Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007396-a ● 5dcebf41638b495eb5cb1cb84e2de572
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41370404 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20 |
Контактна особа: |
Світлана Cілукова +380966633536 gromservice@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В гарантії обов’язково зазначається, що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає вимоги гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В гарантії обов’язково зазначається, що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає вимоги гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2021
—
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія забезпечена грошовим покриттям (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції надається згідно форми, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 р. за № 275/35897) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 09:24 |
Проект договору зі змінами.docx | |
13 квітня 2021 09:24 |
Перелік змін від 13.04.2021.docx | |
13 квітня 2021 09:24 |
ТД_Контейнери для збору ТПВ_нова редакція.docx | |
05 березня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx |
13 квітня 2021 09:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 квітня 2021 09:24 |
Проект договору зі змінами.docx
|
||||||
13 квітня 2021 09:24 |
Перелік змін від 13.04.2021.docx
|
||||||
13 квітня 2021 09:24 |
ТД_Контейнери для збору ТПВ_нова редакція.docx
|
||||||
05 березня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ваги
Дата подання: 25 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:16
Вимога щодо того, що «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг..» є такою що дискримінує потенційних Учасників. Контейнери для побутових відходів мають відповідати чинним стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, згідно з якими визначальним є параметр вантажопідйомності. Вимагаємо виключити параметр «Вага контейнера», як не суттєвий, що буде відповідати чинним стандартам та розширить коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Вимоги до ваги контейнера та відповідність стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 не є взаємовиключними характеристиками. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо непаралельних ребер жорсткості
Дата подання: 25 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)..» є дискримінаційною. Дана вимога порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога не дає можливості запропонувати якісні контейнери проте з іншою кількістю ребер жорсткості ніж зазначено. Крім того дана вимога є посиланням на конструкцію конкретного виробника, що є порушенням норм чинного законодавства. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо пружин
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Для простоти обслуговування і надійності в експлуатації контейнер повинен бути з двома спіральними пружинами та без елементів регулювання натягу пружини..» є такою що обмежує конкуренцію між учасниками. В даному випадку не мають змоги прийняти участь у закупівлі ті Учасники які пропонують контейнери із пружиною з елементами регулювання натягу. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Контейнери обладнані спіральною пружиною без елементів регулювання натягу пружини є більш зручними та безпечними в експлуатації для обслуговуючого персоналу, конструкція таких контейнерівє надійнішою, контейнери мають довший строк експлуатації.Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:17
Вимога Замовника щодо того, що Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Вузол кронштейну захвату та підйому контейнера має вбудовані підсилювачі товщиною металу не менше ніж 2 мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристикипредмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Товщина металу визначена Замовником для забезпечення надійності найбільш навантажених вузлів контейнера. Учасники можуть надавати пропозиції на контейнер із більшою товщиною металу, ніж передбачено у Додатку №1. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Болтове з’єднання
Дата подання: 25 лютого 2021 18:37
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Умова щодо того, що вузол захвату та підйому повинен кріпитися за допомогою болтового з’єднання є такою, що призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що Учасники які використовують з’єднання за допомогою зварювання не мають можливості прийняти Участь у закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини металу
Дата подання: 25 лютого 2021 18:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм..» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Товщина металу визначена Замовником для забезпечення надійності найбільш навантажених вузлів контейнера. Учасники можуть надавати пропозиції на контейнер із більшою товщиною металу, ніж передбачено у Додатку №1. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо ребер
Дата подання: 25 лютого 2021 18:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «На передній та задній частині наявні непаралельні ребра жорсткості, що забезпечує жорсткість контейнеру.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Дана характеристика є важливою складовою конструкції контейнера та забезпечує довший строк експлуатації. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо розміру труби
Дата подання: 25 лютого 2021 18:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше 20 на 20 мм та не більше 30 на 30 мм.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Потенційні Учасники які виготовляють контейнери із іншим розміром труби, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Замовником надано можливість потенційним учасникам самостійно визначати розміри труби згідно визначеного діапазону. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо товщини металевої накладки
Дата подання: 25 лютого 2021 18:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Вимога Замовника щодо того, що «корпус контейнера має бути обладнаний підсилюючими металевими накладками товщиною не менше 2 мм в нижній передній частині, які виступають над рівнем поверхні та кріпляться методом зварювання.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що стандарти згідно яких виготовляються контейнери не передбачають умови щодо накладки та товщини цієї накладки. Тому виробниками самостійно визначається її необхідність. Контейнери можуть і не мати даної накладки проте їх якість при цьому не погіршуватиметься. Зважаючи на зазначене просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Наявність та товщина металу даного конструкційного елемента визначена для забезпечення надійності та додаткового захисту корпусу. Учасники не обмежені у можливості надання пропозиції еквіваленту товару з більшою товщиною металу накладки. Всі технічні характеристики предмета закупівлі складені Замовником з урахуванням вимог EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та не суперечать їм. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Ребра жорсткості на кришці контейнера
Дата подання: 25 лютого 2021 18:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Передбачаючи умову, що кришка контейнера повинна мати непаралельні ребра жорсткості, Замовник обмежує тих Учасників які виготовляють якісні та міцні контейнери з використання паралельних ребер жорсткості на кришці. Повідомляємо, що стандарти також не передбачають умови щодо виготовлення кришок контейнерів із ребрами жорсткості. Тому дана вимога надмірною та такою, що штучно призводить до обмеження конкуренції. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики предмета закупівлі складені Замовником з урахуванням вимог EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та не суперечать їм. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо кількості ребер жорсткості на кришці контейнера
Дата подання: 25 лютого 2021 18:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога щодо того, що «Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Дана вимога не дає можливості запропонувати якісні контейнери виконання яких передбачає іншу кількість та інший вид ребер жорсткості. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо важелів кріплення кришок
Дата подання: 25 лютого 2021 18:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога Замовника щодо того, що «З метою забезпечення безпеки під час навантаження та надійності, важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.» є дискримінаційною та такою, що неможливо виконати. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Даний вузол є важливою складовою контейнера та забезпечує функціонування контейнера за основним призначенням. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Розмірів логотипу
Дата подання: 25 лютого 2021 18:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Вимога щодо розмірів логотипу є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників. Замовником не визначеноконкретних розмірів місця для розміщення логотипів, навпаки надано можливість запропонувати контейнери, які мають більший розмір місця для розміщення логотипу.Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Щодо визначення «гірший товар»
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Визначення поняття «гірший товар, або товар гіршої якості» та перерахунок технічних характеристик які на думку Замовника є гіршими не відповідає дійсності. Повідомляємо, що товщина металу, наявність ребер жорсткості, кількість ребер жорсткості та інше. не впливає на якість контейнерів. Крім того виготовлення контейнерів 1100 л. з дещо іншими відмінними від зазначених технічними характеристиками не призводить до погіршення його якості. З метою усунення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо визначення поняття
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Просимо замовника надати визначення поняття «непаралельні ребра жорсткості»?
Відповідь: Непаралельні ребра жорсткості - це елементи конструкції контейнера, які виконують функцію підтримки жорсткості конструкції, розміщені на корпусі та є непаралельними.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Всі технічні вимоги визначені Замовником є посиланням на конструкцію конкретного виробника. Учасники які мають змогу запропонувати якісний товар проте з дещо відмінними від зазначених технічними характеристиками не мають змогу прийняти участь у даній закупівлі. З метою уникнення порушень просимо відкоригувати технічні вимоги згідно норм стандарту EN 840-3 та згідно ДСТУ 847:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гірші, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Дискримінаційні вимоги щодо еквіваленту
Дата подання: 25 лютого 2021 18:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Повідомляємо, що якщо технічні характеристики відрізняються від вказаних Замовником це не означає що товар має гіршу якість. Крім того запропонований товар може бути еквівалентом товару що закуповлюється, оскільки він має такий же об’єм і виконує ті ж функції що передбачені тендерною документацією. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо визначення еквіваленту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати EN 840-3 та ДСТУ 847:2015 та бути не гіршими, ніж у замовленому товарі для забезпечення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 25 лютого 2021 18:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:20
Просимо Замовника вказати яка мінімальна та максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь: Загальна кількість товару, що вимагається Замовником складає 35 шт. Кількість контейнерів у партії визначається від 1 штуки до максимального значення та детально вказується Замовником у письмовій заявці.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 лютого 2021 18:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:21
Вимога щодо того, що аналогічні договори повинні бути укладені у 2020 році є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Учасники які мають укладені договори у інші роки ніж 2020 не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, у разі відсутності аналогічних договорів укладених у 2020 році учасник надає інший документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, у разі відсутності аналогічних договорів укладених у 2020 році учасник надає інший документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Щодо чесності
Дата подання: 01 березня 2021 10:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:21
А чому Замовник прямо не напише, що їм потрібні білоруські баки від Ренток? І вся технічна частина (разом з граматичними помилками) скопійована з попередніх їх виграшів?
Відповідь: Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників.Учасники не обмежені у можливості надання еквіваленту товару з дещо відмінними від зазначених Замовником технічними характеристиками.
Відповідність ГОСТу
Дата подання: 02 березня 2021 11:05
Дата відповіді: 05 березня 2021 10:38
"Кришка та контейнер мають бути гарячеоцинковані шляхом повного занурення у ванну у відповідності до норм ГОСТ 9.307-89" - чи обовязкове дотримання цього ГОСТУ?
Відповідь: Кришка та контейнер мають бути гарячеоцинковані шляхом повного занурення у ванну у відповідності до норм ГОСТ 9.307-89 та/або ISO 1461:2009
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-007396-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 02 березня 2021 16:21
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога
щодо усунення дискримінаційних вимог UA-2021-02-25-007396-a
Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради
07443, Україна, Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Контейнери для збору твердих побутових відходів ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Повідомляємо, що наша компанія має намір узяти участь у процедурі закупівлі UA-2021-02-25-007396-a, яку проводить Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради (далі –Замовник).
При вивченні тендерної документації на вказану вище закупівлю, фахівцями нашої компанії були виявлені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, що суперечать частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Докладно:
1. У п. 3 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній, задній стінці контейнера та бокових стінках контейнера.
Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).»
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова наявність «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
З огляду на викладене вище, вимога п. 3 додатку 1 до тендерної документації не передбачена документом, який підтверджує відповідність товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації на зазначену вище закупівлю.
2. У п. 5 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «.. важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва».
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, саме без поперечного з’єднувального шва, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
3. У п. 6 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що виготовлення корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
4. У п. 8 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм».
Заперечуємо щодо вимоги кріплення коліс саме методом зварювання, оскільки виробники пропонують окрім такого методу метод болтового з’єднання, що не суперечить вимогам стандарту EN 840-3. Вимога щодо лише такого методу з’єднання обмежує наше право взяти участь у тендері оскільки замовник встановив вимогу, яка обмежує конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
5. У п. 15 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що при виготовленні контейнеру обов’язкова має бути наявність непаралельних штампованих ребер жорсткості не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті), оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
6. У п.17 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг».
Заперечуємо щодо зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що чітке зазначення ваги контейнера «не більше 110 кг» є дискримінаційною вимогою оскільки стандарт EN 840-3 (відповідність до якого також вимагається Замовником) не містить чітко встановлених параметрів щодо ваги контейнерів, що є предметом даної закупівлі і ключовим фактором в даному випадку має бути виключно відповідність стандарту EN 840-3.
Тому вимога Замовника в частині «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг» є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає корегуванню шляхом збільшення діапазону допустимої ваги контейнера до 120 кг.
Повідомляємо, що надмірна деталізація вимог до предмету закупівлі (товару), яка не передбачена чинним законодавством, зокрема ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандартом EN 840-3, але всупереч цьому зазначена Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 1, порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення дискримінаційних вимог UA-2021-02-25-007396-a
Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради
07443, Україна, Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Контейнери для збору твердих побутових відходів ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Повідомляємо, що наша компанія має намір узяти участь у процедурі закупівлі UA-2021-02-25-007396-a, яку проводить Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради (далі –Замовник).
При вивченні тендерної документації на вказану вище закупівлю, фахівцями нашої компанії були виявлені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, що суперечать частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Докладно:
1. У п. 3 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній, задній стінці контейнера та бокових стінках контейнера.
Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).»
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова наявність «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
З огляду на викладене вище, вимога п. 3 додатку 1 до тендерної документації не передбачена документом, який підтверджує відповідність товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації на зазначену вище закупівлю.
2. У п. 5 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «.. важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва».
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, саме без поперечного з’єднувального шва, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
3. У п. 6 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що виготовлення корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
4. У п. 8 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм».
Заперечуємо щодо вимоги кріплення коліс саме методом зварювання, оскільки виробники пропонують окрім такого методу метод болтового з’єднання, що не суперечить вимогам стандарту EN 840-3. Вимога щодо лише такого методу з’єднання обмежує наше право взяти участь у тендері оскільки замовник встановив вимогу, яка обмежує конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
5. У п. 15 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що при виготовленні контейнеру обов’язкова має бути наявність непаралельних штампованих ребер жорсткості не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті), оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію.
Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання.
6. У п.17 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг».
Заперечуємо щодо зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що чітке зазначення ваги контейнера «не більше 110 кг» є дискримінаційною вимогою оскільки стандарт EN 840-3 (відповідність до якого також вимагається Замовником) не містить чітко встановлених параметрів щодо ваги контейнерів, що є предметом даної закупівлі і ключовим фактором в даному випадку має бути виключно відповідність стандарту EN 840-3.
Тому вимога Замовника в частині «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг» є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає корегуванню шляхом збільшення діапазону допустимої ваги контейнера до 120 кг.
Повідомляємо, що надмірна деталізація вимог до предмету закупівлі (товару), яка не передбачена чинним законодавством, зокрема ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандартом EN 840-3, але всупереч цьому зазначена Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 1, порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 08:58
Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 23 Закону технічні специфікації можуть містити посилання на стандарти, однак для забезпечення закупівлі якісного товару Замовник має право визначати інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме тому, Замовником складений детальний опис характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги” та EN 840-3.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників за всіма технічними параметрами.
Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.
Відповідно до переліку вимог, варто зазначити наступне:
1. У Додатку 1 встановлено, що контейнери повинні мати не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці, виготовлені методом багаторівневого штампування(лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості стінок контейнера, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми стінок контейнера навіть при посилених навантаженнях, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
2. У Додатку 1 встановлено,що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що контейнери, які обладнанні важелями кріплення кришок, які виготовлені з окремих частин, та з наявністюз’єднувального шва, під час експлуатації показали гірші показники експлуатації.Під час використання аналогічних контейнерів з’єднувальні шви більше піддавалися пошкодженням. Розриви у місцях шва призводили до наявності гострих країв частин важеля, які під дією пружин призводили до травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації Відповідна технологія застосовується (використовується) при виготовлені контейнерів багатьма виробниками даної продукції. Видалення даної вимоги із технічного завдання в свою чергу призведе до закупівлі неякісного товару.
3. У Додатку 1 встановлено,що корпус вузла кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, щопід час використання контейнерів, вузол кронштейну захвату та підйому контейнера,який складається з окремих складових частин з’єднаних зварним з’єднанням показує гірші показники експлуатації, а саме, було виявлено прогалини та порушення форми шва, що призводять до тріщин та руйнування даного вузла на окремі частини, травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації. Детальний опистехнічних характеристик ні в якому разі не нівелює відповідність товару встановленим стандартам для даного типу виробу.
4. У Додатку 1 встановленощо кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що під час експлуатації контейнерів, обладнаних кронштейнами для утримання коліс, які кріпляться до корпусу контейнера болтовим з'єднанням, наявні отвори кріплення болтів у дні контейнера, отже під впливом рідких масвід сміття та дії кліматичних змін (опади у вигляді снігу, дощу) призводить до іржі, пошкодження корпусу та спричиняє деформацію чаші контейнера, яка не є ремонтопридатною.Метод зварюваннякронштейнів для утримання коліс застосовується більшістю виробниківта єбільш стійким для експлуатації в існуючих умовах.
5. У Додатку 1 встановлено, що кришка контейнера повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості кришки, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми навіть при посилених навантаженнях та механічних ударах, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
6. У Додатку 1 встановлено, що вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. Замовником встановлений допустимий діапазон відхилення для забезпечення високого рівня конкуренції. Наявність даної технічної вимоги пояснюється технічними особливостями сміттєвозів, які здійснюють обслуговування контейнерів із врахуванням середнього об’єму сміття, яке завантажується користувачами.
На Замовника покладені обов’язки щодо здійснення ефективних закупівель та економії використання бюджетних коштів. Саме тому, при розробці Тендерної документації та технічних вимог до предмета закупівлі було визначені якісні вимоги, що повністю відповідають потребам громади у високоякісному обладнанні.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників за всіма технічними параметрами.
Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару.
Відповідно до переліку вимог, варто зазначити наступне:
1. У Додатку 1 встановлено, що контейнери повинні мати не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці, виготовлені методом багаторівневого штампування(лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості стінок контейнера, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми стінок контейнера навіть при посилених навантаженнях, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
2. У Додатку 1 встановлено,що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що контейнери, які обладнанні важелями кріплення кришок, які виготовлені з окремих частин, та з наявністюз’єднувального шва, під час експлуатації показали гірші показники експлуатації.Під час використання аналогічних контейнерів з’єднувальні шви більше піддавалися пошкодженням. Розриви у місцях шва призводили до наявності гострих країв частин важеля, які під дією пружин призводили до травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації Відповідна технологія застосовується (використовується) при виготовлені контейнерів багатьма виробниками даної продукції. Видалення даної вимоги із технічного завдання в свою чергу призведе до закупівлі неякісного товару.
3. У Додатку 1 встановлено,що корпус вузла кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, щопід час використання контейнерів, вузол кронштейну захвату та підйому контейнера,який складається з окремих складових частин з’єднаних зварним з’єднанням показує гірші показники експлуатації, а саме, було виявлено прогалини та порушення форми шва, що призводять до тріщин та руйнування даного вузла на окремі частини, травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації. Детальний опистехнічних характеристик ні в якому разі не нівелює відповідність товару встановленим стандартам для даного типу виробу.
4. У Додатку 1 встановленощо кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що під час експлуатації контейнерів, обладнаних кронштейнами для утримання коліс, які кріпляться до корпусу контейнера болтовим з'єднанням, наявні отвори кріплення болтів у дні контейнера, отже під впливом рідких масвід сміття та дії кліматичних змін (опади у вигляді снігу, дощу) призводить до іржі, пошкодження корпусу та спричиняє деформацію чаші контейнера, яка не є ремонтопридатною.Метод зварюваннякронштейнів для утримання коліс застосовується більшістю виробниківта єбільш стійким для експлуатації в існуючих умовах.
5. У Додатку 1 встановлено, що кришка контейнера повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості кришки, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми навіть при посилених навантаженнях та механічних ударах, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації.
6. У Додатку 1 встановлено, що вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. Замовником встановлений допустимий діапазон відхилення для забезпечення високого рівня конкуренції. Наявність даної технічної вимоги пояснюється технічними особливостями сміттєвозів, які здійснюють обслуговування контейнерів із врахуванням середнього об’єму сміття, яке завантажується користувачами.
На Замовника покладені обов’язки щодо здійснення ефективних закупівель та економії використання бюджетних коштів. Саме тому, при розробці Тендерної документації та технічних вимог до предмета закупівлі було визначені якісні вимоги, що повністю відповідають потребам громади у високоякісному обладнанні.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-007396-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 07 березня 2021 18:55
Дата подання: 07 березня 2021 18:55
Щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-25-007396-a
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ч.3 ст.5, п. 3 ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера.
2. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм».
3. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «з вбудованими підсилювачами».
4. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузла захвату та підйому контейнера «закритий з усіх сторін» і «щільно прилягати до стінки контейнера по всьому периметру».
5. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо кріплення кронштейнів для утримання коліс до корпусу контейнера «методом зварювання».
6. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності «ребер жорсткості не менше 10 на кришці контейнера».
7. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо ваги контейнера «не більше 110 кг».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 22:05
рішення від 11.03.2021 №4636+ лист замовнику + запит скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 22:05
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.03.2021 №4070.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 11:00
інформація про резулятивну частину рішення від 31.03.2021 №6611.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 17:13
рішення від 31.03.2021 №6611.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ щодо внесення змін до тендерної документації виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 13:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
349 650,00
UAH з ПДВ
|
345 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" |
349 860,00
UAH з ПДВ
|
347 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 13:53
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
345 996,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 17:54
|
Договір № 23.pdf | укладений |
20 травня 2021 15:20
|