Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 Столи учительські кутові)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007394-b ● 9b44dd11ea0948e49fb186051b367f51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:27 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 Столи учительські кутові) згідно документації.
Кутовий стіл та дві мобільні шафки для зручної роботи вчителя згідно концепції
"Нова українська школа".
Розміри: не менше 1500х1200х755 мм
Стіл кутовий, виготовлений з ДСП товщиною не менше 18 мм, Колір ДСП- світлий (крем/ваніль або вибір Замовника).
Торець робочої частини стільниці зі сторони вчителя личкується поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм.
Кромка ПВХ зовнішня не менше 2 мм, не менше внутрішня 0,5 мм.
Тумба мобільна з шухлядами не менше 420*550*590 мм, тумба мобільна відкрита не менше 250*405*690 мм.
Кількість - 52 од.
Розгорнути
Згорнути
Кутовий стіл та дві мобільні шафки для зручної роботи вчителя згідно концепції
"Нова українська школа".
Розміри: не менше 1500х1200х755 мм
Стіл кутовий, виготовлений з ДСП товщиною не менше 18 мм, Колір ДСП- світлий (крем/ваніль або вибір Замовника).
Торець робочої частини стільниці зі сторони вчителя личкується поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм.
Кромка ПВХ зовнішня не менше 2 мм, не менше внутрішня 0,5 мм.
Тумба мобільна з шухлядами не менше 420*550*590 мм, тумба мобільна відкрита не менше 250*405*690 мм.
Кількість - 52 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 Одиниця
39160000-1 Столи учительські кутові (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 травня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 18:51 |
Відповідь на запитання Столи учительські кутові.pdf | |
25 лютого 2021 17:05 |
Тендер меблі НУШ Додаток 3 ТП.doc | |
25 лютого 2021 17:05 |
Тендер меблі НУШ Додаток 4 проект договору.doc | |
25 лютого 2021 17:02 |
Тендер меблі НУШ Додаток 2 ст.17.doc | |
25 лютого 2021 17:02 |
Шкільні меблі НУШ Додаток 1 ТВ.doc | |
25 лютого 2021 17:01 |
Тендер меблі НУШ.doc |
02 березня 2021 18:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 18:51 |
Відповідь на запитання Столи учительські кутові.pdf
|
|||
25 лютого 2021 17:05 |
Тендер меблі НУШ Додаток 3 ТП.doc
|
|||
25 лютого 2021 17:05 |
Тендер меблі НУШ Додаток 4 проект договору.doc
|
|||
25 лютого 2021 17:02 |
Тендер меблі НУШ Додаток 2 ст.17.doc
|
|||
25 лютого 2021 17:02 |
Шкільні меблі НУШ Додаток 1 ТВ.doc
|
|||
25 лютого 2021 17:01 |
Тендер меблі НУШ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник
Дата подання: 26 лютого 2021 08:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:41
В технічних вимогах потрібно Учаснику надати Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; Сертифікат має бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ. Дана вимога дискриміную та обмежує участь інших учасників так як вище вказаний документ є в деяких виробників меблів в Україні. Чи можна підтвердити яксіть товару ISO 14001-2015 сертифікат на систему екологічного управління та ISO 9001-2015 сертифікат на систему управління якістю, які також підтверджують якість товару Учасника. На підставі вище викладеного просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що вимоги тендерної документації щодо наявності сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 в Учасника, виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України зумовлена конкурентним ринком виробників меблів. Вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ніяк не впливає негативно на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник вважає, що отримання сертифікату системи управління якістю не є важким нездійсненним завданням, яке створює перепону для участі у цій закупівлі у той же час наведені умови Документації не порушують права та законні інтереси Учасників тендерної закупівлі. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар та затягувати час його постачання, чого замовник ні в якому разі не може допустити, у зв’язку з великою конкуренцією.
Повідомляємо, що вимоги тендерної документації щодо наявності сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 в Учасника, виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України зумовлена конкурентним ринком виробників меблів. Вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ніяк не впливає негативно на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник вважає, що отримання сертифікату системи управління якістю не є важким нездійсненним завданням, яке створює перепону для участі у цій закупівлі у той же час наведені умови Документації не порушують права та законні інтереси Учасників тендерної закупівлі. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар та затягувати час його постачання, чого замовник ні в якому разі не може допустити, у зв’язку з великою конкуренцією.
Запитання
Дата подання: 26 лютого 2021 10:25
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:41
Шановний Замовник, просимо прояснити для чого Вам дана вимога в технічній документації до даного тендеру: "Торець робочої частини стільниці зі сторони вчителя личкується поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм"?Т тоді я стандартна товщина крайки 0,45 мм і вона повністю виконує свої функції. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. При цьому, тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до ст.31 Закону, буде відхилена.
Повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. При цьому, тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до ст.31 Закону, буде відхилена.
Працівники
Дата подання: 01 березня 2021 09:28
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:41
Шановний Замовник!
Згідно умов ТД. потрібна Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше двох), які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. Надати копію наказу про прийняття на роботу. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію.
Працівники залучені до виконання зобов’язань залучені за цивільно-правовим договором не перебувають в трудових відносинах з Учасником, а отже і не є в штаті підприємства. Якщо учасником ФОП не має працівників які перебувають в штаті ФОП, а залучає працівників відповідної кваліфікації за цивільно-правовим договором, чи не буде порушенням надання Довідки на працівників які залучені до виконання зобов’язань, за цивільно-правовими договорами а не про надання Довідки про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника.
Згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників.
Повідомляємо, що на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника.
Згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників.
Висновок ДСЕЕ
Дата подання: 01 березня 2021 16:25
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:43
Шановний Замовнику!
В складі ТД Ви вимагаєте надання "Копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на пропонуємий товар на ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі. Загальні технічні умови", ДСТУ ГОСТ 22046:2004«Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»та ДСТУ 4414:2005«Меблі за індивідуальним замовленням."
Оскільки предметом закупівлі є столи, просимо Замовника додати рівнозначну можливість надати висновок ДСЕЕ згідно ДСТУ на столи для навчальних закладів ( а не виключно ДСТУ ГОСТ 22046:2004), а саме: ДСТУ ЕN1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів, що є дозволено ЗУ (Обов”язкова відповідність меблів Нової школи стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги та буде розглянуто відповідно до норм чинного законодавства.
Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги та буде розглянуто відповідно до норм чинного законодавства.
фото виробу
Дата подання: 01 березня 2021 16:28
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:44
Шановний Замовнику!
Ви вимагаєте надання фото виробу,
З цього приводу зауважимо наступне. Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів неможливо фізично. Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Дана вимога може бути виконана тільки учасниками - виробниками серійних меблів, котрі тримають меблі на складі. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що закупівля оголошена не на виготовлення меблів а на їх придбання. На думку Замовника не існує перепон в наданні і фотографій меблів, що вже виготовлені, які Ви готові постачати, і в документах на матеріали, з яких ці меблі виготовлялися.
Повідомляємо, що закупівля оголошена не на виготовлення меблів а на їх придбання. На думку Замовника не існує перепон в наданні і фотографій меблів, що вже виготовлені, які Ви готові постачати, і в документах на матеріали, з яких ці меблі виготовлялися.
Сертифікат ISO
Дата подання: 01 березня 2021 16:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:44
Шановний Замовнику!
Оскільки на даний момент ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю є діючим, просимо Вашу вимогу щодо надання Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; розширити і надати можливість учасникам підвердити відповідність копією чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2015 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що на сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару, його складових та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Повідомляємо, що на сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару, його складових та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Аналогічний договір
Дата подання: 01 березня 2021 16:54
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:46
Шановний Замовник!
Просимо дати визначення аналогічного предмету закупівлі. Чи розглядатиме Замовник аналогічний договір на закупівлю ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, що здійснювався управлінням освіти?
Дякую!
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
Повідомляємо, що аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
Сертифікат на управління якістю
Дата подання: 02 березня 2021 10:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:47
В пункті 4.6. Додатку 1 вимагається надання "Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; Сертифікат має бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ."
Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 є національним стандартом, гармонізованим з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності від 05 грудня 2018 року (Про прийняття та відновлення дії національних стандартів ДП"УкрНДНЦ"; Наказ від 30.11.2018 № 454). Запровадження системи управління якістю (далі – СУЯ) є стратегічним рішенням організації, яке допомагає поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, а саме: здатність постійно постачати продукцію, товари послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовувати законодавчі та регламентні вимоги; підвищення задоволеності замовників; урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації. На сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю. Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо впровадження СУЯ в Учасників обумовлена закупівлею меблів для навчальних закладів. Також, Замовник має впевнитись в тому, що товари, які будуть постачатись мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2018. Така вимога має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів, що планується до поставки в заклади освіти та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням та в обумовлені строки. Разом з тим зазначаємо, що при проведенні закупівель, ми як Замовники керуємося положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже відхилення пропозицій учасників буде здійснюватися відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 є національним стандартом, гармонізованим з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності від 05 грудня 2018 року (Про прийняття та відновлення дії національних стандартів ДП"УкрНДНЦ"; Наказ від 30.11.2018 № 454). Запровадження системи управління якістю (далі – СУЯ) є стратегічним рішенням організації, яке допомагає поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, а саме: здатність постійно постачати продукцію, товари послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовувати законодавчі та регламентні вимоги; підвищення задоволеності замовників; урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації. На сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю. Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо впровадження СУЯ в Учасників обумовлена закупівлею меблів для навчальних закладів. Також, Замовник має впевнитись в тому, що товари, які будуть постачатись мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2018. Така вимога має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів, що планується до поставки в заклади освіти та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням та в обумовлені строки. Разом з тим зазначаємо, що при проведенні закупівель, ми як Замовники керуємося положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже відхилення пропозицій учасників буде здійснюватися відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Технічні вимоги
Дата подання: 02 березня 2021 17:34
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:47
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо надання у складі пропозиції Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; Сертифікат має бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ. На якій підставі Ви вимагаєте надання копії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018. У відповідності із Законодавством України комплект документації ДСТУ ISO 9001: 2015-го, не відрізняється від стандартного пакета для ДСТУ EN ISO 9001:2018. Та сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 є дійсний на території України.
На якій підставі та згідно яких документів у сертифікаті ДСТУ EN ISO 9001:2018 мають бути чітко виписана назва «для офісів/закладів освіти», а не перелік меблів згідно Державного класифікатору продукції та послуг ДК 016-2010 31.01.1 Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі чи 31.09.1 - Меблі, інші. Як відомо, Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-2010 на території України не відмінено, і сертифікати можуть бути оформлені у відповідності із вище зазначеним Державним стандартом.
Просимо привести технічні вимоги Додаток 1 до стандартів, які діють на території України та прибрати із відповідного Додатку 1 дискримінаційні умови, які обмежусь можливість участі у закупівлі багатьом учасникам
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вимоги тендерної документації щодо наявності сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 в Учасника, виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України зумовлена конкурентним ринком виробників меблів. Вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ніяк не впливає негативно на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник вважає, що отримання сертифікату системи управління якістю не є важким нездійсненним завданням, яке створює перепону для участі у цій закупівлі у той же час наведені умови Документації не порушують права та законні інтереси Учасників тендерної закупівлі. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар та затягувати час його постачання, чого замовник ні в якому разі не може допустити, у зв’язку з великою конкуренцією.
.
.
Висновок ДСЕЕ
Дата подання: 02 березня 2021 18:42
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:48
Шановний Замовнику!
В складі ТД Ви вимагаєте надання "Копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на пропонуємий товар на ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі. Загальні технічні умови", ДСТУ ГОСТ 22046:2004«Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»та ДСТУ 4414:2005«Меблі за індивідуальним замовленням."
Оскільки предметом закупівлі є столи, просимо Замовника додати рівнозначну можливість надати висновок ДСЕЕ згідно ДСТУ на столи для навчальних закладів ( а не виключно ДСТУ ГОСТ 22046:2004), а саме: ДСТУ ЕN1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів, що є дозволено ЗУ (Обов”язкова відповідність меблів Нової школи стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.Повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. При цьому, тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до ст.31 Закону, буде відхилена.
фото виробу
Дата подання: 02 березня 2021 18:42
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:48
Шановний Замовнику!
Ви вимагаєте надання фото виробу,
З цього приводу зауважимо наступне. Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів неможливо фізично. Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Дана вимога може бути виконана тільки учасниками - виробниками серійних меблів, котрі тримають меблі на складі. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.Повідомляємо, що в сфері публічних закупівель існує багато ризиків один із них це недобросовісні постачальники, які готові на все, щоб тільки заключити договір та отримати замовлення, а далі порушують терміни, постачають неякісний товар або не той, що вимагав Замовник. Замовник бажає мати товари, роботи та послуги виключно належної якості, а якщо не догледить, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Замовник написав дану вимогу, щоб бути точно впевненим в якості запропонованого товару та можливості Учасника Постачати товар, який відповідав би вимогам та потребам Замовника.
Зазначаємо, що згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не забороняється вимагати від учасників надати фото запропонованого товару.
Також зазначаємо, що всі потенційні учасники мають змогу ознайомитися з умовами проведення закупівлі та належним чином підготуватися до участі, оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 25 лютого 2021, а кінцевий строк подання пропозицій встановлено на 15 березня 2021. Тобто, в кожного потенційного Учасника для підготовки своєї пропозиції є більше двох тижнів.
Таким чином, ця умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує права учасників, на участь у даній закупівлі, та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності товару вимогам тендерної документації.
Зазначаємо, що згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не забороняється вимагати від учасників надати фото запропонованого товару.
Також зазначаємо, що всі потенційні учасники мають змогу ознайомитися з умовами проведення закупівлі та належним чином підготуватися до участі, оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 25 лютого 2021, а кінцевий строк подання пропозицій встановлено на 15 березня 2021. Тобто, в кожного потенційного Учасника для підготовки своєї пропозиції є більше двох тижнів.
Таким чином, ця умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує права учасників, на участь у даній закупівлі, та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності товару вимогам тендерної документації.
Щодо сертифікату ISO 9001
Дата подання: 02 березня 2021 20:48
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:49
Шановний Замовнику звертаємось до Вас вимоги про надання у складі пропозиції копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; Сертифікат має бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ.
Простимо прибрати відповідну дискримінаційну вимогу. Та маємо звернути увагу Замовника на результативне рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯАНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИЗ РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 24091-р/пк-пз від 29.12.2020, стосовно аналогічної дискримінаційної вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги та буде розглянуто відповідно до норм чинного законодавства.
Сертифікат ISO
Дата подання: 02 березня 2021 20:57
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:49
Шановний Замовнику!
Спочатку процитую одну з Ваших відповідей:
"Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що на сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару, його складових та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити."
І ПОВТОРНО поставлю питання :
Оскільки на даний момент ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю є діючим, просимо Вашу вимогу щодо надання Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти; розширити і надати можливість учасникам підвердити відповідність копією чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2015 виробника меблів чи постачальника для офісів/закладів освіти.
Прошу аргументувати - чи вважає Замовник, що виробники. які мають ДІЮЧІ сертифікати ISO 9001:2015 нездатні поставити якісний та безпечний товар, його складові та у встановлені терміни? Які принципові відмінності бачить Замовник між цими двома свідченнями Системи управління якістю? Адже акредитовані органи не відкликають ці серфікати, вони дійні.
Чи не вбачає в своїх діях та відповіддях потенційним Учасникам представник Замовника корупційної складової?
Якщо Ви дійсно йдете за покликом закупки якісного товару - прошу дати відповідь на питання щодо відмінностей для Вас сертифікатів, що зазначені в питанні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару, його складових та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Аналогічні договори
Дата подання: 02 березня 2021 20:58
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:50
Чи розглядатиме Замовник аналогічний договір на закупівлю ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, що здійснювався управлінням освіти? Дякую!
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
258 960,00
UAH з ПДВ
|
249 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Приступа Тарас Богданович |
265 200,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
271 440,00
UAH з ПДВ
|
257 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Розком |
295 464,00
UAH з ПДВ
|
295 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" #32140051 |
Відхилено |
249 912,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:21
|
ФОП Приступа Тарас Богданович #3171004778 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 15:14
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Відхилено |
257 300,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:20
|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
295 464,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:28
|
Договір ТОВ Розком.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:28
|