43
довід прац 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Гарант. лист стр.2 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Гарант. лист стр.1 001.jpg
12 березня 2021 11:43
відом. про учасника 001.jpg
12 березня 2021 11:43
Аналогічний договір 2 (2).PDF
12 березня 2021 11:43
Аналогічний договір 1 (1).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

відповідності учасника законодавству 17.1.5 17.1.6

Фізична особа, Пуцило Мар’яна Зіновіївна яка є учасником, не була засуджена за злочини, вчинені з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (пункт 5 ч.1 ст. 17 Закону) Пуцило Мар’яна Зіновіївна, яка підписала документи первинної тендерної пропозиції (та/або має право, за наявності відповідних обставин, підписувати тендерну пропозицію “за результатами аукціону” і інші документи (в т.ч. Договір), що стосуються закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (пункт 6 ч.1 ст.17 Закону)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

відповідності учасника законодавству 50.1 6.2.4 17.1.4

Фізична особу-підприємця Пуцило Мар’яна Зіновіївна підтверджує, що протягом останніх трьох років вона не було притягнена до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 4 ч.1 ст. 17 Закону)

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

відповідності учасника законодавству 17.1.2

Відомість про фізичну-особу підприємця Пуцило Мар’яну Зіновіївну, яка є учасником, не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч.1 ст.17 Закону).

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

відповідності учасника законодавству 17.1.3

Пуцило Мар’яну Зіновіївну , яку уповноважено учасником представляти її інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 ч.1 ст.17 Закону).

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

відповідності учасника законодавсту 17.1.12

Пуцило Мар’янау Зіновіївну, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч.1 ст.17 Закону)

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

відповідності учасника законодавсту 17.1.13

Фізична особа-підприємець, Пуцило Мар’яна Зіновіїва не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (пункт 13 ч.1 ст.17 Закону)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

відповідності учасника законодавсту 17.1.8

Фізичну особу-підприємця Пуцило Мар’янау Зіновіївну не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно неї не відкрита ліквідаційна процедура. (пункт 8 ч.1 ст. 17 Закону)

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

відповідності учасника законодавсту17.1.10 9.2.9 17.1.9

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація щодо фізичної особи-підприємця Пуцило Мар’яни Зіновіївни запис за номером 24150000000087169 від 22.01.2018. Фізична особа підприємець Пуцило Мар’яна Зіновіївна не являється юридичною особою. Фізична особа-підприємець, Пуцило Мар’яна Зіновіївна не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, вони не є обов'язковими відповідно до закону. (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону).

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

відповідності учасника законодавсту 17.1.11

Пуцило Мар’яна Зіновіївна підтверджує, що не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"( пункт 11 ч.1 ст.17 Закону).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

• відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

• службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

• службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ "
#20789596
Рішення скасоване 1 180 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 10:00
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна
#3109214801
Очікує рішення 1 179 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:28
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна
#3109214801
Рішення скасоване 1 179 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 17:40
КП "МЕДЕНИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ "
#20789596
Рішення скасоване 1 180 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:28

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції Довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2). Учасником надано у складі пропозицію Довідку, яка не відповідає вимогам Замовника, а саме в стовпці №2 не вказано «Назву організації з якою укладено договір». Вимога – згідно п. 3.1. Додатку №1 до тендерної документації. Учасник повинен надати для усунення виявлених невідповідностей має надати Довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2). 2. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічних договорів я якій зазначено договори, що не є аналогічними в розумінні тендерної документації (предмет закупівлі не включає в себе прибирання безпосередньо вулиць, а послуги надані не органам місцевого самоврядування). Вимога – згідно п. 3.1. Додатку №1 до тендерної документації. Учасник повинен надати для усунення виявлених невідповідностей Довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2). Аналогічним договором є договір на Послуги з прибирання вулиць надані органу місцевого самоврядування з підтверджуючими документами (копією договору).

Документи

17 березня 2021 15:36
Електронний підпис
17 березня 2021 15:36
Протокол 1.doc
15 березня 2021 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 червня 2021 11:20
Кінець періоду оскарження: 28 червня 2021 00:00
Дата відміни: 28 червня 2021 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: згідно протоколу
Документи:
17 червня 2021 11:20
Електронний підпис
15 червня 2021 16:49
Протокол скасування.docx