Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007396-a 5dcebf41638b495eb5cb1cb84e2de572
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Cілукова

+380966633536 gromservice@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41370404
Місцезнаходження: 07443, Україна , Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Контактна особа: Світлана Cілукова
+380966633536
gromservice@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 22 квітня 2021 15:23
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В гарантії обов’язково зазначається, що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає вимоги гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2021  —  29 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія забезпечена грошовим покриттям (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції надається згідно форми, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 р. за № 275/35897) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 квітня 2021 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 09:24
Проект договору зі змінами.docx
13 квітня 2021 09:24
Перелік змін від 13.04.2021.docx
13 квітня 2021 09:24
ТД_Контейнери для збору ТПВ_нова редакція.docx
05 березня 2021 10:42
Перелік змін.docx
13 квітня 2021 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 09:24
Проект договору зі змінами.docx
25 лютого 2021 15:54
Проект договору.docx
13 квітня 2021 09:24
Перелік змін від 13.04.2021.docx
13 квітня 2021 09:24
ТД_Контейнери для збору ТПВ_нова редакція.docx
05 березня 2021 10:42
ТД_Контейнери для збору ТПВ зі змінами.docx
25 лютого 2021 15:54
ТД_Контейнери для збору ТПВ..docx
05 березня 2021 10:42
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ваги
Дата подання: 25 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:16
Вимога щодо того, що «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг..» є такою що дискримінує потенційних Учасників. Контейнери для побутових відходів мають відповідати чинним стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, згідно з якими визначальним є параметр вантажопідйомності. Вимагаємо виключити параметр «Вага контейнера», як не суттєвий, що буде відповідати чинним стандартам та розширить коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Вимоги до ваги контейнера та відповідність стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 не є взаємовиключними характеристиками. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо непаралельних ребер жорсткості
Дата подання: 25 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)..» є дискримінаційною. Дана вимога порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога не дає можливості запропонувати якісні контейнери проте з іншою кількістю ребер жорсткості ніж зазначено. Крім того дана вимога є посиланням на конструкцію конкретного виробника, що є порушенням норм чинного законодавства. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо пружин
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Для простоти обслуговування і надійності в експлуатації контейнер повинен бути з двома спіральними пружинами та без елементів регулювання натягу пружини..» є такою що обмежує конкуренцію між учасниками. В даному випадку не мають змоги прийняти участь у закупівлі ті Учасники які пропонують контейнери із пружиною з елементами регулювання натягу. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Контейнери обладнані спіральною пружиною без елементів регулювання натягу пружини є більш зручними та безпечними в експлуатації для обслуговуючого персоналу, конструкція таких контейнерівє надійнішою, контейнери мають довший строк експлуатації.Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога Замовника щодо того, що Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Вузол кронштейну захвату та підйому контейнера має вбудовані підсилювачі товщиною металу не менше ніж 2 мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Товщина металу визначена Замовником для забезпечення надійності найбільш навантажених вузлів контейнера. Учасники можуть надавати пропозиції на контейнер із більшою товщиною металу, ніж передбачено у Додатку №1. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Болтове з’єднання
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Умова щодо того, що вузол захвату та підйому повинен кріпитися за допомогою болтового з’єднання є такою, що призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що Учасники які використовують з’єднання за допомогою зварювання не мають можливості прийняти Участь у закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини металу
Дата подання: 25 лютого 2021 18:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм..» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Товщина металу визначена Замовником для забезпечення надійності найбільш навантажених вузлів контейнера. Учасники можуть надавати пропозиції на контейнер із більшою товщиною металу, ніж передбачено у Додатку №1. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо ребер
Дата подання: 25 лютого 2021 18:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «На передній та задній частині наявні непаралельні ребра жорсткості, що забезпечує жорсткість контейнеру.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Дана характеристика є важливою складовою конструкції контейнера та забезпечує довший строк експлуатації. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо розміру труби
Дата подання: 25 лютого 2021 18:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше 20 на 20 мм та не більше 30 на 30 мм.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Потенційні Учасники які виготовляють контейнери із іншим розміром труби, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Замовником надано можливість потенційним учасникам самостійно визначати розміри труби згідно визначеного діапазону. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини металевої накладки
Дата подання: 25 лютого 2021 18:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога Замовника щодо того, що «корпус контейнера має бути обладнаний підсилюючими металевими накладками товщиною не менше 2 мм в нижній передній частині, які виступають над рівнем поверхні та кріпляться методом зварювання.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що стандарти згідно яких виготовляються контейнери не передбачають умови щодо накладки та товщини цієї накладки. Тому виробниками самостійно визначається її необхідність. Контейнери можуть і не мати даної накладки проте їх якість при цьому не погіршуватиметься. Зважаючи на зазначене просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Наявність та товщина металу даного конструкційного елемента визначена для забезпечення надійності та додаткового захисту корпусу. Учасники не обмежені у можливості надання пропозиції еквіваленту товару з більшою товщиною металу накладки. Всі технічні характеристики предмета закупівлі складені Замовником з урахуванням вимог EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та не суперечать їм. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Ребра жорсткості на кришці контейнера
Дата подання: 25 лютого 2021 18:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Передбачаючи умову, що кришка контейнера повинна мати непаралельні ребра жорсткості, Замовник обмежує тих Учасників які виготовляють якісні та міцні контейнери з використання паралельних ребер жорсткості на кришці. Повідомляємо, що стандарти також не передбачають умови щодо виготовлення кришок контейнерів із ребрами жорсткості. Тому дана вимога надмірною та такою, що штучно призводить до обмеження конкуренції. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики предмета закупівлі складені Замовником з урахуванням вимог EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та не суперечать їм. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо кількості ребер жорсткості на кришці контейнера
Дата подання: 25 лютого 2021 18:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога щодо того, що «Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Дана вимога не дає можливості запропонувати якісні контейнери виконання яких передбачає іншу кількість та інший вид ребер жорсткості. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо важелів кріплення кришок
Дата подання: 25 лютого 2021 18:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога Замовника щодо того, що «З метою забезпечення безпеки під час навантаження та надійності, важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.» є дискримінаційною та такою, що неможливо виконати. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Даний вузол є важливою складовою контейнера та забезпечує функціонування контейнера за основним призначенням. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Розмірів логотипу
Дата подання: 25 лютого 2021 18:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога щодо розмірів логотипу є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників. Замовником не визначеноконкретних розмірів місця для розміщення логотипів, навпаки надано можливість запропонувати контейнери, які мають більший розмір місця для розміщення логотипу.Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Щодо визначення «гірший товар»
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Визначення поняття «гірший товар, або товар гіршої якості» та перерахунок технічних характеристик які на думку Замовника є гіршими не відповідає дійсності. Повідомляємо, що товщина металу, наявність ребер жорсткості, кількість ребер жорсткості та інше. не впливає на якість контейнерів. Крім того виготовлення контейнерів 1100 л. з дещо іншими відмінними від зазначених технічними характеристиками не призводить до погіршення його якості. З метою усунення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо визначення поняття
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Просимо замовника надати визначення поняття «непаралельні ребра жорсткості»?
Відповідь: Непаралельні ребра жорсткості - це елементи конструкції контейнера, які виконують функцію підтримки жорсткості конструкції, розміщені на корпусі та є непаралельними.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Всі технічні вимоги визначені Замовником є посиланням на конструкцію конкретного виробника. Учасники які мають змогу запропонувати якісний товар проте з дещо відмінними від зазначених технічними характеристиками не мають змогу прийняти участь у даній закупівлі. З метою уникнення порушень просимо відкоригувати технічні вимоги згідно норм стандарту EN 840-3 та згідно ДСТУ 847:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Дискримінаційні вимоги щодо еквіваленту
Дата подання: 25 лютого 2021 18:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Повідомляємо, що якщо технічні характеристики відрізняються від вказаних Замовником це не означає що товар має гіршу якість. Крім того запропонований товар може бути еквівалентом товару що закуповлюється, оскільки він має такий же об’єм і виконує ті ж функції що передбачені тендерною документацією. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо визначення еквіваленту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гіршими, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 25 лютого 2021 18:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Просимо Замовника вказати яка мінімальна та максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь: Загальна кількість товару, що вимагається Замовником складає 35 шт. Кількість контейнерів у партії визначається від 1 штуки до максимального значення та детально вказується Замовником у письмовій заявці.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 лютого 2021 18:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:21
Вимога щодо того, що аналогічні договори повинні бути укладені у 2020 році є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Учасники які мають укладені договори у інші роки ніж 2020 не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, у разі відсутності аналогічних договорів укладених у 2020 році учасник надає інший документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Щодо чесності
Дата подання: 01 березня 2021 10:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:21
А чому Замовник прямо не напише, що їм потрібні білоруські баки від Ренток? І вся технічна частина (разом з граматичними помилками) скопійована з попередніх їх виграшів?
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками.
Відповідність ГОСТу
Дата подання: 02 березня 2021 11:05
Дата відповіді: 05 березня 2021 10:38
"Кришка та контейнер мають бути гарячеоцинковані шляхом повного занурення у ванну у відповідності до норм ГОСТ 9.307-89" - чи обовязкове дотримання цього ГОСТУ?
Відповідь: Кришка та контейнер мають бути гарячеоцинковані шляхом повного занурення у ванну у відповідності до норм ГОСТ 9.307-89 та/або ISO 1461:2009
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-007396-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 02 березня 2021 16:21
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога
щодо усунення дискримінаційних вимог UA-2021-02-25-007396-a
Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради
07443, Україна, Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Контейнери для збору твердих побутових відходів ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Повідомляємо, що наша компанія має намір узяти участь у процедурі закупівлі UA-2021-02-25-007396-a, яку проводить Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради (далі –Замовник).

При вивченні тендерної документації на вказану вище закупівлю, фахівцями нашої компанії були виявлені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, що суперечать частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».

Докладно:

1. У п. 3 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній, задній стінці контейнера та бокових стінках контейнера.
Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).»
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова наявність «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.

З огляду на викладене вище, вимога п. 3 додатку 1 до тендерної документації не передбачена документом, який підтверджує відповідність товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації на зазначену вище закупівлю.

2. У п. 5 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «.. важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва».
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, саме без поперечного з’єднувального шва, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.

3. У п. 6 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що виготовлення корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.

4. У п. 8 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм».
Заперечуємо щодо вимоги кріплення коліс саме методом зварювання, оскільки виробники пропонують окрім такого методу метод болтового з’єднання, що не суперечить вимогам стандарту EN 840-3. Вимога щодо лише такого методу з’єднання обмежує наше право взяти участь у тендері оскільки замовник встановив вимогу, яка обмежує конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
5. У п. 15 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що при виготовленні контейнеру обов’язкова має бути наявність непаралельних штампованих ребер жорсткості не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті), оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
6. У п.17 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг».
Заперечуємо щодо зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що чітке зазначення ваги контейнера «не більше 110 кг» є дискримінаційною вимогою оскільки стандарт EN 840-3 (відповідність до якого також вимагається Замовником) не містить чітко встановлених параметрів щодо ваги контейнерів, що є предметом даної закупівлі і ключовим фактором в даному випадку має бути виключно відповідність стандарту EN 840-3.
Тому вимога Замовника в частині «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг» є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає корегуванню шляхом збільшення діапазону допустимої ваги контейнера до 120 кг.

Повідомляємо, що надмірна деталізація вимог до предмету закупівлі (товару), яка не передбачена чинним законодавством, зокрема ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандартом EN 840-3, але всупереч цьому зазначена Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 1, порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 08:58
Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 23 Закону технічні специфікації можуть містити посилання на стандарти, однак для забезпечення закупівлі якісного товару Замовник має право визначати інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме тому, Замовником складений детальний опис характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги” та EN 840-3.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників за всіма технічними параметрами.
Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.
Відповідно до переліку вимог, варто зазначити наступне:
1. У Додатку 1 встановлено, що контейнери повинні мати не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці, виготовлені методом багаторівневого штампування(лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості стінок контейнера, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми стінок контейнера навіть при посилених навантаженнях, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
2. У Додатку 1 встановлено,що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що контейнери, які обладнанні важелями кріплення кришок, які виготовлені з окремих частин, та з наявністюз’єднувального шва, під час експлуатації показали гірші показники експлуатації.Під час використання аналогічних контейнерів з’єднувальні шви більше піддавалися пошкодженням. Розриви у місцях шва призводили до наявності гострих країв частин важеля, які під дією пружин призводили до травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації Відповідна технологія застосовується (використовується) при виготовлені контейнерів багатьма виробниками даної продукції. Видалення даної вимоги із технічного завдання в свою чергу призведе до закупівлі неякісного товару.
3. У Додатку 1 встановлено,що корпус вузла кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, щопід час використання контейнерів, вузол кронштейну захвату та підйому контейнера,який складається з окремих складових частин з’єднаних зварним з’єднанням показує гірші показники експлуатації, а саме, було виявлено прогалини та порушення форми шва, що призводять до тріщин та руйнування даного вузла на окремі частини, травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації. Детальний опистехнічних характеристик ні в якому разі не нівелює відповідність товару встановленим стандартам для даного типу виробу.
4. У Додатку 1 встановленощо кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що під час експлуатації контейнерів, обладнаних кронштейнами для утримання коліс, які кріпляться до корпусу контейнера болтовим з'єднанням, наявні отвори кріплення болтів у дні контейнера, отже під впливом рідких масвід сміття та дії кліматичних змін (опади у вигляді снігу, дощу) призводить до іржі, пошкодження корпусу та спричиняє деформацію чаші контейнера, яка не є ремонтопридатною.Метод зварюваннякронштейнів для утримання коліс застосовується більшістю виробниківта єбільш стійким для експлуатації в існуючих умовах.
5. У Додатку 1 встановлено, що кришка контейнера повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості кришки, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми навіть при посилених навантаженнях та механічних ударах, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
6. У Додатку 1 встановлено, що вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. Замовником встановлений допустимий діапазон відхилення для забезпечення високого рівня конкуренції. Наявність даної технічної вимоги пояснюється технічними особливостями сміттєвозів, які здійснюють обслуговування контейнерів із врахуванням середнього об’єму сміття, яке завантажується користувачами.

На Замовника покладені обов’язки щодо здійснення ефективних закупівель та економії використання бюджетних коштів. Саме тому, при розробці Тендерної документації та технічних вимог до предмета закупівлі було визначені якісні вимоги, що повністю відповідають потребам громади у високоякісному обладнанні.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-25-007396-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 07 березня 2021 18:55
Щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-25-007396-a
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ч.3 ст.5, п. 3 ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера. 2. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм». 3. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «з вбудованими підсилювачами». 4. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузла захвату та підйому контейнера «закритий з усіх сторін» і «щільно прилягати до стінки контейнера по всьому периметру». 5. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо кріплення кронштейнів для утримання коліс до корпусу контейнера «методом зварювання». 6. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності «ребер жорсткості не менше 10 на кришці контейнера». 7. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо ваги контейнера «не більше 110 кг».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ щодо внесення змін до тендерної документації виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 13:03

Документи подані скаржником

07 березня 2021 18:51
Скарга 068.pdf
07 березня 2021 18:51
дсту 8476_2015.pdf
07 березня 2021 18:51
рішення від 23.10.2020 № 19811.pdf
07 березня 2021 18:51
EN 840_3_5-6.pdf
18 березня 2021 23:49
Віповідь на пояснення 001.pdf
18 березня 2021 23:50
37 - Фотографії-бокси .pdf
18 березня 2021 23:50
42 Фотографії - цинк.pdf
18 березня 2021 23:50
37 - Фотографії-бокси .pdf
19 березня 2021 10:08
Відповідь на пояснення.pdf

Документи подані замовником

16 березня 2021 16:11
17. Рішення АМКУ.pdf
16 березня 2021 16:11
Порівняльна таблиця.docx
16 березня 2021 16:11
Пояснення.docx
16 березня 2021 16:11
19. Порівняльна таблиця.pdf
16 березня 2021 16:11
18. Рішення АМКУ.pdf
16 березня 2021 16:11
6. Паспорт Автофаворит.pdf
16 березня 2021 16:11
9. ТУ Автофаворит.pdf
16 березня 2021 16:12
4. Паспорт ЕВРАЗ ГРУП.pdf
16 березня 2021 16:12
2. Паспорт Сантекс.pdf
16 березня 2021 16:12
Пояснення.pdf
13 квітня 2021 13:02
Протокол_зміни.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 349 650,00
UAH з ПДВ
345 996,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" 349 860,00
UAH з ПДВ
347 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2021 10:51
Електронний підпис
12 березня 2021 10:49
33довідка ст17. 3 .pdf
12 березня 2021 10:49
32 довідка ст17. 2 .pdf
12 березня 2021 10:49
31 довідка ст17. 1 .pdf
12 березня 2021 10:49
41лист фіксована ціна.pdf
12 березня 2021 10:49
35згода з змістом ТД .pdf
12 березня 2021 10:49
33довідка ст17. 3 .pdf
12 березня 2021 10:49
32 довідка ст17. 2 .pdf
12 березня 2021 10:49
31 довідка ст17. 1 .pdf
12 березня 2021 10:49
28умови поставки .pdf
12 березня 2021 10:49
21довідка довкілля.pdf
12 березня 2021 10:49
19до ст17, судові рішення.pdf
12 березня 2021 10:49
18довідка cт.17 зведена.pdf
12 березня 2021 10:49
16Право власності.pdf
12 березня 2021 10:49
15довідка про обладнання.pdf
12 березня 2021 10:49
11Довiренiсть.pdf
12 березня 2021 10:49
10Копiї паспорту та коду.pdf
12 березня 2021 10:49
9Статут.pdf
12 березня 2021 10:49
8Протокол 2020 2.pdf
12 березня 2021 10:49
8Протокол 2020 1.pdf
12 березня 2021 10:49
7Опис_до_статуту.pdf
12 березня 2021 10:49
5витяг ПДВ.pdf
12 березня 2021 10:49
4витяг ЄДР.pdf
12 березня 2021 10:49
3відомості ЄДР (1).pdf
12 березня 2021 10:49
2тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2021 10:49
1Проект договору.pdf

Публічні документи

16 травня 2021 19:34
Електронний підпис
16 травня 2021 19:33
Статут.pdf.p7s
16 травня 2021 19:33
Статут.pdf
16 травня 2021 19:33
Лист щодо ліцензії.pdf.p7s
16 травня 2021 19:33
Лист щодо ліцензії.pdf
16 травня 2021 19:33
Довідка ст.17.pdf.p7s
16 травня 2021 19:33
Довідка ст.17.pdf
16 травня 2021 19:33
public_doc.pdf
16 травня 2021 19:32
public_doc.p7s
16 травня 2021 19:32
Dovidka_21118408100180962442.pdf.p7s
16 травня 2021 19:32
Dovidka_21118408100180962442.pdf
20 квітня 2021 16:38
Електронний підпис
20 квітня 2021 16:35
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
20 квітня 2021 16:35
Розрахунок вартості.pdf.p7s
20 квітня 2021 16:35
Копія Статуту.pdf.p7s
20 квітня 2021 16:35
Договір транспорт.pdf.p7s
20 квітня 2021 16:35
Технічна специфікація.pdf
20 квітня 2021 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
20 квітня 2021 16:35
Розрахунок вартості.pdf
20 квітня 2021 16:35
Підписаний_Lic.pdf
20 квітня 2021 16:35
Підписаний_gar2894.pdf
20 квітня 2021 16:35
Підписаний_Dovir_Kovalenko.pdf
20 квітня 2021 16:35
Копія Статуту.pdf
20 квітня 2021 16:35
Договір транспорт.pdf
20 квітня 2021 16:35
statement-210420SU11110502.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 12:31
Електронний підпис
20 квітня 2021 10:41
Електронний підпис
11 березня 2021 18:18
Електронний підпис
11 березня 2021 18:18
9 Фотографії товару.pdf
11 березня 2021 18:18
7 - Довідка по ст 17.pdf
11 березня 2021 18:18
4 - Довідка - мат тех база.pdf
11 березня 2021 18:18
25 Реєстр документів.pdf
11 березня 2021 18:18
21 Перелік реєстрів.pdf
11 березня 2021 18:18
2 Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2021 18:18
17 Статут ТОВ ЕВРАЗ ГРУП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

31 довідка ст17. 1 .pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

32 довідка ст17. 2 .pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

33довідка ст17. 3 .pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 13:53
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 345 996,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
345 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 17:54
Договір № 23.pdf укладений
20 травня 2021 15:20